Тауарларға арналған декларацияларда мәліметтерге өзгерістер (немесе) толықтырулар енгізу бөлігінде заңсыз деп тану туралы
№6001-22-00-6ап/2740(2) 21.07.2023 ж.
Талапкерлер: "А" ЖШС, "В"ЖШС
Жауапкер: "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті" РММ мүдделі тұлғалар: "АС" ЖШС, " Э " ЖШС, "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің бас диспетчерлік басқармасы" РММ және
Даудың мәні: №51426/020322/1000722, №51426/150322/1000867 тауарларға (ТД) декларацияларға мәліметтерге өзгерістер (немесе) толықтырулар енгізу бөлігінде заңсыз деп тану туралы және №51426/020322/1000722 ТД бойынша қосымша өндіріп алынған кедендік төлемдерді 4 млн. теңге сомасында қайтаруды жүргізу туралы тауарларға арналған декларациялар 3 млн. теңге сомасында
Жауапкердің кассациялық шағымы және Қазақстан Республикасы Бас көлік прокуратурасының кассациялық өтінішхаты бойынша қайта қарау.
ФАБУЛА: талап қоюшылар 2022 жылғы наурызда алдын ала декларациялар бойынша Қытай Халық Республикасынан Қазақстан Республикасына түрлі тауарларды (автокран – 20 000 АҚШ доллары, мұнара крандары – 20 100 АҚШ доллары және 14 950 АҚШ доллары, жаңа зімбір бағасы 1 кг үшін 0,8 АҚШ доллары) әкелгені туралы мәлімдеген.
Талапкерлер сотқа жүгіне отырып, Мемлекеттік кіріс органы декларацияларда мәлімделген құжаттар мен мәліметтерге тексеру жүргізбестен кедендік тазарту рәсімін жүргізу кезінде кеден заңнамасының талаптарына қайшы, қосымша құжаттар мен мәліметтер беру туралы сұрау салу болмаған кезде декларанттарға "Астана -1" кедендік және салықтық әкімшілендірудің автоматтандырылған жүйесі арқылы "Астана -1" кедендік және салықтық әкімшілендіру жөніндегі міндетті орындауды қамтамасыз ету нысандарын жібергенін атап өтті. кедендік баждар мен салықтарды төлеу.
Сот актілері:
1-ші инстанция: талапты қанағаттандырудан бас тартылды.
Апелляция: сот шешімі жойылды, талап қанағаттандырылды.
Кассация: апелляциялық қаулы күшінде қалды.
Қорытындылар: бірінші сатыдағы сот талап қоюды қанағаттандырудан бас тарта отырып, даулы декларацияларда көрсетілген және тауарларды шығаруды жүзеге асырған мәліметтерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы кеден органының іс-әрекеттерінің заңдылығымен өз шешімін уәждеді.
Апелляциялық сатыдағы сот бірінші сатыдағы соттың осы тұжырымдарымен келесі негіздер бойынша келіспеді. №№51426/040322/0000760 және 51426/040322/0000761 "В" ЖШС ТТ бойынша мәлімделген кедендік құн әкелінетін тауарлармен мәміле бағасы бойынша анықталды (1-әдіс). Декларанттың көрсетілген іс-әрекеттерінің негізділігі тауарларға арналған декларациядағы мәлімделген мәліметтердің ҚХР-ның алдын ала ақпаратпен электрондық онлайн алмасу шеңберінде алынған ҚХР экспорттық кедендік декларациясындағы мәліметтермен сәйкестігімен расталады, бұл іс материалдарынан туындайды.
Талапкер дауласқан ТД бойынша әкелінетін тауарлармен мәміле әдісін қолдануды растайтын барлық құжаттарды (1-әдіс) ұсынды. Мәселен, "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2017 жылғы 26 желтоқсандағы № 123-VI кодексінің (бұдан әрі – ҚР ЕК) "әкелінетін тауарлармен мәміле құны бойынша әдіс (1-әдіс)" 66-бабының 1-тармағына сәйкес әкелінетін тауарлардың кедендік құны олармен мәміле құны, яғни бағасы болып табылады, Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына әкету үшін оларды сату кезінде осы тауарлар үшін нақты төленген немесе төленуге жататын және мынадай шарттар орындалған кезде ҚР ЕК 67-бабына сәйкес толықтырылған:
1) мынадай: тауарлар қайта сатылуы мүмкін географиялық өңірді шектейтін; тауарлардың құнына айтарлықтай әсер етпейтін; Еуразиялық экономикалық одақ органдарының актілерінде немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген шектеулерді қоспағанда, сатып алушының тауарларды пайдалану және оларға билік ету құқықтарына қатысты шектеулер жоқ;
2) тауарларды сату немесе олардың бағасы тауарлардың бағасына әсерін сандық анықтау мүмкін болмайтын қандай да бір шарттар мен міндеттемелерге байланысты емес;
3) ҚР ЕК 67-бабына сәйкес қосымша есептеулер жүргізілуі мүмкін жағдайларды қоспағанда, сатып алушының кейіннен сатудан, өзге тәсілмен билік етуден немесе тауарларды пайдаланудан түскен табысының немесе түсімінің ешбір бөлігі тікелей немесе жанама сатушыға тиесілі болмайды;
4) Сатып алушы мен сатушы өзара байланысты тұлғалар болып табылмайды немесе сатып алушы мен сатушы әкелінетін тауарлармен мәміленің құны осы баптың 4-тармағына сәйкес кедендік мақсаттар үшін қолайлы болатындай өзара байланысты тұлғалар болып табылады.
Осы баптың 2-тармағына сәйкес, егер ҚР ЕК 66-бабының 1-тармағында көрсетілген шарттардың кем дегенде біреуі орындалмаса, нақты төленген немесе төленуге жататын баға әкелінетін тауарлардың кедендік құнын айқындау үшін қолайлы болып табылмайды және әкелінетін тауарлармен мәміле құны бойынша әдіс (1-әдіс) қолданылмайды.
ҚР ЕК 66-бабының 1-тармағында көрсетілген шарттар әкелінетін тауарлармен мәміле құны бойынша әдісті қолдану үшін (1-әдіс) талапкерлер сақталды.
Тауарлар Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына әкету үшін сатып алу-сату келісімшарттары бойынша өткізілді, № 51435/080322/0000027, № 51426/020322/1000722, №51426/150322/1000867, №51426/150322/1000867 декларациясы бойынша тауарлардың жалпы құнының 100% мөлшерінде алдын ала төлемдер берілді 51426/270322/1000994 соманың бір бөлігі алу және тауарлар бойынша №51426/040322/0000760 кейін бірден төленді; ал декларациялар бойынша №51426/040322/0000761 кейінгі төлем қарастырылған.
Даулы ТД-ға қатысты тәуекелдерді басқару жүйесіне сәйкес "Астана –1" кедендік және салықтық әкімшілендірудің автоматтандырылған жүйесі кедендік бақылау нысандарының бірін жүргізуге-кедендік құнды бақылауды жүргізу түріндегі кедендік, өзге де құжаттарды және (немесе) мәліметтерді тексеруге көрсетілгені анықталды.
ҚР ЕК 396-бабының 1-тармағына сәйкес кедендік декларациялау кезінде мәлімделген әкелінетін тауарлардың кедендік құнына Кедендік бақылау жүргізу кезінде (бұдан әрі осы бапта – әкелінетін тауарлардың кедендік құнын бақылау) кеден органы тауарлардың кедендік құнын айқындау мен мәлімдеудің дұрыстығын тексеруді (тауарлардың кедендік құнын, тауарлардың құрылымы мен кедендік құнының шамасын айқындау әдісін таңдау мен қолдануды) жүзеге асырады, тауарлардың кедендік құны туралы мәліметтерді құжаттамалық растау).
Сондай-ақ, осы баптың 2-тармағында әкелінетін тауарлардың кедендік құнына бақылау жүргізу кезінде кеден органы декларанттан тауарлардың бағасын қалыптастыруға әсер ететін факторлар туралы, сондай-ақ Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына әкелінетін тауарларға қатысы бар өзге де мән-жайлар туралы жазбаша нысанда түсініктеме сұратуға құқылы.
Алайда, ҚР ЕК және ЕАЭО ЕК-нің жоғарыда көрсетілген нормаларын бұза отырып, кеден органы құжаттар мен мәліметтерді тексеруді жүргізбей, ҚР ЕК-нің 410-бабына (ЕАЭО ЕК-нің 325-бабына ұқсас) сәйкес, "Астана-1" АЖ арқылы декларанттарға кедендік төлемдер мен салықтарды төлеу жөніндегі міндетті орындауды қамтамасыз ету мөлшерін есептеу нысанын қалыптастырады және жібереді (бұдан әрі – ФРРО). Кеден органы кеден заңнамасының талаптарын бұза отырып декларанттарға қосымша құжаттарды және (немесе) мәліметтерді ұсыну туралы сұрау салуды (бұдан әрі-сұрау салу) жібермейді.
Анықталғандай, кеден органы ФРРО декларанттарына ұсынғаннан кейін соңғысына мынадай нұсқаларды таңдау құқығы берілді: "қамтамасыз ету үшін шығаруды" таңдағанда, тауарлар ҚР ЕК-нің 195-бабына сәйкес шығарылады; "түзетуге келісемін" таңдағанда, Мемлекеттік кіріс органы ТД түзетуді жүргізеді; "келіспеймін" таңдағанда, Мемлекеттік кірістер органы табыс тауарларға декларация шығарудан бас тартады.
Осы іс бойынша жауапкер декларанттар "түзетуге келісемін" шешімін таңдағандықтан, кеден органы ФРРО-мен бірлесіп декларанттарға сұрау салуды жіберуге міндетті емес екенін айтады.
Жауапкердің бұл бекітуі кеден заңнамасының мынадай нормаларының ережелерімен теріске шығарылады. ҚР ЕК 139 - бабы 5-тармағының талаптарына сәйкес осы Кодекстің 410-бабының 4-тармағына сәйкес құжаттарды және (немесе) мәліметтерді сұрату кезінде арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу жөніндегі міндетті орындауды қамтамасыз ету мөлшерін есептеуді кеден органы жүргізеді және осы Кодекстің 410-бабының 6-тармағына ҚР ЕК 96-бабының 5-тармағына сәйкес декларантқа жібереді осы Кодекстің 410-бабының 4-тармағына сәйкес құжаттарды және (немесе) мәліметтерді сұрату кезінде кедендік баждарды, салықтарды төлеу жөніндегі міндеттің орындалуын қамтамасыз ету мөлшерін есептеу көзделген, кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдырғаны немесе бөліп төлегені үшін осындай проценттер есептелген жағдайда, проценттерді кеден органы жүргізеді және осы Кодекстің 410-бабының 6-тармағына сәйкес декларантқа жібереді.
Бұдан әрі Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 26 қаңтардағы № 73 "Мемлекеттік кіріс органдарының лауазымды адамдарының тауарларды кедендік тазартуды жасау қағидаларын бекіту туралы" бұйрығының (бұдан әрі - бұйрық) 22-тармағында тәуекелдерді басқару жүйесінде айқындалған тәуекелдерді азайту жөніндегі шараларды қолдануды уәкілетті лауазымды адам мынадай ережелерді ескере отырып жүзеге асыратыны көзделген:
1) кедендік, өзге де құжаттарды және (немесе) мәліметтерді тексеру нысаны түрінде кедендік бақылауды жүргізу кезінде көрсетілетін қызметті алушыға АЖ арқылы электрондық кедендік декларацияда (ЭДТ) мәлімделген мәліметтерді растайтын құжаттарды ұсыну туралы сұрау салу жіберіледі.
Құжаттар ұсынылған және тауарлар шығарылғанға дейін оларды тексеру аяқталған жағдайда не кедендік бақылау нәтижелері өзге нысандарда, оның ішінде тауарларды кедендік сараптау нәтижелері тексерілетін мәліметтердің дұрыстығын және (немесе) толықтығын растаған кезде көрсетілетін қызметті беруші Кодекстің 192-бабына сәйкес тауарлар шығаруды жүргізеді.
Егер құжаттарда кедендік баждардың, салықтардың, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарының мөлшеріне әсер ететін мәліметтер болмаса немесе ЭДТ-да мәлімделген мәліметтерді тиісті түрде растамаса, уәкілетті лауазымды тұлға АЖ арқылы көрсетілетін қызметті алушыны Кодекстің 195-бабының талаптарын сақтай отырып, сондай-ақ міндеттің орындалуын қамтамасыз етуді ұсыну шартымен тауарларды шығару мүмкіндігі туралы хабардар етеді кедендік баждарды, салықтарды, арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждарын төлеу бойынша.
Осылайша, қолданыстағы кеден заңнамасы, кедендік құнды түзетумен келісу/келіспеу туралы шешім шығарылған декларантты таңдауға қарамастан, оның ішінде алдын ала сатыда да, кеден органы ФРЖ-мен бірлесіп декларанттарға қосымша құжаттар және (немесе) мәліметтер беру туралы сұрау салуды жіберуге тиіс. Тауарлар шығарылғанға дейін кедендік декларацияда мәлімделген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу туралы талаптың нысанын комиссия айқындайды.
ҚР ЕК-нің 183-бабының 1-тармағына сәйкес тіркелген кедендік декларацияда мәлімделген мәліметтерді өзгерту (толықтыру) осы тіркелген кедендік декларацияда көрсетілген тауарлардан өзге тауарлар туралы мәліметтерді мәлімдеуге әкеп соқтырмайды.
Кедендік декларацияда мәлімделген мәліметтерді және кедендік декларацияның электрондық түріндегі мәліметтерді қағаз жеткізгіште өзгертуге (толықтыруға) байланысты кедендік операцияларды жасау тәртібін тауарлар шығарылғанға дейін комиссия айқындайды (Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2013 жылғы 10 желтоқсандағы № 289 шешімі (бұдан әрі - №289 шешім). № 289 шешімнің VI тармағына сәйкес кеден органының талабы бойынша тауарлар шығарылғанға дейін тауарларға арналған декларацияда мәлімделген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу тәртібі айқындалған.
Кедендік бақылау нәтижелері бойынша тауарларға арналған декларацияда (бұдан әрі – ТД) мәлімделген мәліметтерге өзгерістер (толықтырулар) енгізу қажеттігі анықталған кезде, ЕАЭО кодексінің 112-бабының 2-тармағында көзделген жағдайда, кеден органы декларантқа өзгерістер (толықтырулар) енгізу туралы талап жібереді (табыс етеді)) тауарлар шығарылғанға дейін ТД – да мәлімделген мәліметтерге (бұдан әрі-талап) бекітілген нысан бойынша электрондық құжат немесе қағаз жеткізгіштегі құжат түрінде (ТД беру нысанына байланысты).
№ 289 шешімнің VI тармағының 28 тармақшасына сәйкес қағаз жеткізгіштегі құжат түріндегі талап декларантқа қол қойғызып тапсырылады не оған ДТ 54-бағанында көрсетілген электрондық пошта мекенжайына жіберіледі. Талапты қол қойғызып алған тұлға дд форматында күн қояды.ММ. ЖЖЖЖ (күн, ай, күнтізбелік жыл) және HH форматындағы уақыт:mm (сағаттар мен минуттар) оны алады және бұл жазбаны тегі мен аты-жөні көрсетілген қолтаңбасымен куәландырады. Электрондық құжат түріндегі талапты кеден органы декларантқа кеден органының ақпараттық жүйесін пайдалана отырып жібереді не оған ДТ 54-бағанында көрсетілген электрондық пошта мекенжайына жібереді.
Декларанттың электрондық құжат түріндегі талаптарды алған күні мен уақыты туралы мәліметтер декларанттың ақпараттық жүйесімен тіркеледі және кеден органына электрондық нысанда жіберіледі.
Сонымен қатар, іс материалдарында белгіленгендей, талап түрінде әкімшілік актіні шығармай, өз бастамасы бойынша, белгіленген талап нысанында көзделген түзетуді жүргізуге қызмет еткен негіздерді көрсетпей, жауапкер "А" ЖШС тауарларына даулы декларацияларға №№51435/080322/0000027 мәліметтерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізуді жүргізді, 51426/150322/1000867, 51426/270322/1000994, және "В" ЖШС 51426/020322/1000722, №№51426/040322/0000760, 51426/040322/0000761.
Кеден органының көрсетілген әрекеттерімен №289 шешімнің VI тармағының, ҚР ЕК 183-бабының 1-тармағының, ҚР ЕК 410-бабының 11-тармағының талаптары бұзылды. 160-шешімге сәйкес КҚД-2 7-бағанында тауарлардың кедендік құнын айқындау әдісінің алдындағы тауарлардың кедендік құнын айқындау әдістері қолданылмайтын себептердің қысқаша негіздемесі көрсетіледі. Сонымен қатар, іс материалдары бойынша "А" ЖШС ТТ №51435/080322/0000027, 51426/020322/1000722, 51426/270322/1000994 бойынша кеден органы әкелінетін тауарлармен мәміле бағасы бойынша декларант мәлімдеген әдіс (1-әдіс) неге қолайсыз екенін көрсетпегені анықталды.
Сондай-ақ, жауапкер қоса берілген құжаттардың әкелінетін тауарлармен мәміле бағасы бойынша мәлімделген кедендік құнды неге растамайтынын (1-әдіс) баяндаған жоқ. Мәселен, "А" ЖШС ТТ № 51426/150322/1000867 және "В" ЖШС ТТ№ 51426/040322/0000760, 51426/040322/0000761 бойынша әкелінетін тауарлармен мәміле бағасы бойынша әдісті қабылдамаудың себебі (1-әдіс) жауапкердің пікірінше, кедендік құнды Құжаттамалық растаудың болмауы болды тауар.
Сонымен бірге, жауапкердің мұндай тұжырымының дәлелді негіздемесі жоқ, ал соңғысы талапкерден тауарлардың кедендік құнын растау үшін құжаттарды сұрамаған (сұрау салу жоқ), ал талапкер ұсынған құжаттар бойынша тауарларға декларация беру кезінде қандай да бір түсініктеме жоқ. №№51435/080322/0000027, 51426/150322/1000867 "А" ЖШС ТТ бойынша жауапкер кедендік құнды айқындаудың резервтік әдісін қолдану негіздемесінде (6-әдіс) мыналарды көрсетті: "2-5-әдіс кедендік құн тауардың кедендік құнын, оның құрылымын, нақты төленген немесе төленуге жататын бағаға қосымша есептеулер шамасын Құжаттамалық растаудың болмауына байланысты қолданылмайды. "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы"ҚР кодексінің 66-бабының 3-тармағына, 67-бабының 3-тармағына сәйкес әкелінетін тауарлар.
Сонымен қатар, жауапкердің алдыңғы 2-5 әдісті қолданбау жөніндегі осы бекітулері дәрменсіз болып табылады, өйткені олар ҚР ЕК 6-тарауымен регламенттелген кедендік құнды анықтау қағидаттарын бұзады. Атап айтқанда, тауардың кедендік құнын Құжаттамалық растаудың болмауы әкелінетін тауарлармен мәміле әдісін қолданбаудың негіздемесі болуы мүмкін (1-әдіс), бірақ кедендік құнды анықтаудың келесі әдістерін қолданбауда да: - бірдей тауарлармен мәміле құны бойынша әдіс (2-әдіс); - біртекті тауарлармен мәміле құны бойынша әдіс (3-әдіс); - азайту әдісі (4-әдіс); - қосу әдісі (5-әдіс). Талапкерлер әкелінетін тауарлармен мәміле бағасы бойынша анықталған кедендік құнды мәлімдегені (1-әдіс) және жауапкерге әдісті қолданудың негізділігі туралы дәлелдер ұсынғаны анықталды
Қаралып отырған жағдайда, Алқа кеден органы кедендік құнды бақылау түріндегі құжаттар мен мәліметтерге ресми түрде тексеру жүргізді, ҚР ЕК 14-бабы мен 6-тарауын бұза отырып, кедендік құнды растау үшін декларация тапсыру кезінде талапкерлер қоса берген құжаттарды тиісті түрде қарамады деп есептейді. Даулы ДТ бойынша "А" ЖШС №51426/150322/1000867 ДТ көзі ретінде №55302/110221/1009897 қолданылды. Ал дереккөз 2021 жылдың ақпанынан басталады, оған сәйкес мұнара краны бөлшектелген, шығарылған күні 2021 жылдың қаңтары.
Осылайша, дереккөзді безендіру кезінде (2021 жылдың 11 ақпанында) мүлдем жаңа мұнара краны жасалды, сәйкесінше құны жаңа өнім ретінде жарияланды. Даулы №51426/150322/1000867 ДТ-да 2012 жылы қолданылған мұнара краны жарияланды. Сотталушы пайдаланылған мұнара кранының құнын түзету кезінде жаңа мұнара кранының кедендік құнын негізсіз қолданды, мұнда шығарылым айырмашылығы 9 (тоғыз) жыл.
Осыған байланысты, апелляциялық сатыдағы сот бұл дереккөзді кедендік құнды анықтау үшін негіз ретінде қолдану дұрыс емес деген қорытындыға келді, өйткені жаңа Кранның құны пайдаланылғаннан бірнеше есе көп.
Сондықтан жауапкер баға туралы ақпарат көзін шығарылым күнін, яғни пайдаланылған күнін ескере отырып таңдауы керек еді. Сол сияқты, даулы ДТ бойынша №51426/020322/1000722 ЖШС №55302/050321/1017031 ДТ көзі қолданылды. Дереккөзге сәйкес, шығарылған күні 2021 жылдың қаңтары болатын кран жарияланды, ал даулы ДТ №51426/020322/1000722 – мұнара краны 2018 жылы қолданылған, сондықтан шығарылымның айырмашылығы 3 (үш) жыл. Бұлақтағы мұнара кранының құны 119 мыңды құрайды. алайда жауапкер 83 мың АҚШ долларының құнын түзетеді.
Осылайша, жауапкер ҚР ЕК 65-бабы 9-тармағының талаптарын бұза отырып, кедендік құнға түзету енгізді, оған сәйкес тауарлардың кедендік құнын айқындау тауарлардың ерікті немесе жалған кедендік құнын пайдалануға негізделмеуі тиіс.
Осылайша, баға туралы ақпарат көздерін таңдау кезінде жауапкер негізге кеден заңнамасының талаптарына сәйкес келмейтін кедендік құнды қолданды.
Соттардың кеден заңнамасын қолдануының кейбір мәселелері туралы Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының 2019 жылғы 29 қарашадағы № 7 нормативтік қаулысының 8-тармағымен (бұдан әрі – НП) әкелінетін тауарлардың кедендік құнын айқындаудың бірінші әдісін қолданудың негізділігін бағалау кезінде соттар әкелінетін тауарлармен жасалған мәміленің құны, егер декларант мәміле жасасудың дәлелдемелерін ұсынбаған болса, құжатпен расталған, сандық айқындалған және анық деп есептелмейтінін ескере отырып, ЕАЭО Кеден кодексінің 38, 39 және 40-баптарының ережелерін басшылыққа алуы қажет екендігі түсіндірілді заңға қайшы келмейтін кез келген нысанда сатып алынған тауар, немесе мұндай мәміледе қамтылған баға туралы ақпарат тауардың сандық сипаттамаларына қатысы жоқ немесе тауарды жеткізу және төлеу шарттары туралы ақпарат жоқ не оның анықательствастігі туралы дәлелдер бар, сондай-ақ егер ЕАЭО Кеден кодексінің келтірілген нормалары мағынасында мәміленің құнын айқындауға қатысы бар өзге мәліметтер болмаса.
НП-нің 8-тармағындағы түсіндіруге сәйкес, тауарларға декларациялар бойынша әкелінетін тауарлармен мәміленің құны құжатпен расталған болып саналады, өйткені талапкер мәміле жасасудың дәлелдерін ұсынды.
Мұндай құжат азаматтық заңнамаға қайшы келмейтін сатып алу-сату келісімшарты болып табылады, оның негізінде тауар сатып алынды, келісімшартта жеткізу шарттары туралы ақпарат бар, тауарға ақы төлеу туралы ақпарат бар (алдын ала төлем немесе кейінгі төлем), мұндай мәміледе қамтылған баға туралы ақпарат тауардың сандық сипаттамаларына байланысты.
Талапкер 1-әдіс бойынша тауарларға даулы декларациялар бойынша әкелінетін тауарлармен жасалатын мәміленің құнына қатысты дәйекті құжаттық дәлелдемелерді ұсынды, алайда жауапкер аталған дәлелдемелерді назардан тыс қалдырды және тиісті құқықтық бағалауды қалдырды.
Осылайша, апелляциялық сатыдағы сот кеден органының әрекеттері заңсыз болып табылатыны туралы негізделген қорытындыға келді, тиісінше талапкерге даулы ТД-да көрсетілген мәліметтерге өзгерістер (немесе) толықтырулар енгізілуіне байланысты төленген кедендік төлемдер қайтарылуға жатады.
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
О признании незаконными в части внесения изменений (или) дополнений
223 рет жүктеп алынды