Әкімшілік даулар және сот істері жөніндегі Адвокат
Сот ашық сот отырысында мыналарға қатысты әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарады: с. А. М. әкімшілік құқық бұзушылық туралы 2020 жылғы 2 желтоқсандағы №126 хаттамаға сәйкес "әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі ҒЗК АП туралы) 1-бөлігінің 425-бабында көзделген әкімшілік құқық бұзушылық жасауда с. А. К. 2020 жылғы 10 Қарашада 15 сағат 54 минутта Жітіқара қаласында "Жітіқаракоммунэнерго" МКК-да кәріз тазарту құрылыстарының слесарлық цехының ғимаратында "таралу қаупінің туындауының алдын алу бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы, санитариялық-профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және жүргізуге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларының талаптарын бұза отырып, жұмыс орнында болды коронавирустық инфекция" №ҚР ДСМ-78 2020 жылғы 5 шілдедегі, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Бас мемлекеттік санитарлық дәрігерінің 2020 жылғы 23 қазандағы №o 57 Қаулысының талаптары. Сот отырысы барысында С.А. М. кінәні мойындады, сотқа 2020 жылдың 10 қарашасында ол "Жітіқаракоммунэнерго" МКК-нің жұмыс орнында маскасыз кәріз тазарту құрылыстарының слесарлық цехының ғимаратында болғанын түсіндірді, өйткені ол әріптестерімен бірге кәрізді тазалағаннан кейін көшеден шығып кетті және маска маринадталды. Кәріз тазарту қондырғыларының слесарлық цехы 3 км қашықтықта орналасқан. Жітіқара қаласынан қорғалған және "Жітіқара коммунэнерго"МКК қызметкерлерінен басқа адамдарға бару үшін қол жетімді емес. Ол жұмыс орнында маскасыз болу фактісін жоққа шығармайды, бірақ материалдық жағдайына және бес кәмелетке толмаған баланың асырауында болуына байланысты, олардың бірі әрекетке қабілетсіз, айыппұл төлеуге мүмкіндігі жоқ.
Қорғаушы С. Д. Нығметов соттан С. А. М. қатысты іс бойынша іс жүргізуді ҚРК АП туралы 1-бөлігінің 425-бабында көзделген әкімшілік құқық бұзушылық құрамының болмауына байланысты тоқтатуды сұрады, өйткені Қазақстан Республикасы Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 57 қаулысына 1-қосымшаға сәйкес санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың сақталуына жауапкершілік жүктеледі жұмыс берушіге. Бұдан басқа, іс бойынша іс жүргізу кезінде іс жүргізу нормаларын өрескел бұзуға байланысты әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама дәлелдемелер қатарынан алынып тасталсын. Сот отырысында с. Ш. Т. лауазымды адам С. А. К. Санитариялық қағидалардың 3-тарауының 10-тармағы 7-тармақшасы бұзылғанын түсіндірді, оған сәйкес қоғамдық орындарда, халыққа баруға, қызмет көрсетуге және демалуға арналған үй-жайларда, қоғамдық көлікте, медициналық немесе мата маскаларын кию, бес жасқа дейінгі балаларды қоспағанда, міндетті болып табылады әлеуметтік қашықтықты сақтай отырып, қоғамдық тамақтану орындарында тамақтану жағдайлары. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамада бұл талаптарды бұзуға сілтеме жоқ, өйткені Аудармашы Орыс тілінен қазақ тіліне аударған кезде қате жіберген. "Жітіқаракоммунэнерго" МКК АП туралы ҚРК-нің 425-бабы 1-бөлігі бойынша әкімшілік жауапкершілікке тартылмады, іс бойынша түсініктеме беру үшін шақырылмады. Жұмыс орны қоғамдық орынға жатады деп есептейді, сондықтан С.А. К. АП туралы ҒЗК 1-бөлімінің 425-бабы бойынша жауапкершілікке тартылады.
Әкімшілік даулар және сот істері жөніндегі Адвокат
Әкімшілік іс материалдарын зерттеп, процеске қатысушыларды тыңдағаннан кейін сот келесі тұжырымдарға келеді. АП туралы ҒЗК 2-бөлігінің 781-бабына сәйкес әкімшілік жауаптылық негіздерінің және құқық бұзушылықтың кінәсінің болуын дәлелдеу міндеті әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша іс жүргізуді жүзеге асыруға уәкілетті органда (лауазымды тұлғада) жатыр. ҚРК АП туралы 765-бабына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша дәлелдемелердің бірі болып табылады. Ал әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаға сәйкес лауазымды тұлға С. А. К. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 5 шілдедегі № КР ДСМ-78/2020 бұйрығымен бекітілген "коронавирустық инфекцияның таралу қаупінің алдын алу жөніндегі санитариялық эпидемияға қарсы, санитариялық профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және жүргізуге қойылатын санитариялық эпидемиологиялық талаптар "санитариялық қағидаларының 3-тарауының 7,8-тармағын бұзу, атап айтқанда – "COVID-19 жұқтыру қаупі жоғары адамдар анықталған жағдайда оларды карантинге оқшаулау жүзеге асырылады" және мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық бақылауға және қадағалауға жататын объектілер санитариялық эпидемияға қарсы құралдармен қамтамасыз етілетіні көрсетілген 8-тармақ. Сондай-ақ, жеке қорғану құралдарын пайдалану және кәдеге жарату алгоритмі көрсетілген қаулыға 4-қосымшаның 1-тармақшасының 1-тармағы. ӘҚБтК-нің 425-бабының 1-бөлігінің нормалары бланкетті болғандықтан, яғни. анықтамалық, лауазымды адам әкімшілік құқық бұзушылық субъектісі ретінде адамның қандай нақты нормаларды бұзғанын көрсетуі керек. Алайда, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамада лауазымды тұлға сілтеме жасайтын заңнама нормалары көрсетілмеген. Сонымен қатар, сот 2020 жылдың 10 қарашасында С.А. К. "Жітіқаракоммунэнерго" МКК кәріз тазарту құрылыстарының слесарлық цехының ғимаратында жұмыс орнында маскасыз болғанын сенімді түрде анықтады. Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 25-тармағының 23-бабына сәйкес жұмыс беруші еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі ішкі бақылауды жүзеге асыруға міндетті. Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 53-тармағы 1-тармағының 1-бабына сәйкес қауіпсіздік нормаларына жұмыскерлердің еңбек қызметі процесінде олардың өмірі мен денсаулығын сақтауға бағытталған санитариялық-гигиеналық және өзге де нормаларды, қағидаларды, рәсімдер мен өлшемшарттарды қамтамасыз ету тұрғысынан өндірістік және еңбек процесі жатады. Қазақстан Республикасы Бас мемлекеттік санитарлық дәрігерінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 57 қаулысына (бұдан әрі – қаулы) 1-қосымшаға сәйкес шектеу іс-шараларын, оның ішінде карантинді енгізу кезеңіне мемлекеттік органдарға (ұйымдарға), ұлттық кампанияларға, бизнес орталықтарға және басқа да кеңселерге қойылатын талаптар белгіленген. 7-тармаққа сәйкес органның (ұйымның) әкімшілігі: санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың сақталуына жауапты адамды тағайындауды (температураны өлшеу, персоналға нұсқау беру, жеке қорғану құралдарын уақтылы ауыстыру, дезинфекциялау, жуу және антисептикалық құралдардың қажетті қорын қадағалау, нұсқама жүргізу журналын жүргізу, маскаларды, респираторларды, майлықтарды кәдеге жарату, жабдықтар мен мүкәммалды өңдеу, жинау Үй-жайлар); қолғаптарды, маскаларды/респираторларды уақтылы ауыстыру шартымен жұмыс күні ішінде пайдалану, қызметкерлер бір үй-жайда бір-бірінен кемінде 2 метр қашықтықта болатын жағдайлар (әлеуметтік арақашықтықты сақтай отырып, антисептиктермен жұмыс орындары, қызметкерлер арасында жеке/өндірістік гигиена және бақылау қағидаларын сақтау қажеттігі туралы нұсқама жүргізу оларды мүлтіксіз сақтау. Осылайша, жоғарыда аталған заңнама нормаларының мазмұнынан ұйымдағы санитарлық-эпидемиологиялық талаптардың сақталуына жауапкершілік жұмыс берушіге жүктелетіні шығады. Бұл ретте С.А. М. жұмыс берушінің жұмыс орнында санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды сақтау жөніндегі актілері сақталмаған жағдайда жеке жауапкершілікке тартылатын еді. Лауазымды адам с.Ш. Т. - ның жұмыс орны қоғамдық орынға жатады деген дәлелдерін сот мынадай негіздер бойынша дәрменсіз деп санайды. Қоғамдық орындарды көшелер, алаңдар, жалпыға ортақ көлік, әуежайлар, вокзалдар, саябақтар, кіреберістер және белгісіз адамдар тобына қол жеткізуге еркін адамдардың басқа да орындары деп түсіну әдеттегідей. "Қылмыстық құқық бұзушылық туралы арызды, хабарламаны немесе баянатты қабылдау және тіркеу, сондай-ақ Сотқа дейінгі тергеп-тексерулердің бірыңғай тізілімін жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2014 жылғы 19 қыркүйектегі № 89 бұйрығының 27-тармағына сәйкес қоғамдық орын-пайдалануға арналған қалалар мен елді мекендердің шегінде немесе сыртында арнайы жабдықталған жалпы пайдаланымдағы орындар сондай-ақ бұқаралық іс-шаралар өткізу, азаматтарға қызмет көрсету және демалу. Осылайша, С.А. М. іс-әрекеттерінде АП туралы ҒЗК 1-бөлігінің 425-бабында көзделген әкімшілік құқық бұзушылықтың құрамы жоқ. ӘҚБтК-нің 1-бөлігінің 741-бабына 2-тармақшасына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша іс жүргізу басталмайды, ал басталған іс мынадай мән-жайлардың кем дегенде біреуі: құқық бұзушылық құрамының болмауы болған кезде тоқтатылуға жатады.
Баяндалғанның негізінде және ҚРК АП туралы 1-тармағының 5-тармақшасының 1-бөлігінің 741-баптарын, 829-14-баптарын басшылыққа ала отырып, сот ҚАУЛЫ ЕТТІ: Қазақстан Республикасы Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің С.А. М. қатысты 425-бабының 1-бөлігінде көзделген әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша іс жүргізу оның әрекеттерінде әкімшілік құқық бұзушылық құрамының болмауына байланысты тоқтатылсын.
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
Постановление суда
1916 рет жүктеп алынды -
Адвокат по административным спорам и судебным делам
1957 рет жүктеп алынды -
Адвокат по административным спорам и судебным делам
1919 рет жүктеп алынды