⁠`

Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / Кейстер / Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға дау айту туралы

Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға дау айту туралы

Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға дау айту туралы

Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға дау айту туралы

№6001-23-00-6ап/239 20.07.2023 ж.

Талапкер: "СМЗ"ЖШС

Жауапкер: "ішкі мемлекеттік аудит департаменті"РММ

Мүдделі тұлғалар: "Г" ЖШС, "Экономика және қаржы бөлімі" ММ (бұдан әрі - ұйымдастырушы), "жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ (бұдан әрі - Тапсырыс беруші).

Даудың мәні: 2022 жылғы 24 мамырдағы № 631010000-4-6/7-173238 камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға (бұдан әрі – хабарлама) дау айту туралы

Мүдделі тұлғаның кассациялық шағымы бойынша қайта қарау

ФАБУЛА: ұйымдастырушы 1 млрд.теңге сомасына № 7222542-1 "Семей қаласының Сол Жағалау көшелерінің жолдарын орташа жөндеу" конкурсын өткізді. 2022 жылғы 28 сәуірде ұйымдастырушы қорытындылар шығарды, № 7222542-ОК1 қорытындылары туралы хаттама қалыптастырды, жеңімпаз болып " СМЗ " ЖШС 0, "Г" ЖШС екінші орын алған әлеуетті өнім беруші болып танылды.

"Г" ЖШС шағымының негізінде департамент жоғарыда көрсетілген конкурс бойынша Мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылауды жүзеге асырды.

2022 жылғы 24 мамырдағы камералдық бақылау нәтижелері бойынша конкурсты ұйымдастырушыға хабарлама жіберілді.

Хабарламаға сәйкес мынадай бұзушылықтар анықталды: - талапкер мәлімдеген "асфальттау" бойынша жұмыс тәжірибесі орташа не күрделі жөндеу, не қайта жаңарту болып табылмайды, сондықтан 2015, 2016 және 2019 жылдардағы аталған тәжірибе есепке алынбады.

Тиісінше, ұйымдастырушы серіктестіктің жұмыс тәжірибесі критерийі бойынша шартты жеңілдік өсімін дұрыс есептемеген (жұмыс тәжірибесі үшін қолданылған шартты жеңілдіктің орнына 9,9% мөлшерінде - 5,2% қолдану керек).

Сот актілері:

1-ші инстанция: сот удовлетвор қанағаттандырылды. Хабарлама заңсыз деп танылып, күші жойылды.

Апелляция: шешім өзгеріссіз қалды.

Кассация: сот актілері жойылды, соттан бас тартылды.

 Қорытындылар: жергілікті соттар даулы хабарламаны заңсыз деп тани отырып, Департамент камералдық бақылау жүргізу кезінде әкімшілік рәсімнің бұзылғанын көрсетті.

АӨК-нің 73-бабының 1-бөлігінің талаптарын бұза отырып, әкімшілік орган тыңдау өткізбеді және әкімшілік рәсімге қатысушыға әкімшілік рәсімге қатысушыға алдын ала хабарлануы тиіс әкімшілік іс бойынша алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік бермеді.

Жергілікті соттардың көрсетілген қорытындыларымен сот алқасы төмендегілерге байланысты келіспейді. АӨК-нің 84-бабының 1 және 2-бөліктеріне сәйкес Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдер туралы заңнамасын бұзу, егер мұндай бұзушылық дұрыс емес әкімшілік актіні қабылдауға әкеп соқтырса не әкеп соқтырса, әкімшілік актіні заңсыз деп тану үшін негіз болып табылады.

Дұрыс әкімшілік актіні тек ресми негіздер бойынша заңсыз деп тануға болмайды. 2022 жылғы 25 наурыздағы конкурстық құжаттамаға сәйкес, Семей қаласының сол жағалауындағы көшелерді орташа жөндеу жұмыстары Мемлекеттік сатып алудың мәні болып табылады.

"Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 7 - бабының 21) тармақшасына сәйкес: "көше (көшенің жүріс бөлігі) - елді мекендер шекарасы шегіндегі автомобиль жолы".

Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 275-тармағына сәйкес (сатып алу сәтінде қолданыста болады), егер конкурстың мәні автомобиль жолын орташа жөндеу болып табылса, онда автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, салу жұмысының тәжірибесі ескеріледі. Заңның 1 - бабының 8) тармақшасына сәйкес күрделі және орташа жөндеу автомобиль жолын орташа жөндеу-бұл автомобиль жолы мен жол құрылыстарының бастапқы пайдалану қасиеттерін қалпына келтіруге байланысты жұмыстар кешені.

Заңның 1-бабының 5) тармақшасына сәйкес автомобиль жолын жөндеу бұл ақаулардың алдын алу және жою, сондай-ақ ағымдағы, орташа және күрделі жөндеулерді қамтитын автомобиль жолының көліктік-пайдалану қасиеттерін қалпына келтіру және жақсарту жөніндегі жұмыстар кешені.

Жұмыс түрлері Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2014 жылғы 24 қаңтардағы № 56 "жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарын күтіп ұстау, ағымдағы, орта және күрделі жөндеу кезінде орындалатын жұмыс түрлерінің сыныптамасы"бұйрығында көзделген.

Заңның жоғарыда көрсетілген ережелерін, сондай - ақ автомобиль жолдары комитетінің түсіндіру-хаттарын ескере отырып, апелляциялық комиссия ұйымдастырушының қарсылықтарын қарап, Серіктестік мәлімдеген 2015, 2016, 2019 жылдардағы "асфальттау" бойынша жұмыс тәжірибесі есепке алынбайды деген дұрыс қорытындыға келді, өйткені орындалған жұмыстарды қабылдау актілерінде орындалғанын растайтын мәліметтер жоқ сатып алынғанға ұқсас жұмыстар.

Көрсетілген жағдайларда сот алқасы камералдық бақылаудың даулы хабарламасы соттар тиісті құқықтық баға бермеген белгіленген бұзушылықтарды ескере отырып, құзыреті шегінде шығарылған заңды және негізделген болып табылады деген қорытындыға келді.

Жауапкер жіберген хабарламаны шығару рәсімін формальды бұзушылықтар оның заңсыздығына әкеп соқпайды, өйткені өз қарсылықтарын келтіру мүмкіндігі хабарламаға сотқа дейін шағымдану кезінде және істі сотта қарау барысында конкурсты ұйымдастырушы үшін де, әлеуетті өнім беруші үшін де іске асырылғанын ескере отырып, анықталған бұзушылықтардың мәніне әсер етпейді.

 Ал соттар істі қарау кезінде жіберген қателіктер, керісінше, неғұрлым ауыр зардаптарға, атап айтқанда, тиісті жұмыс тәжірибесі жоқ өнім берушінің миллиард теңгеден астам сомаға шартты орындауына әкеп соғуы мүмкін.

"Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабының талаптарына сәйкес мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру: мемлекеттік сатып алу үшін пайдаланылатын ақшаны оңтайлы және тиімді жұмсау; осы Заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, әлеуетті өнім берушілерге мемлекеттік сатып алуды жүргізу рәсіміне қатысу үшін тең мүмкіндіктер беру; сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу қағидаттарына негізделеді.

АӨК-нің 7-бабының ережелеріне сәйкес әкімшілік орган, лауазымды адам өз құзыреті шегінде және Қазақстан Республикасының Конституциясына, осы Кодекске және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әкімшілік рәсімдерді жүзеге асырады.

Сот әкімшілік істерді қарау және шешу кезінде Қазақстан Республикасы Конституциясының, Конституциялық заңдардың, осы Кодекстің, Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары қолдануға жататын басқа да нормативтік құқықтық актілердің талаптарын дәл сақтауға міндетті.

АӨК-нің 6-бабының 4-бөлігіне сәйкес Әкімшілік рәсімдер мен әкімшілік сот ісін жүргізу қағидаттарын бұзу оның сипаты мен маңыздылығына қарай әкімшілік актілерді, әкімшілік әрекеттерді (әрекетсіздікті) заңсыз деп тануға, сондай-ақ шығарылған сот актілерінің күшін жоюға әкеп соғады.

Назар аударыңыз!

«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.

Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085. 

Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы

Құжатты жүктеп алу