Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / Кейстер / Құжаттарды ресімдеудегі кемшіліктерді анықтау декларанттың бірінші әдісті заңсыз қолдануына әкеп соқпайды.

Құжаттарды ресімдеудегі кемшіліктерді анықтау декларанттың бірінші әдісті заңсыз қолдануына әкеп соқпайды.

Құжаттарды ресімдеудегі кемшіліктерді анықтау декларанттың бірінші әдісті заңсыз қолдануына әкеп соқпайды.

Құжаттарды ресімдеудегі кемшіліктерді анықтау декларанттың бірінші әдісті заңсыз қолдануына әкеп соқпайды.

№6001-22-00-6ап/2608 25.05.2023 ж.

Талапкер: "М"ЖШС

Жауапкер: "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті"РММ

Даудың мәні: декларацияда мәлімделген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу туралы шешімнің күшін жою және заңсыз деп тану туралы

Жауапкердің кассациялық шағымы бойынша қайта қарау:

"АСТАНА-1 "кедендік иналогтық әкімшілендірудің автоматтандырылған жүйесі (бұдан әрі -" АСТАНА-1 "АЖ)арқылы Талапкер көлемі 2,2 литр болатын"шайнекэлектрлік "(а - 19 моделі) түріндегі тауарға декларация (бұдан әрі-ТТ) берді.

ДТ деректеріне сәйкес жөнелтуші ел: Өзбекстан; жеткізу шарттары: Дангар қ. FCA; жөнелтуші / экспорттаушы: "D" ЖШҚ; нетто салмағы: 10 800кг.; жүк алушы: "M" ЖШС; Кеден одағының аумағына кіру органы: Қапланбек бекеті; автокөлік құралының нөмірі: 649ADM; шот бойынша тауардың құны: 21 600 АҚШ доллары; көлік шығыстары есебімен кедендік құны: 22 100 АҚШ доллары немесе 9 553 388 теңге (мәміле құнының 1 әдісі).

Жөнелту елінде ресімделген экспорттық декларацияда (жүк кедендік декларациясы) тауардың құны мен оның кедендік құнының ұқсас мәліметтері көрсетілген.

ТТ "Ж" ЖШС мүдделі тұлғасымен талапкермен жасалған тауарлар мен көлік құралдарын кедендік декларациялау бойынша қызметтер көрсету туралы 11.11.2021 жылғы шарттың болуына байланысты ресімделді.Тәуекелдерді басқарудың автоматтандырылған жүйесі негізінде (бұдан әрі- ТБЖ) жауапкер Кедендік бақылау жүргізді, оның шеңберінде 26.12.2021 жылы 23.02.2022 жылға дейінгі мерзімде"АСТАНА-1" АЖ арқылы талапкерден тауарларға арналған декларацияда мәлімделген тауарлардың кедендік құнын айқындаудың дұрыстығын растау үшін қажетті құжаттар, мәліметтер мен түсіндірмелер сұратылды,аменно: 1) тауар үшін төлемді растайтын банктік құжаттар: өтінімжәне аударым Swift аударымымен, чектермен, ат төлем тапсырмаларымен.Д.; 2) контрагентпен жүргізілген төлем және түскен тауар туралы салыстыру актісі; 3) әкелінетін тауарларды сатушының (дайындаушының) прайс-парақтары; 4) көлік қызметтерін көрсету шарты (бар болса); 5) тауарларды тасымалдау бойынша орындалған жұмыстар актісі (бар болса); 6) тасымалдау және тасымалдау үшін төленетін банктік құжаттар (түбіртектер, чектер және т. б.); 7) сатушының сатып алушыға жеңілдіктер беруінің негіздемелері мен шарттарына қатысты түсіндірмелер; 8)шет мемлекеттердің кедендік құжаттары (экспорттық декларациялар)"E-TCGB" жүйесіндегі кедендік декларацияның дұрыстығын тексеру үшін оқылатын QR-коды бар халықаралық шарттарға сәйкес кедендік мақсаттар үшін пайдаланылатын және оның куәландырылған аударымы; 9) тасымалдауға арналған шот-фактура.

Тиісінше, 2022 жылғы 04 және 31 Қаңтарда талапкер растайтын құжаттарды (Swift; Ферғана облысы (Өзбекстан)-Алматы(Қазақстан) бағыты бойынша көрсетілген Көлік қызметтерінің сомасы 435 000 теңге актісін; талапкер мен сатушы арасындағы өзара есеп айырысуларды салыстыру актісін; көлік-экспедициялық қызмет көрсету шартын; электрондық шот-фактураны және көлік қызметтеріне ақы төлеу туралы төлем тапсырмасын ұсынды. сомасы 435 000 теңге; тауарға прайс-парақ).

02.02.2022 жылы ұсынылған құжаттардың негізінде жауапкер ТД мәлімдеген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу туралы шешім (бұдан әрі - шешім) шығарды, ол тауардың мәлімделген кедендік құнын Құжаттамалық растаудың болмауына негізделген, атап айтқанда: -тасымалдауды жүзеге асырған автокөліктің деректеріндегі алшақтық; - хабарламаға сәйкес тасымалдау сомасы 500 АҚШ долларын құрайды, ал талапкер тауардың кедендік құнына 435 000 теңге мөлшерінде (1 006,29 АҚШ доллары); - ТД бойынша көлік шығыстарының сомасы 216 140 теңгені (500 АҚШ доллары)құрайды; - ұсынылған ЭШФ және орындалған жұмыстар актісіне сәйкес көлік шығыстарының сомасы 435 000 теңгені құрайды.

Жауапкердің пікірінше, берілген мәліметтердің анықталған сәйкессіздіктері декларанттың тауарлардың кедендік құнын айқындаудың бірінші әдісін (әкелінетін тауарлармен мәміле құны бойынша) қолданудың мүмкін .стігіне әкеп соғады, осыған байланысты жауапкер кедендік құнды тауарлардың кедендік құнын айқындау әдістерін дәйекті қолдану негізінде айқындайды.

Соңында жауапкер тауардың кедендік құнын анықтаудың алтыншы (резервтік) әдісін қолданды.

Жауапкердің даулы шешімі ТД-ға мынадай өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу қажеттігін көрсетеді: 43-бағанға 1-ден 6-ға өзгерістер енгізілді, 45-бағанға (кедендік құн) 9 553 388 теңгеден 20 775 376 теңгеге, 46-бағанға (статистикалық құн) 22 100-ден 48060 теңгеге, 47-бағанға өзгерістер енгізілді (төлемдерді есептеу) (5060) 1 148 806,56 теңгеден 2 495445,12 теңгеге.

Түзету мерзімі 2022 жылғы 16 ақпаннан кешіктірілмей белгіленді.

Сот актілері:

1-ші инстанция: сот удовлетвор қанағаттандырылды.

Апелляция: шешім күшінде қалды.

Кассация: сот актілері өзгеріссіз қалды.

Қорытындылар:

Алдыңғы сатыдағы соттар қолданыстағы заңнама нормалары мен істің белгіленген мән-жайларын негізге ала отырып, өтінішті қанағаттандырудан бас тартуды:

кедендік бақылаудың әкімшілік рәсімін және әкімшілік әділет қағидаттарын бұзуға жол берілді (сенімділік презумпциясы, құқықтардың басымдығы, пропорционалдылық);

жауапкер өзінің әкімшілік қалауына сүйене отырып, талапкер ұсынған мәліметтерді экспорттық декларациямен және хабарлама-хатпен салыстыру мүмкіндігі болған жоқ, оған сәйкес шекараға дейін тасымалдау құны 500 АҚШ долларын құрады, ал мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің (тиісінше 646AMD және 649 AMD) сандарындағы су қатесі описка ретінде ешнәрсе болып табылмайды. Жоғарыда айтылғандар декларант мәлімдегеннен айырмашылығы, жеткізуді өзге көлікпен жүзеге асырғаны туралы Әкімшілік органның қорытындысының негізділігі үшін негіздеме бермейді;

күмән болған кезде жауапкерге (әкімшілік органға)2017 жылғы 11 сәуірде Мәскеуде жасалған Еуразиялық экономикалық одақтың Кеден кодексі туралы шартпен ратификацияланған Еуразиялық экономикалық одақтың Кеден кодексінің 325-бабының 15-тармағына және "Қазақстан Республикасын кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 410-бабының 15-тармағына сәйкес талапкерден қосымша сұрау салу керек болды,бұл оларға жасалмаған.

Бұл іс жүзінде әкімшілік органның құқығы болып табылады, бұл өз кезегінде аталған мәселе бойынша әкімшілік қалау мен дискрецияның болуын көрсетеді.

Алайда, әкімшілік органның мұндай құқықты пайдаланудан бас тартуы декларант ұсынған құжаттарды ресімдеудегі айқын және елеусіз кемшіліктерге негізделген қолайсыз әкімшілік актіні қабылдауға әкелді.

Яғни, АӨК-нің 14-бабында көзделген ресми талаптарды теріс пайдалану қағидатын бұзу қарастырылады."Соттардың кеден заңнамасын қолдануының кейбір мәселелері туралы" 29.11.2019 жылғы № 7 ҚҚСП 8-тармағында декларант ұсынған мәміленің Елеулі шарттарына әсер етпейтін және белгілі бір шарттарда мәміле жасасу фактісін жоққа шығармайтын құжаттарды (шарттарды, ерекшеліктерді, әкелінетін тауарларға ақы төлеуге арналған шоттарды және басқаларды) ресімдеудегі жекелеген кемшіліктерді айқындау қолданудың заңсыздығына әкеп соқтырмайтыны айтылған бірінші әдіс декларанты.

АПК-нің 12-бабына сәйкес барлық күмәндер, түсініксіздіктің қайшылықтары талапкердің пайдасына түсіндірілуі керек. Ал АӨК-нің 6-бабының төртінші бөлігіне сәйкес Әкімшілік рәсімдер қағидаттарын бұзу сипаты мен маңыздылығына қарай ауыртпалықты әкімшілік актілерді (іс-қимылдарды) заңсыз деп тануға және олардың күшін жоюға әкеп соғады.

 

 

 Назар аударыңыз!  

«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.  

Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.    

Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы 

Құжатты жүктеп алу

  • 22023~1
    1883 рет жүктеп алынды