Кешенді комиссиялық қосымша қайта сараптама тағайындау жүргізу кезінде Заңның бұзылуына шағым
Назар аударыңыз! Заң және құқық заң компаниясы Сіздің назарыңызды осы құжаттың негізгі екендігіне және әрдайым нақты жағдайдың талаптарына сәйкес келмейтіндігіне аударады. Біздің заңгерлер сіздің жағдайыңызға сәйкес келетін кез-келген құқықтық құжатты жасауға көмектесуге дайын. Толық ақпарат алу үшін заңгерге / адвокатқа хабарласыңыз, телефон арқылы; +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Тергеу судьясына_________________ қалалық аудандық сотына________________________
(сотқа дейінгі тергеп-тексеру жүргізілетін жердегі сот) мекенжайы:_________________________
жәбірленушіден, қорғауға құқығы бар куәдан, күдіктіден, айыпталушыдан _______________________,
(Сіздің аты-жөніңіз және туған күніңіз) №қылмыстық іс бойынша ________________________
мекемеде тұратын/ұсталатын адамның (қылмыстық істің нөмірін көрсету)____________
мекен-жайы бойынша: _______________________________ (мекен-жайы, үй және ұялы телефон нөмірі
(егер сіз тек мекеменің мекен-жайы, камера нөмірі бойынша бас бостандығынан айырылсаңыз)
Шағым
Кешенді/ комиссиялық/ қосымша/ қайта сараптама тағайындау/ жүргізу кезінде Заңды бұзғаны үшін Қазақстан Республикасы қылмыстық іс жүргізу кодексінің 106-бабының тәртібімен шағым. Тергеуші/анықтаушы өндірісінде _____________________________________ (тергеушінің/анықтаушының аты-жөні, атағы және сотқа дейінгі тергеп-тексеру органы көрсетіледі) факті___________________________________________ (іс-әрекеттің біліктілігі туралы қаулыда көрсетілген Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің бабы көрсетілсін)"___" ______ 201__ г. тергеуші/анықтаушы _______________________________ (тергеушінің/анықтаушының ТАӘ, атағы және сотқа дейінгі тергеп-тексеру органы) кешенді/ комиссиялық/ қайталама / қосымша сот сараптамасын тағайындау туралы негізсіз қаулы шығарды (бұдан әрі сараптама тағайындау туралы қаулы). Қаулымен _________________________________ сараптама тағайындау туралы (тергеушінің/ анықтаушының аты-жөні, атағы және сотқа дейінгі тергеп-тексеру органы көрсетілсін)"___" ___ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 201 _ _ ж. _ _ _ _ _ _ келіспеймін, қорытындыны мынадай негіздер бойынша заңсыз деп санаймын: бапқа сәйкес. ҚР ҚІЖК - нің 281-комиссиялық сараптама күрделі сараптамалық зерттеулер жүргізу қажет болған жағдайларда тағайындалады және оны бір мамандықтың кемінде екі сарапшысы жүргізеді (ақыл - ой мәселесі бойынша сот-психиатриялық сараптама жүргізу үшін кемінде үш сарапшы тағайындалады); комиссиялық сот сараптамасын жүргізу кезінде сот сарапшыларының әрқайсысы дербес және дербес сот-сараптамалық зерттеуді толық жүргізеді сараптама комиссиясының мүшелері алынған нәтижелерді бірлесіп талдайды және ортақ пікірге келе отырып, қорытындыға қол қояды/
Кешенді комиссиялық қосымша қайта сараптама тағайындау жүргізу кезінде Заңның бұзылуына шағым
ҚР ҚІЖК 282-бабы-кешенді сараптама іс үшін маңызы бар мән-жайларды анықтау үшін білімнің әртүрлі салалары негізінде зерттеулер қажет болған кезде тағайындалады және оны өз құзыреті шегінде әртүрлі мамандықтардың сарапшылары жүргізеді; кешенді сараптаманы, егер ол әртүрлі сараптамалық мамандықтар бойынша зерттеулер жүргізуге құқылы болса, бір сарапшы жүргізе алады; кешенді сараптаманың қорытындысында әрбір сарапшы қандай зерттеулер жүргізгені, қандай көлемде және қандай қорытындыға келгені көрсетілуі тиіс, әрбір сарапшы осы зерттеулер қамтылған қорытындының сол бөлігіне қол қояды; сарапшылардың әрқайсысы жүргізген зерттеулердің нәтижелері негізінде олар анықтау үшін жағдай туралы жалпы қорытынды (қорытындылар) тұжырымдайды. сараптама тағайындалды; жалпы қорытындыны (қорытындыларды) алынған нәтижелерді бағалауға құзыретті сарапшылар ғана тұжырымдайды және қол қояды; егер комиссияның немесе оның бір бөлігінің түпкілікті қорытындысының негізі сарапшылардың бірі (жекелеген сарапшылар) белгілеген фактілер болып табылса, онда бұл туралы қорытындыда/ ҚР ҚПК 287-бабында көрсетілуге тиіс-қосымша сараптама қорытындының айқындығы немесе толықтығы жеткіліксіз болған кезде, сондай-ақ алдыңғы зерттеуге байланысты қосымша мәселелерді шешу қажеттілігі туындаған кезде тағайындалады; қосымша сараптама жүргізу сол немесе басқа сарапшыға/ сағ тапсырылуы мүмкін. ҚР ҚІЖК 287-бабы 3-қайта сараптама сарапшының алдыңғы қорытындысы жеткілікті негізделмеген, не оның қорытындылары күмән тудырған, не сараптаманы тағайындау және жүргізу туралы процестік нормалар елеулі түрде бұзылған жағдайларда, сол объектілерді зерттеу және сол мәселелерді шешу үшін тағайындалады; қайта сараптаманы тағайындау туралы қаулыда нәтижелермен келіспеу себептері келтірілуге тиіс қайта сараптама жүргізу сарапшылар комиссиясына тапсырылады; алдыңғы сараптаманы жүргізген сарапшылар қайта сараптама жүргізу кезінде қатыса алады және комиссияға түсініктеме бере алады, алайда олар сараптамалық зерттеуге және қорытынды жасауға қатыспайды; қосымша және қайталама сараптамалар жүргізу тапсырылған кезде сарапшыға (сарапшыларға) алдыңғы сараптамалардың қорытындылары ұсынылуы тиіс; егер шот бойынша екінші немесе кейінгі сараптама бірнеше негіздер бойынша тағайындалса, сараптаманың бір бөлігі олар қосымша сараптамаға, ал басқалары қайталама сараптамаға жатады, мұндай сараптама қайталама жүргізу қағидалары бойынша жүргізіледі.
Алайда, комиссиялық сараптаманы ҚР ҚІЖК 281-бабына қайшы бір сарапшы жүргізді (ақылға қонымдылық мәселесі бойынша сот-психиатриялық сараптаманы екі сарапшы жүргізді); комиссиялық сот сараптамасын жүргізу кезінде сот сарапшыларының әрқайсысы сот-сараптамалық зерттеуді толық көлемде жүргізген жоқ, сараптама комиссиясының мүшелері алынған нәтижелерді бірлесіп талдамады және екеуі де, қорытындыға қол қойылды, бұл екі сарапшының да келіспегенін көрсетеді/ өнерге қайшы. ҚР ҚІЖК 282-кешенді сараптаманы бір мамандық сарапшылары жүргізді және өз құзыреті шегінде емес; бір сарапшының әртүрлі сараптамалық мамандықтар бойынша зерттеулер жүргізуге құқығы болмады, өйткені оның бір ғана мамандығы болды; кешенді сараптаманың қорытындысында әрбір сарапшының қандай зерттеулер жүргізгені, қандай көлемде және қандай қорытындыға келгені көрсетілмеген. әрбір сарапшы осы зерттеулер қамтылған қорытындының бөлігіне қол қойған жоқ; сарапшылардың әрқайсысы жүргізген зерттеулердің нәтижелері негізінде сараптама тағайындалған жағдай туралы жалпы қорытынды (қорытындылар) тұжырымдалмады; алынған нәтижелерді бағалауға қабілетсіз сарапшылар жалпы қорытындыны (қорытындыларды) тұжырымдады және қол қойды; комиссияның немесе оның бір бөлігінің түпкілікті қорытындысының негізі сарапшылардың бірі белгілеген фактілер болды (бірақ бұл туралы қорытындыда/ өнерге қайшы көрсетілмеген. ҚР ҚІЖК-нің 287 - қосымша сараптама қорытындының анықтығы немесе толықтығы жеткіліксіз болған кезде, сондай-ақ алдыңғы зерттеуге байланысты қосымша мәселелерді шешу қажеттілігі туындаған кезде тағайындалмады, өйткені алдыңғы сараптаманың қорытындылары анық және қойылған сұрақтарға толық көлемде жауап берді, ал қосымша сұрақтар туындамады/ баптың 3-бөліміне қайшы. ҚР ҚІЖК 287-сарапшының алдыңғы қорытындысы негізді болғанына және оның қорытындылары күмән тудырмағанына қарамастан, сол объектілерді зерттеу және сол мәселелерді шешу үшін қайта сараптама тағайындалды, ал сараптаманы тағайындау және жүргізу туралы іс жүргізу нормаларын 17 Елеулі бұзушылыққа жол берілмеді; қайта сараптаманы тағайындау туралы қаулыда алдыңғы сараптаманың нәтижелерімен келіспеу себептері; қайта сараптама жүргізу сарапшылар комиссиясына жүктелмеген; сараптамалық зерттеуге және қорытынды жасауға алдыңғы сараптама жүргізген сарапшылар қатысты, бұл олардың қолдарымен расталады; қосымша және қайта сараптама жүргізу тапсырылған кезде сарапшыға (сарапшыларға) алдыңғы сараптамалардың қорытындылары ұсынылмады, бұл туралы қорытындыда көрсетілген; шот бойынша екінші немесе кейінгі сараптама бірнеше негіздер бойынша тағайындалды, олардың кейбіреулері қосымша сараптамаға жатады. сараптама, ал басқалары – қайталама сараптамаға, алайда сараптама қосымша сараптама жүргізу қағидалары бойынша жүргізілді.
ҚР ҚІЖК-нің 271-бабын бұза отырып, сараптама арнайы ғылыми білімі бар сарапшыға тағайындалмады, өйткені сарапшының (сарапшының аты-жөні) сараптама жүргізуге тиісті лицензиясы жоқ (түрін, филологиялық, лингвистикалық, қолжазбалық және т.б. көрсету), демек, осындай сараптаманы жүзеге асыру құқығы жоқ. Комиссиялық/ кешенді/ қосымша / қайта сараптама тағайындаудың қажеті жоқ еді, өйткені егер іс бойынша: 1) өлімнің себептерін анықтау қажет болса, ҚР ҚІЖК 271-бабының 1-бөлімінде белгіленген сараптама жүргізу үшін негіздер болмаған; 2) денсаулыққа келтірілген зиянның сипаты мен ауырлық дәрежесі; 3) күдіктінің, айыпталушының, жәбірленушінің жасы, егер бұл іс үшін маңызды болса, ал жасы туралы құжаттар жоқ болса немесе күмән туғызса; 4) күдіктінің, айыпталушының ақыл-есі дұрыс немесе өз құқықтары мен заңды құқықтарын өз бетінше қорғау қабілетіне күмән туындаған кездегі психикалық немесе физикалық жағдайы қылмыстық процестегі мүдделер; 5) жәбірленушінің, куәның іс үшін маңызы бар мән-жайларды дұрыс қабылдау және олар туралы айғақтар беру қабілетіне күмән туындаған жағдайларда олардың психикалық немесе физикалық жай-күйі; 6) басқа дәлелдемелермен анық белгіленбейтін істің өзге де мән-жайлары (Ескертпе.
Кешенді комиссиялық қосымша қайта сараптама тағайындау жүргізу кезінде Заңның бұзылуына шағым
Күдіктіге, айыпталушыға, жәбірленушіге, куәға қатысты осы баптың 1-бөлігінің 4) және 5) тармақшаларында санамаланған негіздер бойынша амбулаториялық сот-психиатриялық сараптама тағайындалады және жүргізіледі. Егер сарапшы стационарлық сот-психиатриялық сараптама жүргізбей және сыналушыны стационарлық тексеруге орналастырмай қорытынды беру мүмкін остігі туралы мәлімдесе, онда қылмыстық іс бойынша осы Кодекстің 279-бабында көзделген тәртіппен стационарлық сот-психиатриялық сараптама тағайындалады). 2 Б. ҚР ҚІЖК 271-егер ҚР ҚК өлім жазасы немесе өмір бойына бас бостандығынан айыру түріндегі жаза көзделген қылмыс жасады деп айыпталған күдіктінің психикалық жай-күйіне күмән туындаса, сот-психиатриялық сараптаманы тағайындау және жүргізу міндетті. 1-бөлімге қайшы. 272 ҚР ҚІЖК сот сараптамасын тағайындауды қажет деп тани отырып, қылмыстық процесті жүргізуші орган, тергеу судьясы (сараптаманы тағайындау туралы қаулы шығарған адамның ТАӘ және лауазымы) бұл туралы қаулы шығарды, алайда қаулыда: сараптаманы тағайындаған органның атауын, сараптаманы тағайындау уақытын, орнын; сараптама түрін; тағайындау үшін негіздерді көрсетпеді сараптама; сараптамаға жіберілетін объектілер және олардың шығу тегі туралы ақпарат, сондай-ақ зерттеу барысында көрсетілген объектілерді толық немесе ішінара жоюға, олардың сыртқы түрін немесе негізгі қасиеттерін өзгертуге рұқсат; сот сараптамасы органының 18 Атауы және (немесе) сот сараптамасын жүргізу тапсырылған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) сараптама. ҚР ҚІЖК 272-бабының 3-бөлімін бұза отырып, жәбірленушіге, куәға қатысты сот сараптамасы, 1-баптың 2), 3) және 5) - тармақтарында көзделген жағдайларды қоспағанда. Осы Кодекстің 271-і олардың келісімімен немесе олардың заңды өкілдерінің келісімімен жүргізілмеген, оларды аталған адамдар жазбаша түрде береді.
ҚР ҚІЖК 272-бабының 4 және 5-бөлімдеріне қарамастан, сараптама тағайындаған адам күдіктіге, айыпталушыға, оның қорғаушысына, жәбірленушіге, оның өкіліне, сондай-ақ сараптамаға ұшыраған куәға, оның заңды өкіліне сот сараптамасын тағайындау туралы қаулымен таныстырған жоқ және оларға бапта көзделген құқықтарды түсіндірмеген. 274 ҚР ҚІЖК, бұл сараптаманы тағайындаған адам және сараптаманы тағайындау туралы қаулымен/ не танысу туралы хаттамамен танысқан адамдар қол қойған хаттаманың болмауымен расталады, сараптама тағайындалған күннен бастап едәуір уақыттан кейін қол қойылды, осыған байланысты қорғау тарапы (жәбірленуші тарап) органмен сараптаманы тағайындауға қол жеткізе алмады қорғаушы тараптың (жәбірленуші тараптың) бастамасы бойынша қылмыстық процесті жазбаша түрде жасау және қылмыстық процесті жүргізуші органға олардың пікірі бойынша мәселелер ұсыну жолымен жүргізуші, зерттеу объектілерін, сондай-ақ сарапшы ретінде қатыса алатын адамдарды көрсете отырып, сарапшының қорытындысы берілуі тиіс/ қылмыстық процесті жүргізуші орган сараптама тағайындаудан бас тартты/ мәселелерді алып тастады, ал оны шешуге ұсынылған мәселелер қылмыстық іске немесе сот сараптамасының нысанасына қатысты болды және қанағаттандырудан бас тарту туралы сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүзеге асыратын адам өтінішхат келіп түскен сәттен бастап үш тәулік ішінде дәлелді қаулы шығарған жоқ. 6-бапқа қайшы. ҚР ҚІЖК-нің 272-бабы 2-бөлігінің 7) тармақшасында көзделген тәртіппен сараптама тағайындау туралы мәселені шешу кезінде. Осы Кодекстің 55-бабында тергеу судьясы қорғау тарапына сарапшының алдына қою қажет мәселелерді жазбаша нысанда ұсынуды ұсынбаған және олар бойынша процеске қатысушылардың пікірін тыңдамаған/қорғау тарапы (жәбірленуші тарап) қандай объектілердің сараптамалық зерттеуге жататынын, сондай-ақ сараптама жүргізу кімге тапсырылуы мүмкін екенін көрсету құқығын пайдалана алмаған, сондай-ақ сараптама жүргізу тергеу судьясы сараптама тағайындаған кезде сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүзеге асыратын адам қажетті заттарды, материалдарды ұсынбаған, оның өндірісіндегі сарапшының қарамағында.
ҚР ҚІЖК 272-бабының 9-бөлімін бұза отырып, сараптама тағайындалған процеске қатысушы сараптамалық зерттеу объектілері ретінде заттар мен құжаттарды ұсынды, алайда қылмыстық процесті жүргізуші орган оларды дәлелді қаулымен олардың қатарынан алып тастамады. 10-бөлімге қайшы. ҚР ҚІЖК-нің 272-сі ұсынылған мәселелерді қарап, қылмыстық процесті жүргізуші орган қылмыстық іске немесе сот сараптамасының нысанасына қатысты мәселелерді қабылдамады, сарапшының қарсылық білдіруіне негіз бар-жоғын анықтаған жоқ және ҚР ҚІЖК-нің 272-бабының 1-бөлімінде көрсетілген талаптарды бұза отырып, сараптама тағайындау туралы қаулы шығарды. ҚР ҚІЖК 273-бабын бұза отырып, сот сараптамасын жүргізу: 1) Сот сараптамасы органдарының қызметкерлеріне; 2) лицензия негізінде сот сараптамасы қызметін жүзеге асыратын адамдарға тапсырылған жоқ; 3) заңда көзделген тәртіппен және шарттарда өзге тұлғаларға біржолғы тәртіппен; 4) процеске қатысушылар ұсынған тұлғаға. 19 сонымен қатар, ҚР ҚІЖК-нің 274-бабын бұза отырып, қорғауға құқығы бар куә/ қорғау тарабы/ жәбірленуші тарап сараптама тағайындау және оны жүргізу кезінде: 1) сараптама жүргізілгенге дейін оны тағайындау туралы қаулымен танысып, оларға тиесілі құқықтар туралы түсініктеме ала алмады, бұл туралы хаттама жасалуы тиіс; 2) сараптама жүргізілгенге дейін сарапшыға қарсылық білдіру немесе сот сараптамасы органының сараптама жүргізуінен шеттету туралы өтінішхат; 3) олар көрсеткен адамдарды немесе сот сараптамасының нақты органдарының қызметкерлерін сарапшылар ретінде тағайындау, сондай-ақ сарапшылар комиссиясының сараптама жүргізуі туралы өтінішхат беруге; 4) сарапшының алдына қосымша сұрақтар қою немесе қойылған мәселелерді нақтылау туралы өтінішхат беруге; 5) қылмыстық процесті жүргізетін органның рұқсатымен ҚР ҚПК-нің 278-бабында көзделген тәртіппен сараптама жүргізу кезінде қатысуға; 6) сарапшының қорытындысымен не осы бапта көзделген тәртіппен қорытынды беру мүмкін.стігі туралы хабарламамен танысуға міндетті. ҚР ҚІЖК-нің 284-і / жәбірленушілер мен куәгерлерге, сондай-ақ қылмыстық құқық бұзушылық жасаудан зардап шеккен адамға және күдікті деп тану туралы мәселе шешілген адамға сараптама олардың жазбаша келісімімен жүргізілмеген/ қорғану құқығымен куәның/ қорғау тарапының/ жәбірленуші тараптың өтінішхаты қанағаттандырылғанына қарамастан, оның тиісті қаулыға қарағанда, қылмыстық процесті жүргізуші орган сараптама тағайындау туралы өз қаулысын өзгертпеді және толықтырған жоқ/өтінішті қанағаттандырудан бас тартқан тергеуші / анықтаушы дәлелді қаулы шығарған жоқ, бұл өтінішті мәлімдеген адамға қолхат арқылы жарияланды. ҚР ҚІЖК-нің 275-бабына қарамастан, тірі адамдарға сот сараптамасын жүргізу кезінде: 1) олардан мәліметтер алу мақсатында олардың заңмен кепілдік берілген құқықтарынан (оның ішінде алдау, азаптау, қатыгездік, зорлық-зомбылық, қорқыту және өзге де заңсыз шаралар қолдану арқылы) айыруға немесе оларды шектеуге тыйым салу бұзылды; 2) көрсетілген адамдарды медициналық технологияларды, фармакологиялық және дәрілік заттарды клиникалық зерттеу субъектілері ретінде пайдалану; 3) хирургиялық араласуды көздейтін зерттеу әдістерін қолдану.
Өзіне қатысты сот сараптамасы жүргізілген адамға сот сараптамасын тағайындаған орган оған қолжетімді нысанда, баламаларын қоса алғанда, сот-сараптамалық зерттеулердің пайдаланылатын әдістері туралы, ықтимал ауырсыну сезімдері мен жанама әсерлері туралы хабардар етпеді/ медициналық ұйымға орналастырылған адамға шағымдар мен өтініштер/ шағымдар беру мүмкіндігі берілмеді ҚР ҚІЖК-де көзделген тәртіппен берілген өтінішхаттарды медициналық ұйымның әкімшілігі адресатқа 24 сағат ішінде жіберген жоқ және цензураға жатпайды / Сот сараптамасы, тұлғаға қатысты оның келісімімен жүргізілетін, аталған тұлғаның бастамасы бойынша оның кез келген сатысында тоқтатылған жоқ. ҚР ҚІЖК-нің 15-бабынан көрініп тұрғандай, қылмыстық процесті жүргізетін орган қылмыстық процеске қатысатын азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға, оларды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасауға, қылмыстық процеске қатысушылардың заңды талаптарын қанағаттандыру үшін уақтылы шаралар қабылдауға міндетті. Қылмыстық іс бойынша іс жүргізу кезінде азаматқа оның құқықтары мен бостандықтарын бұзу нәтижесінде келтірілген зиян ҚР ҚІЖК көздеген негіздер бойынша және тәртіппен өтелуге жатады. Ст. ҚР ҚІЖК-нің 24-суд сот, прокурор, тергеуші, анықтаушы істі дұрыс шешу үшін қажетті және жеткілікті мән-жайларды жан-жақты, толық және объективті зерттеу үшін заңда көзделген барлық шараларды қабылдауға міндетті екендігі анықталды. 20 ҚР ҚІЖК 31-бабында қылмыстық қудалау органының іс-әрекеттері мен шешімдеріне шағымдану еркіндігі жарияланды. Бұдан басқа, шағым берген адамға зиян келтіруге немесе оның мүддесі үшін шағым беруге жол берілмейді. 1 және 2 б. т. сәйкес. 12 Қазақстан Республикасындағы Конституциялар адамның құқықтары мен бостандықтары танылады және оларға кепілдік беріледі, адамның құқықтары мен бостандықтары туғаннан бастап әрқайсысына тиесілі, абсолютті және бөлінбейтін деп танылады, заңдардың мазмұны мен қолданылуын айқындайды.
Кешенді комиссиялық қосымша қайта сараптама тағайындау жүргізу кезінде Заңның бұзылуына шағым
Мен "___" _______ 201__ прокуратураға шағым түсті _____________ қалалар ________________, алайда шағымға жауап алған жоқпын (алайда прокуратура ҚР ҚІЖК нормаларын бұзушылықтарды көрмеген). 1-бөлімге сәйкес. ҚР ҚІЖК 106. құқықтары мен бостандықтары прокурордың, тергеу және анықтау органдарының әрекетімен (әрекетсіздігімен) және шешімімен тікелей қозғалатын адам қылмыстық процесті жүргізетін органның орналасқан жері бойынша шешім қабылдау (сараптама тағайындау туралы) кезінде шешіммен танысқан күннен бастап он бес тәулік ішінде заңды бұзу туралы сотқа шағымдануға құқылы. адам оған сәйкес келмейді. Өйткені 2-бөлімге сәйкес. ҚР ҚІЖК 56 тергеушінің іс-әрекеттері мен шешімдеріне шағымдарды қарау бойынша жүргізу міндетті, сондай-ақ заңды және негізделген шешім қабылдау үшін маңызы бар мән-жайларды зерттеу қажет, тергеу судьясынан осы шағымды менің қатысуыммен жабық сот отырысында он тәулік ішінде қарауды сұраймын. Баяндалғанның негізінде, 31, 53, 54, 55-баптарға, 6-бапқа сәйкес. ҚР ҚІЖК 56, 64, 65, 78 және 100, 101, 106, сұраймын: 1.Қаулы/ - Әрекеттер тергеуші/ тергеушінің _________________________ туралы (аты-ЖӨНІ, тергеуші сотқа дейінгі тергеу органы) тағайындау/ өткізу/ комиссиялық/ кешенді/ қосымша/ қайталама сараптама "__"_______201__ г танылсын заңсыз міндеттеуге жол берілген бұзылуын жою.
Сотқа дейінгі тергеп-тексеру органының заң нормаларын бұзуына жол беруіне байланысты сотқа дейінгі тергеп-тексеру органының атына жеке қаулы шығарылсын. Қосымша: қорғау тарабы/жәбірленуші тарап мәлімдеген өтінішхаттың шағымданатын қаулысының көшірмесі (егер ол мәлімделген болса).
________________ Аты-жөні, ____________қолы, "____"______________201___ г.
(Өтініштің бір данасын мекеменің кеңсесі арқылы тапсырыңыз, екіншісін тіркеу туралы мөртабанмен немесе талонмен сақтаңыз). (Егер сіз бас бостандығынан айырылған болсаңыз, шығыс нөмірі мен шағым күнін жазыңыз).
#Адвокат #Заңгер #Заң қызметі #Қорғау компаниясы Фирма #Азаматтық #кылмыстық #Әкімлік #Төрелік #даулары #Алматы #Қазақстан адвокат Заңгер Қорғаушы Алматы Заң қызметі Құқық қорғау Көмек кеңес Азаматтық қылмыстық әкімшілік төрелік даулары Қазақстан #адвокат #заңгер #заң қызметі #қорғау компаниясы #адвокаттық кеңсе #азаматтық #қылмыстық #Әкімшілік #төрелік істер даулар # Алматы # Қазақстан
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы