Әкімшілік іс бойынша қаулыға шағым
Назар аударыңыз! Заң және құқық адвокаттар кеңсесі сіздің назарыңызды осы құжаттың негізгі екендігіне және әрдайым нақты жағдайдың талаптарына сәйкес келмейтіндігіне аударады. Біздің заңгерлер сіздің жағдайыңызға сәйкес келетін кез-келген құқықтық құжатты жасауға көмектесуге дайын. Толық ақпарат алу үшін заңгерге / адвокатқа хабарласыңыз, телефон арқылы; +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Қостанай облыстық сотының әкімшілік істер жөніндегі сот алқасына
т/к .е. ЖСН... Жітіқара қаласы, ... ұялы. 8747....
Шағым
әкімшілік іс бойынша қаулыға
2018 жылғы 17 шілдеде Жітіқара аудандық сотының қаулысымен мен АӘК туралы ҚРК-нің 610-бабы 1-бөлігі бойынша Әкімшілік құқық бұзушылық жасағаны үшін кінәлі деп танылдым және 20 АЕК мөлшерінде айыппұл түрінде әкімшілік жазаға тартылдым. Осы қаулымен мен келесі негіздер бойынша келіспеймін.
Хаттамаға сәйкес маған жол ережесін бұзу туралы айып тағылды: 11.1.3-тармақ-басып озуды бастамас бұрын, жүргізуші: сол жолақпен алға жылжып келе жатқан көлік құралының жүргізушісі солға маневр жасау туралы сигнал бермегеніне көз жеткізуі керек, ал 11.5 - тармақ-басып озуға тыйым салынады: басып озуды немесе айналып өтуді жүзеге асыратын көлік құралы. Мен негізгі жолмен шамамен 60 км/сағ жылдамдықпен жүрдім; басып озуға тыйым салатын немесе негізгі жолдың бағытының өзгеруін көрсететін белгілер, сондай-ақ қарсы жолаққа шығуға тыйым салатын жол белгілері болған жоқ. Алдымда и.Д. В. басқаратын көлікті көріп, мен солға бұрылу сигналын қосып, қарсы қозғалыс жолағына қайта оралдым. Бұл жағдайда қозғалатын көліктің алдында бұрылыс сигналы қосылмаған. И. Д.В. ілеспе бағытта жүріп, сот отырысында ол бұрылысты қосып, бұрылыс маневрін жасай бастағанын және осы уақытта қақтығыс болғанын түсіндірді. Мен қиылыста басып озу маневрін жасадым. Сонымен қатар, менің сұрағыма, ол қиылыстан қандай қашықтықта бұрылыс сигналын енгізді, и. Д.В. қиылыстан 10 метр қашықтықта деп жауап берді. Менің басқаруымдағы көлік қандай қашықтықта және қай жолақта болғаны туралы ешқандай түсініктеме бермеді, И. Д. В. сотқа түсіндірмеді. Бұрылыс маневрін жасамас бұрын, ол өзінің маневрінің қауіпсіздігіне көз жеткізу үшін артқы көрініс айналарына қарады, и.Д. В. да сөйлемеді. Оның айғақтары сот отырысының бейнежазбасымен расталады. Әкімшілік іс материалдарында сот отырысында ешкім дауласпаған жол-көлік оқиғасының схемасы бар. Бұл схемада автомобильдердің соқтығысуы қиылыста болмағанын көруге болады, дейді И. Д. В. оның алдында және менің көлігімнен келе жатқан жолдағы тежеу жолы маған жүктелген қашықтықты сақтамау бұзылуына сәйкес келмейді, сондықтан мен басып оздым. Сонымен қатар, менің көлігімнің тежеу жолы 16 м болды және апат схемасында көрініп тұрғандай, ол толығымен қарсы қозғалыс жағында, бұл менің басып озуды бастағанымды көрсетеді. Бұл ретте, ЖКО сызбасында көрініп тұрғандай, и.Д. В. қарсы қозғалыс жолағына шығып, солға бұрылу маневрін жасады.
Әкімшілік іс бойынша қаулыға шағым
Жоғарыда айтылғандай, и. Д. В. сот отырысында бұрылысқа дейін 10 метрге бұрылыс сигналының көрсеткішін қосқанын түсіндірді. Секундына метрге есептегенде 60 км/сағ рұқсат етілген жылдамдықпен жүру кезінде бұл 16,6 м/с құрайды, яғни жүргізуші и.Д. В. маневр жасаудан 1 секунд бұрын бұрылыс сигналын беру алдын-ала деп санады. Бұл жағдайда жол қозғалысы ережелерін и.Д. В. бұзды деп санаймын, ол жол қиылыстарынан өту ережелерін сақтай отырып, мұқият және мұқият болған кезде бұл апаттың алдын алады. П. т. сәйкес 8.1., 8.2., 8.5. Жол қозғалысы ережелері маневрді бастамас бұрын жүргізуші тиісті мақсаттағы Жарық көрсеткіштерімен сигналдар береді, бұл ретте маневр қауіпсіздікті сақтай отырып жүзеге асырылады және қозғалыстың басқа қатысушыларына кедергі келтірмейді. Бұрылыс көрсеткіштерімен сигнал беру қозғалыстың басқа қатысушыларын адастырмай, маневрді орындау басталғанға дейін алдын ала жүргізіледі және ол аяқталғаннан кейін дереу тоқтатылады. Қайта құру кезінде жүргізуші қозғалыс бағытын өзгертпестен жол бойында жүретін көлік құралдарына жол береді. Нәтижесінде қозғалатын көлік құралдары арасында қауіпті қашықтық пайда болатын қайта құруға жол берілмейді. Сигнал беру жүргізушіге артықшылық бермейді және оны сақтық шараларынан босатпайды.
8.7-тармаққа сәйкес. Жол қозғалысы ережелерін бұру жолдардың жүру бөліктерінің қиылысынан шыққан кезде көлік құралы қарсы қозғалыс жағында болмайтындай етіп жүзеге асырылады. И. Д. В. бұрылыс жасау кезінде жоғарыда аталған Ережелердің барлық тармақтары бұзылды, атап айтқанда: солға бұрылу сигналы алдын ала қосылмаған, маневр қауіпсіздікті сақтамай жүзеге асырылған және қозғалыс бағытын өзгертпестен жолда келе жатқан көлік құралына жол бермей, қозғалыстың басқа қатысушысына кедергі келтірген, қауіпті қашықтықты құра отырып, қайта құруға жол берген, қарсы жаққа қарай бұрылу маневрін жасаған жол-көлік оқиғасына әкеп соқтырған қозғалыстар. Менің әкімшілік құқық бұзушылық жасаудағы кінәм әкімшілік іс материалдарымен және И.Д. В. айғақтарымен дәлелденбеген деп санаймын. Баяндалғанның негізінде, өтінемін: ҚРК-нің 610-бабы 1-бөлігі бойынша Әкімшілік құқық бұзушылық құрамының болмауына байланысты маған қатысты әкімшілік істі тоқтату.
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
Жалоба на постановление по административному делу
178 рет жүктеп алынды