Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / НҚА / Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Болгария Республикасының Үкiметi арасындағы Табыс пен капиталға қосарланған салық салуды болдырмау туралы конвенцияны бекiту туралы

Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Болгария Республикасының Үкiметi арасындағы Табыс пен капиталға қосарланған салық салуды болдырмау туралы конвенцияны бекiту туралы

АMANAT партиясы және Заң және Құқық адвокаттық кеңсесінің серіктестігі аясында елге тегін заң көмегі көрсетілді

Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Болгария Республикасының Үкiметi арасындағы Табыс пен капиталға қосарланған салық салуды болдырмау туралы конвенцияны бекiту туралы 

Қазақстан Республикасының Заңы 1998 жылғы 9 шiлде N 269 

      Алматыда 1997 жылғы 13 қарашада жасалған Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Болгария Республикасының Үкiметi арасындағы Табыс пен капиталға қосарланған салық салуды болдырмау туралы конвенция бекiтiлсiн.       Қазақстан Республикасының          Президентi                  оқығандар:            Багарова Ж.      Икебаева А.  

Президент  
      Қосымша 

                                Конвенция 
               Қазақстан Республикасының Үкіметі мен 
             Болгария Республикасының Үкіметі болдырмау туралы 
                 қатысты қосарланған салық салу 
                      табыс пен капиталға салынатын салықтар* 

              * (Халықаралық шарттар, келісімдер Бюллетені 
          және Қазақстан Республикасының жекелеген заңнамалық актілерін, 
                       1998 жыл, № 6, 55-құжат) 

     Қазақстан Республикасының Үкіметі және Болгария Республикасының Үкіметі, 
       Кірістер мен капиталға салынатын салықтарға қатысты қосарланған салық салуды болдырмау туралы Конвенция жасағысы келіп, өзара экономикалық қатынастарды дамытуға және тереңдетуге деген ұмтылысын растай отырып, мыналар туралы келісті:  
                                1 тарау  
                       Конвенцияның қолданылу аясы  
                               1-бап  
                 Конвенция қолданылатын адамдар  
      Осы Конвенция Уағдаласушы Мемлекеттердің бірінің немесе екеуінің де резиденттері болып табылатын адамдарға қолданылады.  
  
                              2-бап  
              Конвенция қолданылатын салықтар  
      1. Осы Конвенция Уағдаласушы Мемлекеттің немесе жергілікті билік органдарының атынан алынатын табыс пен капиталға салынатын салықтарға, оларды алу әдісіне қарамастан қолданылады.  
      2. Кірістер мен капиталдарға салынатын салықтардың барлық түрлері кірістердің жалпы сомасынан, капиталдың жалпы сомасынан немесе кірістің немесе капиталдың жекелеген элементтерінен, соның ішінде жылжымалы немесе жылжымайтын мүлікті иеліктен шығарудан алынатын салықтардан және кәсіпорындар төлейтін жалақылар мен жалақылардың жалпы сомаларына салынатын салықтардан, сондай-ақ кірістерден алынатын салықтардан есептеледі негізгі капитал құнының өсуіне. 
     3. Конвенция қолданылатын қолданыстағы салықтар, атап айтқанда: 
     А) Болгария Республикасында: 
     (i) жалпы табыс салығы; 
     (ii) табыс салығы; 
     (iii) ғимараттарға салынатын салық;  
     (бұдан әрі "Болгар салығы" деп аталады); 
     b) Қазақстан Республикасында: 
     (i) заңды және жеке тұлғалардың табыстарына салынатын салық; 
     (ii) заңды және жеке тұлғалардың мүлкіне салынатын салық;      
     (бұдан әрі"Қазақстан салығы" деп аталады). 
       4. Конвенция сондай-ақ қолданыстағы салықтарға қосымша немесе оның орнына Конвенцияға қол қойылған күннен кейін алынатын кез келген ұқсас салықтарға, сондай-ақ Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары арасында хат алмасумен айқындалуы және келісілуі мүмкін кез келген басқа салыққа қолданылады. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары өздерінің қолданыстағы салық заңнамаларына енгізілетін кез келген елеулі өзгерістер туралы бір-бірін хабардар етеді.  
  
                               II тарау  
                             Анықтамалар  
                               3-бап  
                          Жалпы анықтамалар  
      1. Егер контекстен өзгеше туындамаса, осы Конвенцияның мақсаттары үшін:  
      а)" Болгария " термині Болгария Республикасын білдіреді және географиялық мағынада қолданылғанда ол өзінің мемлекеттік егемендігін жүзеге асыратын аумақ пен аумақтық теңізді, сондай-ақ континенттік қайраңды және оның шегінде халықаралық заңнамаға сәйкес егемендік құқықтары мен юрисдикциясын жүзеге асыратын ерекше экономикалық аймақты білдіреді.  
      b) "Қазақстан" термині Қазақстан Республикасын білдіреді және географиялық мағынада пайдаланған кезде "Қазақстан" термині аумақтық суларды, сондай-ақ Қазақстан белгілі бір мақсаттар үшін халықаралық құқыққа сәйкес егеменді құқықтар мен юрисдикцияны жүзеге асыра алатын және Қазақстан салықтарын реттейтін заңдар қолданылатын ерекше экономикалық аймақ пен континенттік қайраңды қамтиды;  
      с) "Уағдаласушы Мемлекет" және "басқа Уағдаласушы Мемлекет" терминдері контекстке байланысты Болгарияны немесе Қазақстанды білдіреді;  
      d) "тұлға" термині жеке тұлғаны, компанияны және тұлғалардың кез келген басқа бірлестігін қамтиды;  
      е) "компания" термині салық салу мақсатында корпоративтік бірлестік ретінде қарастырылатын кез келген корпоративтік бірлестікті немесе кез келген экономикалық бірлікті білдіреді;  
      f) "Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны" және "екінші Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны" термині тиісінше Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті басқаратын кәсіпорынды және екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті басқаратын кәсіпорынды білдіреді;  
      g) "ұлттық тұлға" термині:  
      (i) Уағдаласушы мемлекеттің азаматтығы бар кез келген жеке тұлға;  
      (ii) Уағдаласушы Мемлекеттің қолданыстағы заңнамасы негізінде өз мәртебесін алған кез келген заңды тұлға, серіктестік немесе Қауымдастық;  
      h) "халықаралық тасымалдау" термині теңіз, әуе немесе автожол көлігі екінші Уағдаласушы Мемлекеттегі пункттер арасында ғана пайдаланылатын жағдайларды қоспағанда, Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны пайдаланатын теңіз, әуе немесе автожол көлігімен кез келген тасымалдауды білдіреді;  
      i) "құзыретті орган" термині:  
      (i) Болгария жағдайында: Қаржы министрі немесе оның уәкілетті өкілі;  
      (ii) Қазақстан жағдайында: Қаржы министрлігі немесе оның уәкілетті өкілі.  
      2. Уағдаласушы Мемлекет осы Конвенцияның ережелерін кез келген уақытта қолданған кезде, Егер Конвенция қолданылатын салықтардың мақсаттары үшін осы Мемлекеттің заңнамасы бойынша осы уақыттағы өзгеше мәнмәтіннен туындамаса, онда айқындалмаған кез келген терминнің мәні болады. Осы мемлекеттің қолданыстағы салық заңнамасы бойынша кез келген мағына осы Мемлекеттің басқа заңдарындағы термин үшін көзделген мағынадан басым болады.

4-бап  
                            Резидент  
      1. Осы Конвенцияның мақсаттары үшін "Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті" термині осы Мемлекеттің заңнамасы бойынша оның азаматтығы, тұрақты тұратын жері, резиденттігі, басқару орны, құрылған жері немесе осыған ұқсас сипаттағы кез келген басқа өлшем негізінде онда салық салуға жататын кез келген тұлғаны білдіреді.  
      Алайда, бұл термин тек осы Мемлекеттегі көздерден алынатын кірістерге немесе ондағы капиталға қатысты осы Мемлекетте салық салынатын кез-келген тұлғаны қамтымайды.  
      2. 1-тармақтың ережелері негізінде жеке тұлға екі Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылған жағдайда, онда оның мәртебесі мынадай түрде айқындалады:  
      а) ол өзінің иелігінде тұрақты тұрғынжайы бар мемлекеттің ғана резиденті болып есептеледі; егер оның екі мемлекетте де өзіне тиесілі тұрақты тұрғынжайы болса, ол неғұрлым тығыз жеке және экономикалық қатынастары (өмірлік мүдделер орталығы)бар Мемлекеттің резиденті болып есептеледі;  
      b) егер оның өмірлік мүдделері орталығы бар мемлекетті айқындау мүмкін болмаса немесе оның қарамағында Уағдаласушы Мемлекеттердің ешқайсысында тұрақты тұрғын үйі болмаса, ол әдетте өзі тұратын Мемлекеттің резиденті болып есептеледі;  
      с) егер ол әдетте екі мемлекетте де, олардың ешқайсысында да тұрса, ол азаматы болып табылатын Мемлекеттің резиденті болып саналады;  
      d) егер ол екі мемлекеттің де немесе олардың бірде-бірінің азаматы болып табылса, Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары мәселені өзара келісім бойынша шешеді. 
     3. Егер 1-тармақтың ережелеріне байланысты жеке тұлғадан өзге тұлға Уағдаласушы Мемлекеттердің екеуінің де резиденті болып табылса, ол заңнамасы бойынша құрылған мемлекеттің резиденті болып есептеледі. 

                            5-бап 

                      Тұрақты мекеме      

      1. Осы Конвенцияның мақсаттары үшін "тұрақты мекеме" термині кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметі толық немесе ішінара жүзеге асырылатын тұрақты қызмет орнын білдіреді. 
      2. "Тұрақты мекеме" термині, атап айтқанда, мыналарды қамтиды: 
      а) басқару орны; 
      b) бөлімше; 
      с) кеңсе; 
      d) зауыт;      
      е) шеберхана; 
      f) шахта, мұнай немесе газ ұңғымасы, карьер немесе табиғи ресурстарды өндірудің кез келген басқа орны. 
      3. "Тұрақты мекеме" термині де мыналарды қамтиды: 
      а) құрылыс алаңы немесе құрылыс немесе монтаждау объектісі немесе онымен байланысты бақылау қызметтері, егер мұндай алаң немесе объект 12 айдан астам уақыт болса немесе мұндай қызметтер 6 айдан астам уақытқа созылса ғана;  
      b) табиғи ресурстарды барлау үшін пайдаланылатын немесе олармен байланысты байқау қызметтері немесе табиғи ресурстарды барлау үшін пайдаланылатын бұрғылау қондырғысы немесе кеме, егер мұндай пайдалану 6 айдан астам уақытқа созылса немесе мұндай қызметтер 6 айдан астам уақытқа созылса ғана.  
      4. Осы баптың алдыңғы ережелеріне қарамастан, "тұрақты мекеме" термині мыналарды қамтитындай қарастырылмайды:  
      а) құрылыстарды тек кәсіпорынға тиесілі тауарларды немесе бұйымдарды сақтау немесе көрсету мақсатында пайдалану;  
      b) кәсіпорынға тек қана сақтау немесе көрсету мақсатында тиесілі тауарлар мен бұйымдар қорларын ұстау;  
      с) басқа кәсіпорынның қайта өңдеу мақсаттары үшін ғана кәсіпорынға тиесілі тауарлар мен бұйымдар қорын ұстау;  
      d) тұрақты қызмет орнын тек тауарларды немесе бұйымдарды сатып алу мақсатында немесе кәсіпорын үшін ақпарат жинау үшін ұстау;  
      е) кәсіпорын үшін дайындық немесе көмекші сипаттағы кез келген басқа қызметті жүзеге асыру мақсаттары үшін ғана тұрақты қызмет орнын ұстау; және  
      f) осындай комбинация нәтижесінде туындайтын тұрақты қызмет орнының жиынтық қызметі дайындық немесе көмекші сипатқа ие болған жағдайда, а) - дан е) - ге дейінгі тармақшаларда санамаланған қызмет түрлерінің кез келген комбинациясын жүзеге асыру үшін ғана тұрақты қызмет орнының мазмұны.  
      5. 1 және 2 - тармақтардың ережелеріне қарамастан, егер адам 6-тармақ қолданылатын тәуелсіз мәртебесі бар агенттен өзгеше болса - кәсіпорын атынан әрекет етеді және бар, және әдетте Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпорын атынан келісімшарттар жасасу өкілеттігін пайдаланады немесе кәсіпорын атынан осындай тауарларды немесе бұйымдарды тұрақты жеткізу жүзеге асырылатын кәсіпорынға тиесілі тауарлардың немесе бұйымдардың қорын қамтиды, бұл кәсіпорын осы мемлекеттің кез келген қызметіне қатысты осы Мемлекетте тұрақты мекемесі бар ретінде қарастырылады кәсіпорын үшін, егер мұндай тұлғаның қызметі 4-тармақта айтылғандармен шектелсе ғана, ол, егер ол тұрақты қызмет орны арқылы жүзеге асырылса, бұл тұрақты қызмет орнын осы тармақтың ережелеріне сәйкес тұрақты мекемеге айналдырмайды.  
      6. Кәсіпорын Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті осы Мемлекетте брокер, комиссионер немесе тәуелсіз мәртебесі бар кез келген басқа агент арқылы жүзеге асыратындықтан, мұндай тұлғалар өздерінің әдеттегі қызметі шеңберінде әрекет еткен жағдайда ғана тұрақты мекемесі бар деп қаралмайды.  
      7. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компанияның екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын немесе осы екінші Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын компанияның (не тұрақты мекеме арқылы не басқа жолмен) өзі осы компаниялардың бірін екіншісінің тұрақты мекемесіне айналдырмайтыны немесе бақылайтыны фактісі.  
  
                              6-бап  
                    Жылжымайтын мүліктен түсетін табыс  
      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті екінші Уағдаласушы Мемлекеттегі жылжымайтын мүліктен (ауыл немесе орман шаруашылығынан түсетін табысты қоса алғанда) алған табысқа осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      2. "Жылжымайтын мүлік" терминінің қарастырылып отырған мүлік орналасқан Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасы бойынша оның мәні бар. Термин кез келген жағдайда жылжымайтын мүлікке көмекші мүлікті, ауыл шаруашылығы мен орман шаруашылығында пайдаланылатын мал мен жабдықты, жер меншігіне қатысты жалпы құқық ережелері қолданылатын құқықтарды, жылжымайтын мүліктің узуфруктурасын және минералды ресурстарды игеру немесе игеру құқығы үшін өтемақы ретінде ауыспалы немесе тұрақты төлем құқығын қамтиды.. және басқа да табиғи қазбалар; теңіз, әуе және автожол көлігі жылжымайтын мүлік ретінде қарастырылмайды.  
      3. 1-тармақтың ережелері жылжымайтын мүлікті тікелей пайдаланудан, жалға беруден немесе кез келген басқа нысанда пайдаланудан алынған табысқа қолданылады.  
      4. 1 және 3-тармақтардың ережелері кәсіпорынның жылжымайтын мүлкінен түсетін табысқа және тәуелсіз жеке қызметтер көрсету үшін пайдаланылатын жылжымайтын мүліктен түсетін табысқа да қолданылады.  
  
                               III тарау  
                        Табысқа салық салу  
                               7-бап  
               Кәсіпкерлік қызметтен түскен пайда  
      1. Егер кәсіпорын екінші Уағдаласушы Мемлекетте онда орналасқан тұрақты мекеме арқылы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырмаса, Уағдаласушы Мемлекет кәсіпорнының пайдасына тек осы Мемлекетте ғана салық салынады. Егер кәсіпорын жоғарыда айтылғандай кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын болса, онда кәсіпорынның пайдасына басқа Мемлекетте салық салынуы мүмкін, бірақ мұндай тұрақты мекемеге жататын бөлігінде ғана.  
      2. 3-тармақтың ережелерін ескере отырып, егер Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекетте онда орналасқан тұрақты мекеме арқылы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын болса, онда әрбір Уағдаласушы Мемлекетте осы тұрақты мекемеге, егер ол осындай немесе ұқсас қызметпен айналысатын дербес және жекелеген кәсіпорын болса, ол алатын пайда жатады. немесе ұқсас жағдайларда және ол тұрақты мекеме болып табылатын кәсіпорыннан толық Тәуелсіздікте әрекет етті.  
      3. Тұрақты мекеменің пайдасын айқындау кезінде тұрақты мекеме орналасқан мемлекетте немесе басқа жерде жұмсалғанына қарамастан, басқару және жалпы әкімшілік шығыстарды қоса алғанда, тұрақты мекеменің мақсаттары үшін жұмсалған шығыстарды шегеруге жол беріледі. Алайда, мұндай шегерімге, егер олардың кез келгенін (нақты шығыстарды өтеу есебінен өзге тәсілмен) тұрақты мекеме кәсіпорынның бас кеңсесіне немесе оның кез келген кеңсесіне роялти немесе патенттерді немесе басқа да құқықтарды пайдаланғаны үшін басқа да ұқсас төлемдер түрінде немесе ұсынылған арнаулы қызметтер үшін комиссиялар түрінде төлесе, сомаларға қатысты жол берілмейді. менеджмент немесе (банк кәсіпорындарының жағдайларын қоспағанда) кәсіпорын тұрақты мекемеге берген сомаға пайыздар түрінде.  
     4. Осы тұрақты мекеменің кәсіпорын үшін тауарларды немесе бұйымдарды сатып алуы негізінде тұрақты мекемеге қандай да бір пайда есептелмейді.  
      5. Алдыңғы тармақтардың мақсаттары үшін тұрақты мекемеге жататын пайда, егер мұндай тәртіпті өзгерту үшін жеткілікті және дәлелді себептер болмаса, жылдан жылға бірдей тәсілмен айқындалады.  

9-бап  
                     Қауымдастырылған кәсіпорындар  
      1. Жағдайда:  
      а) Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорнын басқаруға, бақылауға немесе капиталына тікелей немесе жанама қатысады; немесе  
      b) сол тұлғалар Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорнын және екінші Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорнын басқаруға, бақылауға немесе капиталына тікелей немесе жанама түрде қатысады;  
      әр жағдайда, екі кәсіпорын арасында олардың коммерциялық және қаржылық қатынастарында тәуелсіз кәсіпорындар арасындағы жағдайлардан өзгеше жағдайлар жасалады немесе белгіленеді, содан кейін олардың біріне есептелуі мүмкін кез-келген пайда, бірақ осы шарттардың болуына байланысты оған есептелмеген болса, оның пайдасына қосылуы мүмкін кәсіпорындар және сәйкесінше салық салынады.  
      2. Егер Уағдаласушы Мемлекет осы Мемлекеттің кәсіпорындарын пайдаға қосатын болса және тиісінше салық салатын болса - екінші Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорнына осы екінші Мемлекетте салық салынатын пайдаға және осылайша енгізілген пайдаға бірінші аталған Мемлекеттің кәсіпорнына есептелетін пайда болып табылады, егер екі кәсіпорын арасында жасалған шарттар тәуелсіз кәсіпорындар арасында қалыптасқан шарттар болса, онда бұл басқа мемлекет тиісті түзетулер енгізе алады. онда осы пайдадан алынатын салық сомасы. Мұндай түзетуді айқындау кезінде осы Конвенцияның басқа ережелері қаралуға тиіс, ал Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары қажет болған жағдайда бір-бірімен консультациялар жүргізетін болады.  
  
                             10-бап  
                          Дивидендтер  
      1. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компания, екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне төлейтін дивидендтерге осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      2. Алайда, мұндай дивидендтерге дивидендтер төлейтін компания резиденті болып табылатын Уағдаласушы Мемлекетте және осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуы мүмкін, бірақ егер алушы дивидендтердің нақты иесі болып табылса, осылайша алынатын салық дивидендтердің жалпы сомасының 10 пайызынан аспайды.  
      Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары бұл шектеулерді өзара келісім бойынша қолдану тәсілін белгілейді.  
      Осы тармақ дивидендтер төленетін пайдаға қатысты компанияға салық салуды қозғамайды.  
      3. Осы бапта пайдаланылған кезде" дивидендтер " термині борыштық талаптар болып табылмайтын акциялардан немесе басқа да құқықтардан түсетін табысты, пайдаға қатысудан түсетін табысты, сондай-ақ пайданы бөлетін компания резиденті болып табылатын Мемлекеттің заңнамасына сәйкес акциялардан түсетін табыс сияқты салықтық реттеуге жататын басқа корпоративтік құқықтардан түсетін табысты білдіреді.  
      4. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын дивидендтердің нақты иесі резиденті болып табылатын екінші Уағдаласушы Мемлекетте онда орналасқан тұрақты мекеме арқылы дивидендтер төлейтін компания арқылы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырса немесе осы екінші Мемлекетте онда орналасқан тұрақты базасы және холдингі БАР ТӘУЕЛСІЗ ЖЕКЕ қызметтер көрсетсе, 1 және 2-тармақтардың ережелері қолданылмайды. дивидендтер төленетін қарым-қатынас шынымен де осындай тұрақты мекемеге немесе тұрақты базаға жатады. Мұндай жағдайда жағдайларға байланысты 7-баптың немесе 14-баптың ережелері қолданылады.  
      5. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компания екінші Уағдаласушы Мемлекеттен пайда немесе кіріс алса, мұндай дивидендтер осы басқа Мемлекеттің резидентіне төленетін болса немесе дивидендтер төленетін холдинг шынымен де тұрақты мекемеге немесе тұрақты мекемеге жататын болса, басқа мемлекет компания төлейтін дивидендтерден кез келген салық ала алмайды. осы басқа Мемлекетте орналасқан базаға компанияның бөлінбеген пайдасына бөлінбеген пайдаға салық салынбайды, дивидендтер төленсе де немесе бөлінбеген пайда толығымен немесе ішінара осы басқа Мемлекетте пайда болатын пайдадан немесе кірістен тұрады.  
      6. Осы Конвенцияда ешнәрсе Уағдаласушы Мемлекетке осы Мемлекеттегі тұрақты мекемеге жататын компанияның табыстарына осы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компанияның табыстарына есептелетін салыққа қосымша салық салуға кедергі келтіретін ретінде түсіндірілмейді, егер осылайша есептелген кез келген қосымша салық осындай соманың 10 пайызынан аспайтын болса алдыңғы салық салынатын жылы қосымша салық салынбаған салықтар.  
  
                            11-бап  
                         Пайыздар  
      1. Уағдаласушы Мемлекетте туындайтын және екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне төленетін пайыздарға осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      2. Алайда, мұндай пайыздарға олар пайда болатын Уағдаласушы Мемлекетте және осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуы мүмкін, бірақ егер алушы пайыздардың нақты иесі болып табылса, осылайша алынатын салық пайыздардың жалпы сомасының 10 пайызынан аспайды.  
      Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары өзара келісім бойынша осы шектеуді қолдану тәсілін белгілейді.  
      3. 2-тармақтың ережелеріне қарамастан, Уағдаласушы Мемлекетте туындаған және екінші Уағдаласушы мемлекеттің үкіметіне, оның белгіленген органына немесе жергілікті билік органына немесе осы басқа мемлекеттің Ұлттық банкіне немесе осы мемлекетке толық тиесілі басқа қаржы ұйымына төленетін пайыздар аталған бірінші Мемлекетте салықтан босатылады.  
      4. Осы бапта пайдаланылған кезде" пайыздар " термині кепілмен қамтамасыз етілген немесе қамтамасыз етілмеген және борышкерлердің пайдасына қатысу құқығын беретін немесе бермейтін кез келген түрдегі борыштық талаптардан түсетін табысты, атап айтқанда, үкіметтік бағалы қағаздардан түсетін табысты және осы бағалы қағаздар бойынша сыйлықақылар мен ұтыстарды қоса алғанда, облигациялардан немесе борыштық міндеттемелерден түсетін табысты білдіреді, облигациялар немесе борыштық міндеттемелер. Уақтылы төлемегені үшін айыппұлдар осы Баптың мақсаттары үшін пайыз ретінде қаралмайды.  
      5. Егер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын пайыздардың нақты иесі пайыздар пайда болатын екінші Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті сол жерде орналасқан тұрақты мекеме арқылы жүзеге асырса немесе онда орналасқан тұрақты базасы бар осы екінші мемлекетте тәуелсіз жеке қызметтер көрсетсе және оған қатысты борыштық талап төленетін болса, 1 және 2-тармақтардың ережелері қолданылмайды пайыз, шын мәнінде осындай тұрақты мекемеге немесе тұрақты базаға жатады. Мұндай жағдайда жағдайларға байланысты 7 немесе 14-баптардың ережелері қолданылады.  
      6. Егер осы Мемлекеттің өзі, жергілікті билік органы немесе осы Мемлекеттің резиденті төлеуші болып табылса, пайыздар Уағдаласушы Мемлекетте пайда болады деп есептеледі. Егер, алайда, пайыздарды төлейтін адамның, ол Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатынына немесе табылмайтынына қарамастан, Уағдаласушы Мемлекетте пайыздарды төлейтін берешек туындаған тұрақты мекемесі немесе тұрақты базасы болса және мұндай пайыздарды осындай тұрақты мекеме немесе тұрақты база төлесе, онда мұндай пайыздарды Уағдаласушы Мемлекетте тұрақты мекеме немесе пайыздар осындай тұрақты мекеме немесе тұрақты база орналасқан Мемлекетте пайда болады.  
      7. Егер төлеуші мен пайыздардың нақты иесі арасындағы немесе олардың екеуі де және қандай да бір басқа тұлға арасындағы арнайы қатынастар себебінен, оның негізінде төленетін борыштық талапқа жататын пайыз сомасы осындай қатынастар болмаған кезде төлеуші мен пайыздардың нақты иесі арасында келісілетін сомадан асып кетсе, осы баптың ережелері қолданылады тек аталған соңғы сомаға. Мұндай жағдайда төлемнің артық бөлігіне осы Конвенцияның басқа ережелері тиісті түрде ескеріле отырып, әрбір Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуға тиіс.  
      8. Егер пайыз төленетін борыштық талаптарды жасауға немесе беруге байланысты кез келген тұлғаның негізгі мақсаты немесе негізгі мақсаттарының бірі осындай құру немесе беру арқылы осы баптан пайда алу болса, осы баптың ережелері қолданылмайды.  
  
                                12-бап  
                               Роялти  
      1. Уағдаласушы Мемлекетте туындайтын және екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне төленетін роялтиге осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      2. Алайда, мұндай роялтиге олар пайда болған Уағдаласушы Мемлекетте және осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуы мүмкін, бірақ егер алушы роялтидің нақты иесі болып табылса, осылайша алынатын салық роялтидің жалпы сомасының 10 пайызынан аспайды.  

16-бап  
                         Директорлардың ақысы  
      Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті директорлар кеңесінің мүшесі немесе басқа Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын компанияның кез келген ұқсас органы ретінде алған директорлардың гонорарларына және басқа да осындай төлемдерге осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
  
                              17-бап  
                   Өнер қызметкерлері мен спортшылар  
      1. 14 және 15-баптардың ережелеріне қарамастан, Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті театр, кино, радио немесе теледидар әртісі сияқты өнер қызметкері немесе музыкант ретінде немесе спортшы ретінде екінші Уағдаласушы Мемлекетте жүзеге асырылатын өзінің жеке қызметінен алған табысына осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      2. Егер өнер қызметкері немесе спортшы жүзеге асыратын жеке қызметке қатысты табыс осы дәрежеде өнер қызметкерінің өзіне немесе спортшыға емес, басқа адамға есептелсе, бұл табысқа 7, 14 және 15-баптардың ережелеріне қарамастан, өнер қызметкерінің немесе спортшының қызметі жүзеге асырылатын Уағдаласушы Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      3. 1 және 2-тармақтардың ережелеріне қарамастан, осы бапта аталған табыс өнер қызметкерінің немесе спортшының қызметі жүзеге асырылған Уағдаласушы Мемлекетте, егер бұл қызметті екі Уағдаласушы Мемлекеттің немесе олардың жергілікті билік органдарының қоғамдық қорлары толық немесе едәуір бөлігінде қолдаса немесе қызмет Келісім шеңберінде жүзеге асырылса, салық салудан босатылады уағдаласушы мемлекеттер арасындағы мәдени немесе спорттық кооперация туралы.  
  
                              18-бап  
                            Зейнетақы  
      1. Уағдаласушы Мемлекетте туындайтын және екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне бұрын жүзеге асырылған жұмысқа төленетін зейнетақыларға және басқа да осындай сыйақыларға осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      2. 1-тармақтың ережелеріне қарамастан, осы мемлекеттің әлеуметтік сақтандыру жүйесінің бөлігі болып табылатын жария схема бойынша Уағдаласушы Мемлекет жасаған төленетін зейнетақыларға және басқа да төлемдерге тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  
  
                              19-бап  
                        Мемлекеттік қызмет  
      1. Уағдаласушы Мемлекет немесе оның жергілікті билік органы жеке тұлғаға осы мемлекет немесе билік органы үшін жүзеге асырылатын қызметке қатысты төлейтін зейнетақыдан өзге сыйақыға тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  
      2. Алайда, егер қызмет осы Мемлекетте жүзеге асырылса және жеке тұлға осы Мемлекеттің резиденті болып табылса, мұндай сыйақыға тек екінші Уағдаласушы Мемлекетте ғана салық салынады:  
      (i) осы мемлекеттің азаматы; немесе  
      (ii) қызметті жүзеге асыру мақсатында ғана осы Мемлекеттің резиденті болған жоқ.  
      2. 15, 16, және 18-баптардың ережелері Уағдаласушы Мемлекет немесе оның жергілікті билік органы Кәсіпкерлік қызметті орындауға байланысты жүзеге асыратын қызметке қатысты сыйақылар мен зейнетақыларға қолданылады.  
  
                               20-бап  
                            Студенттер  
      1. Екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын немесе Уағдаласушы Мемлекетке келгенге дейін тікелей болып табылатын және бірінші аталған Мемлекетте тек білім алу немесе оқу мақсатында болатын, өзінің тұру, білім алу немесе оқу мақсаты үшін алатын студент немесе тағылымдамадан өтуші төлемдерге, егер мұндай төлемдер Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылса, осы Мемлекетте салық салынбайды. олар осы Мемлекеттен тыс көздерден туындайды.  
      2. Студент немесе тағылымдамадан өтуші өзі білім алу немесе оқу мақсатында ғана болатын Уағдаласушы Мемлекетте жүзеге асырылатын қызметке қатысты алған табыстарына, мұндай табыс сомасынан аспайынша, осы Мемлекетте салық салынбайды.өткен күнтізбелік жылдағы орташа жалақының Ұлттық деңгейі.  
  
                               21-бап  
                       Профессорлар мен зерттеушілер  
      1. Уағдаласушы Мемлекетке келгенге дейін тікелей екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті болып табылатын немесе болып табылатын және танылған университетте, басқа жоғары білім беру мекемесінде немесе колледжде оқыту немесе ғылыми зерттеу мақсатында бірінші аталған Мемлекетте тұрған жеке тұлға алған сыйақылар осындай оқытқаны немесе зерттеуі үшін кез келген сыйақы бойынша бірінші аталған Мемлекетте салықтан босатылады. осы мақсат үшін осы мемлекетке алғаш келген күнінен бастап екі жылдан аспайтын кезең.  
      2. Жоғарыда аталған тармақтың ережелері, егер мұндай қызметті жеке тұлға қоғамдық мүдде үшін емес, ең алдымен қандай да бір адамның немесе адамдардың жеке пайдасы үшін қабылдаса, оқытудан немесе зерттеуден түсетін табысқа қолданылмайды.  
  
                               22-бап  
                          Басқа кірістер  
      1. Уағдаласушы Мемлекет резидентінің осы Конвенцияның алдыңғы баптарында қаралмаған қай жерде пайда болғанына қарамастан табыс түрлеріне тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  
      2. 1-тармақтың ережелері, егер осындай кірістерді алушы бір Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті бола отырып, онда орналасқан тұрақты мекеме арқылы екінші Уағдаласушы Мемлекетте кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын болса немесе онда орналасқан осы екінші мемлекетте тәуелсіз жеке қызметтер көрсететін болса, 6-баптың 2-тармағында айқындалған жылжымайтын мүліктен түсетін кірістерге қолданылмайды және табыс төленетін құқық немесе мүлік шынымен де осындай тұрақты мекемемен немесе тұрақты базамен байланысты. Мұндай жағдайда жағдайларға байланысты 7-баптың немесе 14-баптың ережелері қолданылады.  
      3. Алайда, егер мұндай табысты Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті осы екінші Уағдаласушы Мемлекеттегі көздерден алса, мұндай табысқа ол пайда болатын мемлекетте және осы Мемлекеттің заңнамасына сәйкес салық салынуы мүмкін.  
  
                              IV тарау  
                      Капиталға салық салу  
                              23-бап  
                              Капитал  
      1. 6-бапта аталған, Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне тиесілі және екінші Уағдаласушы Мемлекетте орналасқан жылжымайтын мүлікпен ұсынылған капиталға осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      2. Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекетте иеленетін тұрақты мекеменің кәсіпкерлік мүлкінің бір бөлігін құрайтын жылжымалы мүлікпен немесе тәуелсіз жеке қызметтер көрсету мақсатында екінші Уағдаласушы Мемлекетте Уағдаласушы Мемлекет резидентінің иелігіндегі тұрақты базаға жататын жылжымалы мүлікпен ұсынылған капиталға осы екінші Мемлекетте салық салынуы мүмкін.  
      3. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденті халықаралық тасымалдауда пайдаланатын теңіз, әуе кемелері немесе жол көлік құралы және осындай көлік құралдарын пайдалануға жататын жылжымалы мүлік ұсынған капиталға тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  
      4. Уағдаласушы Мемлекет резиденті капиталының барлық басқа элементтеріне тек осы Мемлекетте ғана салық салынады.  
  
                               V Тарау  
               Қосарланған салық салуды жою әдістері  
                            24-бап  
                  Қосарланған салық салуды жою  
      1. Болгарияда қосарланған салық келесідей жойылады:  
      а) егер Болгария резиденті осы Конвенцияның ережелеріне сәйкес Қазақстанда салық салынуы мүмкін табыс алса немесе капиталға иелік етсе, Болгария осы резиденттің табысына немесе капиталына салынатын салықтан Қазақстанда төленетін салыққа тең соманы шегерім ретінде рұқсат береді. Алайда мұндай шегерім шегерім берілгенге дейін есептелген салықтың немесе капитал салығының Қазақстанда салық салынуы мүмкін табысқа немесе капиталға қатысты болуы мүмкін бөлігінен аспайды.  
      b) егер осы Конвенцияның кез келген ережелеріне сәйкес Болгария резидентіне тиесілі алынған табыс немесе капитал Болгарияда салықтан босатылған болса, Болгария, соған қарамастан, резиденттен қалған Табысқа салынатын салық сомасын есептеу кезінде босатылған соманы есепке ала алады.  
      2. Қазақстанда қосарланған салық салу былайша жойылады:  
      Егер Қазақстан резиденті осы Конвенцияның ережелеріне сәйкес Болгарияда салық салынуы мүмкін табыс алса немесе капиталды иеленсе, Қазақстан:  
      а) Болгарияда төленген табыс салығына тең соманы осы резиденттің табыс салығынан шегерім ретінде;  
      b) Болгарияда төленген капитал салығына тең соманы осы резиденттің капитал салығынан шегерім ретінде;  
      Жоғарыда келтірілген ережелерге сәйкес шегерілетін салық мөлшері Қазақстандағы сол табысқа ондағы қолданыстағы ставкалар бойынша есептелетін салықтан аспауға тиіс.

VI тарау  
                        Арнайы ережелер  
                            25-бап  
                          Кемсітпеушілік  
      1. Уағдаласушы Мемлекеттің ұлттық тұлғалары екінші Уағдаласушы мемлекетте сол мән-жайлар кезінде осы екінші Мемлекеттің ұлттық тұлғалары ұшырайтын немесе ұшырауы мүмкін салық салудан немесе онымен байланысты міндеттемелерден өзгеше немесе неғұрлым ауыр салық салуға немесе онымен байланысты міндеттемелерге ұшырамайды. Бұл ереже 1-баптың ережелеріне қарамастан, Уағдаласушы Мемлекеттердің бірінің немесе екеуінің де резиденті болып табылмайтын адамдарға да қолданылады.  
      2. Уағдаласушы Мемлекеттің резиденттері болып табылатын азаматтығы жоқ адамдар Уағдаласушы Мемлекеттердің екеуінде де сол мән-жайлар кезінде тиісті мемлекеттің ұлттық тұлғалары ұшырайтын немесе ұшырауы мүмкін салық салудан және онымен байланысты міндеттемелерден өзгеше немесе неғұрлым ауыр кез келген салық салуға немесе онымен байланысты міндеттемелерге ұшырамайды.  
      3. Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекетте бар тұрақты мекемеге салық салу осы басқа Мемлекетте осындай қызметті жүзеге асыратын осы басқа Мемлекеттің кәсіпорындарына салық салудан кем болмауға тиіс. Бұл ереже Уағдаласушы Мемлекет екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне өзінің резиденттеріне беретін азаматтық мәртебесі немесе отбасылық міндеттемелері негізінде салық салу мақсатында қандай да бір жеке жеңілдіктер, шегерімдер мен жеңілдіктер беруді міндеттейтін ретінде түсіндірілмеуге тиіс.  
      4. 9-баптың 1-тармағының, 11-баптың 7 және 8-тармақтарының немесе 12-баптың 7 және 8-тармақтарының ережелері қолданылатын жағдайларды қоспағанда, Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорны екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне жүргізетін пайыздар, роялти және басқа да төлемдер, осындай кәсіпорынның салық салынатын пайдасын айқындау мақсатында,сол шарттарда шегерілуге тиіс, олар бірінші аталған Мемлекеттің резидентіне төленгендей. Сол сияқты, Уағдаласушы Мемлекет кәсіпорнының кез келген берешегі екінші Уағдаласушы Мемлекеттің резидентіне осындай кәсіпорынның салық салынатын капиталын айқындау мақсаты үшін олар бірінші аталған Мемлекеттің резидентіне берілген сияқты шарттармен шегерілуге тиіс.  
      5. Капиталы екінші Уағдаласушы Мемлекеттің бір немесе бірнеше резидентіне толық немесе ішінара тиесілі немесе тікелей немесе жанама түрде бақыланатын Уағдаласушы Мемлекеттің кәсіпорындары бірінші аталған Мемлекетте кез келген салық салуға немесе онымен байланысты кез келген міндеттемелерге ұшырамауға тиіс, олар салық салуға және онымен байланысты міндеттемелерге ұшырайды немесе ұшырауы мүмкін бірінші аталған Мемлекеттің басқа да осындай кәсіпорындарына ұшырау.  
  
                               26-бап  
                    Өзара келісу рәсімі  
      1. Егер адам Уағдаласушы Мемлекеттердің біреуінің немесе екеуінің де іс-әрекеттері осы Конвенцияның ережелеріне сәйкес келмейді деп есептесе, ол осы Мемлекеттердің ішкі заңнамасында көзделген қорғау құралдарына қарамастан, өз ісін өзі резиденті болып табылатын Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органына қарау үшін ұсына алады немесе егер оның жағдайы түссе ұлттық тұлғасы болып табылатын Уағдаласушы Мемлекеттің 25-бабының 1-тармағына сәйкес. Өтініш Конвенцияның ережелеріне сәйкес келмейтін салық салуға әкеп соқтыратын әрекеттер туралы алғашқы хабарлама жасалған сәттен бастап үш жыл ішінде табыс етілуге тиіс.  
      2. Құзыретті орган, егер ол талапты негізді деп санаса және өзі қанағаттанарлық шешімге келе алмаса, Конвенцияға сәйкес келмейтін салық салуды болдырмау мақсатында мәселені екінші Уағдаласушы Мемлекеттің құзыретті органымен өзара келісім бойынша шешуге ұмтылатын болады. Қол жеткізілген кез келген Келісім Уағдаласушы Мемлекеттің ішкі заңнамасы бойынша кез келген уақытша шектеулерге қарамастан орындалатын болады.  
      3. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары осы Конвенцияны түсіндіру немесе қолдану кезінде туындайтын кез келген қиындықтарды немесе күмәндерді өзара келісім бойынша шешуге ұмтылатын болады. Олар сондай-ақ Конвенцияда көзделмеген жағдайларда қосарланған салық салуды жою үшін бір-бірімен кеңесуі мүмкін.  
      4. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары алдыңғы тармақтардың мағынасында келісімге қол жеткізу мақсатында бір-бірімен тікелей байланысқа түсе алады. Егер ауызша пікір алмасу орынды болса, мұндай алмасу Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдарының өкілдерінен тұратын комиссия шеңберінде өткізілуі мүмкін.  
  
                            27-бап  
                    Ақпарат алмасу  
      1. Уағдаласушы Мемлекеттердің құзыретті органдары осы Конвенцияның ережелерін немесе Конвенция қолданылатын салықтарға қатысты Уағдаласушы Мемлекеттердің ішкі заңнамаларын орындау үшін қажетті ақпаратпен оларға сәйкес салық салу Конвенцияға қайшы келгенше алмасады. Ақпарат алмасу 1-баппен шектелмейді. Уағдаласушы Мемлекет осылайша алған кез келген ақпарат осы Мемлекеттің ішкі заңнамасы бойынша алынған ақпарат сияқты құпия болып есептеледі және бағалау немесе жинау, мәжбүрлеп өндіріп алу немесе сот қудалауымен немесе салықтарға қатысты апелляцияларды қараумен айналысатын адамдарға немесе органдарға (соттар мен әкімшілік органдарды қоса алғанда) ғана ашылады. Конвенция таралады. Мұндай адамдар немесе органдар ақпаратты тек осы мақсаттарда пайдалануы керек. Олар ақпаратты ашық сот отырысы барысында немесе сот шешімдерін қабылдау кезінде аша алады.  
      2. Ешқандай жағдайда 1 тармақтың ережелері Уағдаласушы мемлекеттерге міндеттеме жүктейтін ретінде түсіндірілмеуі тиіс:  
      а) осы немесе басқа Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасы мен әкімшілік практикасынан өзгеше әкімшілік шаралар қолдануға;  
      b) осы немесе басқа Уағдаласушы Мемлекеттің заңнамасы немесе әдеттегі әкімшілік практикасы бойынша алуға болмайтын ақпаратты беруге міндетті;  
      с) кез келген кәсіпкерлік, өнеркәсіптік, коммерциялық немесе кәсіптік құпияны немесе сауда процесін ашатын ақпаратты немесе ашылуы мемлекеттік саясатқа (қоғамдық практикаға) қайшы келетін ақпаратты беруге міндетті.  
  
                            28-бап  
              Дипломатиялық өкілдіктердің мүшелері  
                    және консулдық мекемелер  
      Осы Конвенцияда халықаралық құқықтың жалпы нормаларына немесе арнайы келісімдердің ережелеріне сәйкес дипломатиялық өкілдіктер мен консулдық мекемелер мүшелерінің салықтық артықшылықтарын ештеңе қозғамайды.  
  
                               Хаттама  
      Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Болгария Республикасының Үкіметі арасындағы Табыс пен капиталға салынатын салықтарға қатысты қосарланған салық салуды болдырмау туралы Конвенцияға қол қойылған сәтте Уағдаласушы мемлекеттер Конвенцияның ажырамас бөлігін құрайтын мынадай ережелер бойынша келісті:  
      4-бапқа қатысты, 1-тармақ:  
      Болгарияның ұлттық тұлғасы және үшінші елдің резиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасындағы көздерден табыс алатын кез келген адам осы Конвенцияда көзделген артықшылықтарды пайдаланбайды.  
  
                               VII тарау  
                       Қорытынды ережелер  
                            29-бап  
                        Күшіне енуі  
      1. Осы Конвенция ратификациялауға жатады. Уағдаласушы мемлекеттер бір-біріне осы Конвенцияның күшіне енуі жөніндегі конституциялық талаптардың орындалғаны туралы хабарлайды.  
      2. Конвенция 1-тармақта аталған хабарламалардың соңғы күнінен бастап күшіне енеді және оның ережелері қолданылатын болады:  
      а) көзден алынатын салықтарға қатысты Конвенция күшіне енетін жылдан кейінгі күнтізбелік жылдың 1 қаңтарынан бастап немесе одан кейін алынған табыс сомаларына; және  
      b) Конвенция күшіне енетін жылдан кейінгі күнтізбелік жылдың 1 қаңтарынан басталатын немесе одан кейінгі кез келген салық салынатын жылы алынатын табысқа және капиталға салынатын басқа да салықтарға қатысты.  
  
                              30-бап  
                         Тоқтату  
      Осы Конвенция Уағдаласушы Мемлекеттердің бірі оның қолданысын тоқтатқанға дейін күшінде қалады. Әрбір Уағдаласушы Мемлекет Конвенция күшіне енген күннен бастап бес жыл кезеңінен кейінгі кез келген күнтізбелік жыл аяқталғанға дейін кемінде алты ай бұрын қолданылуын тоқтату туралы хабарлама беру арқылы дипломатиялық арналар арқылы Конвенцияның қолданылуын тоқтата алады. Мұндай жағдайда Конвенция қолдануды тоқтатады:  
      а) хабарлама берілетін жылдан кейінгі күнтізбелік жылдың 1 қаңтарынан бастап немесе одан кейін алынған табыс сомасына көзден ұсталатын салықтарға қатысты; және  
      b) табыс пен капиталға салынатын басқа салықтарға, 1-ден басталатын немесе одан кейінгі кез келген салық салынатын жылы алынатын осындай салықтарға қатысты. 

     Осыны куәландыру үшін төменде қол қойған, оған тиісті түрде уәкілеттік берілген адамдар осы Конвенцияға қол қойды. 

© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК 

Конституция Заң Кодекс Норматив Жарлық Бұйрық Шешім Қаулы Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы