Уәкілетті органның камералдық бақылау нәтижелеріне дау айту туралы даулар
АӨК-нің 100-бабының 5-бөлігіне сәйкес, егер шағымды қарайтын орган АӨК белгілеген мерзімдерде шағымды қарау нәтижелері бойынша шешім қабылдамаса, онда мерзімдер өткен күннен бастап шағымды қарайтын орган шағымды қанағаттандырудан бас тартты деп есептеледі.
Заңның 47-бабының 1-тармағында әлеуетті өнім беруші Тапсырыс берушінің, Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушының, комиссиялардың, сарапшының, Мемлекеттік сатып алу саласындағы бірыңғай оператордың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне, егер олардың әрекеттері (әрекетсіздігі), шешімдері әлеуетті өнім берушінің құқықтары мен заңды мүдделерін бұзса, шағымдануға құқылы екендігі регламенттелген.
Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары "мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында (бұдан әрі – Маифк туралы Заң) белгіленген өкілеттіктер шегінде Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының сақталуын бақылауды жүзеге асырады.
Уәкілетті органның және мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), сондай-ақ шешімдеріне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасалуы мүмкін (МЗ туралы Заңның 18-бабы).
Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган камералдық бақылауды – мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектісіне (бұдан әрі – мемлекеттік аудит объектісі) бармай-ақ, осы ақпараттық жүйелерді, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілерінің қызметі туралы мәліметтерді талдау және салыстыру негізінде ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган ведомствосының аумақтық бөлімшесі жүзеге асыратын бақылаудың өзге де нысанын жүргізеді.
Камералдық бақылауды жүргізу тәртібі Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 598 бұйрығымен бекітілген камералдық бақылауды жүргізу қағидаларымен (бұдан әрі – № 598 қағидалар) регламенттелген.
Мемлекеттік сатып алу рәсімдерін камералдық бақылау мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасалғанға дейін жүргізіледі.
Камералдық бақылау нәтижелері бойынша уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі (ДВГА) анықталған бұзушылықтардың сипаттамасын қоса бере отырып, № 598 Қағидаларда белгіленген нысан бойынша камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны ресімдейді және мемлекеттік аудит объектілеріне жібереді және Веб-порталда автоматты түрде тіркеледі.
Хабарлама мемлекеттік аудит объектісіне бұзушылықтар анықталған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде вебпортал арқылы жіберіледі. ІІБ шешімі мемлекеттік аудит объектісіне тапсырылған (алынған) күннен кейінгі күннен бастап он жұмыс күні ішінде мемлекеттік аудит объектісімен орындалады.
Уәкілетті органның шешімімен келіспеген жағдайда, әлеуетті өнім беруші оған Қазақстан Республикасының мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнамасында көзделген тәртіппен апелляциялық комиссияға шағымдануға құқылы (Заңның 47-бабының 7-тармағы).
Заңның 47-бабының 8-тармағы сотқа дейінгі реттеу шеңберінде әлеуетті өнім берушіге жоғары тұрған органға не сотқа жүгінуге таңдау құқығын береді (уәкілетті органның шағымды қарау нәтижелері бойынша қабылданған шешімдеріне Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағым жасалуы мүмкін).
Әлеуетті өнім беруші конкурс қорытындыларына веб-портал арқылы дауласқан жағдайда ДВГА-ға шағыммен жүгінеді, сол арқылы дауды сотқа дейінгі реттеу сақталады.
Егер шағыммен жүгіну мерзімдері ВВГА-да өткізілмеген жағдайда, шағым Қазақстан Республикасының мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнамасына сәйкес электрондық мемлекеттік аудит шеңберінде қаралады.
Уәкілетті органның шешімімен келіспеген жағдайда камералдық бақылау объектісі үшін дауды сотқа дейінгі тәртіппен реттеу міндеті Заңның 47-бабының 9-тармағында көзделген.
ГАиФК туралы Заңның 58-1-бабының мазмұнынан аудиторлық есепке қарсылықтарды, ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдануды ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның жанындағы Апелляциялық комиссия қарайды.
Заңның 58-6-бабының 2-тармағына сәйкес осы Заңда көзделген жағдайларда дауларды апелляциялық реттеу міндетті болып табылады.
Әлеуетті өнім беруші шағым беруге құқылы, ал ұйымдастырушы, Тапсырыс беруші ГаиФК туралы Заңның 11-1-тарауында және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Бірінші орынбасарының бұйрығымен бекітілген Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның жанындағы Апелляциялық комиссия туралы ережеде айқындалған тәртіппен және мерзімдерде қаралатын қарсылық береді – "Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға, аудиторлық есепке немесе қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есепке қарсылықтарды қарау жөніндегі апелляциялық комиссияның құрамын және ережесін бекіту және уәкілетті органның шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2020 жылғы 20 наурыздағы № 302 қаулысына ішкі мемлекеттік аудит және (немесе) оның лауазымды адамдары бойынша".
Апелляциялық комиссия қарсылықты, шағымды қарау нәтижелері бойынша мынадай шешімдердің бірін шығарады:
1) қарсылықты, шағымды толық немесе ішінара қанағаттандыру туралы;
2) осындай шешім қабылдауды негіздей отырып, қарсылықты, шағымды қанағаттандырудан бас тарту туралы.
Апелляциялық комиссияның шешімі жазбаша нысанда шығарылады және мемлекеттік аудит объектісінің орындауы үшін міндетті болып табылады.
Қарсылықты, шағымдарды қарау нәтижелерін ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган апелляциялық комиссия шешім шығарған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде ресімдейді. Қарсылықты қарау нәтижелері қорытындымен ресімделеді (№598 Қағидалардың 30-тармағы).
Мемлекеттік сатып алу мәселелері бойынша апелляциялық комиссияның шешімдері өтініш берушіге қарсылықты, шағымды қарау нәтижелері жіберілген күннен бастап бір жұмыс күні ішінде мемлекеттік сатып алу веб-порталында орналастырылады.
Апелляциялық комиссия қабылдаған шешімге АППК талаптарына сәйкес сотта шағым жасалады.
Апелляциялық комиссия
Апелляциялық комиссия уәкілетті органның жанынан құрылады. Апелляциялық комиссияның төрағасы оның қызметіне басшылық жасайды және оның отырыстарына төрағалық етеді.
Апелляциялық комиссия отырысында төраға болмаған кезде оның функцияларын апелляциялық комиссия төрағасының орынбасары орындайды.
Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің және оның ведомстволарының қызметкерлерін, "Атамекен" Қазақстан Республикасы Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының (келісім бойынша) және салалық қауымдастықтардың (келісім бойынша) өкілдерін қамтитын апелляциялық комиссияның құрамына кемінде 7 (жеті) адам кіреді:
Апелляциялық комиссияның төрағасы;
апелляциялық комиссия төрағасының орынбасары;
апелляциялық комиссияның мүшелері саны кемінде 5 (бес) адам.
Апелляциялық комиссияның жұмысын ұйымдастыруды комиссияның жұмыс органы-уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесі қамтамасыз етеді.
Жұмыс органы қарсылықты, шағымды алған күннен кейінгі 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде қарсылықты, шағымды, сондай-ақ шағымданатын мәселелерге қатысты басқа да құжаттар мен мәліметтерді зерделеу және талдау негізінде апелляциялық комиссия мүшелеріне қарсылықтарды, шағымдарды зерделеу және талдау нәтижелері бойынша анықтаманы (бұдан әрі -) қалыптастырады және жібереді – Анықтама) тиісті материалдарды қоса бере отырып (шағымданатын мәселелер бөлінісінде талдау нәтижелері, қарсылықтың, шағымның көшірмелері, сауалдарға жауаптар), оның ішінде "мемлекеттік құпиялар туралы"Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес заңмен қорғалатын құпияға қатысты.
Материалдар апелляциялық комиссия мүшелеріне жіберіледі.
Бұдан бұрын, ереже баяндалғанға дейін – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2022 жылғы 21 қаңтардағы № 70 бұйрығымен редакцияда жұмыс органы қарсылықты, шағымды қарау нәтижелері бойынша алдын ала қорытынды жасады және комиссия отырысы басталғанға дейін 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей оның мүшелеріне қарсылықты, шағымды қарау нәтижелері бойынша алдын ала қорытынды және Комиссия отырысына қатысты материалдардың көшірмелерін жолдады. шағымданатын мәселелер.
Апелляциялық комиссия отырысының барысы аудио тіркеудің техникалық құралдарының көмегімен тіркеледі. Отырыс кворум болған жағдайда заңды болып саналады. Отырысты өткізу үшін төраға мен оның орынбасарын қоса алғанда, кворум апелляциялық комиссия мүшелері санының кемінде жартысын құрайды.
Апелляциялық комиссияның шешімі отырысқа қатысып отырған мүшелердің жай көпшілік даусымен ашық дауыс беру жолымен, оның ішінде электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы қабылданады.
Дауыстар тең болған жағдайда апелляциялық комиссияның төрағасы не оның орнындағы орынбасары дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.
Апелляциялық комиссия шығарған шешімдер, сондай – ақ қарсылықтарды, шағымдарды қарау нәтижелері бойынша комиссия мүшелерінің дауыс беруі апелляциялық комиссия отырысының хаттамасында (бұдан әрі-Хаттама), оның ішінде электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы қалыптастырылатын көрсетіледі. Хаттаманы жұмыс органы отырыс күнінен кейінгі бір жұмыс күні ішінде қалыптастырады.
Хаттамаға отырысқа қатысқан апелляциялық комиссия мүшелері хаттама жобасын алған күннен кейінгі бір жұмыс күні ішінде, оның ішінде электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы қол қояды.
Отырыста екі және одан да көп қарсылықтар, әрбір Қарсылық бойынша шағымдар, шағымдар бойынша мәселелер қаралған жағдайда жеке хаттама ресімделеді.
Хаттама тиісті қарсылық, шағым материалдарына қоса тіркеледі.
НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ БАЗА
- Қазақстан Республикасының Конституциясы;
- Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі (АК);
- Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу кодексі (АК)
- Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі (АПК);
- Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі;
- Қазақстан Республикасының Салық кодексі; - "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (МЗ туралы Заң);
- "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (Маифк туралы Заң);
- "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;
- "Ұлттық әл-ауқат қоры туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;
- "Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерін сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;
- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары (№648 қағидалар);
- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 694 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік сатып алу саласында тізілімдерді қалыптастыру және жүргізу қағидалары (№694 қағидалар);
- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 598 бұйрығымен бекітілген камералдық бақылау жүргізу қағидалары (№598 қағидалар);
- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 19 наурыздағы №392 бұйрығымен бекітілген Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидалары (№392 қағидалар);
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 20 наурыздағы №127 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік сатып алудың арнайы тәртібі (қолданылу мерзімі 2020 жылғы 31 желтоқсанға дейін)
- Қазақстан Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы №1200 қаулысымен бекітілген ерекше тәртіпті қолдана отырып Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары (№1200 қағидалар);
- "соттардың Мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманы қолдануы туралы" Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының 2022 жылғы 21 сәуірдегі №4 нормативтік қаулысы (ҚҚСП №4);
- Қордың Директорлар кеңесі басқармасының 2019 жылғы 3 қыркүйектегі №31/19 шешімімен бекітілген Қордың сатып алу қызметін басқару стандарты;
- Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері.
МЗ-Мемлекеттік сатып алу;
РНУ-Мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімі;
СМАС-мамандандырылған ауданаралық әкімшілік сот;
СКАД-облыстық соттың әкімшілік істер жөніндегі сот алқасы;
ҚР ҚК СКАД-Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының әкімшілік істер жөніндегі сот алқасы;
СМЭС-мамандандырылған ауданаралық экономикалық сот;
Қаржы министрлігі-Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі;
Қазынашылық-Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитеті;
КВГА-Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті;
ДВГА-Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің Ішкі мемлекеттік аудит департаменті;
ГАиФК - мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау;
Назар аударыңыз!
Заң және құқық адвокаттар кеңсесі сіздің назарыңызды осы құжаттың негізгі екендігіне және әрдайым нақты жағдайдың талаптарына сәйкес келмейтіндігіне аударады. Біздің заңгерлер сіздің жағдайыңызға сәйкес келетін кез-келген құқықтық құжатты жасауға көмектесуге дайын.
Толық ақпарат алу үшін заңгерге / адвокатқа хабарласыңыз, телефон арқылы; +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Конституция Заң Кодекс Норматив Жарлық Бұйрық Шешім Қаулы Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы