Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / НҚА / 904-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыру туралы қаулысын орындау тәртібі

904-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыру туралы қаулысын орындау тәртібі

АMANAT партиясы және Заң және Құқық адвокаттық кеңсесінің серіктестігі аясында елге тегін заң көмегі көрсетілді

904-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыру туралы қаулысын орындау тәртібі  

     Қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыру туралы қаулыны орындау Ішкі істер органдарының заңнамада көзделген тәртіппен тиісті куәлік пен қаруды алып қою жолымен жүргізіледі.

     Түсініктеме берілген бапта соттың қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыру туралы қаулысын ӘҚБтК 900-бабының 6-бөлігінде көрсетілген ішкі істер органдарының лауазымды адамдары тиісті куәлік пен қаруды алып қою арқылы орындайтыны туралы айтылады.

     Қазақстан Республикасында оның патрондарын алып қою тәртібі "қарудың жекелеген түрлерінің айналымын мемлекеттік бақылау туралы" 1998 жылғы 30 желтоқсандағы ҚР Заңының және "ҚР Заңын іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 3 тамыздағы № 1176 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында қару мен оның патрондарының айналымы қағидаларының негізінде жүзеге асырылады "Жекелеген қару түрлерінің айналымын мемлекеттік бақылау туралы".  

     "Қарудың жекелеген түрлерінің айналымын мемлекеттік бақылау туралы" ҚР Заңының 20-бабына сәйкес қаруды және оның патрондарын алып қоюды ішкі істер органдары белгіленген тәртіппен көрсетілген лицензиялар мен рұқсаттардың қолданылуын тоқтата тұрған немесе олардан айырған жағдайларда жүргізеді.

     ӘҚБтК-нің 46-бабының негізінде қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыруды судья бір айдан екі жылға дейінгі мерзімге қолданады және осы құқықты пайдалану тәртібін жүйелі түрде бұзуды қоспағанда, аңшылық өмір сүрудің негізгі заңды көзі болып табылатын адамдарға қолданылмайды. Шын мәнінде, қаруды алып жүру және сақтау құқығынан соттан тыс тәртіпте де айыруға болады.

     ӘҚБтК-нің Ерекше бөлігінің баптарының санкциялары қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыру түріндегі әкімшілік жазаны тікелей көздемейді. "Қарудың жекелеген түрлерінің айналымын мемлекеттік бақылау туралы" ҚР Заңының 19-бабының 4-тармағына сәйкес қаруды сақтауға және алып жүруге рұқсаттардың қолданылуын тоқтатуды ішкі істер органдары алдын ала тоқтата тұрмай мынадай жағдайларда жүргізеді:

     1) қарудың меншік иесінің рұқсаттан ерікті түрде бас тартуы не қайтыс болуы;

     2) қылмыс жасағаны үшін заңда белгіленген тәртіппен өтелмеген немесе алынбаған соттылығы болған кезде;

     3) қылмыстық кодекстің Ерекше бөлігі бабының тиісті бөлігінде көзделген бас бостандығынан айыру түріндегі жазаның төменгі шегінің мерзімі өткенге дейін ақталмайтын негіздер бойынша қылмыстық жауаптылықтан босату;

     4) баптарда көзделген әкімшілік құқық бұзушылық бір жыл ішінде қайталап жасалған 127, 128, 131, 382, 434, 437, 438, 440, 443, 444, 448, 450, 462, 476, 477, 478, 481, 482, 484, 485, 485-1, 486, 487, 489, 490, 492, 493, 506 ӘҚБтК;

     5) ҚК мен әкімшілік құқық бұзушылықтың 109, 287 (бірінші бөлігінде), 288 (төртінші бөлігінде), 289, 296 (бірінші бөлігінде), 337 (бірінші және екінші бөліктерінде), 346 (бірінші бөлігінде), 379 (бірінші бөлігінде), 389 (бірінші және екінші бөліктерінде) баптарында көзделген қылмыстық теріс қылық жасау ӘҚБтК-нің 73, 436, 453 және 461-баптарында көзделген құқық бұзушылықтар;

     6) рұқсат алу мүмкіндігін болдырмайтын, ҚР заңнамасында көзделген мән-жайлар туындаған жағдайларда;

     7) көрсетілген қарудың баллистикалық және басқа да техникалық сипаттамаларының өзгеруіне әкеп соққан азаматтық немесе қызметтік қару иесінің конструктивті қайта жасауы;

     8) азаматтық және қызметтік қарудың азаматтық және қызметтік қару мен оның патрондарының айналымы саласындағы техникалық регламенттерге, сондай-ақ криминалистикалық талаптарға сәйкес келмеуі;

     9) азаматтық және қызметтік қарудың иесін және (немесе) пайдаланушысын қарумен қауіпсіз жұмыс істеу қағидаларын білуін тексеруге жіберу туралы қаулыны алған күннен бастап екі ай ішінде қарумен қауіпсіз жұмыс істеу қағидаларын білуін тексеру үшін емтихан тапсырмаған;

     10) егер адам экстремизмге, терроризмге немесе ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрес желісі бойынша ішкі істер және (немесе) ұлттық қауіпсіздік органдарының есебінде тұрса.

     Ішкі істер органының қаруды сақтауға немесе сақтауға және алып жүруге рұқсаттың қолданылуын тоқтату туралы шешіміне сотқа шағым жасалуы мүмкін. Рұқсаттың қолданысы тоқтатылған жағдайда, оны алу үшін қайта жүгіну қолданысы тоқтатылған күннен бастап үш жыл өткен соң мүмкін болады. Рұқсаттан ерікті түрде бас тартылған жағдайда оны алуға қайта жүгіну үшін мерзімдер белгіленбейді.

     "Қарудың жекелеген түрлерінің айналымын мемлекеттік бақылау туралы" ҚР Заңының 20-бабының мазмұны ескіргенін және қоғамдық қатынастардың талданып отырған саласына қатысты Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне енгізілген соңғы өзгерістер мен толықтыруларды ескермейтінін атап өткен жөн. Мысалы, ҚР 2017 жылғы 3 шілдедегі № 84 "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне құқық қорғау жүйесін жетілдіру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Заңымен ӘҚБтК ҚК-ден көшірілген 73-1 және 73-2-баптармен толықтырылды.  

     ӘҚБтК-нің 54-бабына сәйкес, құқық бұзушының мінез-құлқына ерекше талаптар белгіленген кезде судья атыс қаруын және басқа да қару түрлерін сатып алуға, сақтауға, алып жүруге және пайдалануға тыйым сала алады. Осыған байланысты ҚР "жекелеген қару түрлерінің айналымын мемлекеттік бақылау туралы" Заңының 20-бабының 5-тармағы ӘҚБтК-нің 73-1 және 73-2-баптарымен толықтырылуға тиіс.

     Қаруды алып жүру және сақтау құқығынан айыру туралы сот шешімінің орындалуын бақылауды әкімшілік полиция құрылымында тұрған азаматтық және қызметтік қару айналымы саласындағы бақылау жөніндегі ішкі істер органдары бөлімшелерінің (бұдан әрі – ҚҚҚБ) лауазымды адамдары жүзеге асырады. Бұл бөлімшелердің қызметі ҚР Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 29 наурыздағы № 313 бұйрығымен регламенттелген.

     Пп сәйкес. 9) Осы бұйрықтың 6-тармағы бойынша ІІО қызметкерлері "қарудың жекелеген түрлерінің айналымын мемлекеттік бақылау туралы" 1998 жылғы 30 желтоқсандағы ҚР Заңында көзделген жағдайларда қаруды, Қаруға патрондарды, олардың негізгі және құрамдас бөліктерін алып қоюға міндетті.

     Қару-жарақ заттары алынғаннан кейін қаруды, оқ-дәрілерді, жарылғыш материалдарды сақтауға арналған бөлмеге орналастыру үшін КОГСО қызметкеріне КОГСО қызметкерінің жеке мөрімен мөрленетін арнайы арналған металл шкафқа дереу тапсырылады. Қару-жарақ заттарына ресімделген құжаттар бір тәулік ішінде тіркеу үшін ІІО-ның жедел кезекшісіне тапсырылады және одан әрі қару-жарақ заттарын алып қойған ІІО қызметкерлері ІІО-ның басшылығына береді.

     Қару-жарақ заттарын қабылдау кезінде КОГСО қызметкері өзіне ұсынылған құжаттардағы қару-жарақ пен оқ-дәрілердің саны, жүйесі, нөмірі, Жасалған жылы, сыртқы жағдайы туралы жазбалардың олардың нақты болуына сәйкестігін тексереді. Құжаттың деректері қарудың болуымен сандар бойынша, сондай-ақ оның басқа да белгілері бойынша сәйкес келмеген жағдайда қаруды, оқ-дәрілерді, жарылғыш материалдарды тапсыратын адамның қатысуымен КҚКО қызметкері қаруды, оқ-дәрілерді, жарылғыш материалдарды тексеру, тексеру және қабылдау актісін жасайды. Қарудың әрбір бірлігіне және оқ-дәрілердің, жарылғыш материалдардың жалпы санына КҚКО қызметкері қабылданған қару мен оқ-дәрілерге үш данада түбіртек жазып береді.

     Егер құқық бұзушы сақтауға рұқсаты жойылған жағдайда қаруды өз еркімен тапсырудан жалтарса, оны сақтауға рұқсаты жойылған жеке тұлғалар азаматтық қаруды, оның патрондарын өткізу үшін тапсырудан жалтарғаны үшін ӘҚБтК-нің 487-бабы бойынша әкімшілік жауаптылыққа тартылуға тиіс.

Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне ғылыми-практикалық түсініктеме (мақала) авторлық ұжымнан:

     Бачурин Сергей Николаевич, з.ғ. к., доцент - 48-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған);

     Ғабдуалиев Мереке Трекович, з.ғ. к. – 11, 21, 22, 23-тараулар;

     Жүсіпбекова Айнұр Маратқызы, з.ғ. м. – 13-тарау (а. в. Карпекинмен бірлесіп жазған); 33, 39-тараулар (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған);  

     Карпекин Александр Владимирович, з.ғ. к., доцент - 13 тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);

     Корнейчук Сергей Васильевич-2 тарау; 6 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 8 тарау; 25 тарау (е. м. Хакимовпен бірлесіп жазған); 457-470, 488, 488-1, 491-506 баптар; 28, 30, 52 тараулар;

     Корякин Илья Петрович, з.ғ. д., профессор-49 тарау;

     Кысықова Гүлнара Бауыржанқызы, з.ғ. к. - 20 тарау;

     Омарова Ботагөз Акимгереевна, з.ғ. к. – 17 тарау; 18 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 26, 31 тараулар; 32 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған);

     Парманқұлова Баян Асханбайқызы - 18-тарау (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 19, 32-тараулар (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 43-тарау (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған);  

     Подопригора Роман Анатольевич, з.ғ. д., профессор-24 тарау, 489, 489-1, 490 баптар;

     Порохов Евгений Викторович, з.ғ. д. - 14, 15, 16, 29-тараулар, 471-475-баптар;

     Сейтжанов Олжас Теміржанұлы, з.ғ. к., доцент, – 4-тарау; 5-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 6-тарау (С. В. Корнейчукпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 9-тарау; 10-тарау (В. В. Филин Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 33-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған); 36-тарау (б. е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 39-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);

     Смышляев Александр Сергеевич, PhD докторы. – 38, 40, 42, 43-1-тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған); 44-тарау;

     Тукиев Аслан Сұлтанұлы – з.ғ. к., доцент-1, 3, 35 тараулар; 38, 40, 42 тараулар (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 43 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 43-1 тарау (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 44-1 тарау (бірге жазған Шипп Д. А.); 45-тарау; 46 (бірге жазған Шипп Д. А.); 47-тарау;  

     Филин Владимир Владимирович, з.ғ. к., доцент - 10 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған);  

Хакимов Ержан Маратұлы, м. з. н. - 5-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 6-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған, С. В. Корнейчук); 7-тарау; 25-тарау (С. В. Корнейчукпен бірлесіп жазған); 34, 41-тараулар; 48-тарау (бірлесіп жазған С. Н. Бачуринмен); 53-тарау;

     Шаймерденов Болат Ерденұлы, з.ғ. м., – 10-тарау (О. Т. Сейтжановпен, В. В. Филинмен бірлесіп жазған); 12-тарау; 476-487, 507-509-баптар; 36-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 37, 50, 51-тараулар.  

     Шипп Денис Алексеевич-44-1, 46 тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған).

Актінің өзгертілген күні: 01.01.2020 актінің қабылданған күні: 01.01.2020 қабылданған орны: 1000500000000 актіні қабылдаған Орган: 103001000000 қолданылу аймағы: 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000: 029000000000 / 028000000000 / 029002000000 / 028004000000 / 029001000000 / 026000000000 / 001000000000 / 001008000000 / 030000000000 акт нысаны: COMM / code заңды күші: 1900 акт тілі: rus  

 

 

 

 

 

Назар аударыңыз!  

«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.  

Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.    

Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы