597-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің Көлік құралдарын тоқтату немесе тоқтату қағидаларын бұзу
1. Осы баптың екінші, үшінші бөліктерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, көлік құралдарын, оның ішінде электр зарядтау станцияларымен жабдықталған орындарда тоқтату немесе тұру қағидаларын бұзу - бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
2. Тротуарда Көлік құралдарын тоқтату немесе тұраққа қою, сондай-ақ гүлзарларда, балалар немесе спорт алаңдарында көлік құралдарын тоқтату немесе тұраққа қою қағидаларын бұзу -
он айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
3. Басқа көлік құралдарының қозғалысы үшін кедергілер туғызуға әкеп соққан көлік құралдарын жүріс бөлігінде тоқтату немесе тоқтату қағидаларын бұзу, -
он айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
4. Мүгедектердің көлік құралдарын тоқтату немесе тұраққа қою үшін бөлінген орындарда көлік құралдарын тоқтату немесе тұраққа қою қағидаларын бұзу, -
он айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
4-1. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары айқындаған көлік құралдарын тұраққа қою үшін ақы алуға және тұраққа қою уақытын есепке алуға арналған арнайы сертификатталған құрылғылармен жабдықталған орындарда тұрақ үшін ақы төлеуден жалтару, -
үш айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
4-2. Осы баптың 4-1-бөлігінде көзделген, әкімшілік жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс-әрекет, -
бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
5. Осы баптың бірінші бөлігінде көзделген, әкімшілік жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс-әрекеттер, -
он айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
5-1. Осы баптың екінші және үшінші бөліктерінде көзделген, әкімшілік жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс-әрекеттер, -
он бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
6. Осы баптың төртінші бөлігінде көзделген, әкімшілік жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс-әрекет, -
он бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
Түсініктеме берілген бап бойынша құқық бұзушылықтың жалпы объектісі жол жүрісі қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы қоғамдық қатынастар болып табылады.
ҚР 2014 жылғы 17 сәуірдегі № 194 "жол қозғалысы туралы" Заңының 1-бабында осы бапта қолданылатын негізгі ұғымдар берілген:
1) аялдама-егер жолаушыларды отырғызу немесе түсіру, көлік құралын тиеу немесе түсіру үшін қажет болса, көлік құралының қозғалысын бес минутқа дейін не одан да көп уақытқа әдейі тоқтату (5-тармақ );
2) тұрақ – жолаушыларды отырғызуға немесе түсіруге не көлік құралын тиеуге немесе түсіруге байланысты емес себептер бойынша көлік құралының қозғалысын бес минуттан артық уақытқа әдейі тоқтату (52-тармақ).
Қарастырылып отырған баптың 1-бөлігінде көзделген құқық бұзушылықтың объективті жағы екі біліктілік белгілерімен сипатталады:
1) көлік құралдарын тоқтату қағидаларын бұзу;
2) көлік құралдарының тұрақ ережелерін бұзу.
Жоғарыда аталған құқыққа қарсы әрекеттер осы баптың екінші, үшінші бөліктерінде көзделген жағдайларға қолданылмайды.
Бұл талаптар жол қозғалысы ережелерінің 12-бөлімінде көрсетілген.
Көлік құралдарын жолдың оң жағында жол жиегінде, ал ол болмаған кезде оның шетіндегі жолдың жүріс бөлігінде тоқтатуға және тұрақтауға жол беріледі. Жолдың сол жағында аялдауға және тұрақтауға елді мекендерде әр бағыт үшін бір жолақты жолдарда ортасында трамвай жолдары жоқ және біржақты жүретін жолдарда рұқсат етіледі (рұқсат етілген максималды салмағы 3,5 тоннадан асатын жүк автомобильдеріне біржақты жүретін жолдардың сол жағында тек тиеу немесе түсіру үшін тоқтауға рұқсат етіледі).
Көлік құралын жолдың жүріс бөлігіне жолдың жүріс бөлігінің шетіне параллель бір қатарға қоюға рұқсат етіледі, оның конфигурациясы (жолдың жүріс бөлігін жергілікті кеңейту) көлік құралдарының басқа орналасуына мүмкіндік беретін орындарды қоспағанда. Бүйірлік тіркемесі жоқ екі доңғалақты көлік құралдарын екі қатарға қоюға рұқсат етіледі.
Ұзақ демалу, түнеу және сол сияқты мақсатта елді мекеннен тыс жерде тұраққа осы үшін көзделген алаңдарда немесе жолдан тыс жерлерде ғана рұқсат етіледі.
Тоқтауға тыйым салынады:
1) трамвай жолдарына жақын жерде, егер бұл трамвайлардың қозғалысына кедергі келтірсе;
2) темір жол өтпелерінде, тоннельдерде;
3) эстакадаларда, көпірлерде, жол өтпелерінде (егер осы бағыттағы қозғалыс үшін үш жолақтан аз болса) және олардың астында (жолақтар санына қарамастан);
4) тоқтаған көлік құралы мен тұтас таңбалау сызығы (жолдың жүру бөлігінің шетін белгілеуден басқа) немесе жолдың жүру бөлігінің қарама-қарсы шеті немесе жолдың жүру бөлігінің қарама-қарсы шетінде тұрған көлік құралы арасындағы қашықтық, егер бұл көлік құралдарының қозғалысына кедергі келтірсе, үш метрден аз болатын жерлерде;
5) жаяу жүргіншілер өткелдерінде және олардың алдында бес метрден жақын;
6) жолдың жүру бөлігінде жолдың бойлық бейінінің қауіпті бұрылыстары мен дөңес сынықтарының жанында жолдың жүз метрден кем дегенде бір бағытта көрінуі кезінде;
7) тұтас таңбалау сызығы немесе бөлу жолағы бар үш жақты қиылыстардың (қиылыстардың) бүйірлік өткеліне қарама - қарсы жағын қоспағанда, жолдардың жүріс бөліктерінің қиылысында және жолдың қиылысатын жүріс бөлігінің шетінен отыз метрге жақын; аялдама алаңдарында және оларға он бес метрге жақын, ал олар болмаған кезде-маршруттық жолдардың тоқтау көрсеткішінен он бес метрге жақын көлік құралдары немесе такси;
8) көлік құралы басқа жүргізушілерден бағдаршам сигналдарын, жол белгілерін жабатын немесе басқа көлік құралдарының қозғалысын (кіруін немесе шығуын) мүмкін етпейтін немесе басқа көлік құралдарының (кептелістердің) және жаяу жүргіншілердің қозғалысына кедергі келтіретін жерлерде;
9)гүлзарларда, көгалдарда, балалар және спорт алаңдарында.
Тұраққа тыйым салынады:
1) Аялдауға тыйым салынған жерлерде;
2) эстакадаларда, көпірлерде, өткелдерде;
3) елді мекендерден тыс жерлерде "басты жол"2.1 белгісімен белгіленген жолдардың жүру бөлігінде жүргізіледі. Реттелмейтін қиылыстардан басым өту құқығы берілген жол;
4) теміржол өткелдерінен елу метрге жақын;
5) елді мекендерде қозғалтқышы жұмыс істейтін механикалық көлік құралдары, егер бұл тұрғындарға қолайсыздық тудырса;
Тоқтауға тыйым салынған жерлерде мәжбүрлі тоқтаған кезде жүргізуші көлік құралын осы орындардан шығару үшін барлық қажетті шараларды қабылдайды.
Көлік құралының есіктерін ашуға, оларды ашық қалдыруға немесе жолдың жүріс бөлігіне шығуға тыйым салынады, бұл қозғалыстың басқа қатысушыларына кедергі немесе қауіп төндірмейтініне көз жеткізбейді.
Түсіндірме баптың 2-бөлігіндегі құқық бұзушылықтың объективті жағы көлік құралын тротуарда, гүлзарларда, балалар алаңында немесе спорт алаңында тоқтату немесе тұру ережелерін сақтамау жолымен құқыққа қайшы әрекеттермен көрсетіледі.
Тротуар мен Гүлзар ұғымдары жол ережесінде берілген:
1) тротуар-жаяу жүргіншілердің жүруіне арналған, жолдың жүріс бөлігіне іргелес немесе одан көгалмен бөлінген жолдың бөлігі (1-бөлімнің 53-тармағы);
2) гүлзар-өсімдіктер өрнек немесе сурет құрайтын геометриялық фигура түріндегі жер учаскесі (1-бөлімнің 14-тармағы).
Өкінішке орай, балалар мен спорт алаңдары туралы ұғымдар жол қозғалысы ережелерімен анықталмаған.
Ойын алаңы-бұл негізінен мектеп жасына дейінгі балаларды ойнауға арналған орын. Елді мекенде орналасқан және жолдардан қоршалған.
Спорт алаңы-бұл бір немесе бірнеше спорт түрлеріне немесе спорттық ойындарға арналған тегіс құрылым.
Жол қозғалысы ережелерінің 12.2-тармағына сәйкес, жаяу жүргіншілер жолымен шектесетін тротуардың шетіндегі тұраққа тек жеңіл автомобильдерге, мотоциклдерге, мопедтерге және велосипедтерге рұқсат етіледі, егер бұл жаяу жүргіншілердің қозғалысына кедергі келтірмесе.
Жол қозғалысы ережелерінің 12.4, 12.5-тармақтарына сәйкес гүлзарларда, балалар және спорт алаңдарында көлік құралдарын тоқтатуға және тұрақтауға тыйым салынады.
ҚР 2014 жылғы 17 сәуірдегі №194 "жол қозғалысы туралы" Заңының 58, 59-баптарына сәйкес тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдарға "тұраққа тыйым салынады", "Айдың тақ сандары бойынша тұраққа тыйым салынады", " айдың жұп сандары бойынша тұраққа тыйым салынады"бұл ретте аталған адамдардың тоқтауға немесе тоқтауға тыйым салатын жол белгілерінің қолданылу аймағындағы елді мекендерде көлік құралын тоқтатуға және қоюға құқығы бар, тұрған көлік құралы жаяу жүргіншілер қозғалысы үшін ені кемінде бір жарым метр болатын бос жолақ қалатындай етіп тротуарда толығымен орналасады. Бұл ереже тоқтауға тыйым салатын жол белгілерімен белгіленген жол учаскелерінде қолданылмайды. Бұдан басқа, тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдар көлік құралын тұраққа тыйым салатын жол белгілерінің қолданылу аймағында, белгіленген мерзімнен асатын уақыты шектеулі тұрақ орындарында және аула аумағындағы жолдарда, егер бұл жаяу жүргіншілерге кедергі келтірмесе және басқа көлік құралдарының қозғалыс мүмкіндігінен айырбаса, тұрақ орындарынан тыс жерде қоюы мүмкін.
Түсініктеме берілген баптың 3-бөлігінің объективті жағы басқа көлік құралдарының қозғалысы үшін кедергілер туғызуға әкеп соққан, жүріс бөлігінде тоқтау және тұрақ қағидаларын бұзатын құқыққа қайшы әрекеттермен көрсетіледі.
Қозғалыс кедергісі деп қозғалыс жолағындағы қозғалмайтын объект түсініледі, бұл жолақ бойымен қозғалысты жалғастыруға мүмкіндік бермейді. Жол қозғалысы ережелерінің талаптарына сәйкес осы жолақта тоқтаған кептеліс немесе көлік құралы кедергі емес.
Басқа көлік құралдарының қозғалысына кедергілер туғызбау мақсатында жүргізушіге 12.4-тармақта көрсетілген көлік құралдарын тоқтатуға және тұрақтауға тыйым салынады. жол ережесі.
10.1-тармаққа сәйкес. жол қозғалысы ережесі, көлік құралының жүргізушісі жүргізуші анықтай алатын кедергі және (немесе) қозғалыс үшін қауіп туындаған кезде, ол көлік құралын тоқтатқанға дейін жылдамдықты төмендетуге немесе қозғалыстың басқа қатысушылары үшін кедергіні қауіпсіз айналып өтуге шаралар қабылдауы тиіс.
Әкімшілік құқық бұзушылықтың объективті жағы түсініктеме берілген баптың 4-бөлігі бойынша мүгедектердің көлік құралдарын тоқтату немесе тұраққа қою үшін бөлінген орындарда көлік құралдарын тоқтату және тұраққа қою қағидаларын бұзатын құқыққа қайшы әрекетте көрсетіледі.
"Жол қозғалысы туралы" Заңның 58-бабының 3-тармағына сәйкес, егер "тұрақ орны" Ақпараттық-көрсеткіштік жол белгісімен "мүгедектер" қосымша ақпараттың жол белгісі (тақтайша) белгіленген жағдайда, "тұрақ орны" жол белгісінің қолданылуы тек мотоколяскаларға және таным белгілері орнатылған автомобильдерге ғана қолданылады "Мүгедек".
Көлік құралының жүргізушісіне тиісті 7.17 жол белгісімен белгіленген орындарда аялдауға және тұруға тыйым салынады. (мүгедектер).
Зерттелетін баптың 4-1-бөлігінің объективті жағы көлік құралдарының жүргізушілерінің облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары айқындаған көлік құралдарын тұраққа қою үшін ақы алуға және тұраққа қою уақытын есепке алуға арналған арнайы сертификатталған құрылғылармен жабдықталған орындарда тұраққа қою үшін ақы төлеуден жалтаруы түріндегі құқыққа қайшы әрекеттермен көрсетілген.
Алғаш рет бұл норма, сондай-ақ ӘҚБтК-нің 597-бабының 4-2-бөлігі "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы"2105 жылғы 5 мамырдағы №312 ҚР Заңының негізінде ӘҚБтК-де пайда болды.
Көлік құралдарының жүргізушілері облыстар мен Республикалық маңызы бар қалалар деңгейіндегі жергілікті атқарушы органдар айқындаған тариф бойынша арнайы сертификатталған құрылғылармен жабдықталған орындарда тұрақ үшін ақы төлеуге тиіс. Мысалы, Астана қаласында тұрақ үшін ақы алуға және көлік құралдарын тұраққа қою уақытын есепке алуға арналған арнайы сертификатталған құрылғылармен жабдықталған орындардағы тарифтер Астана қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 22 желтоқсандағы № 108-2602 қаулысымен белгіленген. Осы құқықтық актінің негізінде елордада бір сағаттық тұрақ үшін бір орынға ақы төлеу 100 теңгені құрайды.
Ақылы тұрақ орындарының анықтамасын жергілікті атқарушы органдар да анықтайды. Мысалы, Астана қаласында тұрақ үшін ақы алуға және көлік құралдарын тұраққа қою уақытын есепке алуға арналған арнайы сертификатталған құрылғылармен жабдықталған орындар Астана қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 22 маусымдағы № 108-1325 қаулысымен белгіленген.
Астана қаласында ақылы тұрақтар мен өзге де автотұрақтардың жұмысын ұйымдастыру тәртібі Астана қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 3 мамырдағы № 108-863 қаулысымен айқындалды. Бұл Ережелерде ұғымдар берілген:
1) автотұрақ (автотұрақ) - автокөлік құралдарын қоюға (сақтауға) арналған, бөлінген немесе арнайы жабдықталған орындардағы ғимарат, ғимарат (ғимараттың, құрылыстың бір бөлігі) немесе арнайы ашық алаң;
2) арнайы тұрақтар (алаңдар) – ұсталған, тастап кеткен немесе иесіз көлік құралын уақытша сақтауға арналған, уәкілетті органның шешімі бойынша құрылатын және коммуналдық меншік болып табылатын орындар.
Коммуналдық ақылы автотұрақтардың аумақтық аймақтарын және ондағы орындардың санын жоспарлауды және айқындауды уәкілетті орган көлік моделінің шектеулерін, халық пен ұйымдардың сұранысын, қауіпсіздік нормаларын ескере отырып жүргізеді. Қалада қажетті коммуналдық ақылы автотұрақтардың санын жоспарлау кезінде мынадай деректер ескеріледі:
1) көп қабатты және аз қабатты құрылыс аудандарында автомобиль көлігімен қанықтыру деңгейі;
2) әртүрлі бейіндегі объектілерді тұрақтармен қамтамасыз ету;
3) арнайы есеппен айқындалатын басқа елді мекендерден және басқа қалалардан келетін автомобильдердің саны.
Түсініктеме берілген баптың 4-2-бөлігінің объективті жағы жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған осы баптың 4-1-бөлігінде көзделген іс-әрекеттер үшін әкімшілік жауаптылықты белгілейді.
Қаралып отырған баптың 5-бөлігінің объективті тарабы ӘҚБтК-нің 597-бабының бірінші бөлігінде көзделген, жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс-әрекеттер үшін әкімшілік жауаптылықты белгілейді.
Зерттелетін баптың 5-1-бөлігінің объективті жағы ӘҚБтК-нің 597-бабының екінші және үшінші бөліктерінде көзделген, жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс-әрекеттер үшін әкімшілік жауаптылықты белгілейді.
Түсініктеме берілген баптың 6-бөлігінің объективті жағы ӘҚБтК-нің 597-бабының төртінші бөлігінде көзделген, жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс-әрекеттер үшін әкімшілік жауаптылықты белгілейді.
Біздің ойымызша, 5-1 және 6-бөліктерді бір бөлікке біріктіру керек, өйткені оларда әкімшілік құқық бұзушылық үшін бірдей санкция қарастырылған. Яғни, 5-1-бөлімді алып тастау керек, ал алтыншы бөлімді мынадай редакцияда жазу керек: "6. Осы баптың екінші, үшінші және төртінші бөлігінде көзделген, әкімшілік жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған іс - әрекет-он бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады".
Құқық бұзушылықтың субъективті жағы тікелей ниет түрінде де, абайсызда да көрінуі мүмкін.
Осы бап бойынша Әкімшілік құқық бұзушылық субъектілері Көлік құралдарын басқаратын жеке тұлғалар болып табылады.
Түсініктеме берілген бапта көзделген әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша іс жүргізуді қарауға құқығы бар:
1) Барлық бөлімдер бойынша-ішкі істер министрлігі комитеттерінің төрағалары мен департаменттерінің бастықтары, аумақтық ішкі істер органдарының, әкімшілік, көші-қон полициясы бөлімшелерінің, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті полиция қызметінің бастықтары, олардың орынбасарлары (ӘҚБтК 685-бабы 2-бөлігінің 1-тармағы);
2) 5 және 6 - бөлімдер бойынша-бөлімдердің, полиция бөлімшелерінің, әкімшілік, көші-қон полициясы бөлімшелерінің, ауданның (қаланың, қаладағы ауданның) жергілікті полиция қызметінің бастықтары және олардың орынбасарлары (ӘҚБтК 685-бабының 2-бөлігінің 2-тармағы);
3) бірінші, екінші, үшінші, төртінші, 4-1, 4-2 - бөлімдер бойынша-арнаулы атақтары бар ішкі істер органдарының (полицияның)қызметкерлері(ӘҚБтК 685-бабының 2-бөлігінің 4-тармағы);
4) Барлық бөлімдер бойынша - әскери полиция органдарының уәкілетті лауазымды адамдары (ӘҚБтК 727-бабының 1-бөлігі).
ӘҚБтК-нің 597-бабының барлық бөліктерінде көзделген құқық бұзушылық жасалған кезде полиция қызметкерлері көлік құралдарын ұстау себептері жойылғанға дейін оларды уақытша сақтау үшін арнайы алаңдарға, тұрақтарға немесе көліктік бақылаудың стационарлық бекетіне іргелес жатқан алаңдарға, оның ішінде басқа көлік құралын (эвакуаторды) пайдалана отырып жеткізу жолымен оларды ұстауға, жеткізуге және пайдалануға тыйым салуға құқылы (ӘҚБтК 797-бабының 1-бөлігінің 1-тармағы).
ӘҚБтК-нің 597-бабының 1 және 2-бөліктерінде көзделген құқық бұзушылық жасалған кезде уәкілетті лауазымды адам көлік құралын пайдалануға тыйым салу себептері жойылғанға дейін мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгілерін алып қою арқылы көлік құралдарын пайдалануға тыйым салуға құқылы. Көлік құралын оны уақытша сақтау үшін арнайы алаңдарда, тұрақтарда немесе көліктік бақылаудың стационарлық бекетіне іргелес алаңдарда жеткізуді (эвакуациялауды) көлік құралының жүргізушісі ол болмаған кезде тоқтату немесе тұрақ қағидаларын бұзған жағдайларда, сондай-ақ жүргізушілер жолда қараусыз қалдырған көлік құралдарына, олардың орнын қашан белгілеу керек болса да қолдануға болады табу мүмкін емес. (ӘҚБтК 797-бабының 1-бөлігінің 3-тармағы).
ӘҚБтК-нің 812-бабының негізінде ӘҚБтК-нің 597-бабында көзделген құқық бұзушылықтардың барлық құрамы бойынша көлік құралдарын есепке алу орны бойынша немесе әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша іс жүргізіліп жатқан адамның тұрғылықты жері бойынша да қаралуы мүмкін.
Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне ғылыми-практикалық түсініктеме (мақала) авторлық ұжымнан:
Бачурин Сергей Николаевич, з.ғ. к., доцент - 48-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған);
Ғабдуалиев Мереке Трекович, з.ғ. к. – 11, 21, 22, 23-тараулар;
Жүсіпбекова Айнұр Маратқызы, з.ғ. м. – 13-тарау (а. в. Карпекинмен бірлесіп жазған); 33, 39-тараулар (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған);
Карпекин Александр Владимирович, з.ғ. к., доцент - 13 тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);
Корнейчук Сергей Васильевич-2 тарау; 6 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 8 тарау; 25 тарау (е. м. Хакимовпен бірлесіп жазған); 457-470, 488, 488-1, 491-506 баптар; 28, 30, 52 тараулар;
Корякин Илья Петрович, з.ғ. д., профессор-49 тарау;
Кысықова Гүлнара Бауыржанқызы, з.ғ. к. - 20 тарау;
Омарова Ботагөз Акимгереевна, з.ғ. к. – 17 тарау; 18 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 26, 31 тараулар; 32 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған);
Парманқұлова Баян Асханбайқызы - 18-тарау (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 19, 32-тараулар (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 43-тарау (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған);
Подопригора Роман Анатольевич, з.ғ. д., профессор-24 тарау, 489, 489-1, 490 баптар;
Порохов Евгений Викторович, з.ғ. д. - 14, 15, 16, 29-тараулар, 471-475-баптар;
Сейтжанов Олжас Теміржанұлы, з.ғ. к., доцент, – 4-тарау; 5-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 6-тарау (С. В. Корнейчукпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 9-тарау; 10-тарау (В. В. Филин Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 33-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған); 36-тарау (б. е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 39-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);
Смышляев Александр Сергеевич, PhD докторы. – 38, 40, 42, 43-1-тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған); 44-тарау;
Тукиев Аслан Сұлтанұлы – з.ғ. к., доцент-1, 3, 35 тараулар; 38, 40, 42 тараулар (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 43 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 43-1 тарау (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 44-1 тарау (бірге жазған Шипп Д. А.); 45-тарау; 46 (бірге жазған Шипп Д. А.); 47-тарау;
Филин Владимир Владимирович, з.ғ. к., доцент - 10 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған);
Хакимов Ержан Маратұлы, м. з. н. - 5-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 6-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған, С. В. Корнейчук); 7-тарау; 25-тарау (С. В. Корнейчукпен бірлесіп жазған); 34, 41-тараулар; 48-тарау (бірлесіп жазған С. Н. Бачуринмен); 53-тарау;
Шаймерденов Болат Ерденұлы, з.ғ. м., – 10-тарау (О. Т. Сейтжановпен, В. В. Филинмен бірлесіп жазған); 12-тарау; 476-487, 507-509-баптар; 36-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 37, 50, 51-тараулар.
Шипп Денис Алексеевич-44-1, 46 тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған).
Актінің өзгертілген күні: 01.01.2020 актінің қабылданған күні: 01.01.2020 қабылданған орны: 1000500000000 актіні қабылдаған Орган: 103001000000 қолданылу аймағы: 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000: 029000000000 / 028000000000 / 029002000000 / 028004000000 / 029001000000 / 026000000000 / 001000000000 / 001008000000 / 030000000000 акт нысаны: COMM / code заңды күші: 1900 акт тілі: rus
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы