Мемлекеттік сатып алу жөніндегі конкурстың қорытындыларын және Хаттаманың күшін жою және заңсыз деп тану туралы
№6001-23-00-6ап/8 13.07.2023 ж.
Талапкер: "LSI"ЖШС
Жауапкерлер: "Мемлекеттік сатып алу басқармасы" ММ, "ішкі құрылыс департаменті"РММ.
мемлекеттік мүдделі тұлға: "КЕС" ЖШС. "бөлімі" ММ
Даудың мәні: мемлекеттік сатып алу жөніндегі конкурстың қорытындылары туралы Хаттаманың күшін жою және заңсыз деп тану, Мемлекеттік сатып алу жөніндегі конкурстың қорытындыларын қайта қарауға мәжбүрлеу, Мемлекеттік сатып алу туралы шартты жарамсыз деп тану, жұмыс тәжірибесін төмендету жөніндегі әрекеттерді заңсыз деп тану туралы.
Басқарманың кассациялық шағымы бойынша қайта қарау.
ФАБУЛА: Басқарма ұйымдастырушысы ретінде №7156874-1 "Мойылды ауылында сумен жабдықтау желілерін салу" Мемлекеттік сатып алу туралы конкурс жарияланды.
3 кезең" лот бойынша ашық конкурс тәсілімен "объектілерді/жүйелерді/ сумен жабдықтау, су құбыры желілерін салу бойынша жұмыстар". Сатып алуға тапсырыс беруші құрылыс бөлімі болып табылады. 2022 жылғы 19 мамырдағы №7156874-ОК1 68 Мемлекеттік сатып алу қорытындылары туралы хаттамаға сәйкес конкурстың жеңімпазы болып "КЕС" ЖШС анықталды, екінші орын алған әлеуетті өнім беруші "KAZHOLD"ЖШС болып танылды. 2022 жылғы 10 Маусымда осы хаттама негізінде құрылыс бөлімі мен "КЕС" ЖШС арасында №87/22 құрылыс саласындағы жұмыстарды мемлекеттік сатып алу туралы үлгілік шарт (бұдан әрі – шарт) жасалды.
Конкурс қорытындысымен келіспей, талапкер Департаментке шағым түсірді. 2022 жылғы 9 маусымда Департамент жұмыс тәжірибесінің болуы үшін шартты жеңілдікті дұрыс есептемеу бөлігінде конкурстық комиссияның әрекеттерінде бұзушылықтар анықталмағаны туралы жауап берді.
Талапкердің шағымы жөніндегі комитет оның жұмыс тәжірибесі бойынша шартты жеңілдігі 5% -. құрауы тиіс деген жауап берді, осыған байланысты Департаментке талапкердің өтінішін қарау және дәлелдер расталған жағдайда тиісті шаралар қабылдау тапсырылды. Департамент комитеттің ұсынымдарын орындамады.
Сот актілері: 1-ші саты: талап ішінара қанағаттандырылды. Қаулы етілді: "Мойылды ауылында сумен жабдықтау желілерін салу" конкурсы бойынша 2022 жылғы 19 мамырдағы №7156874-ОК1 Мемлекеттік сатып алу қорытындылары туралы хаттаманың күші жойылсын.
3 кезең"; басқарманы "Мойылды ауылында сумен жабдықтау желілерін салу" конкурсы бойынша 2022 жылғы 19 мамырдағы №7156874-ОК1 Мемлекеттік сатып алу қорытындыларын қайта қарауды міндеттесін. 3 кезең", соттың құқықтық ұстанымын ескере отырып; құрылыс бөлімі мен "КазЕвроСтрой"ЖШС арасында жасалған 2022 жылғы 10 маусымдағы №87/22 құрылыс саласындағы жұмыстарды мемлекеттік сатып алу туралы үлгілік шарт жарамсыз деп танылсын.
Талап арыздың қалған бөлігін қанағаттандырудан бас тартылды.
Апелляция: сот шешімі күшінде қалды.
Кассация: сот актілері жойылды, соттан бас тартылды.
Қорытындылар: жергілікті соттар талапты ішінара қанағаттандыра отырып, конкурстық комиссияның электрондық депозитарийден алынған мәліметтерді заңсыз есепке алмауына түрткі болды, бұл талапкерге 0% мөлшерінде жұмыс тәжірибесі үшін шартты жеңілдік айқындауға әкеп соқтырды. Жергілікті соттардың көрсетілген қорытындыларымен сот алқасы төмендегілерге байланысты келіспейді.
Соттар 2021 жылғы 22 ақпанда "С" ЖШС бөлу арқылы "Э" ЖШС қайта ұйымдастырылғанын және соңғысына құрылыс-монтаждау жұмыстарын орындау тәжірибесі берілгенін ескермеді.
2021 жылғы 16 наурызда "С" ЖШС "LSI"ЖШС-не қосылу жолымен қайта ұйымдастырылды.
Өз кезегінде, "LSI" ЖШС бұрын алкоголь өнімдерін сақтауға және сатуға лицензиясы бар, тиісінше айтарлықтай ақша айналымы мен салық аударымдары бар "ПС" ЖШС-нен қайта құрылды.
Осылайша, бұрын құрылыс саласында өзіндік жұмыс тәжірибесі болмаған серіктестікте конкурстың өзге қатысушыларынан, оның ішінде құрылыс индустриясында өзіндік жұмыс тәжірибесі бар қатысушылардан айырмашылығы, қаржылық 69 орнықтылықтың (34,274%) жоғары көрсеткіштері болды.
Іс материалдарынан "Э" ЖШС, "С" ЖШС және "LSI" ЖШС құрылтайшысы бір жеке тұлға болып табылатыны анықталды. Бұл ретте 2021 жылғы 26 қарашада, 2022 жылғы 18 Қаңтарда және 16 наурызда "Е" ЖШС мемлекеттік сатып алудың жосықсыз қатысушысы болып танылды.
Сот алқасы Талапкердің Мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушыдан алған құрылыстағы жұмыс тәжірибесін пайдалану осы салада өзіндік тәжірибесі жоқ және құрылыс қызметімен байланысты емес қаржылық тұрақтылықтың жоғары көрсеткіштеріне ие бола отырып, Республика Кәсіпкерлік кодексінің 8-бабы 1-тармағының императивті талабын бұзады деген қорытындыға келді Қазақстан жосықсыз бәсекелестікке тыйым салады.
Іс бойынша талапкер өзі конкурсқа қатысу үшін мәлімдеген жұмыс тәжірибесінің бір бөлігі бір мезгілде "Э"ЖШС үшін электрондық депозитарийде тіркелгені анықталды және дауланбайды. 2022 жылғы 18 тамызда басқарманың өтініші бойынша электрондық депозитарийде "Е" ЖШС қайта ұйымдастыру тәртібімен алынған талапкердің жұмыс тәжірибесі бойынша мәліметтер бұғатталды.
"Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 3 - бабының 1-тармағына сәйкес осы саладағы заңнама Конституцияға негізделеді және Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің (бұдан әрі-МК), Заңның, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінің нормаларынан тұрады.
Азаматтық кодекстің 8-бабының 4-7-бөліктерінің мағынасы бойынша заңды тұлғалар өздеріне тиесілі құқықтарды жүзеге асыру кезінде адал, ақылға қонымды және әділ әрекет етуге, заңнамада қамтылған талаптарды, қоғамның адамгершілік қағидаттарын, сондай-ақ кәсіпкерлерді Іскерлік этика ережелерін сақтауға тиіс; бұл міндетті алып тастауға немесе шартпен шектеуге болмайды.
Азаматтық құқықтық қатынастарға қатысушылардың іс-әрекеттерінің адалдығы, парасаттылығы мен әділдігі болжанады; заңды тұлғалардың басқа адамға зиян келтіруге, өзге нысандарда құқықты теріс пайдалануға, сондай-ақ оның мақсатына қайшы келетін құқықты жүзеге асыруға бағытталған іс-әрекеттеріне жол берілмейді; ешкімнің өзінің жосықсыз мінез-құлқынан артықшылық алуға құқығы жоқ; осы талаптар сақталмаған жағдайда сот адамнан бас тарта алады өзіне тиесілі құқықты қорғауда.
Заңның 4-бабына сәйкес мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру: осы Заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, әлеуетті өнім берушілерге мемлекеттік сатып алуды өткізу рәсіміне қатысу үшін тең мүмкіндіктер беру; әлеуетті өнім берушілер арасында адал бәсекелестік, сатып алуға қатысушылар арасында сөз байласуға жол бермеу сияқты қағидаттарға негізделеді.
Істің жоғарыда келтірілген мән-жайлары талапкердің іс-әрекеттерінде мемлекеттік сатып алу саласындағы қағидаттарды бұзу, сондай-ақ құқықты теріс пайдалану орын алғанын көрсетеді, бұл соттың оған сот қорғауынан бас тартуы үшін құқықтық негіз болып табылады.
АӨК-нің 8-бабында егер заңда немесе дау тараптарының келісімінде соттың тиісті мәселелерді шешуі көзделсе, сот бұл мәселелерді әділдік пен парасаттылық критерийлеріне сүйене отырып шешуге міндетті екендігі анықталды.
Конкурс жеңімпазына қандай да бір талаптар қойылмағанын ескере отырып, сондай-ақ талапкер тарапынан құқықты теріс пайдалану туралы куәландыратын мән-жайларды назарға ала отырып, сот алқасы әділдік пен парасаттылық қағидаттарын негізге ала отырып, "LSI" ЖШС талап-арызын қанағаттандырудан бас тарту туралы жаңа шешім шығара отырып, даулы сот актілерін жою қажеттігі туралы пікірге келді".
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
О признании незаконным и отмене протокола об итогах
226 рет жүктеп алынды