Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / НҚА / Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының арасындағы табысқа қосарланған салық салуды болдырмау және табыс пен капитал салықтарына қатысты салық төлеуден жалтаруға жол бермеу туралы келiсiмдi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының арасындағы табысқа қосарланған салық салуды болдырмау және табыс пен капитал салықтарына қатысты салық төлеуден жалтаруға жол бермеу туралы келiсiмдi бекiту туралы

АMANAT партиясы және Заң және Құқық адвокаттық кеңсесінің серіктестігі аясында елге тегін заң көмегі көрсетілді

Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының арасындағы табысқа қосарланған салық салуды болдырмау және табыс пен капитал салықтарына қатысты салық төлеуден жалтаруға жол бермеу туралы келiсiмдi бекiту туралы 

Қазақстан Республикасының Заңы 1997 жылғы 11 шiлде N 153-I 

      1997 жылғы 8 сәуiрде Алматыда қол қойылған Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының арасындағы табысқа қосарланған салық салуды болдырмау және табыс пен капитал салықтарына қатысты салық төлеуден жалтаруға жол бермеу туралы келiсiм бекiтiлсiн. 

Президент 

       Қосымша  

 Келісім 
Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасы арасында 
қосарланған салық салуды болдырмау және жалтарудың алдын алу 
табыс пен капиталға салынатын салықтарға қатысты салық салудан 

       (ҚР СІМ ресми сайты-1998 жылғы 31 наурызда күшіне енді) 

       Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасы екі мемлекет арасындағы экономикалық, ғылыми, техникалық және мәдени байланыстарды нығайтуға және дамытуға ұмтылысты басшылыққа ала отырып және табыс пен капиталға салынатын салықтарға қатысты қосарланған салық салуды болдырмау және салық салудан жалтаруға жол бермеу туралы келісім жасасуға ниет білдіре отырып,  

       келесілер туралы келісті:   

1-бап Келісім қолданылатын адамдар  

 

      Осы Келісім Уағдаласушы Мемлекеттердің бірінің немесе екеуінің де резиденттері болып табылатын адамдарға қолданылады.   

2-бап КЕЛІСІМ ҚОЛДАНЫЛАТЫН САЛЫҚТАР  

 

      1. Осы Келісім Уағдаласушы Мемлекеттің немесе оның жергілікті билік органдарының атынан алынатын табыс пен капиталға салынатын салықтарға, оларды алу әдісіне қарамастан, Уағдаласушы мемлекеттердің әрқайсысының заңнамасына сәйкес қолданылады.  

      2. Жылжымалы немесе жылжымайтын мүлікті иеліктен шығарудан түскен табыстардан алынатын салықтарды, кәсіпорындар төлейтін еңбекақы қорынан алынатын салықтарды, сондай-ақ табыстардан алынатын салықтарды қоса алғанда, табыстың жалпы сомасынан, капиталдың жалпы сомасынан немесе табыстың немесе капиталдың жекелеген элементтерінен алынатын салықтардың барлық түрлері табыс пен капиталға салынатын салықтар болып есептеледі капитал құнын арттыру. 

      3. Келісім қолданылатын қолданыстағы салықтар, атап айтқанда: 

      а) Қазақстан Республикасында: 

      I) заңды және жеке тұлғалардың табыстарына салынатын салық; 

      II) заңды және жеке тұлғалардың мүлкіне салынатын салық. 

      (бұдан әрі"қазақстандық салықтар" деп аталады) 

      b) Қырғыз Республикасында: 

      I) заңды тұлғалардың табысы мен табысына салынатын салық; 

      II) жеке тұлғалардан алынатын табыс салығы. 

      (бұдан әрі "қырғыз салығы"деп аталады). 

       4. Келісім сондай-ақ Келісімге қол қойылған күннен кейін қолданыстағы салықтарға қосымша немесе оның орнына алынатын кез келген бірдей немесе мәні бойынша ұқсас салықтарға қолданылады. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары өздерінің тиісті салық заңнамаларына енгізілетін кез келген елеулі өзгерістер туралы бір-бірін хабардар етеді.  

 3-бап ЖАЛПЫ АНЫҚТАМАЛАР  

 

      1. Егер контекстен өзгеше туындамаса, осы Келісімнің мақсаттары үшін:  

       а) терминдер:  

       I)" Қазақстан "Қазақстан Республикасын білдіреді және географиялық мағынада пайдаланған кезде" Қазақстан " термині аумақтық суларды, сондай-ақ Қазақстан белгілі бір мақсаттар үшін халықаралық құқыққа сәйкес егеменді құқықтар мен юрисдикцияны жүзеге асыра алатын және Қазақстанның салық заңнамасы қолданылатын ерекше экономикалық аймақ пен континенттік қайраңды қамтиды;  

       II) "Қырғызстан" Қырғыз Республикасын білдіреді. Географиялық мағынада қолданған кезде "Қырғызстан" термині Қырғыз Республикасы халықаралық құқыққа сәйкес егеменді құқықтар мен юрисдикцияны жүзеге асыратын және Қырғыз Республикасының салық заңнамасы қолданылатын аумақты қамтиды;  

       b) "тұлға" термині жеке тұлғаны, компанияны және тұлғалардың кез келген басқа бірлестігін қамтиды;  

       с) "компания" термині салық салу мақсатында корпоративтік бірлестік ретінде қарастырылатын кез келген корпоративтік бірлестікті немесе кез келген экономикалық бірлікті білдіреді, атап айтқанда акционерлік қоғамды, жауапкершілігі шектеулі серіктестікті немесе кез келген басқа заңды тұлғаны немесе ұйымды қамтиды;  

       d) "Уағдаласушы Мемлекет" және "басқа Уағдаласушы Мемлекет" терминдері контекстке байланысты Қазақстан немесе Қырғызстанды білдіреді;  

       е) "Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны" және "екінші Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны" терминдері тиісінше Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті басқаратын кәсіпорынды және екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті басқаратын кәсіпорынды білдіреді;  

       f) "халықаралық тасымалдау" термині теңіз немесе әуе кемесі, теміржол немесе автомобиль көлігі екінші Уағдаласушы Мемлекеттегі пункттер арасында ғана пайдаланылатын жағдайларды қоспағанда, Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны пайдаланатын теңіз немесе әуе кемесімен, теміржол немесе автомобиль көлігімен кез келген тасымалдауды білдіреді;  

       g) "құзыретті орган" термині:  

       I) Қазақстанда: Қаржы министрлігі немесе оның уәкілетті өкілі;  

       II) Қырғызстанда: Қаржы министрлігі немесе ол уәкілеттік берген өкіл;  

       h) "ұлттық тұлға" термині:  

       I) Уағдаласушы мемлекеттің азаматтығы бар кез келген жеке тұлға;  

       II) Уағдаласушы Мемлекеттің қолданыстағы заңнамасына сәйкес өз мәртебесін алған кез келген заңды тұлға, әріптестік немесе кез келген басқа қауымдастық;  

       I) "капитал" термині жылжымалы және жылжымайтын мүлікті білдіреді және қолма-қол ақша қаражатын, акцияларды немесе мүліктік құқықтарды растайтын басқа құжаттарды, вексельдерді, облигацияларды немесе басқа борыштық міндеттемелерді, сондай-ақ патенттерді, сауда белгілерін, авторлық құқықтарды немесе басқа да ұқсас құқықтарды немесе мүлікті қамтиды (бірақ олармен шектелмейді).  

       2. Уағдаласушы Мемлекет Келісімді кез келген уақытта қолданған кезде, онда айқындалмаған кез келген термин, егер Келісім қолданылатын салықтарға қатысты осы Мемлекеттің заңнамасы бойынша осы уақыттағы өзгеше мәнмәтіннен туындамаса, сол мәнге ие болады.   

4-бап Резидент  

 

      1. Осы Келісімнің мақсаттары үшін "Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті" термині осы Мемлекеттің заңнамасы бойынша оның тұрғылықты жері, резиденттігі, басқару орны немесе құрылған жері немесе осыған ұқсас сипаттағы кез келген басқа өлшем негізінде онда салық салуға жататын кез келген тұлғаны білдіреді.  

       Алайда, бұл термин осы Мемлекетте салық салынатын кез-келген адамды қамтымайды, тек сол мемлекеттегі көздерден алынатын табысқа немесе ондағы капиталға қатысты.  

       2. 1-тармақтың ережелері негізінде жеке тұлға екі Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылған жағдайда, онда оның мәртебесі мынадай түрде айқындалады:  

       а) ол тұрақты тұрғын үйі бар Мемлекеттің резиденті болып саналады; егер ол жеке және экономикалық қатынастары тығыз (өмірлік мүдделер орталығы)Мемлекеттің резиденті болып саналса;  

       b) егер оның өмірлік мүдделері орталығы бар мемлекетті айқындау мүмкін болмаса немесе оның Уағдаласушы Мемлекеттердің ешқайсысында тұрақты тұрғын үйі болмаса, ол әдетте өзі тұратын Мемлекеттің резиденті болып есептеледі;  

       с) егер ол әдетте екі мемлекетте де, олардың ешқайсысында да тұрса, ол азаматы болып табылатын Мемлекеттің резиденті болып саналады;  

       d) егер а) - с) тармақшаларына сәйкес резиденттің мәртебесін айқындау мүмкін болмаса, Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары мәселені өзара келісім бойынша шешеді.  

       3. Егер 1-тармақтың ережелеріне сәйкес жеке тұлғадан өзге тұлға Уағдаласушы Мемлекеттердің екеуінің де резиденті болып табылса, ол өзінің нақты басқару органы орналасқан Мемлекеттің резиденті болып есептеледі.

5-бап ТҰРАҚТЫ МЕКЕМЕ  

       1. Осы Келісімнің мақсаттары үшін" тұрақты мекеме " термині кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметі толық немесе ішінара жүзеге асырылатын тұрақты қызмет орнын білдіреді.  

       2. "Тұрақты мекеме" термині әсіресе мыналарды қамтиды:  

       а) басқару орны;  

       b) бөлімше;  

       с) кеңсе;  

       d) зауыт;  

       e) шеберхана;  

       f) шахта, мұнай немесе газ ұңғымасы, карьер немесе табиғи ресурстарды өндірудің кез келген басқа орны;  

       g) ауыл шаруашылығы, жайылым немесе орман меншігі;  

       h) құрылыс алаңы немесе құрылыс, монтаждау немесе құрастыру объектісі немесе осы жұмыстардың орындалуын бақылауға байланысты қызметтер, егер мұндай алаң немесе объект 12 айдан астам уақыт бойы болса немесе мұндай қызметтер 12 айдан астам уақыт бойы көрсетілсе;  

       i) табиғи ресурстарды барлау үшін пайдаланылатын қондырғы немесе құрылыс немесе осы жұмыстардың орындалуын қадағалауға байланысты қызметтер немесе табиғи ресурстарды барлау үшін пайдаланылатын бұрғылау қондырғысы немесе кеме, егер мұндай пайдалану 12 айдан астам уақытқа созылса немесе мұндай қызметтер 12 айдан астам уақытқа көрсетілсе; және  

       j) резиденттердің консультациялық қызметтерін қоса алғанда, қызметшілер немесе резидент осындай мақсаттар үшін жалдаған басқа да персонал арқылы, бірақ егер мұндай сипаттағы қызмет (осындай немесе онымен байланысты жоба үшін) ел шегінде 12 айдан астам уақыт бойы жалғасатын болса ғана қызметтер көрсету.  

       3. Осы баптың алдыңғы ережелеріне қарамастан, "тұрақты мекеме" термині мыналарды қамтымайды:  

       а) құрылыстарды тек кәсіпорынға тиесілі тауарларды немесе бұйымдарды сақтау көрсету немесе жеткізу мақсатында пайдалану;  

       b) кәсіпорынға тек қана Сақтау, көрсету немесе жеткізу мақсаттары үшін тиесілі тауарлар немесе бұйымдар қорларын ұстау;  

       с) басқа кәсіпорынның қайта өңдеу мақсаттары үшін ғана кәсіпорынға тиесілі тауарлар немесе бұйымдар қорын ұстау;  

       d) тұрақты қызмет орнын тек тауарларды немесе бұйымдарды сатып алу мақсатында немесе кәсіпорын үшін ақпарат жинау үшін ұстау;  

       е) кәсіпорын үшін дайындық немесе көмекші сипаттағы кез келген басқа қызметті жүзеге асыру мақсаттары үшін ғана тұрақты қызмет орнын ұстау;  

       f) осындай комбинация нәтижесінде туындайтын тұрақты қызмет орнының жиынтық қызметі дайындық немесе көмекші сипатқа ие болған жағдайда, а) - дан е) қоса алғанда тармақшаларында санамаланған қызмет түрлерінің кез келген комбинациясын жүзеге асыру үшін ғана тұрақты қызмет орнының мазмұны.  

       4. 1 және 2-тармақтардың ережелеріне қарамастан, егер 5-тармақ қолданылатын тәуелсіз мәртебесі бар агенттен өзге тұлға кәсіпорын атынан әрекет етсе және әдетте Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпорын атынан келісімшарттар жасасу өкілеттігі болса, онда бұл кәсіпорын кез келген мемлекетке қатысты осы Мемлекетте тұрақты мекемесі бар ретінде қаралады егер мұндай тұлғаның қызметі 4-тармақта айтылғандармен шектелсе, егер ол қызметтің тұрақты орны арқылы жүзеге асырылса ғана, кәсіпорын үшін осы тұлға қабылдайтын қызметті қоспағанда, бұл тұрақты қызмет орнын осы тармақтың ережелеріне сәйкес тұрақты мекемеге айналдырмайды.  

       5. Кәсіпорын Уағдаласушы Мемлекетте тұрақты мекемесі бар деп есептелмейді, себебі ол осы Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті брокер, комиссионер немесе тәуелсіз мәртебесі бар кез келген агент арқылы жүзеге асырады, егер мұндай адамдар өзінің әдеттегі қызметі шеңберінде әрекет етсе.  

       6. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компанияның екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын немесе осы екінші Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын Компанияның бақылауында немесе бақылауында болуы (не тұрақты мекеме арқылы не басқа жолмен өзі осы компаниялардың бірін екіншісінің тұрақты мекемесіне айналдырмайды).  

6-бап Жылжымайтын мүліктен түсетін табыс  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті екінші Уағдаласушы Мемлекеттегі жылжымайтын мүліктен (ауыл немесе орман шаруашылығынан түсетін табысты қоса алғанда) алатын табысқа осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       2. "Жылжымайтын мүлік" терминінің қарастырылып отырған мүлік орналасқан Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасы бойынша оның мәні бар. Кез келген жағдайда бұл Термин жылжымайтын мүлікке көмекші мүлікті, ауыл шаруашылығы мен орман шаруашылығында пайдаланылатын мал мен жабдықты, жер меншігіне қатысты жалпы құқықтың ережелері қолданылатын құқықтарды, жылжымайтын мүліктің узуфруктурасын және минералды ресурстарды, көздерді игеру немесе игеру құқығы үшін өтемақы ретінде ауыспалы немесе тұрақты төлем құқығын қамтиды және басқа да табиғи қазбалар; теңіз және әуе кемелері, теміржол және автомобиль көлігі жылжымайтын мүлік ретінде қарастырылмайды.  

       3. 1-тармақтың ережелері жылжымайтын мүлікті тікелей пайдаланудан, жалға беруден немесе кез келген басқа нысанда пайдаланудан алынған табысқа қолданылады.  

       4. Егер акцияларға немесе кәсіпорынның басқа да құқықтарына иелік ету осы акциялардың немесе құқықтардың иесіне кәсіпорынға тиесілі жылжымайтын мүлікті пайдалануға мүмкіндік берсе, онда мұндай құқықты тікелей пайдаланудан, жалға беруден немесе кез келген нысанда пайдаланудан түсетін табыстарға осы жылжымайтын мүлік орналасқан Уағдаласушы Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       5. 1 және 3-тармақтардың ережелері кәсіпорынның жылжымайтын мүлкінен түсетін табысқа және тәуелсіз жеке қызметтер көрсету үшін пайдаланылатын жылжымайтын мүліктен түсетін табысқа да қолданылады.   

7-бап Кәсіпкерлік қызметтен түсетін пайда  

       1. Егер кәсіпорын екінші Уағдаласушы Мемлекетте онда орналасқан тұрақты мекеме арқылы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырмаса немесе жүзеге асырмаса, Уағдаласушы Мемлекет кәсіпорнының пайдасына тек осы Мемлекетте ғана салық салынады. Егер кәсіпорын кәсіпкерлік қызметті жоғарыда айтылғандай жүзеге асырса немесе жүзеге асырса, онда кәсіпорынның пайдасына басқа Мемлекетте салық салынуы мүмкін, бірақ оған қатысты бөлігінде ғана:  

       а) осындай тұрақты мекемеге;  

       b) осы басқа Мемлекетте тұрақты мекеме арқылы сатылатын тауарларға немесе бұйымдарға сәйкес келетін немесе ұқсас тауарларды немесе бұйымдарды сатуға; немесе  

       с) осы басқа Мемлекетте жүзеге асырылатын, өзінің сипаты бойынша осындай тұрақты мекеме арқылы жүзеге асырылатын кәсіпкерлік қызметке сәйкес келетін немесе оған ұқсас басқа кәсіпкерлік қызмет.  

       2. 3-тармақтың ережелерін ескере отырып, егер Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекетте онда орналасқан тұрақты мекеме арқылы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырса немесе жүзеге асырса, онда әрбір Уағдаласушы Мемлекетте осы тұрақты мекемеге, егер ол осындай немесе ұқсас қызметпен айналысатын дербес және жекелеген кәсіпорын болса, ол алатын пайда жатады, дәл осындай немесе ұқсас жағдайларда ол тұрақты мекеме болып табылатын кәсіпорыннан толық Тәуелсіздікте әрекет етті.  

       3. Тұрақты мекеменің пайдасын айқындау кезінде тұрақты мекеме орналасқан мемлекетте немесе басқа жерде жұмсалғанына қарамастан, басқару және жалпы әкімшілік шығыстарды қоса алғанда, тұрақты мекеменің мақсаттары үшін жұмсалған шығыстарды шегеруге жол беріледі.  

       Тұрақты мекемеге оның бас кеңсесіне немесе резиденттің басқа кеңселерінің кез келгеніне патенттерді немесе басқа құқықтарды пайдаланғаны үшін роялти, роялти немесе басқа да ұқсас төлемдерді төлеу арқылы немесе белгілі бір қызметтер үшін немесе менеджмент үшін комиссиялар төлеу арқылы немесе тұрақты мекемеге берілген сомаға пайыздар төлеу арқылы төленген сомаларды шегеруге жол берілмейді.  

       4. Осы тұрақты мекеменің кәсіпорын үшін тауарларды немесе өнімдерді сатып алуы негізінде тұрақты мекемеге ешқандай пайда есептелмейді.  

       5. Егер пайда осы Келісімнің басқа баптарында жеке айтылған кіріс түрлерін қамтыса, онда осы баптардың ережелері осы баптың ережелерімен қозғалмайды.  

       6. Алдыңғы тармақтардың мақсаттары үшін тұрақты мекемеге жататын пайда, егер мұндай тәртіпті өзгерту үшін жеткілікті және дәлелді себептер болмаса, жылдан жылға бірдей тәсілмен айқындалады.  

8-бапхалықаралық тасымалдар  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті теңіз немесе әуе кемелерін, теміржол немесе автомобиль көлігін халықаралық тасымалдауда пайдаланудан алатын пайдаға тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       2. Уағдаласушы Мемлекет резидентінің Көлік құралдарын, сондай-ақ контейнерлерді және оларға қатысты жабдықтарды халықаралық тасымалдарда пайдалану үшін жалға беруден түскен пайдасына осы Мемлекетте салық салынады.  

       3. 1 және 2-тармақтардың ережелері пулға, бірлескен кәсіпорынға немесе көлік құралдарын пайдалану жөніндегі халықаралық ұйымға қатысудан түскен пайдаға да қолданылады.

9-бап қауымдастырылған кәсіпорындар  

 

      1. Жағдайда  

       а) Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорнын басқаруға, бақылауға немесе капиталына тікелей немесе жанама қатысады; немесе  

       b) дәл сол тұлғалар Уағдаласушы Мемлекет кәсіпорындарын және екінші Уағдаласушы Мемлекет кәсіпорнын басқаруға, бақылауға немесе капиталына тікелей немесе жанама түрде қатысады;  

       екі жағдайда да, екі кәсіпорын арасында олардың коммерциялық немесе қаржылық қатынастарында екі тәуелсіз кәсіпорын арасында болатын жағдайлардан өзгеше жағдайлар жасалады немесе белгіленеді, содан кейін олардың біріне есептелуі мүмкін, бірақ осы шарттардың болуына байланысты оған есептелмеген кез-келген пайда енгізілуі мүмкін бұл кәсіпорынның пайдасына сәйкесінше салық салынады.  

       2. Егер Уағдаласушы Мемлекет осы Мемлекеттің кәсіпорындарын пайдаға қосатын болса және тиісінше салық салатын болса - екінші Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорнына осы Мемлекетте салық салынатын пайдаға және осылайша енгізілген пайдаға, егер екі кәсіпорын арасында жасалған шарттар осындай болатын болса, аталған бірінші Мемлекеттің кәсіпорнына есептелетін пайда болып табылады тәуелсіз кәсіпорындар арасында бар, содан кейін бұл басқа мемлекет осы пайдадан алынатын салық сомасына тиісті түзетулер енгізе алады. Мұндай түзетуді айқындау кезінде осы Келісімнің басқа ережелері қаралуға тиіс, ал Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары қажет болған жағдайда бір-бірімен консультациялар жүргізетін болады.   

10-бап Дивидендтер  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компания, екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне төлейтін дивидендтерге осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       2. Алайда, мұндай дивидендтерге осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес дивидендтер төлейтін компания резиденті болып табылатын Уағдаласушы Мемлекетте де салық салынуы мүмкін, бірақ егер дивидендтердің нақты иесі екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылса, онда осылайша алынатын салық дивидендтердің жалпы сомасының 10 пайызынан аспайды.  

       Бұл тармақ компанияның дивидендтер төленетін пайдаға қатысты салық салуына әсер етпейді.  

       3. Осы бапта пайдаланылған кезде "дивидендтер" термині борыштық талаптар болып табылмайтын акциялардан немесе басқа да құқықтардан түсетін табысты, пайдаға қатысудан түсетін табысты, сондай-ақ салық салуға қатысты акциялардан түсетін табысқа теңестірілген басқа корпоративтік құқықтардан түсетін табысты резиденті пайданы бөлетін компания болып табылатын Мемлекеттің заңнамасына сәйкес білдіреді.  

       4. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын дивидендтердің нақты иесі дивидендтер төлейтін компания резиденті болып табылатын екінші Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті ондағы тұрақты мекеме арқылы жүзеге асырса немесе осы екінші мемлекетте сол жерде орналасқан тұрақты базадан тәуелсіз жеке қызметтер көрсетсе немесе көрсетсе, 1 және 2-тармақтардың ережелері қолданылмайды. дивидендтер төленетін қарым-қатынас шынымен де осындай тұрақты мекемеге немесе тұрақты базаға жатады. Мұндай жағдайда жағдайларға байланысты 7-баптың (кәсіпкерлік қызметтен түскен пайда) немесе 14-баптың (ТӘУЕЛСІЗ ЖЕКЕ ҚЫЗМЕТТЕР) ережелері қолданылады.  

       5. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компания екінші Уағдаласушы Мемлекеттен пайда немесе кіріс алатын болса, онда мұндай дивидендтер осы басқа Мемлекеттің резидентіне төленетін болса немесе дивидендтер төленетін холдинг шынымен де осы басқа Мемлекеттің резидентіне төленетін тұрақты мекемеге немесе тұрақты базаға жататын болса, басқа мемлекет компания төлейтін дивидендтерден кез келген салық ала алмайды. бұл басқа Мемлекетте.  

       6. Осы Конвенцияда ешнәрсе Уағдаласушы Мемлекетке осы Мемлекеттегі тұрақты мекемеге жататын компанияның пайдасына осы Мемлекеттің ұлттық тұлғасы болып табылатын компанияның пайдасына есептелетін салыққа қосымша салық салуға кедергі келтіретін ретінде түсіндірілмейді, егер осылайша есептелген кез келген қосымша салық осындай соманың 10 пайызынан аспайтын болса алдыңғы салық салынатын жылдары мұндай қосымша салық салынбаған пайда. Осы тармақтың мақсаттары үшін пайда тұрақты мекеме орналасқан Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес айқындалады.  

11-бап пайыздары  

       1. Бір Уағдаласушы Мемлекетте туындайтын және Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне төленетін пайыздарға осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       2. Алайда, мұндай пайыздарға олар пайда болатын Уағдаласушы Мемлекетте және осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуы мүмкін, бірақ егер пайыздарды алушы мен нақты иесі екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылса, онда осылайша алынатын салық пайыздардың жалпы сомасының 10 пайызынан аспайды.  

       3. 2-тармақтың ережелеріне қарамастан, Уағдаласушы Мемлекетте туындайтын пайыздар олар алынған және шын мәнінде екінші Уағдаласушы мемлекеттің үкіметіне немесе Ұлттық Банкіне тиесілі болған жағдайда осы Мемлекетте салықтан босатылады.  

       4. Осы бапта пайдаланылған кезде" пайыздар " термині кепілмен қамтамасыз етілген немесе қамтамасыз етілмеген және борышкерлердің пайдасына қатысу құқығын беретін немесе бермейтін кез келген түрдегі борыштық талаптардан түсетін табысты, атап айтқанда, үкіметтік бағалы қағаздардан түсетін табысты және осы қағаздар, облигациялар бойынша сыйлықақылар мен ұтыстарды қоса алғанда, облигациялардан немесе борыштық міндеттемелерден түсетін табысты білдіреді немесе қарыз міндеттемелері. Уақтылы төлемегені үшін айыппұлдар осы баптың мақсаттары үшін пайыз ретінде қаралмайды.  

       5. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын пайыздардың нақты иесі пайыз пайда болатын екінші Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті сол жерде орналасқан тұрақты мекеме арқылы жүзеге асырса немесе сол басқа мемлекетте сол жерде орналасқан тұрақты базадан тәуелсіз жеке қызметтер көрсетсе немесе көрсетсе және борыштық талап етсе, 1 және 2-тармақтардың ережелері қолданылмайды сыйақы төленетін мұндай тұрақты мекемеге немесе тұрақты базаға жатады. Мұндай жағдайда жағдайларға байланысты 7-баптың (кәсіпкерлік қызметтен түскен пайда) немесе 14-баптың (ТӘУЕЛСІЗ ЖЕКЕ ҚЫЗМЕТТЕР) ережелері қолданылады.  

       6. Егер осы Мемлекеттің өзі, оның жергілікті билік органдары немесе осы Мемлекеттің резиденті төлеуші болып табылса, пайыздар Уағдаласушы Мемлекетте пайда болады деп есептеледі. Егер, алайда, пайыздарды төлейтін адамның, ол Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатынына немесе табылмайтынына қарамастан, Уағдаласушы Мемлекетте пайыздарды төлейтін берешек туындаған тұрақты мекемесі немесе тұрақты базасы болса және мұндай пайыздарды осындай тұрақты мекеме немесе тұрақты база төлесе, онда мұндай пайыздарды Уағдаласушы Мемлекетте тұрақты мекеме немесе пайыздар осындай тұрақты мекеме немесе тұрақты база орналасқан Мемлекетте пайда болады.  

       7. Егер төлеуші мен пайыздардың нақты иесі арасындағы немесе олардың екеуі де және қандай да бір басқа тұлға арасындағы арнайы қатынастар себебінен, оның негізінде төленетін борыштық талапқа жататын пайыз сомасы мұндай қатынастар болмаған кезде төлеуші мен пайыздардың нақты иесі арасында келісілетін сомадан асып кетсе, онда осы баптың ережелері қолданылады тек аталған соңғы сомаға. Мұндай жағдайда төлемнің артық бөлігіне осы Келісімнің басқа ережелерін ескере отырып, әрбір Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуға тиіс.  

       8. Егер пайыз төленетін борыштық талаптарды жасауға немесе беруге байланысты кез келген тұлғаның негізгі мақсаты немесе негізгі мақсаттарының бірі осы борыштық талаптарды жасау немесе беру арқылы осы баптан пайда алу болса, осы баптың ережелері қолданылмайды.

12-бап  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекетте туындайтын және Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне төленетін роялтиге осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       2. Алайда, мұндай роялтиге олар пайда болатын Уағдаласушы Мемлекетте және осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуы мүмкін, бірақ егер роялтиді алушы мен нақты иесі екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылса, онда осылайша алынатын салық роялтидің жалпы сомасының 10 пайызынан аспауға тиіс.  

       3. Осы бапта пайдаланылған кезде" роялти " термині сыйақы ретінде алынатын кез келген түрдегі төлемдерді білдіреді:  

       а)әдебиет, өнер немесе ғылым туындыларына (компьютерлік бағдарламалар, кино-, теле-, видео-фильмдер немесе радио мен теледидарға арналған жазбалар) кез келген авторлық құқықты пайдалану немесе пайдалану құқығын беру;  

       b) өнеркәсіптік, коммерциялық немесе ғылыми тәжірибеге қатысты кез келген патент, дизайн немесе модель, жоспар, құпия формула немесе процесс, сауда белгісі немесе ақпарат (ноу-хау) үшін;  

       с) өнеркәсіптік, коммерциялық немесе ғылыми жабдықты пайдалану немесе пайдалану құқығын беру.  

       4. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын роялтидің нақты иесі роялти пайда болған екінші Уағдаласушы мемлекетте сол жерде орналасқан тұрақты мекеме арқылы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырса немесе осы басқа мемлекетте сол жерде орналасқан тұрақты базадан тәуелсіз жеке қызметтер көрсетсе немесе көрсетсе, 1 және 2-тармақтың ережелері қолданылмайды және құқық немесе мүлік, оларға қатысты роялти төленеді, шын мәнінде осындай тұрақты мекемемен немесе тұрақты базамен байланысты. Мұндай жағдайда жағдайларға байланысты 7-баптың (кәсіпкерлік қызметтен түскен пайда) немесе 14-баптың (ТӘУЕЛСІЗ ЖЕКЕ ҚЫЗМЕТТЕР) ережелері қолданылады.  

       5. Егер осы Мемлекеттің өзі, оның жергілікті билік органдары немесе осы Мемлекеттің резиденті төлеуші болып табылса, роялти Уағдаласушы Мемлекетте пайда болады деп есептеледі. Егер, алайда, роялти төлейтін адамның Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатынына немесе табылмайтынына қарамастан, Уағдаласушы Мемлекетте роялти төлеу міндеттемесі туындаған тұрақты мекемесі немесе тұрақты базасы болса және мұндай роялти осы тұрақты мекемемен немесе тұрақты базамен байланысты болса,онда мұндай роялти Мемлекетте пайда болған болып есептеледі, онда тұрақты мекеме немесе тұрақты база орналасқан.  

       6. Егер төлеуші мен роялтидің нақты иесі арасындағы немесе олардың екеуі мен қандай да бір басқа тұлға арасындағы арнаулы қатынастардың салдарынан оның негізінде төленетін пайдалануға, құқыққа немесе ақпаратқа қатысты роялти сомасы осындай қатынастар болмаған кезде төлеуші мен роялтидің нақты иесі арасында келісілетін сомадан асып кетсе, онда осы баптың ережелері қолданылады тек аталған соңғы сомаға. Мұндай жағдайда төлемнің артық бөлігіне осы Келісімнің басқа ережелері тиісті түрде ескеріле отырып, әрбір Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуға тиіс.  

       7. Егер роялти төленетін құқықтарды құруға немесе беруге байланысты кез келген тұлғаның негізгі мақсаты немесе негізгі мақсаттарының бірі осындай құқықтарды құру немесе беру арқылы осы баптан пайда алу болса, осы баптың ережелері қолданылмайды.   

13-бап Мүлік құнының өсуінен түсетін кірістер  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті жылжымайтын мүлікті 6-бапта айқындалғандай иеліктен шығарудан алған және екінші Уағдаласушы Мемлекетте орналасқан табыстарға осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       2. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті иеліктен шығарудан алған кірістер:  

       а) ресми биржада елеулі және тұрақты негізде сауда жасайтын, құнын немесе олардың құнының көп бөлігін екінші Уағдаласушы Мемлекетте орналасқан жылжымайтын мүліктен тікелей немесе жанама алатын акциялардан өзге акциялар немесе  

       b) мүлкі негізінен екінші Уағдаласушы Мемлекетте орналасқан жылжымайтын мүліктен немесе жоғарыдағы а) тармақшасында аталған акциялардан тұратын әріптестіктегі немесе сенімдегі үлестер,  

       осы екінші Уағдаласушы Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       3. Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекетте бар тұрақты мекеменің кәсіпкерлік мүлкінің бір бөлігін құрайтын жылжымалы мүлікті иеліктен шығарудан немесе осындай тұрақты мекемені иеліктен шығарудан түскен табыстарды қоса алғанда, тәуелсіз жеке қызметтер көрсету мақсаттары үшін екінші Уағдаласушы Мемлекеттегі Уағдаласушы Мемлекет резидентінің қарамағындағы тұрақты базаға жататын жылжымалы мүліктен түсетін табыстар (жеке немесе бүкіл кәсіпорынмен бірге) немесе осындай тұрақты база, осы басқа Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       4. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті халықаралық тасымалдауда пайдаланылатын теңіз немесе әуе кемелерін, теміржол немесе автомобиль көлігін немесе осындай әуе немесе теңіз кемелерін, теміржол немесе автомобиль көлігін пайдалануға байланысты жылжымалы мүлікті иеліктен шығарудан алған табыстарға осы Уағдаласушы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       5. Алдыңғы тармақтарда айтылғандардан өзгеше кез келген мүлікті иеліктен шығарудан түскен табыстарға мүлікті иеліктен шығаратын тұлға резиденті болып табылатын Уағдаласушы Мемлекетте ғана салық салынады.   

 14-бап ТӘУЕЛСІЗ ЖЕКЕ ҚЫЗМЕТТЕР  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті кәсіптік қызметтер көрсетуден немесе тәуелсіз сипаттағы басқа да осыған ұқсас қызметтен алатын табысқа, екінші Уағдаласушы Мемлекетте осындай қызметті жүзеге асыру үшін оған тұрақты түрде қолжетімді тұрақты база болған жағдайды қоспағанда, тек осы Мемлекетте ғана салық салынады. Егер оның осындай тұрақты базасы болса, табысқа басқа Мемлекетте салық салынуы мүмкін, бірақ тек осы тұрақты базаға қатысты бөлігінде.  

       2. "Кәсіби қызметтер" термині, атап айтқанда, тәуелсіз ғылыми, әдеби, көркемдік, білім беру немесе оқытушылық қызметті, сондай-ақ дәрігерлердің, заңгерлердің, инженерлердің, сәулетшілердің, стоматологтардың және бухгалтерлердің тәуелсіз қызметін қамтиды.  

15-бап Тәуелді жеке қызметтер  

 

      1. 16-баптың ережелерін ескере отырып (директорлардың гонорарлары), 18 (зейнетақы), 19 (мемлекеттік қызмет), Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті жалдау бойынша жұмысқа байланысты алатын сыйақыларға, егер жалдау бойынша жұмыс екінші Уағдаласушы Мемлекетте орындалмаса, осы Мемлекетте ғана салық салынады. Егер жалдау жұмысы осылай орындалса, осы сыйақыға байланысты алынған жұмысқа осы басқа Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       2. 1-тармақтың ережелеріне қарамастан, Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті екінші Уағдаласушы Мемлекетте атқарылатын жалдау жөніндегі жұмысқа байланысты алатын сыйақыға, егер:  

       а) алушы осы Мемлекетте тиісті салық жылында басталатын немесе аяқталатын кез келген он екі айлық кезеңде жалпы 183 күннен аспайтын кезең немесе кезеңдер ішінде болады; және  

       b) сыйақыны жалдаушы немесе басқа Мемлекеттің резиденті болып табылмайтын жалдаушының атынан төлейді; және  

       с) сыйақыны тұрақты мекеме немесе жалдаушының басқа мемлекетте бар тұрақты базасы төлемейді.  

       3. Осы баптың алдыңғы ережелеріне қарамастан, халықаралық тасымалдауда пайдаланылатын теңіз немесе әуе кемесінің, теміржол немесе автомобиль көлігінің бортында орындалатын жалдау жөніндегі жұмысқа қатысты алынған сыйақыға теңіз немесе әуе кемесін, теміржол немесе автомобиль көлігін пайдаланатын кәсіпорын резиденті болып табылатын Уағдаласушы Мемлекетте салық салынуы мүмкін.

16-бап Директорлардың ақысы  

 

      Екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компанияның директорлар кеңесінің немесе оған ұқсас органының мүшесі ретінде Уағдаласушы Мемлекеттің резиденттері алатын директорлардың гонорарларына және басқа да осындай төлемдерге осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

        

17-бап Әртістер мен спортшылар  

 

      1. 14-баптың (тәуелсіз жеке қызметтер) және 15-баптың (Тәуелді жеке қызметтер) ережелеріне қарамастан, Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті театр, кино, радио немесе теледидар әртісі немесе музыкант сияқты өнер қызметкері ретінде немесе спортшы ретінде екінші Уағдаласушы Мемлекетте жүзеге асырылатын өзінің жеке қызметінен алатын табысқа салық салынуы мүмкін осы басқа мемлекеттегі салық.  

       2. Егер өнер қызметкері немесе спортшы осы қызметте жүзеге асыратын жеке қызметке қатысты табыс өнер қызметкерінің өзіне немесе спортшыға емес, басқа адамға есептелсе, онда бұл табысқа 7 (Кәсіпкерлік қызметтен түскен пайда), 14 (тәуелсіз жеке қызметтер) және 15 (Тәуелді жеке қызметтер) баптарының ережелеріне қарамастан салық салынуы мүмкін өнер қызметкерінің немесе спортшының қызметі жүзеге асырылатын Уағдаласушы Мемлекетте.  

       3. 1 және 2-тармақтардың ережелеріне қарамастан, осы бапта көрсетілген табыс, егер бұл қызмет Елеулі шамада (50 пайыздан астам) екінші Уағдаласушы Мемлекеттің қоғамдық қорлары есебінен қаржыландырылса, егер бұл қызмет артистің немесе спортшының қызметі жүзеге асырылатын Уағдаласушы Мемлекетте салық салудан босатылады. уағдаласушы мемлекеттер арасында жасалған мәдени ынтымақтастық.   

18-бап Зейнетақылар және басқа да төлемдер  

 

      1. 19-баптың 2-тармағының (Мемлекеттік қызмет) ережелеріне сәйкес Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне өткен жұмыс үшін төленетін зейнетақыларға және басқа да осындай сыйақыларға және осындай резидентке төленетін кез келген аннуитетке тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       2. "Аннуитет" термині жеке тұлғаға өмір бойы немесе белгілі бір немесе белгіленген уақыт кезеңінде белгіленген уақытта мерзімді түрде төленетін белгіленген соманы білдіреді, мұндай төлемдерді ақшамен немесе ақшалай түрде барабар және толық өтемақыға айырбастауға қабылданған міндеттемеге сәйкес.  

       3. Уағдаласушы Мемлекетте туындайтын және екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне төленетін алименттерге және басқа да осыған ұқсас төлемдерге осы екінші Мемлекетте ғана салық салынады.   

19-бапмемлекеттік қызмет  

 

      1. а) Уағдаласушы Мемлекет немесе оның жергілікті билік органдары осы мемлекетке немесе оның жергілікті билік органына көрсетілетін қызметтерге қатысты кез келген жеке тұлғаға төлейтін зейнетақыдан өзге сыйақыларға тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       Б) Алайда, егер қызмет осы Мемлекетте жүзеге асырылса және жеке тұлға осы Мемлекеттің резиденті болып табылса, мұндай сыйақыға тек екінші Уағдаласушы Мемлекетте ғана салық салынады:  

       I) осы мемлекеттің азаматы болып табылады; немесе  

       II) қызметті жүзеге асыру мақсатында ғана осы Мемлекеттің резиденті болған жоқ.  

       2. а) Уағдаласушы Мемлекет немесе оның жергілікті билік органдары немесе олар құрған қорлардан жеке тұлғаға осы мемлекет немесе оның билік органдары үшін жүзеге асыратын қызметі үшін төлейтін кез келген зейнетақыға тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       b) Алайда, егер жеке тұлға осы Мемлекеттің резиденті және азаматы болып табылса, мұндай зейнетақыға екінші Уағдаласушы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       3. Уағдаласушы Мемлекет немесе оның жергілікті билік органы Кәсіпкерлік қызметті орындауға байланысты жүзеге асыратын қызметке қатысты сыйақыларға және зейнетақыларға 15 (Тәуелді жеке қызметтер), 16 (директорлардың гонорарлары) және 18 (Зейнетақылар және басқа да төлемдер) баптарының ережелері қолданылады.   

20-бап студенттер, аспиранттар, тағылымдамадан өтушілер  

 

      Бір Уағдаласушы Мемлекетке екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденттері болып табылатын немесе келгенге дейін тікелей болған және аталған бірінші мемлекетте білім алу немесе практикадан өту мақсатында ғана болатын студент, аспирант немесе тағылымдамадан өтуші алатын төлемдерге, егер бұл төлемдердің көздері басқа мемлекетте болса, осы Мемлекетте салық салынбайды.   

 21-бапбасқа кірістер  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекет резидентінің қай жерде пайда болғанына қарамастан, осы Келісімнің алдыңғы баптарында қаралмаған табыстарының түрлеріне тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       2. 1-тармақтың ережелері, егер мұндай кірістерді алушы бір Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылса, онда орналасқан тұрақты мекеме арқылы екінші Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырса және осы екінші мемлекетте тәуелсіз жеке тұлғаларды ұсынса, 6-баптың 2-тармағында айқындалған жылжымайтын мүліктен алынатын кірістерден (жылжымайтын мүліктен түсетін кірістер) өзге табыстарға қолданылмайды ондағы тұрақты база арқылы көрсетілетін қызметтер және осыған байланысты табыс төлеу жүргізілген құқық немесе мүлік, шынында да осындай тұрақты мекемемен немесе тұрақты базамен байланысты. Мұндай жағдайда жағдайларға байланысты 7-баптың (кәсіпкерлік қызметтен түскен пайда) немесе 14-баптың (ТӘУЕЛСІЗ ЖЕКЕ ҚЫЗМЕТТЕР) ережелері қолданылады.   

 22-бапкапитал  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне тиесілі және екінші Уағдаласушы Мемлекетте орналасқан 6-бапта аталған жылжымайтын мүлік (Жылжымайтын мүліктен түсетін табыс) ұсынған капиталға осы Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       2. Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекетте иеленетін тұрақты мекеменің кәсіпкерлік мүлкінің бір бөлігін құрайтын жылжымалы мүлікпен немесе тәуелсіз жеке қызметтер көрсету мақсаттары үшін екінші Уағдаласушы Мемлекетте Уағдаласушы Мемлекет резидентінің иелігінде болатын тұрақты базаға жататын жылжымалы мүлікпен ұсынылған капиталға осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  

       3. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті халықаралық тасымалдарда пайдаланатын теңіз және әуе кемелері, теміржол және автомобиль көлігі және осындай теңіз немесе әуе кемелерін, теміржол немесе автомобиль көлігін пайдалануға байланысты жылжымалы мүлік ұсынған капиталға осы Уағдаласушы Мемлекетте ғана салық салынады.  

       4. Уағдаласушы Мемлекет резиденті капиталының барлық басқа элементтеріне тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  

        

23-бап Қосарланған салық салуды жою  

       1. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті осы Келісімнің ережелеріне сәйкес екінші Уағдаласушы Мемлекетте салық салынуы мүмкін табыс алса немесе капиталды иеленсе, бірінші аталған мемлекет:  

       I) осы резиденттің табыс салығынан осы басқа Мемлекетте төленген табыс салығына тең соманы шегеру;  

       II) осы резиденттің капитал салығынан осы басқа Мемлекетте төленген капитал салығына тең соманы шегеру.  

       Жоғарыда аталған ережелерге сәйкес шегерілетін салық мөлшері бірінші аталған мемлекетте қолданылып жүрген ставкалар бойынша бірдей табысқа есептелетін салықтан аспауға тиіс.  

       2. Егер осы Келісімнің ережелеріне сәйкес Уағдаласушы Мемлекет резидентінің алған табысы немесе капиталы осы Мемлекетте салықтан босатылған болса, бұл мемлекет соған қарамастан осы резиденттің табысының немесе капиталының қалған бөлігіне салық мөлшерлемесін айқындау кезінде салықтан босатылған табысты немесе капиталды назарға ала алады.

24-Бап Кемсітпеу  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттің ұлттық тұлғалары екінші Уағдаласушы мемлекетте сол мән-жайлар кезінде осы екінші Мемлекеттің ұлттық тұлғалары ұшырайтын немесе ұшырауы мүмкін салық салудан немесе онымен байланысты міндеттемелерден, атап айтқанда 1-баптың ережелерінен (Келісім қолданылатын адамдар)өзгеше немесе неғұрлым ауыр салық салуға немесе онымен байланысты міндеттемелерге ұшырамайды. бір немесе екі Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылмайтын адамдарға.  

       2. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденттері болып табылатын азаматтығы жоқ адамдар Уағдаласушы Мемлекеттердің ешқайсысында қандай да бір салық салуға не онымен байланысты міндеттемелерге ұлттық тұлғалар ұшырайтын немесе ұшырауы мүмкін салық салудан және онымен байланысты міндеттемелерден Өзге немесе неғұрлым ауыр болмауға тиіс.  

       3. Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекетте бар тұрақты мекемеге салық салу осы басқа Мемлекетте осындай қызметті жүзеге асыратын осы басқа Мемлекеттің кәсіпорындарына салық салудан кем болмауға тиіс. Бұл ереже Уағдаласушы Мемлекет екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденттеріне олардың азаматтық мәртебесі немесе өзінің жеке резиденттеріне беретін отбасылық міндеттемелері негізінде салық салу бойынша қандай да бір жеке жеңілдіктер, шегерімдер мен жеңілдіктер беруді міндеттейтін ретінде түсіндірілмеуге тиіс.  

       4. 9-баптың 1-тармағының (қауымдастырылған кәсіпорындар), 11-баптың 7-тармағының (пайыздар), 12-баптың 6-тармағының (Роялти) ережелері қолданылатын жағдайларды қоспағанда, Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне жүргізетін пайыздар, роялти және басқа да төлемдер осындай кәсіпорынның салық салынатын пайдасын айқындау мақсатында шегерімге жатқызылуға тиіс сол шарттарда, олар бірінші аталған Мемлекеттің резидентіне төленгендей. Сол сияқты Уағдаласушы Мемлекет кәсіпорнының кез келген берешегі екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне осындай кәсіпорынның салық салынатын капиталын айқындау мақсатында бірінші аталған Мемлекеттің резидентіне берешегі сияқты шарттарда шегерілуге тиіс.  

       5. Капиталы екінші Уағдаласушы Мемлекеттің бір немесе бірнеше резидентіне толық немесе ішінара тиесілі немесе тікелей немесе жанама түрде бақыланатын Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорындары бірінші аталған Мемлекетте кез келген салық салуға немесе онымен байланысты салық салудан және онымен байланысты міндеттемелерге ұшырайтын немесе ұшырауы мүмкін өзге немесе одан да ауыр болып табылатын кез келген міндеттемелерге ұшырамауға тиіс бірінші аталған Мемлекеттің басқа да осындай кәсіпорындары.   

25-бап ӨЗАРА КЕЛІСУ РӘСІМІ  

 

      1. Егер адам Уағдаласушы Мемлекеттердің біреуінің немесе екеуінің де іс-әрекеттері осы Келісімнің ережелеріне сәйкес келмейді деп есептесе, ол осы Мемлекеттердің ішкі заңнамасында көзделген қорғау құралдарына қарамастан, өз ісін өзі резиденті болып табылатын Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органдарына қарау үшін ұсына алады немесе егер оның жағдайы ұлттық тұлғасы болып табылатын Уағдаласушы Мемлекеттің 24-бабының 1-тармағына (кемсітпеушілік) жатады, өтініш Келісімнің ережелеріне сәйкес келмейтін салық салуға әкеп соқтыратын іс-әрекеттер туралы алғашқы хабарлама жасалған сәттен бастап үш жыл ішінде табыс етілуге тиіс.  

       2. Құзыретті орган, егер ол талапты негізді деп санаса және егер өзі қанағаттанарлық шешімге келе алмаса, Келісімге сәйкес келмейтін салық салуды болдырмау мақсатында мәселені екінші Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органымен өзара келісім бойынша шешуге ұмтылатын болады. Қол жеткізілген кез келген уағдаластық Уағдаласушы Мемлекеттердің ішкі заңнамаларында бар қандай да бір уақытша шектеулерге қарамастан орындалуға тиіс.  

       3. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары Келісімді түсіндіру немесе қолдану кезінде туындайтын кез келген қиындықтарды немесе күмәндерді өзара келісім бойынша шешуге ұмтылатын болады. Олар сондай-ақ Келісімде көзделмеген жағдайларда қосарланған салық салуды жою мақсатында бір-бірімен кеңесуі мүмкін.  

       4. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары келісімге қол жеткізу және алдыңғы тармақтарды түсіну мақсатында бір-бірімен тікелей байланысқа түсе алады.  

26-бап Ақпарат алмасу  

 
 

       1. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары осы Келісімнің ережелерін немесе Уағдаласушы мемлекеттердің салық салу Келісімге қайшы келмейінше, Келісім қолданылатын салықтарға қатысты ішкі заңнамаларын орындау үшін қажетті ақпаратпен алмасады. Ақпарат алмасу 1-баппен шектелмейді (КЕЛІСІМ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТҰЛҒАЛАР). Уағдаласушы Мемлекет алатын кез келген ақпарат осы Мемлекеттің ішкі заңнамасы шеңберінде алынған ақпарат сияқты құпия болып есептеледі және Келісім қолданылатын салықтарға қатысты бағалау немесе жинау, мәжбүрлеп өндіріп алу немесе сот қудалауымен немесе апелляцияларды таратумен айналысатын адамдарға немесе органдарға (соттар мен әкімшілік органдарды қоса алғанда) ғана хабарланады. Мұндай адамдар немесе органдар ақпаратты тек осындай мақсаттар үшін пайдаланады. Олар бұл ақпаратты ашық сот отырысында немесе сот шешімдерін қабылдау кезінде аша алады.  

       2. Ешқандай жағдайда 1 тармақтың ережелері Уағдаласушы мемлекеттерге міндеттеме жүктейтін ретінде түсіндірілмеуі тиіс:  

       а) осы немесе басқа Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасына және әкімшілік практикасына қайшы келетін әкімшілік шаралар қолдануға;  

       b) осы немесе басқа Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасы немесе әдеттегі әкімшілік практикасы бойынша алуға болмайтын ақпаратты беруге міндетті;  

       с) қандай да бір сауда, кәсіпкерлік, өнеркәсіптік, коммерциялық немесе кәсіптік құпияны немесе сауда процесін ашатын ақпаратты немесе ашылуы мемлекеттік саясатқа (қоғамдық практикаға) қайшы келетін ақпаратты беруге құқылы.

27-бапсалықтарды жинауға көмектесу  

 

      1. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары осы бапта "табыс талабы"деп аталатын салықтарға жататын пайыздармен, шығындармен және азаматтық айыппұлдармен бірге бір-біріне салық жинауда көмек көрсетуге міндеттенеді.  

       2. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдарының табыс талабын жинауда көмек көрсету туралы өтініштері осындай органның осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес табыс талабы түпкілікті белгіленгенін Растауды қамтиды. Осы баптың мақсатында, егер Уағдаласушы мемлекет өзінің ішкі заңнамасына сәйкес табыс талабын жинауға құқылы болса және салық төлеушінің мұндай алымды ұстауға бұдан әрі құқығы болмаса, табыс талабы түпкілікті белгіленген болып табылады.  

       3. Көмек көрсету туралы өтініштің мәні болып табылатын талаптардың осындай көмек көрсететін Уағдаласушы Мемлекетте тиесілі салықтардан басымдығы болмайды және 25-баптың 1-тармағының ережелері (өзара келісу рәсімі) осы бапқа сәйкес Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органы беретін кез келген ақпаратқа да қолданылады.  

       4. Екінші Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органы жинау үшін қабылдаған Уағдаласушы Мемлекеттің кіріс талабын басқа мемлекет мұндай талап оның салықтарын жинауға қатысты Заңдарының ережелеріне сәйкес түпкілікті белгіленген осы мемлекеттің кіріс талабы сияқты жинайды.  

       5. Осы бапқа сәйкес Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органы жинаған салықтардың сомасы екінші Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органына жіберіледі. Салық жинауға көмек көрсетуге байланысты жұмсалған шығындарды бірінші аталған мемлекет өтейді.  

       6. Осы бапқа сәйкес Уағдаласушы Мемлекет салық берешегі бар салық төлеушінің осы Мемлекетте тиесілі салықтарды жинау үшін жеткілікті мүлкі болмаған жағдайда ғана өтініш жасайды.  

       7. Осы бапқа сәйкес, егер салық талабы салық төлеуші бір немесе екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылмайтын кезеңге жататын болса, салық төлеушіге қатысты салық жинауда көмек Уағдаласушы Мемлекетке сол бөлігінде көрсетілмейді.  

       8. Осы бапта ешнәрсе Уағдаласушы Мемлекеттердің кез келгеніне өз салықтарын жинау кезінде қолданылатын немесе оның мемлекеттік саясатына (қоғамдық практикасына) қайшы келетіндерден ерекшеленетін осындай сипаттағы әкімшілік шараларды қолдану туралы міндеттемелерді таңу ретінде түсіндірілмейді.  

        

28-бап Дипломатиялық және консулдық қызметтердің қызметкерлері  

 

      Осы Келісімнің ешқандай ережелері халықаралық құқықтың жалпы нормаларымен немесе арнайы келісімдер негізінде берілген дипломатиялық және консулдық қызметтердің салық қызметкерлеріне әсер етпейді.  

        

29-бап Күшіне енуі  

 

      Осы Келісім ратификациялауға жатады және барлық қажетті мемлекетішілік рәсімдердің орындалуы туралы дипломатиялық арналар арқылы жіберілген соңғы хабарламаны алған күннен бастап күшіне енеді.  

       Келісім қолданылады:  

       а) Келісім күшіне енген жылдан кейінгі күнтізбелік жылдың бірінші қаңтарынан бастап немесе одан кейін төленетін немесе оқылатын сомаларға қатысты көзден ұсталатын салықтарға; және  

       b) Келісім күшіне енген жылдан кейінгі күнтізбелік жылдан бастап бірінші қаңтардан бастап немесе одан кейін басталатын салық салынатын кезеңдерге қатысты басқа салықтарға жатады.  

        

30-бап Қолданысын тоқтату  

 

      Осы Келісім Уағдаласушы Мемлекеттердің бірі оның қолданысын тоқтатқанға дейін күшінде қалады. Әрбір Уағдаласушы Мемлекет Келісім күшіне енген күннен бастап 5 жыл аяқталғаннан кейін Келісімнің қолданылуын кез келген күнтізбелік жыл аяқталғанға дейін кемінде алты ай бұрын дипломатиялық арналар арқылы Келісімнің қолданылуын тоқтату туралы жазбаша хабардар ете отырып, тоқтата алады. Мұндай жағдайда Келісім өзінің қолданылуын тоқтатады:  

       а) қолданысын тоқтату туралы хабарлама берілген жылдан кейінгі жылдың бірінші қаңтарынан бастап немесе одан кейін төленетін немесе оқылатын сомалар бойынша көзден ұсталатын салықтарға қатысты; және  

      b) қолданысын тоқтату туралы хабарлама берілген жылдан кейінгі жылдың бірінші қаңтарынан басталатын немесе одан кейінгі салық салынатын кезеңдер үшін басқа салықтарға қатысты.  

      Осыны куәландыру үшін тиісті түрде уәкілеттік берілген төменде қол қойған өкілдер осы Келісімге қол қойды.  

      Алматы қаласында 1997 жылдың сәуір айының 8-і күні екі данада қазақ, қырғыз және орыс тілдерінде жасалды, барлық мәтіндердің күші бірдей. Мәтіндерде сәйкессіздік туындаған жағдайда, орыс мәтіні шешуші болады.

Қазақстан Республикасының Президенті 

© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК 

Конституция Заң Кодекс Норматив Жарлық Бұйрық Шешім Қаулы Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы