Әкімдіктің жер учаскесін және жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы талап арызына қарсылық
Назар аударыңыз! Заң және құқық заң компаниясы Сіздің назарыңызды осы құжаттың негізгі екендігіне және әрдайым нақты жағдайдың талаптарына сәйкес келмейтіндігіне аударады. Біздің заңгерлер сіздің жағдайыңызға сәйкес келетін кез-келген құқықтық құжатты жасауға көмектесуге дайын. Толық ақпарат алу үшін заңгерге / адвокатқа хабарласыңыз, телефон арқылы; +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Алматы қаласы Наурызбай аудандық сотына Қалиева Н.М.
Алматы қ. "Шұғыла" ш / а." 222/1 8 (727) 333-13-55, 8 (727) 333-13-54, вн.ном 727-4760 727-4760@sud.kz
жауапкерден: о. ғ. к. ЖСН Алматы қ., Наурызбай ауданы,
050006, ҰБТ шағынауданы, 2 үй, 2 пәтер
Сенімхат бойынша өкілі: "заң компаниясы Заң және құқық"ЖШС
БСН 190240029071 Алматы қ., Жібек Жолы даңғылы, 50 үй, 202 кеңсе, "Квартал"БО
info@zakonpravo.kz / www.zakonpravo.kz + 7 727 978 5755; +7 708 578 5758
Талап арызға қарсылық
мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы
Сіздің өндірісіңізде "Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы" КММ - нің (бұдан әрі-талапкер) жауапкерге арызы бойынша 17.07.2019 жылғы №7585-19-00-2/4675 азаматтық іс бар. О. ғ.к. (бұдан әрі - жауапкер) жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы. Ол бойынша талапкер ҚР Үкіметінің 19.12.2002 ж. қаулысымен бекітілген Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру мақсатында өз талаптарын уәждейді. № 1330, Алматы қаласы әкімдігінің "мемлекет мұқтажы үшін жер учаскелерін алып қоюға байланысты жер учаскелерін немесе өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығаруды бастау туралы" 2019.02.28 № 1/1-284 қаулысы негізінде, ҚР Жер кодексінің 84-бабы 2-тармағының 4-тармақшасына сәйкес, электр көлігі объектісін салу, мәжбүрлеп иеліктен шығару мақсатында, оның ішінде сатып алу жолымен жауапкерге тиесілі ауданы 0,1444 га № 20-322-006-633 кадастрлық жер учаскесі және ауданы 251 ш. м. тұрғын үй мемлекет мұқтажы үшін жатады. Мекен-жайы: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. ах, 2-үй, 2-пәтер. Жоғарыда көрсетілген қаулыны орындау үшін, заңнамаға сәйкес, жауапкер 11.03.2019 жылы мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін алдағы уақытта иеліктен шығару туралы хабарлама алды, бұл туралы хабарламадағы қолтаңба куәландырады.
Әкімдіктің жер учаскесін және жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы талап арызына қарсылық
"Мемлекеттік мүлік туралы" ҚР Заңының 67-бабының 2-тармағына сәйкес жер учаскесінің, сондай-ақ мемлекет мұқтажы үшін иеліктен шығарылатын жер учаскесіндегі жылжымайтын мүліктің құны жер учаскесіне құқықтардың туындау негіздеріне қарамастан олардың нарықтық құны мөлшерінде айқындалады. 17.04.2019 ж. "capital Assessment Group" ЖШС жылжымайтын мүліктің нарықтық құнын бағалау туралы есебіне сәйкес алынатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 116 909 447 теңгені құрайды (оның ішінде: 42 519 353 теңге – жер учаскесінің нарықтық құны; 74 390 094 теңге-тұрғын үйдің нарықтық құны). Жауапкерге мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылған жер учаскесі мен үй үшін өтемақы сомасы ұсынылды, алайда осы уақытқа дейін мемлекет мұқтажы үшін сатып алу шарты жасалмады, сатып алу бағасы туралы келісімге қол жеткізілмеді, бұл сотқа жүгінуге негіз болды. Осылайша соттан сұрайды:
Ауданы 0,1444 га кадастрлық № 20-322-006-633 жер учаскесін және ауданы 251 ш.м. тұрғын үйді Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарсын. .., 2-үй, 2-пәтер, тиесілі.. О.Н..
Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшері айқындалсын. .., 2-үй, 2-пәтер, о.ғ. к. кейіннен төлеу үшін 116 909 447 теңге сомасында..
Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайындағы жер учаскесіне және тұрғын үйге меншік құқығын мәжбүрлеп тоқтату. .., 2-үй, 2-пәтер.
О. ғ.к. Барлық бірге тұратын тұлғалармен бірге Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша орналасқан жер учаскесінен және тұрғын үйден шығарылсын. Ж., 2-үй, 2-пәтер.
Талапкердің жоғарыда көрсетілген дәлелдерімен келіспеймін, өйткені ҚР АК 150-151-баптарының тәртібімен азаматтық-құқықтық келісім жасалды (мәміле нысаны, Шартпен жасалған мәмілелер), оны орындау үшін жауапкер 28.06.2016 жылы гр-мен жасасты. Деришева Екатерина Владимировна жер учаскесі бар тұрғын үйді бөліп-бөліп сатып алу туралы келісім. Сәйкес п. 2 шарт, үй мен учаскенің құны 375 000 000 теңгемен айқындалған, оның ішінде 295 296 000 теңге үй және 79 704 000 теңге учаскесі және көрсетілген соманы төлеу осы шартқа қол қойылған күннен бастап күнтізбелік екі жылдан кешіктірілмей жүзеге асырылады және сатып алушы мен сатушы мәмілені нотариалдық тіркеуге міндеттенеді. Узаков Ясин Маликович 08.10.1948 Ж.Т., уд. тұлға №031919685. Шарт жасалған күні Сатып алушы (осы іс бойынша жауапкер) 135 000 000 теңге мөлшерінде бірінші жарна төледі, одан кейін 2016 жылдан 2018 жылға дейін тағы 5 сома төленді, атап айтқанда: 60 000 000 – 21 қараша 2016ж., 46 000 000 – 14 наурыз 2017ж., 50 000 000 – 3 шілде 2017 ж., 51 000 000 – 10 Қазан 2017 ж., 33 000 000 – 9 2018 жылғы наурыз, оған барлық растайтын қолхаттар бар. Осыдан кейін 2018 жылдың 30 сәуірінде жер учаскесі мен үй үшін ұқсас құны бар мәмілені нотариалды тіркеу жүргізілді. 2016 жылы мәміле жасалғанға дейін Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Жеке және заңды тұлғалары тіршілік ету ортасы мен тіршілік әрекетінің жай-күйі, оның болжамды өзгерістері, көзделіп отырған Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы толық, уақтылы және анық ақпарат алуға құқылы.
Осыған байланысты метрополитен жобаланған Нысандар, тіршілік ету ортасы мен тіршілік әрекетінің жай-күйі және ондағы қоғамдық және жеке мүдделерге тікелей әсер ететін болжамды өзгерістер туралы хабарлауы керек еді. О. Н. Кузнецова мен Е. В. Деришеваға Алматы қаласы әкімінің атына және Алматы қаласы әкімдігінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Метрополитен" коммуналдық мемлекеттік кәсіпорнына 2016 жылғы 9 маусымдағы №23-08 / 923 хат жолданды, олардан "даңғылдың тесілуіне байланысты" сұралды. Абай Алматыда батыс бағытта Қалқаман шағынауданына, метро құрылысына және басқа да жобаларға Алматы қаласы, Қалқаманкамауданы, Жайлыкамауданы, 2 кв 2 үй мекенжайындағы үй бұзуға және/немесе жерді алып қоюға жата ма. Олай болса, қашан? 13.06.2016 ж. тағы бір өтініш неғұрлым толық жауап беру туралы өтінішпен берілді, бұл " негізгі құрылыстардың құрылысына кірмейді және үй қатаң түрде бұзылады ма?"Қазақстан Республикасының Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы Заңына сәйкес 9-бап. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау лауазымды тұлғалардың өз құзыреті шегінде: 1) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін объективті, жан - жақты және уақтылы қарауды қамтамасыз етеді, қажет болған жағдайда олардың қатысуымен; 2) Жеке және заңды тұлғалардың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды; 3) Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін объективті, жан-жақты және уақтылы қарауды қамтамасыз етеді; өтініш берушілердің өтініштерін қарау нәтижелері және қабылданған шаралар туралы;
Әкімдіктің жер учаскесін және жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы талап арызына қарсылық
Оған уәкілетті органдардан келесі сипаттағы оң жауаптар алынды "Алматы қаласының Бас жоспарына сәйкес қазіргі уақытта Абай даңғылын Момышұлы көшесінен қала шекарасына дейін тесуге жобалық-сметалық құжаттама әзірленді. Алматы қаласы, Қалқаман-2камауданында орналасқан үй құрылысы бар жер учаскесі. ТЖ.2, 2-пәтер, ҚР ҚНжЕ сәйкес метрополитеннің перспективалық желісінің техникалық аймағында орналасқан 3.03-02-2010 "метрополитендер", бірақ метрополитеннің негізгі құрылымдарының құрылысына жатпайды, яғни бұзуға жатпайды". 10-бап. Көрсетілген Заңнан жоғары өтініштерге жауаптар: өтініштерге жауаптар мазмұны бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына сілтеме жасай отырып, мемлекеттік тілде немесе өтініш жасалған тілде негізделген және дәлелді болуға, қабылданған шешімге шағымдану құқығын түсіндіре отырып, өтініш берушінің дәлелдерін теріске шығаратын немесе растайтын нақты фактілерді қамтуға тиіс. Осыдан кейін гр. КО.Н., "Метрополитен" КМК-ның осы ресми толық жауабы негізінде.Н. үй сатып алу туралы шешім қабылданды және 28.06.2016 жылғы сатып алу-сату шартына қол қойылды.
Оған уәкілетті органдардан келесі сипаттағы оң жауаптар алынды "Алматы қаласының Бас жоспарына сәйкес қазіргі уақытта Абай даңғылын Момышұлы көшесінен қала шекарасына дейін тесуге жобалық-сметалық құжаттама әзірленді. Алматы қаласы, Қалқаман-2камауданында орналасқан үй құрылысы бар жер учаскесі. ТЖ.2, 2-пәтер, ҚР ҚНжЕ сәйкес метрополитеннің перспективалық желісінің техникалық аймағында орналасқан 3.03-02-2010 "метрополитендер", бірақ метрополитеннің негізгі құрылымдарының құрылысына жатпайды, яғни бұзуға жатпайды". 10-бап. Көрсетілген Заңнан жоғары өтініштерге жауаптар: өтініштерге жауаптар мазмұны бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына сілтеме жасай отырып, мемлекеттік тілде немесе өтініш жасалған тілде негізделген және дәлелді болуға, қабылданған шешімге шағымдану құқығын түсіндіре отырып, өтініш берушінің дәлелдерін теріске шығаратын немесе растайтын нақты фактілерді қамтуға тиіс. Осыдан кейін гр. КО.Н., "Метрополитен" КМК-ның осы ресми толық жауабы негізінде.Н. үй сатып алу туралы шешім қабылданды және 28.06.2016 жылғы сатып алу-сату шартына қол қойылды.
Осылайша, құрметті сот Қазақстан Республикасы Үкіметінің 19.12.2002 жылғы №1330 қаулысымен бекітілген Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру қажеттілігіне құрылған талапкердің талап арызы Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзуға ерекше назар аударуды сұраймыз. "Метрополитен" КМК ресми жауабын беру кезінде бұл жоспар қазіргі уақытта анық әрекет етті, тиісінше, үйді бұзуға жатпайды деген жауап дәл осылай жарамды. Бір бас жоспардың негізінде бізге әртүрлі жауаптар қалай берілетіні анық емес және уәкілетті мемлекеттік органдар мұндай өрескел қателіктерге жол береді, онда үй иесі жай ғана зардап шегеді және зиян келтіреді. 17-бап. Заң Қазақстан Республикасының Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілікті көздейді Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауаптылыққа әкеп соғады. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінде жоғарыда көрсетілген баптың бұзылуына байланысты. 100. лауазымды адамдарға он айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады, сондай-ақ "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 43-бабы, "Мемлекеттік қызметшілердің жауапкершілігі"Заңына сәйкес мемлекеттік қызметшілер өздерінің қызметтік міндеттерін орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін азаматтық-құқықтық, тәртіптік, әкімшілік, қылмыстық жауаптылықта болады Қазақстан Республикасының заңдарымен. Сондай-ақ, соттың назарын үйді сату құны сатып алу-сату шартына сәйкес, доллар бағамына қайта есептегенде, үйдің Тарихи құнына тең екендігіне аударғымыз келеді, ол 2008 жылы 120 000 000 теңгені құрады (үйді сатып алу-сату шартымен расталады 14.11.2008 ж.) 2008 жылғы қарашада бағам 1 доллар үшін 120.13 теңгені құрады, ал 2016 жылғы сәуірде-339.10 2018 жылғы маусымда-330 теңге, бұл ҚРҰБ ресми сайтының анықтамасымен расталады https://www.nationalbank.kz/?docid=748&switch=russian) сондай-ақ ҚР ҰБ ресми сайтынан алынған құжаттармен қоса. Осылайша, курс 2.8 есе өсті және жылжымайтын мүлік мәмілелері әрқашан доллар бағамына байланысты екені белгілі. 2014-2015 жылдар аралығында үйді газдандыру жүргізілді, техникалық талаптарға сәйкес қазандық пен үйді қайта құру салынды, бұл ешбір жағдайда кемітпеді, бірақ объектінің нарықтық құнын сол деңгейде сақтап қалды.
Сонымен қатар, Әуезов ауданы Наурызбай ауданы болып қайта құрылды, бұл жылжымайтын мүлікті қайта тіркеуге, құжаттарды қайта ресімдеуге, техникалық, сейсмикалық, өрт сараптамаларын жүргізуге, меншік иесінің уақыты мен қаражатының үлкен шығындарымен бірге топотүсірілімге алып келді. Жауапкер өзінің болашағын жоспарлады, жылжымайтын мүлікке қомақты қаражат салып, қарызға батып, учаскені көгалдандыруды жүзеге асырды, сонымен қатар автономды электр қуатын, су құбырларын, кәріз желілерін, жолдарды және коттедж қалашығының басқа да жалпы пайдалану объектілерін ұстау үшін ай сайынғы төлем есебінен қала инфрақұрылымын дамытуды қаржыландырды. Бұрын бұзылмаған үйдің метро құрылысына байланысты бұзу туралы кенеттен шешім немен байланысты екені белгісіз. Кейіннен 2019 жылғы 04 Наурызда біз Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы КММ-ден хабарлама және Алматы қаласы әкімінің 2009 жылғы 18 маусымдағы №4/371-185 қаулысын алдық, онда бізге Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру мақсатында және "жер учаскелерін немесе өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығаруды бастау туралы" Алматы қаласы әкімдігінің қаулысы негізінде хабарланды мемлекет мұқтажы үшін жер учаскелерін алып қоюға байланысты " 28.02.2019 ж. № 1/1-284, біздің жер учаскеміз және онда орналасқан жылжымайтын мүлік: г. Алматы, Наурызбай ауданы, Жайлы микроам ауданы, 2, 2-пәтер (20-322-006-633) мемлекет мұқтажы үшін, сондай-ақ бағалау жүргізу үшін жылжымайтын мүлікке қолжетімділікті ұсыну қажеттілігі үшін мәжбүрлеп иеліктен шығаруға, оның ішінде сатып алу жолымен иеліктен шығаруға жатады.
Әкімдіктің жер учаскесін және жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы талап арызына қарсылық
2019 жылғы 17 сәуірде "CAPITAL Assessment Group" ЖШС бағалау компанияларының мамандары тұрғын үй мен жер учаскесіне зерттеу жүргізді. 2019 жылдың мамыр айының соңында Алматы қаласы жер қатынастары басқармасы КММ-ден "Capital Assessment Group" ЖШС құрастырған 2019 жылғы 17 сәуірдегі № f19-0120/ALM бағалау туралы есеп алдық, онда гр-ға тиесілі жылжымайтын мүліктің нарықтық құны. Кузнецова О. Н., түрінде: тұрғын үй, жалпы ауданы - 251 ш. м., жер учаскесі бар, жалпы ауданы - 0,1444 Га., кадастрлық нөмірі: 20:322:006:633. орналасқан г. Алматы, Наурызбай ауданы, Жайлы микроам ауданы, 2-үй, 2-пәтер, 116 909 447 теңгені құрады. "CAPITAL Assessment Group" ЖШС бағалау компанияларының бағалауымен біз келіспейміз, өйткені бағалау компанияларының 2019 жылғы 17 сәуірдегі № f19-0120/ALM есебінде көрсетілген жылжымайтын мүліктің нарықтық құны дұрыс емес және дұрыс анықталмаған, сондай-ақ әділетсіз төмендетілген, өйткені осы ауданда орналасқан әрбір пәтер жеке және егжей-тегжейлі тәсілді талап етеді. Осылайша, иеліктен шығарылған мүлікті бағалау туралы есептің берілген көшірмесін зерттегеннен кейін біз келесі қорытындыға келдік. Қазақстан Республикасының "бағалау қызметі туралы" Заңына сәйкес, нарықтық құн – бұл объект бәсекелестік жағдайында мәміле негізінде иеліктен шығарылуы мүмкін ең ықтимал баға. Бұл ретте нақты нарықтық баға, егер мәміле тараптарының бірі бағалау объектісін иеліктен шығаруға міндетті болмаса, ал екінші Тарап сатып алуға міндетті болмаса және мәміле тараптарына қатысты мәміле жасауға ешбір тараптан мәжбүрлеу болмаған жағдайда ғана айқындалуы мүмкін. Бағалау стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 5 мамырдағы № 519 бұйрығына сәйкес.. салыстырмалы тәсіл бағалау рәсімдерінің мынадай бірізділігін көздейді: 1) осындай жылжымайтын мүлікті сату немесе ұсыну туралы ақпаратты жинау және талдау жүргізу және салыстыру объектілерін айқындау; 2) қолда бар ақпараттың көлемі мен дұрыстығын ескере отырып, бағалау объектісінің құнын есептеу әдісін таңдау; 3) бағалау объектісін сату бағасын немесе ұсыныс бағасын кейіннен түзете отырып, салыстыру объектілерімен салыстыру салыстыру объектілері; 4) салыстыру объектілерінің құнына түзетуші түзетулердің шамасын есепке алу жолымен бағалау объектісінің құнын айқындау; 5) алынған есептеу нәтижелерін келісу. Сонымен қатар, талданатын есепте салыстырмалы тәсілмен құнды есептеу шеңберінде салыстыру объектілерімен қолданылатын түзетулердің (түзетулердің) негіздемесі жоқ. Бұдан басқа, бағалау стандартының талабына сәйкес есепте есептің есеп айырысу кестесінде көрсетілген деректермен шектеліп, объектінің құнын егжей-тегжейлі есептеу көрсетілмеген, бұл бағалау стандартының талаптарын бұзу болып табылады. Қорытынды құнды шығару кезінде салыстырмалы әдіспен алынған нәтижелерге салмақ коэффициенттерін берудің негіздемесі жоқ, әдістемелік әдебиеттерде ұсынылған иерархияларды талдау әдісі қолданылмаған.
Бағалау стандартына сәйкес жылжымайтын мүліктің жинақталған тозу мөлшері физикалық, функционалдық және сыртқы (экономикалық) тозу жиынтығына тең екендігі көрсетілген. Бағалаушы қорытынды құнды шығару кезінде үй-жайдың тозу пайызын көрсетпеді, өйткені мүлікті бағалау кезінде физикалық тозуы бар бағалаушы аталған коэффициентті назарға алуға міндетті. Осы бағалау туралы есепте ресімдеу ерекше назар аударуды талап етеді: - 3 – 1.3-тараудағы есеп беті. Бағалаушы туралы мәліметтер-біліктілік сипаттамалары жоқ және бағалаушы өзін бағалаушының сарапшысы ретінде көрсетті ал бүгінгі күні уәкілетті органдар бағалаушының куәлігін береді, сарапшы болу үшін біліктілік емтихандарынан өтіп, тиісті сертификаттар алу қажет олар бағалау материалдарында кеңес береді. - 1.5 – тараудағы 4-бет, бағалаушылар пайдаланатын құжаттар тізімі, бағалаушы халықаралық бағалау стандарттарын көрсетті, 2013 жыл – дұрыс емес, ал бағалау күніне халықаралық бағалау стандарттары, 2017 жыл болды.. Бағалау стандарттарының, әдістемелік құралдардың, оқулықтардың және бағалауға қатысты басқа материалдардың тізбесі жоқ. - Бағалауда сызықсыз тым үлкен олқылықтар бұл болып табылады өрескел бұзушылық есеп беру. - 11-бет 3.2-тарау, кесте шығынды тәсілді негіздемеде қолданды" шығынды тәсілде КО-ИНВЕСТ Заманауи анықтамалық басылымын, УПСС салу құнының ірілендірілген көрсеткіштерін пайдалана отырып, салыстырмалы бірлік әдісі қолданылды " дегенмен бағалаушы жер учаскесінің нарықтық құнын есептеу және көрсету қажет екенін көрсетуді де қате ұмытып кетті. - Кестедегі 24 - бет бағалаушы үйді бағалау кезінде сол аудандағы бағалау объектісінің аналогтарын қалай таңдағанын көрсетеді, таңдалған аналогтар дұрыс емес, өйткені таңдалған аналогтар ауданы бойынша бағалау объектісіне қарағанда әлдеқайда төмен, сонымен қатар үйлердің аналогтары құрылыс жылдары бойынша дұрыс таңдалмаған. Құрметті сот нарық өте үлкен және үйлерді сату туралы ондаған ұсыныстар бар.
Наурызбай ауданының Жайлы микроамауданы Алматының элиталық аудандары санатына жатады, өйткені барлық коммуникациялар, қауіпсіздік жүйесі (күзет, қоршау, бейнебақылау және т.б.), спорттық ойын алаңдары, демалу және серуендеу Олейлері және жайлы және қауіпсіз тұру үшін тағы басқалар бар. Өкінішке орай бағалаушы ұқсас үйлерді таңдағанда ресми түрде қарады, өйткені ол тұрғын үй коттедж қалаларына жатпайтын типтік емес үйлерді таңдады, бірақ жай ғана қоршалған абаттандырылған коттедж қалаларына жатпайтын үйлерді таңдады. - Бағалау құнын анықтау кезінде жер учаскесінің салыстырмалы сынағы жоқ, сонымен қатар 27-бетте шығындар мен салыстырмалы әдістер 0,50% коэффициенттерімен есептелген, ал шығындар 30% және салыстырмалы 70% болуы керек. Жоғарыда айтылғандарға байланысты біз бұл жағдайда сапасыз және объективті емес бағалау бар деп санаймыз. Бағалау қызметінің негізгі принциптері объективтілік пен сенімділік болып табылады, бұл бағалау кезінде сақталмайды. Бұл бұзушылықтар GR мүдделеріне әсер етеді. КО. Н., өйткені бағалау меншік құқығындағы мүлікке иеліктен шығару үшін жүзеге асырылады мемлекет нарықтық бағалар жағдайында. АІЖК-нің 257-бабына сәйкес меншік құқығы тоқтатылған кезде мүлік оның нарықтық құнына қарай бағаланады. Бұл жағдайда біз сапасыз және біржақты бағалау біздің мүдделерімізге әсер етеді деп санаймыз. Осыған байланысты біз УЗО г. болдық. Алматы 2019 жылғы 10 маусымдағы №70/2019 жылжымайтын мүлікті бағалау туралы "бағалау институты" ЖШС орындаған баламалы есепті ұсынды, онда жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 228 734 302 теңге мөлшерінде айқындалған, оны сенімді және әділ деп санаймыз, онда көрсетілген нарықтық құны - иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нақты құнына сәйкес келеді. ҚР АІЖК-нің 255-бабына сәйкес "жер учаскесін және басқа да табиғи ресурстарды алып қоюға байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығын тоқтату" көзделген: мемлекеттік органның меншік иесінен мүлікті тікелей алып қоюға бағытталмаған шешіміне, оның ішінде меншік иелері орналасқан жер учаскесін алып қою туралы шешімге байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығын тоқтату меншік иесіне үй, Өзге де құрылыстар, құрылыстар немесе екпелер заңнамалық актілерде белгіленген жағдайларда және тәртіппен ғана рұқсат етіледі, меншік иесіне баламалы мүлікті ұсына отырып және келтірілген өзге де залалдарды өтей отырып немесе оған меншік құқығының тоқтатылуынан келтірілген залалдарды толық көлемде өтей отырып.
Әкімдіктің жер учаскесін және жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы талап арызына қарсылық
Меншік иесі меншік құқығын тоқтатуға әкеп соғатын шешіммен келіспеген жағдайда, ол дау сот тәртібімен шешілгенге дейін жүзеге асырыла алмайды. Дауды қарау кезінде меншік иесіне келтірілген залалды өтеудің барлық мәселелері де шешіледі. Осы баптың қағидалары тиісінше мемлекеттік органның тау-кен бөлімдерін, Акватория учаскелерін және мүлік орналасқан басқа да учаскелерді алып қою туралы шешіміне байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығы тоқтатылған кезде қолданылады. Сондай-ақ, біз "Қазақстан Жылжымайтын мүлік федерациясы" ҚБ-ға тиісті сұрау салуды жібердік, ол тек ҚР-да ғана емес, сонымен қатар халықаралық деңгейде жылжымайтын мүлікті сату және оның құнын анықтау саласында Қазақстандық жылжымайтын мүлік Федерациясы (ҚФН) ҚБ мамандарының маркетингтік талдау жүргізуі тұрғысынан беделді болып табылады. Оған біз ҚФН-дан келесі сипаттағы дәлелді жауап алдық "06.06.2019 ж. сіздің сұрауыңызға. Қазақстан Жылжымайтын мүлік федерациясының (ҚФН) мамандары оңтүстік астананың Наурызбай ауданындағы коттедж қалашықтары секторындағы жеке тұрғын үйлер секторында ағымдағы күнге маркетингтік талдау жүргізді. Жүргізілген зерттеу нәтижесінде жалпы ауданы 250-340 ш. м., жер учаскесінің көлемі 7-15 акр, аулалық ғимараттары бар тұрғын үйлерді сатып алу-сату бойынша ұсыныстың орташа бағасы 744 900,00 - 955 000,00 20.06.2019 жылға арналған 1 ш. м. бағамына (ҚР ҰБ) теңге $1 = 382,38 теңге. Барлығы 1 ш. м. үшін орташа құны. = ($ 2 208+$ 2 574+$ 3 782+$ 2 452+$ 2421+$ 2 199)16-% 2 706 = дөңгелектелген 1 033 692,00 теңге". (Толығырақ ҚФН ҚБ есебінде). Ал 228 734 302 теңге мөлшерінде иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны айқындалған "бағалау институты" ЖШС бағалау компаниясы 1 ш.м. үшін орташа құнын 936 516 теңге мөлшерінде айқындайды, бұл иеліктен шығарылатын мүліктің орташа құнына қисынды түрде сәйкес келеді. Алайда, 2019 жылғы 17 сәуірдегі "CAPITAL Assessment Group" ЖШС жүргізген бағалау компанияларының №f19-0120/ALM бағалау туралы есебіне 1 ш. м. орташа құны анықталды. 297 164 теңге ал 116 909 447 теңге мөлшеріндегі қорытынды құны иеліктен шығарылатын мүліктің бағалау құнын анықтауда өзінің төмен бағаланғанын көрсетеді. Жоғарыда көрсетілген дәлелдерге байланысты Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, Ж шағын ауданы мекенжайы бойынша орналасқан иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құнын белгілеу үшін негіз ретінде 228 734 302 теңге мөлшерінде иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны айқындалған "бағалау институты" ЖШС орындаған 2019 жылғы 10 маусымдағы №70/2019 бағалау туралы есепті қабылдау мүмкін деп санаймыз..., Д. 2, пәтер 2. Ал нақты нарықтық құны болып табылатын "бағалау институты" ЖШС бағалау туралы есепте көрсетілген 228 734 302 теңге мөлшеріндегі соманы иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүлік үшін ағымдағы нарықтық құн ретінде қабылдау әділ болады. 6-бап. "Азаматтық заңнама нормаларын түсіндіру" қарастырылған: азаматтық заңнама нормалары олардың ауызша көрінісінің тура мағынасына сәйкес түсіндірілуі керек. Заңнамалық нормалардың мәтінінде қолданылатын сөздерді әр түрлі түсіну мүмкін болған жағдайда, Қазақстан Республикасы Конституциясының ережелеріне және осы тарауда, ең алдымен оның 2-бабында баяндалған азаматтық заңнаманың негізгі қағидаттарына сәйкес келетін түсінікке артықшылық беріледі., 2. Азаматтық заңнама нормасының нақты мағынасын анықтау кезінде, егер бұл осы баптың 1-тармағында жазылған талаптарды бұзбаса, ол қолданысқа енгізілген тарихи жағдайларды және оның сот практикасындағы түсіндірмесін ескеру қажет. ҚР АІЖК 68-бабы. "Дәлелдемелерді бағалау"әрбір дәлелдеме салыстырмалылықты, жол берілуін, дұрыстығын ескере отырып бағалауға жатады, ал жинақталған барлық дәлелдемелер - азаматтық істі шешу үшін жеткіліктілікті – осы азаматтық істе біз берілген дәлелдемелерді негізсіз байқаймыз. ҚР АІЖК 72-бабы. "Дәлелдеу міндеті" әрбір Тарап өзінің талаптарының негізі ретінде сілтеме жасайтын мән – жайларды дәлелдеуге тиіс-бұл талап арыздарда байқалмайды. ҚР АІЖК 73-бабы. "Дәлелдемелерді ұсыну", дәлелдемелерді іске қатысушы тараптар және басқа да адамдар істі сот талқылауына дайындау сатысында бірінші сатыдағы сотқа ұсынады. АІЖК-нің 8-бабына сәйкес әрбір адам бұзылған немесе даулы конституциялық құқықтарды, бостандықтарды немесе қорғалатын мүдделерді қорғау үшін сотқа жүгінуге құқылы. ҚР АІЖК-нің 15-бабына сәйкес тараптар азаматтық сот ісін жүргізу барысында өз ұстанымын, оны қорғаудың тәсілдері мен құралдарын дербес және сотқа, басқа органдар мен адамдарға қарамастан сайлайды. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы (7, 8 және 10-баптар), азаматтық және саяси құқықтар туралы халықаралық пакт (14-бап) және адам құқықтары мен негізгі бостандықтарын қорғау туралы Конвенция (6-бап) Заң мен сот алдында әркімнің тең екендігін және оның азаматтық құқықтары мен міндеттерін айқындау кезінде әркімнің әділетті болуға құқығы бар екенін белгілейді. және заңды негізде құрылған құзыретті, тәуелсіз және бейтарап соттың істі ақылға қонымды мерзімде жария талқылауы. Жоғарыда айтылғандардың негізінде және ҚР АІЖК 166, 46-баптарын басшылыққа ала отырып,
Сотты Сұраймын:
Сотты Сұраймын:
"Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы" КММ-нің гр-ге қойылатын талаптары. Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы – ішінара қанағаттандырылсын;
Мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылған жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшерін айқындау бөлігінде: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. Ж, 2-үй, 2-пәтер, 116 909 447 теңге сомасында кейін төлеу үшін Ольга Николаевна Кузнецова-қанағаттандырудан бас тартсын;
Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшері айқындалсын. Ж..., 2-үй, 2-пәтер, 2019 жылғы 07 маусымдағы №70/2019 жылжымайтын мүлікті бағалау туралы есепке сәйкес, "бағалау институты" ЖШС орындаған, онда Ольга Николаевна Кузнецоваға кейіннен төлеу үшін жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 228 734 302 теңге мөлшерінде айқындалған.
Құрметпен, "Заң және құқық" заң компаниясы "ЖШС Бас директоры" _____________/ Қайшыбеков М. Е."___" ____________2019 жыл.
# Адвокат # Заңгер #Заң қызметі # Қорғау компаниясы Фирма # Азаматтық #кылмыстық #әкімшілік #Төрелік # даулары # Алматы # Қазақстан #Адвокат # заңгер # заң қызметі # қорғау компаниясы # адвокаттық кеңсе #азаматтық #қылмыстық # әкімшілік # төрелік істер даулар # Алматы # Қазақстан
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
Возражение на исковое заявление Акимата о принудительном
101 рет жүктеп алынды