Іс жүргізу шешімдерін қабылдау туралы өтініш
Назар аударыңыз! Заң және құқық заң компаниясы Сіздің назарыңызды осы құжаттың негізгі екендігіне және әрдайым нақты жағдайдың талаптарына сәйкес келмейтіндігіне аударады. Біздің заңгерлер сіздің жағдайыңызға сәйкес келетін кез-келген құқықтық құжатты жасауға көмектесуге дайын. Толық ақпарат алу үшін заңгерге / адвокатқа хабарласыңыз, телефон арқылы; +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
"Алматы облысы ПД Жамбыл ауданының полиция бөлімі"ММ
БСН 920240000692 Алматы облысы, 040600 Жамбыл ауданы,
Ұзынағаш а. о., Ұзынағаш а., Рысқұлов к-сі№78 +7 (727) 702 2594.
жәбірленушіден: б. п. д. 8 728 . ЖСН .... Алматы обл., Қарасай
аудан, с....., ст...., д. 40. 8 705 ....
Сенімхат бойынша өкіл: адвокаттар Кеңсесі Заң және құқық
БСН 201240021767 Алматы қ., Абылай хан даңғылы, 79/71, 304 кеңсе.
info@zakonpravo.kz / www.zakonpravo.kz + 7 727 978 5755; +7 708 578 5758
Өтініш
іс жүргізу әрекеттерін жүргізу немесе іс жүргізу шешімдерін қабылдау туралы
Жамбыл аудандық полиция бөлімінің өндірісінде ҚР ҚК 30.11.2019 жылы тіркелген №191942031001935 қылмыстық іс бар (медициналық немесе фармацевтикалық қызметкерлердің кәсіби міндеттерін тиісінше орындамау). Осы қылмыстық іс бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру жүргізу Жамбыл ауданы БББ тергеушісі Н. Бекетбаевқа тапсырылды, ол 01.06.2020 ж. сотқа дейінгі тергеп-тексеру нәтижелері бойынша іс бойынша тергеп-тексерудің толықтығын қамтамасыз етпей, тергеп-тексеру мерзімін үзу туралы шешім қабылдады, ҚР ҚІЖК 1-тармағының 45-бабы 7-бөлігі тәртібімен (қылмыстық құқық бұзушылық жасаған адамды анықтамағаны үшін) сотқа дейінгі тергеп-тексеру мерзімін мерзімінен бұрын үзді. Кейіннен Жамбыл ауданы БББ тергеушісі Н. Бекетбаевтың атына, облыс ПД тергеу басқармасы, Жамбыл ауданының прокуратурасы жоғары тұрған және қадағалау органдарына көптеген шағымдардың нәтижесінде қылмыстық істі қайта бастау және сотқа дейінгі тергеудің толықтығын қамтамасыз етуге бағытталған заңда көзделген барлық тергеу іс-шараларын жүргізу туралы нұсқау берілді. Кейіннен 08.09.2020 ж.сотқа дейінгі тергеп-тексеру мерзімдері жаңартылды. Бұдан басқа, лауазымды тұлғаларға қатысты жол берілген бұзушылықтар үшін қызметтік тергеу жүргізілді, олардың нәтижелері бойынша кінәлі тұлғалар тәртіптік жауапкершілікке тартылды.
Іс жүргізу шешімдерін қабылдау туралы өтініш
Жоғарыда аталған жағдайларға қарамастан, тергеуші іс бойынша тергеудің толықтығын қамтамасыз етпей, тергеу мерзімін бұзу туралы қайта шешім қабылдады. Тергеушінің атына ҚР Ішкі істер министрінің жеке блогына, Тергеу департаментіне шағымдану нәтижесінде біздің өтінішіміз және қылмыстық істі тиісінше тергемеу туралы дәлелдер өз растауын тапты. Осыған байланысты, Алматы облысының полиция департаменті қызметтік тергеу жүргізді, оның нәтижесі бойынша кінәлі лауазымды тұлғалар тәртіптік жауапкершілікке тартылды. Сонымен қатар, тергеу департаментінің нұсқауы бойынша 10.11.2020 жылы тергеу мерзімдері жаңартылды. Алматы облысының полиция департаментіне істің барлық мән-жайларын, оның ішінде біздің дәлелдерімізді ескере отырып, толық және жан-жақты зерттеуге бағытталған қосымша тергеу іс-шараларын жүргізу туралы жазбаша нұсқаулар берілді. Тергеу барысын Тергеу департаменті бақылауға алды. Алайда, 10.11.2020 жылдың соңғы қайта басталуынан бастап үш айдан астам уақыт өтті және сотқа дейінгі тергеу 15 айдан астам уақытқа созылды, ал 2-бапқа сәйкес. ҚР ҚІЖК 192 анықтау істері бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру алдын ала тергеу істері бойынша бір айдан және екі айдан аспауға тиіс. Алдын ала тергеу және прокуратура органдары ауырлығы аз қылмыс жасалғаннан кейін екі жыл мерзім аяқталуын күтіп отырғанын түсінеміз.
Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 317-бабының 3-бөлігінің "медициналық немесе фармацевтикалық қызметкердің оларға абайсызда немесе жосықсыз қарау салдарынан кәсіптік міндеттерін орындамауы, тиісінше орындамауы, егер бұл әрекеттер абайсызда адамның өліміне әкеп соқтырса - белгілі бір лауазымдарды атқару немесе белгілі бір қызметпен айналысу құқығынан айыра отырып, бес жылға дейінгі мерзімге бас бостандығынан айыруға жазаланады. үш жыл. Тиісінше, ҚР ҚК 317-б. 3-б., 2-Б. сәйкес. ҚР ҚК - нің 11-бабында осы Кодексте көзделген ең көп жаза бес жылдан аспайтын абайсызда жасалған әрекеттер ауырлығы аз қылмыстарға жатады. Осыдан қылмыстық қудалау органының логикасын болжау керек, өйткені ҚР ҚК 71-бабының 2-тармақшасында " егер қылмыстық құқық бұзушылық жасалған күннен бастап ауырлығы аз қылмыс жасалғаннан кейін екі жыл өткен болса, ескіру мерзімінің өтуіне байланысты адам қылмыстық жауаптылықтан босатылады "деп көзделген. -істің жоғарыда көрсетілген мән-жайы бойынша біз жетекші блогерлер мен бұқаралық ақпарат құралдарының (БАҚ) қатысуымен баспасөз мәслихатын өткізу бойынша жұмыстар жүргізіп жатырмыз, себебі бұл мәселе кең таралған, оған Жамбыл ауданы БББ өкілдері де шақырылады.
ҚР ҚІЖК 71-бабы 6-бөлігінің 11-тармағына сәйкес жәбірленуші сотқа дейінгі тергеп-тексеру аяқталғаннан кейін істің барлық материалдарымен танысуға, одан Мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді қоспағанда, кез келген көлемдегі кез келген мәліметтерді жазып алуға, сондай-ақ ҚР ҚІЖК 71-бабы 6-бөлігінің 13-тармағына сәйкес жәбірленуші оны тану туралы қаулылардың көшірмелерін алуға құқылы сотқа дейінгі тергеп-тексеруді, айыптау актісін, сондай-ақ бірінші, апелляциялық және кассациялық сатылар сотының үкімі мен қаулысының көшірмелерін тоқтатуды көздейді. ҚР ҚІЖК-нің 99-бабында қылмыстық процеске қатысушылар сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүзеге асыратын адамға қылмыстық процесс барысында маңызы бар мән-жайларды белгілеу, өтінішхатпен жүгінген адамның немесе олар ұсынатын адамның құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету үшін процестік әрекеттерді жүргізу немесе процестік шешімдер қабылдау туралы өтінішхаттармен жүгінуге құқылы екендігі көзделеді. Өтініш оның өтінішінен кейін тікелей қаралуға және шешілуге тиіс. Өтінішхат бойынша дереу шешім қабылдау мүмкін болмаған жағдайларда, ол өтініш берілген күннен бастап үш тәуліктен кешіктірілмей рұқсат етілуге тиіс. Алайда, бүгінгі күні біз қылмыстық істі қараудың барысы мен нәтижелері туралы ештеңе білмейміз және ҚР ҚІЖК 71-бабында көзделген іс жүргізу құжаттарын алмадық. ҚР ҚІЖК 24-бабына сәйкес тергеуші, анықтаушы істі дұрыс шешу үшін қажетті және жеткілікті мән-жайларды жан-жақты, толық және объективті зерттеу үшін заңда көзделген барлық шараларды қабылдауға міндетті. Баяндалғанның негізінде және бапқа сәйкес. ҚР ҚІЖК 24, 71, 99, 192, сондай-ақ "жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы"ҚР Заңының 17-бабы,
Сізден Сұраймын:
Электрондық поштаға жіберу info@zakonpravo.kz ҚР ҚІЖК 71-бабында көзделген іс жүргізу құжаттарының көшірмелері, сондай-ақ: - адамды жәбірленуші деп тану туралы қаулы; - жәбірленушінің қатысуымен жүргізілетін тергеу әрекеттерінің барлық хаттамалары; - тергеу мерзімін үзу туралы барлық қаулылар; - сот-медициналық сараптама жүргізу туралы қаулы;
Б. б. а. түскен күні кезекшілікке келген ауданның ОАА медициналық қызметкерлерінен жауап алу.;
Б. б. а. операция жасаған аудандық ОАА дәрігерлерінен жауап алу.;
Б. б. а. - ның қайтыс болу себептерін анықтау үшін комиссиялық сот-медициналық сараптама тағайындау және сарапшылардың алдына төмендегі мәселелерді шешуге қою:
- Б. б. а. өлімінің тікелей себебі неде? - Өлімнің себебі қандай зиян болды? - Алынған зақым, қандай да бір сыртқы әсер және өлім арасында себеп-салдарлық байланыс бар ма? - медициналық көмек көрсету кезінде дәрігерлік қателік жіберілді ме? - Денсаулық сақтау мекемесі ұсынған медициналық көмекті бағалау, дәрігерлердің жіберілген немқұрайлылығын, дұрыс емделмеуін немесе диагностикасын анықтау.
- б. б. а. медициналық мекемеде болған кезде медициналық қызмет көрсету кезінде қандай қателіктер жіберілді? - медицина қызметкерлерінің іс-әрекеттері дұрыс, уақтылы, жеткілікті және негізделген бе? - дәрігер науқас үшін ықтимал жағымсыз салдарды болжауға мүмкіндік алды ма? - Мейірбике қызметкерлерінің іс-әрекеттерінде қабілетсіздік немесе қасақана немқұрайлылық бар ма. -Медициналық персонал мен дәрігерлердің іс-әрекеттерінде (әрекетсіздігінде) емдеу-тактикалық, емдеу-техникалық, ұйымдастырушылық қателер бар ма және олардың алдын ала алар ма еді? - Дәрігерлер мен бал қызметкерлері өз әрекеттерінің немесе әрекетсіздігінің қауіпті зардаптарының туындау мүмкіндігін алдын ала білуі керек пе? - Медициналық персоналдың іс-әрекеттерінде олқылықтар бар ма және бұл нені білдіреді? - Медицина қызметкерлерінің қайсысы белгілі бір емдеу шараларын орындауы керек, сондай-ақ қолайсыз нәтиже басталған кезде әркімнің іс-әрекетінің маңыздылығын бағалауы керек еді? - Дұрыс және уақтылы медициналық көмек көрсету арқылы б. б. а. - ның өмірін сақтап қалуға бола ма? - Хирургиялық араласудан кейін қалпына келтіру және оңалту үшін барлық қажетті әдістер қолданылды ма және операция барысында нақты қандай әдістер қолданылды, олардың орындылығы мен тиімділігі? - Б. б. а. тірі кезінде қандай аурулардан зардап шекті? - Диагностика үшін барлық мүмкіндіктер қабылданды ма және б. б. а. ОАА диагностикалық іс-шаралары уақтылы жүргізілді ме? - Б. б. а. ОАА-ға түскен кезде диагноз дұрыс қойылды ма? - Аурухана жағдайында толық көлемде тексеру жүргізілді ме? - Б. б. а. медициналық көмек толық көлемде көрсетілді ме, егер жоқ болса, онда медициналық көмектің жеткіліксіздігі немен түсіндіріледі және тағы қандай іс-шаралар жүргізу керек? - ЖКО салдарынан зардап шеккендерді жеткізу кезінде дәрігерлер, ОАА медициналық қызметкерлері осы жағдайларда қандай көмек көрсетуге міндетті болды? - Емдеу туралы қолданыстағы нұсқауларды бұзу орын алды ма, егер солай болса, қандай нақты бұзушылықтар (қандай нұсқаулар) орын алды және осы бұзушылықтар үшін кім жауапты? - Б. б. а. науқас туралы, оны стационарға тексеруге түскен кезде сапалы ақпарат жиналды ма? -Б. б. а. мырза ауруханаға түскен кезде дәрігерлердің қарауынан өтуі керек пе еді? - Б. б. А. операциясы жеткілікті білікті орындалды ма? - Б. б. а. ОАА-да көрсетілген медициналық көмекті толығымен уақтылы және барабар деп санауға бола ма? - Өлімнің алдын алу үшін ОАА дәрігерлері қалай әрекет етуі керек еді?
Өтінішке заңмен белгіленген мерзімде жауап беріңіз.
Құрметпен, ___________/б. п. Д "___" ________ 2020 жыл
"Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" ҚР Заңының 17-бабына сәйкес, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзу Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауаптылыққа әкеп соғады.
#Адвокат #заңгер #заң қызметі # қорғау компаниясы # адвокаттық кеңсе # азаматтық # қылмыстық #әкімшілік # төрелік істер даулар # Алматы # Қазақстан
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
Ходатайство принятии процессуальных решений
105 рет жүктеп алынды