Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / Кейстер / Мемлекеттік сатып алу туралы істер бойынша

Мемлекеттік сатып алу туралы істер бойынша

Мемлекеттік сатып алу туралы істер бойынша

Мемлекеттік сатып алу туралы істер бойынша 

Мемлекеттік сатып алу туралы Заңның 11 б. 5 тар. сәйкес мемлекеттік сатып алудағы теріс пиғылды қатысушыларының тізімдемеге кіруі:

Біліктілік талаптары бойынша дұрыс емес ақппаратты берген ықтимал өнім беруші;

 /мемлекеттік сатып алуға қатысқанына байланысты шектеулер/ Заңның 6 б. талабының жіберген бұзушылығы ықтимал өнім беруші;

Мемлекеттік сатып алу жөнінде келісім жасаудан жалтартақан ықтимал өнім беруші;

Олармен мемлекеттік сатып алу жөнінде жасасқан келісімдері бойынша өзінің міндеттерін тиісінше орындамаған жеткізіп салушы.

Мемлекеттік сатып алудың теріс пиғылды қатысушылардың тізілімі заңды күшіне еңген сот шешімі негізінде қалыптастырылады.

Ықтимал өнім берушіні мемлекеттік сатып алудың теріс пиғылды қатысушы деп тану туралы берілген талаптардың мерзімі Заңмен орнатылған.

Тұлғаның мемлекеттік сатып алу туралы Заңның 10 б. 3 тар. сәйкес, әлеуетті өнім берушінің біліктілік талаптары бойынша анық емес ақпарат беру фактісін анықтаған тұлғалар:

1) осындай факті анықталған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей, хабарламаға осы фактілерді растайтын құжаттардың көшірмесін қоса беріп, тапсырыс берушіні және уәкілетті органды жазбаша түрде хабардар етуге;

2) осындай факті анықталған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей, біліктілік талаптары бойынша анық емес ақпарат ұсынған әлеуетті өнім берушіні мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушы деп тану туралы сотқа қуыным беруге міндетті.

Осы тармақтың 2) тармақшасының талабы Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті мен облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларына, олар мемлекеттік сатып алудың тапсырыс берушілері (ұйымдастырушылары) ретінде болатын жағдайларды қоспағанда, қолданылмайды. Мемлекеттік сатып алу туралы Заңның 11-бабының 4-тармағына сәйкес,

  1. Мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімі:

- біліктілік талаптары бойынша дәйексіз ақпарат табыс еткен әлеуетті өнім берушілердің;

 - осы Заңның 6-бабы талаптарының бұзылуына жол берген әлеуетті өнім берушілердің;

- жеңімпаздар деп айқындалған, мемлекеттік сатып алу туралы шартты жасасудан жалтарған әлеуетті өнім берушілердің;

- мемлекеттік сатып алу туралы өздерімен жасасқан шарттар бойынша өз міндеттемелерін орындамаған не тиісті түрде орындамаған өнім берушілердің тізбесін білдіреді.

Мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімі заңды күшіне енген соттар шешімдерінің негізінде қалыптастырылады. Заңда әлеуетті өнім берушілерді мемлекеттік сатып алудың жосықсыз қатысушысы деп тану туралы талаптар беру мерзімі белгіленген.

Осы тармақта көзделген негіздер бойынша мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілген әлеуетті өнім берушілер немесе өнім берушілер соттың оларды мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар деп тану туралы шешімі заңды күшіне енген күннен бастап жиырма төрт ай бойы мемлекеттік сатып алуға қатысуға жіберілмейді.

Осы Заңның 38-бабы 2-тармағының 2) тармақшасында көзделген жағдайда мемлекеттік сатып алу туралы шарт мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілген әлеуетті өнім берушімен жасалуы мүмкін.

Мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде қамтылған мәліметтер осы тармақтың үшінші бөлігінде белгіленген мерзім аяқталған күннен бастап, бір жұмыс күнінен кешіктірілмей аталған тізілімнен шығарып тасталады.

Әлеуетті өнім берушіні немесе өнім берушіні мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізу туралы шешімге олардың сот тәртібімен шағымдануына болады.

Осы тармақтың бірінші бөлігінің 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген жағдайларда тапсырыс беруші әлеуетті өнім берушінің немесе өнім берушінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұзу фактісі туралы өзіне белгілі болған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей, мұндай әлеуетті өнім берушіні немесе өнім берушіні мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушы деп тану туралы қуыныммен сотқа жүгінуге міндетті.

Осы тармақтың бірінші бөлігінің 1) және 2) тармақшаларында көзделген жағдайларда, мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушы әлеуетті өнім берушінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұзу фактісі туралы өзіне белгілі болған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей, мұндай әлеуетті өнім берушіні мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушы деп тану туралы қуыныммен сотқа жүгінуге міндетті.

Зерделеу көрсетті, яғни ҚР ЖС 2012 жылдың наурызында өткізілген берілген істердің сатыларын қарауда сот тәжірибесінің қорытындысы шықаннан кейін мемлекеттік сатып алудағы теріс пиғылды қатысушылары деп тану туралы талап тілектерінің мерзімдерін қолданудағы туындаған сот тәжірибе мәселелерінің «Мелекеттік сатып алу туралы» ҚР Заңының 10 б. 2 тар. және 11 б. 5 бөл., 5 тар. сәйкес істерді қарау барысында берілген қорытындының талаптары сәйкестендірілді.

 ҚР ЖС 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Нормативтік қаулының «Мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманың соттармен қолдану туралы» және 6 тар. түсіндірмеде жеткізуші мемлекеттік сатып алу туралы келісім жасаудан жалтартқан деп саналады, 2014ж.

Көрсетілген сатының істерді қарау тәжірибесінің куәландыруы соттың «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңның 31 б. 9 тар.қолдану қателіктері іс жүзінде жол бермейді. Қорытындыға берілген шешімдерге келсек, берілген іс сатысы бойынша, талапкерлердің жауапкерлерге талаптың беруі: Ықтимал өнім берушіні мемлекеттік сатып алудың теріс пиғылды қатысушысы деп тану туралы; Соммаларды өндіріп алу /төлемдер, шығындар және айыппұл ықпал шаралары/;

Мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша /келісімдерді, хаттамаларды, конкурстық комиссия шешімдерін заңсыз деп тану/ Шартты бұзу туралы немесе оған өзгертулер еңгізу Шартты орындауға мәжбүрлеу Республика соттары мемлекеттік сатып алу заң нормасын дұрыс қолданғанын және кейбір істер бойынша заң нормасына әр түрлі түсінік беру.

2014 ж. барлық соттармен 32.067 мемлекеттік сатып алуға байланысты азаматтық істер бойынша шешімдер шығарылған, істер сатының Жіктегіш мәліметіне сәйкес: Ақмола облысында 971 шешім, Астана қ. 5216 шешім, Ақтөбе облысында 1054, Алматы қ. 5170, Алматы облысында 1632, Атырау облысында 699, БҚО 1708, Жамбыл облысында 1431, ШҚО 1096, Қарағанды облысында 2727, Қостанай облысында 1434, Қызылорда облысында 1563, Манғыстау облысында 810, Павлодар облысында 1615, СҚО 680,. 2014ж. Қаралған істер бойынша шығарылған шешімдердің көбі Астана қ., Алматы қ. МАЭС, ОҚБ, Қарағанды облысы.

 

  1. Батыс Қазақстан облыстық сотының апелляциялық алқасымен 17.11.2014ж. «БҚО бойынша қылмыстық-атқару жүйесі Департаменті» ММнің «БҚО қаржы бақылау инспекциясы» ММ-не 04.04.2014ж. № 07-4-1/783 бақылау нәтижесінен анықталған бұзушылықтарды жою туралы ұсынуды заңсыз деп тану туралы, талапкер «БҚО бойынша қылмыстық-атқару жүйесі Департаменті» ММ-нің МАЭС 22.09.2014ж. шешіміне апелляциялық шағымы бойынша. «БҚО бойынша қылмыстық-атқару жүйесі Департаменті» ММ-нің талабы соттың бірінші сатысында бас тартылған.

Талапкер «БҚО бойынша қылмыстық-атқару жүйесі Департаменті» ММ-нің апелляциялық шағымында шешімінің күшін жоюды сұрап, және соттың нәтижесі нақты істің мән-жағдайына сәйкестенбеуін көрсетіп, талап толық түрде қанағаттандыруды сұрады. Сот қаулысымен талапкердің бақылау нәтижесі бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы талабы өзгеріссіз, талапкер «БҚО бойынша қылмыстық-атқару жүйесі Департаменті» ММ-нің апелляциялық шағымы қанағаттандырусыз қалдырылды.

Осыған орай сотпен анықталғаны, «Орал қаласындағы 900 орынды қатаң режиміндегі түзету колониясының РУ-170/3 Мекемесін қайта құру» объектінің құрылысына бөлінген бюджеттік қаражатты мақсатты пайдалану және мемлекеттік сатып алу туралы Заңдылықтың сақталу мәселесі бойынша жауапкермен тематикалық бақылау өткізілген.

Бақылау нәтижесі бойынша, жауапкер 05.03.2014ж. акті құрап, яғни арызданушы мен «Еңбек» АММ арасында 20.02.12ж. №5 «Орал қаласындағы 900 орынды қатаң режиміндегі түзету колониясының РУ-170/3 Мекемесін қайта құру» объектінің құрылысына жалпы 1220886210 теңге сомасына, соның ішінде 2012 жылы 866662210 тенге көлемінде сомма бөлінген туралы мемлекеттік сатып алу туралы келісім жасалған.

Арызданушы келісімнің шартын бұзып, қабылданған тауарды қарау барысында 2012 жылғы желтоқсан айына тоңазытқыш 7 данада, 3 508 864 тенге сомаға болмауы /жиһаз, технологиялық жабдық/ орындалған жұмысты қабылдау №13 актісі негізінде. Бірақ, көрсетілген сомаға, яғни 3 508 864 тенгенің арызданушымен анықталған тауардың орнына 7 данадағы тоназытқыш жалпы құны 525 000 тенгені құрайды, арызданушы шағымданбаған.

Көрсетілген актісінің негізінде жауапкермен бұзушылықтың жоюынына ұсыныс еңгізілген, туралап айтқанда, қаражат бұзушылықтың жұмыстың орындалуы арқылы 3 905 512 теңге көлемінде қаражат бұзушылықтары анықталған. Дауды шешуде апелляциялық сот сатысы АК-нің 272 б. басшылыққа алып, талапкердің дәлелдеріне баға беріп, АК-нің 622 б. 1 бөл. 7.4.7. тар. ҚР РДС 1.03-02-2010 «Тапсырыс беруші туралы ереже» баға бойынша төлеу мүмкіндігі көзделген, егер мердігердің жұмыс барысында алған үнемдеуін жұмыс сапасының нашарлауы, оны дәрменсіз деп танып, ПСД көзделген /түрі, суықтату жүйесі, компрессор, энергияны пайдалану, қуатын және т.б./ техникалық маманданымына сәйкестігі туралы арызданушы дәлелдер бермеді.

«Орал қаласындағы 900 орынды қатаң режиміндегі түзету колониясының РУ-170/3 Мекемесін қайта құру» объектінің құрылысына бөлінген қаражат бюджеттік қаражаттар болып саналады. Бюджеттік қаражатты үнемді пайдалануы келісімнің 2.2., 2.3. тармақтарына сәйкес келісім құнын азайту түрінің келісіміне қосымша келісім жасату қажет болды.

Сонымен қатар, бірінші сатыдағы сот жауапкер өкілінің жазбаша арызына сәйкес, талап қою мерзімінің қолдануы бойынша дұрыс көрсеткен, яғни арызданушыдан ұсыныс 04.04.2014ж. алынған, ал сотқа 20.08.2014ж. жүгінген, яғни төрт ай өткен соң.

Сондықтан сотқа жүгіну мерзімі өткен. Талапкер өткен мерзімді қайта орнату өтінішхатын өтінген жоқ. Азамат және заңды тұлға өз құқықтарының, бостандықтарының және заңмен қорғалатын мүдделерiнiң бұзылғаны туралы өздерiне мәлiм болған күннен бастап үш ай iшiнде сотқа арызбен жүгiнуге құқылы.

Апелляциялық шағымда көрсетілген дәлелдер, соттың бірінші сатыдағы қарауында қаралды және оған дұрыс заңды баға берілген. Бірінші сатыдағы сот шешімінің өзгеруі немесе күшінің жойылуы үшін негіздеме болатын жаңа дәлелдер жоқ, олар апелляциялық шағымда көрсетілмеген.

 

  1. Осы соттың апелляциялық сот алқасымен 2014 жылғы 04 қарашада «Эврика» ЖШСнің «Орал қаласынын Салық басқармасы» ММ-не 27.06.2014ж. хабарламаны заңсыз деп тану туралы азаматтық ісі қаралған, талапкердің БҚО МАЭС 19.09.2014ж. шешіміне түскен апелляциялық шағымы бойынша.

 Іс бойынша даудың мәні болып саналатын, ҚҚС бойынша есептен алу қажеттілігі «Эврика» ЖШС-нің мекен жайына шығарылған, сонымен қатар Орал қалалық сотының 03.02.2014ж. заңды күшіне еңген үкімі негізінде «Рунтел» ЖШС-нің өтірік кәсіпкерімен өзара есеп айырысу бойынша КПН сомаларынан алып 2014 жылғы 27 маусымдағы № 2718А0900010 камералдық бақылау нәтижесі бойынша салық қызмет органдарымен анықталған, бұзушылықтарды жою туралы хабарлама.

БҚО МАЭС 19.09.2014ж. шешімді қанағаттандырудан бас тартылды. Апелляциялық шағымда талапкер сот шешімінің күшін жоюын және арызды қанағаттандыру жөнінде жаңа шешім қабылдауды сұрады.

Апелляциялық сатыдағы сот, бірінші сатыдағы соттың шешімін заңды деп санаған, себебі қаулыда сот қорытындының негізділігі көрсетілген және СК 257 б. 3 тар. 1/ тар. мен 115 б. 2 тар. Сәйкес, өтірік кәсіпорынмен операциялар бойынша ҚҚС соманың есептен алуын салық органның хабарламасына сәйкес.

 Соттардың бірінші және апелляциялық сатыларында анықталғаны, яғни Орал қалалық сотының 03.02.2014ж. үкімінің негізінде А.К.Боранов пен А.К.Қосжанов ҚР ҚК 312 б. 4 бөл. «а» тар., 192 б. 2 бөл., «б» тар. бойынша жасалған қылмыстары үшін кінәлі деп танылған, нақты айтқанда 2011 жылғы қаңтардан желтоқсанға дейін «Рунтел» ЖШС атынан заңсыз қызмет жасаған, әр-түрлі кәсіпорынның мекен жайына жасанды шот-фактура, теліндеме, түбіртіктер жазған, кәсіпорнынның келісім шарт агентінің салық төлемеу түрінде мемлекетке кең көлемде залал келтірілген, соның ішінде «Эврика» ЖШС. Көрсетілген деректі дәлелдеме ретінде бағалай отырып, соттар, ҚР ЖС НҚ 27.02.2013ж.

«Салық заңнамасын қолдану сот тәжірибесі туралы» оны дәлелді деп санап, келтірілген залал дерек дәлел қажеттілігінің жоқтығының қорытындысына келді, осыған орай, талапкердің жасалған келісімдердің жарамды екендігінің дәлелдерін, сот болмады деп, ал бірінші сатыдағы соттың шешімін заңды деп таныды.

 

  1. ҚР Қостанай облыстық соттың азаматтық және әкімшілік істер жөніндегі апелляциялық сот алқасы «Қостанай қаласы Әкім аппараты» ММнің «Қостанай облысының қаржы бақылау инспекциясы» ММ-не ұсынысты шағымдау туралы азаматтық істі қарады, талапкердің Қостанай облыстық соттың МАЭС 2014 жылғы 12 наурыздағы шешіміне түскен апелляциялық шағымы.

Материал ісіне келсек, «Қостанай қ. Әкім аппараты» ММ-нің «Қостанай облысының қаржы бақылау инспекциясы» ММ-не ұсынысты шағымдаумен жүгінген, оны былай дәлелдеген, 23.09.2013ж. талапкер «Приобретение» /электрондық басқару кезек жүйесі/ мемлекеттік сатып алу бойынша электрондық конкурс өткізілген. 16.10.2013ж. № 626219 хаттама негізінде конкурсқа қатысуға үш арыз түскен: ТОО ATM Trade & Service TURNKEY INTELLIGENT SYSTEMS bass technology.

ҚР «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңына сәйкес 16.10.2013ж. №626219 электрондық конкурсына мемлекеттік сатып алуға қатысуға рұқсаттама бойынша хаттама рәсімделген, «Вass technology» ЖШС-нің өтінімі 2012 жылғы 15 мамырдағы №623 ҚР Өкіметтің бекітілген қаулысымен электрондық мемлекеттік сатып алуды өткізу Ережесінің 46 тармағына сәйкес, конкурстық құжаттама талаптарына сәйкестенбеуіне байланысты электрондық мемлекеттік сатып алуға рұқсат берілмеген. 2013 жылғы 18 желтоқсанда талапкердің атына жауапкер анықталған бұзушылықтың шарты мен себебін жоюдағы 10.12.2013ж. № 07/2145 ұсыныс енгізген. Көрсетілген ұсыныста, бұзушылыққа жол беру шарты мен себептерін жою мақсатында ҚР мемлекеттік сатып салу заңының талаптарын бөлшектеп зерделеу ұсынылады.

Талапкер ұсыныстағы көрсетілген дәлелдермен келіспеді, көрсетілген ұсыныс заңсыз және күшін жоюға жатады, яғни жауапкердің құзыретіне ұсыныс беру жатпайды. Сонымен қатар, шағымдалған ұсыныс қажетті бұзушылықтарды жоюды көрсетпейді немесе көрсетілген ұсыныстағы қандай құжаттың күшін жою қажеттілігін көрсетпейді, оны орындауға мүмкіндік бермейді.

ҚР «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңының құзырында мемлекеттік сатып алу саласындағы іске асыру өкілетті органның құзыретіне «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңының 14 б. көрсетілген нақты әрекеттері қойылған, осыған орайұсыныс беруге жауапкердің құзыры жоқ. «Қостанай қаласы Әкімі аппараты» ММ-нің «Қостанай облысының қаржы бақылау инспекциясы» ММ-не ұсынысты шағымдау бойынша арызы қанағаттандырудан бас тартылды, талапкер келіспей апелляциялық шағымда талапты қанағаттандыру жөнінде жаңа шешімді шығаруды сұрады, сонымен қатар 05.12.2013ж. бақылау акт нәтижесінің келіспеуінің дәлелдері бойынша.

Апелляциялық сатыдағы сот қаулысымен бірінші сатыдағы соттың шешімі өзгеріссіз қалдырылды, сот өзінің қаулысында жағдайдың мәнін толық анықтап туылған дауға қажетті баға берді. Талапкердің апелляциялық сатыдағы сотына арызданған жаңа дәлелі ҚР АІЖК 345 б. 2 бөл. бойынша назарға алынбады.

Сонымен қатар, лауазымды тұлғалар ҚР ӘҚБК 167 б. 6-2 бөл. бойынша әкімшілік жауапкершілікке тартылған. Бірінші сатыдағы сот шешімнің өзгеруін немесе күшін жою үшін құқықтық негіздеме тапқан жоқ.

 

  1. Алматы қаласының азаматтық және әкімшілік істер бойынша апелляциялық сот алқасы «Халмар» ЖШС-нің «Алматы қ. Медеу ауданы бойынша салық басқармасы» ММ-не 03.02.2014ж. № 6009АЕ900001, 6009АН5000001, 18.02.2014ж. 6009АН2000001 камералдық бақылау нәтижесі бойынша салық қызмет органдарымен анықталған, бұзушылықтарды жою туралы хабарламаның күшін жою талап арызы бойынша азаматтық іс қаралды және жіберілген бұзушылықтарды толық түрде мәжбүрлеп жою, «Халмар» ЖШС-нің Алматы қ. МАЭС 05.05.2014ж. шешіміне апелляциялық шағымы.

«Халмар» ЖШС-нің «Алматы қ. Медеу ауданы бойынша салық басқармасы» ММ-не 03.02.2014ж. № 6009АЕ900001, 6009АН5000001, 18.02.2014ж. 6009АН2000001 камералдық бақылау нәтижесі бойынша салық қызмет органдарымен анықталған, бұзушылықтарды жою туралы хабарламаның күшін жою талап арызы бойынша азаматтық іс қаралды және жіберілген бұзушылықтарды толық түрде мәжбүрлеп жою, яғни 18.02.2014ж. № 6009АН2000001 өтірік кәсіпорын «Номад Строй Құрылыс компания» ЖШС өтірік кәсіпорынның өзара есеп айырысуы бойынша Жамбыл облыстық МАЭС 19.11.2013ж. шешімі негізінде жолданған.

Мемлекеттік келісім шарт агентін жарамсыз деп санау сот шешімі. «Халмар» ЖШС-нің арызы жауапкердің мекен жайына сот үкімін беру өтініші хабарламаның жолдау негізі болып танылады, соңғысы қанағаттандырылусыз қалдырылды.. ҚР СК 258 б. 1 тар. 115 б. 4 тар. қолдануда әкімшілік соттың қаулысы немесе қылмыстық соттың үкімі қажет. Сәйкес сот актының болмауы хабарламаны жолдауға негіздеме болады.

Алматы қ. МАЭС шешімімен «Халмар» ЖШС-нің «Алматы қ. Медеу аудандық салық басқармасы» ММ-не камералдық нәтижесі бойынша салық қызмет органдарымен анықталған бұзушылықтарды жою туралы көрсетілген хабарламаның күшін жою туралы талап арызы қанағаттандырылмады, талапкер онымен келіскен жоқ.

«Халмар» ЖШС апелляциялық шағымда сот шешімінің күшін жоюды сұрады, себебі оның ойынша сот берілген дәлелдемелерге дұрыс баға берілмеді. Апелляциялық сот сатысы ҚР СК 257 б. 1 тар. 3 115 б. 2 тар. ережесін басшылыққа алды.

 Камералдық бақылау нәтижесі бойынша салық қызмет органдарымен анықталған бұзушылықтар жою туралы хабарламадан 03.02.2014ж. № 6009АЕ900001, 6009АН5000001, 18.02.2014ж. 6009АН2000001 Жамбыл облысының Тараз қ. №2 сотының 16.05.2013ж. сот қаулысына сәйкес өтірік кәсіпорын деп танылған «Ар Нұр» компания ЖШС-нен өзара есеп айырысу бойынша алып тастау.

Сонымен қатар, «Weis-Тараз» ЖШС және «Қазақстан неотехнология» ЖШС-нен өзара есеп айырысу бойынша оларды МАЭС қылмыстық істер бойынша Жамбыл облыстық сот үкімі негізінде.

Алқаға сүйенсек, арызданушының талапты қанағаттандырудан бас тартуы бірінші сот сатысы өтірік кәсіпкерлікпен айналысуы заңды күшіне енген Жамбыл облысының №2 Тараз қ. сотының 16.05.2013ж. және Жамбыл облысының 19.12.2013ж. қылмыстық істер бойынша МАЭС үкімімен, қаулысымен анықталды.

  1. БҚО азаматтық және әкімшілік істер бойынша сот алқасының апелляциялық тәртібінде «БҚО Бурлинск ауданының құрылыс бөлімі» ММнің «БҚО бойынша қаржыны бақылау инспекциясы» ММ-не № 05.06.2014ж. 7-6-1/1226 Ұсынуды жарамсыз және заңсыз деп тану туралы арызы қаралған, ШҚО Бурлинск ауданының құрылыс бөлімі» ММ-нің бөлім басшысының м.а. С.Г.Уркеновтан түскен ШҚО МАЭС 11.08.214ж. шешіміне апелляциялық шағымы.

Іс бойынша апелляциялық сот сатысымен анықталғаны, «БҚО Бурлинск ауданының құрылыс бөлімі» ММ-нің «БҚО бойынша қаржыны бақылау инспекциясы» ММ-не № 05.06.2014ж. 7-6-1/1226 Ұсынуды жарамсыз және заңсыз деп тану туралы арызы сотқа жүгінген, жауапкермен 28.05.2014 жылдан 02.06.2014ж. дейін 01.01.2014 жылдан 27.05.2014 жылға дейінгі мерзімде БҚО Ақсай қ. Қарашағанақ-1 шағын ауданда барлық санаттағы азаматтар үшін 144 пәтерлі құрылыс № 686033 электрондық конкурсын өткізу барысында ҚР мемлекеттік сатып алу заңнамасын сақтайтын тематикалық бақылау өткізілген.

Бақылау барысында анықталғаны, «Бірлік» ЖШС-нің ықтимал өнім беруші өтінімі шеттеледі, себебі талапқа сәйкес келмейді, өйткені жобада лифтіні монтаждау газбен жабдықтау бойынша көзделген жұмыстар болды.

Заңнаманның талабына сәйкес, осы қызмет түрімен айналысу сәйкес лицензияны талап етеді, ал лицензия ықтимал өнім берушіде болған жоқ.

Бірінші сатыдағы соттың шешімімен «БҚО Бурлинск ауданының құрылыс бөлімі» ММ-нің «БҚО бойынша қаржыны бақылау инспекциясы» ММ-не № 05.06.2014ж. 7-6-1/1226 Ұсынуды жарамсыз және заңсыз деп тану талап арызы бойынша қанағаттандырудан бас тартылған.

Бөлім басшысының м.а. С.Г.Уркенов бірінші сатыдағы соттың шешімімен келіспей, соттың 18.08.2014ж. шешіміне апелляциялық шағым түсірді, сол шағымда оның күшін жойып, жаңа шешім шығаруды талап етті.

Апелляциялық сатыдағы сот істің мән жайын зерттеп, тараптарды прокурордың қорытындысын тыңдап шешімді заңды деп «Мемлекеттік сатып алу туралы» 15 б. 1,7,6 ережелері негіз болды.

«Мемлекеттік сатып алу саласында заннамалардың сақталуын бақылауы көрсетілген Заңы бақылау объектісін жоспарлы және жоспарсыз тексеруді орындауымен жүзеге асырылады. Мемлекеттік қаржы бақылау органдары бақылау іс-шараларын жүргізу нәтижесінде тиісті бақылау объектілерінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұзғанын анықтаған жағдайда қаулылар, ұсынулар жібереді, Уәкілетті орган бақылау іс-шараларын жүргізу нәтижесінде бақылау объектісінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұзғанын анықтаған жағдайда бақылау объектісін орындауға міндетті ұсыну жібереді. Айта кететін тағы бір жайт, «Уральскстройинвест» ЖШС-нің арызы мен БҚО бойынша қаржы бақылау инспекциясының 27.05.2014ж. бұйрығы негізінде «БҚО Бурлинск ауданының құрылыс бөлімі» ММ-де «БҚО Ақсай қ. Карашағанақ-1 шағын ауданында барлық санатты азаматтары үшін тұрғын үй 144 құрылысы» № 686033 электрондық конкурс өткізу барысында мемлекеттік сатып алу туралы ҚР заңнамаларының сақталу мәселесі бойынша тематикалық бақылау өткізілгеннен кейін «БҚО Бурлинск ауданның құрылыс бөлімі» ММ-нің аттарына акті жасалып 05.06.2014ж. № 07-6-1/1226 анықталған себептер мен шарттарды жоюға Ұсыныс жолданды. БҚО 18.18.2014ж. шешімі өзгеріссіз, апелляциялық шағымы қанағаттандырусыз қалдырылды.

 

  1. 2014 жылғы 14 сәуірдегі ШҚО МАЭС шешімі «Ульбин металлургиялық завод» АҚ «ШҚО салық департаменті» ММ-не 08.08.2013ж.№23 салық тексеріс нәтижесінде хабарлаудың күшін жою, яғни корпорацияның табыс салығы 46 739 713 тенге, өсімақы 33 450 908 тенге, азайтылған шығын, бюджетке төленетін сома 48 682 344 тенге заңды тұлғаның мүлігіне 155 337 тенге сомасында, өсімақы 92 128 тенге сомасында, шет азаматтарынан ЖТС 639 087 тенге, өсімақы 145 544 тенге, 2008 жылғы азайтылған шығын 449 141 819 тенге сомасында, мүлік салығын есептеу бөліміндегі 155 337 тенге, өсімақы 92 128 тенге, сонымен қатар 2008 жылғы есепке байланысты емес негізгі қаражат 108 635 747 тенге – күші жойылған, шығынның азаюы салықты есептеу бойынша салық тексеріс нәтижесі бойынша хабарламаның күшін жою талап арызы бойынша сот осы бөлімде салық органның хабарламасын заңсыз деп тануды қаулы етті.

Сот шешімінің қалған бөлімі өзгертуссіз қалдырылды, «Ульбин металлургиялық завод» АҚның шағымын көрсетілген бөлімде қанағаттандырусыз қалдырды, салық департаментінің апелляциялық шағымы жартылай қанағаттандырылған.

08.08.2013. №23 салық тексеру нәтижесі бойынша 155 337 теңге сомаға заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлердің мүлігіне айыппұл, 155 337 тенге сомаға заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлердің мүлігіне салықтың жартылай бөлігі, заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлердің мүлік салығына 92 128 тенге айыппұл, шет азаматтарынан төлеу көзінен салынатын жеке табыс салығы 639 087 тенге, шет азаматтырының жеке табыс салығынан түсетін табысына айыппұл сомасы 145 544 тенге, бюджетке төлеуге жатпайтын азайтылған шығын 400 459 475 тенге бойынша хабарламаның күші жойылған және заңсыз деп танылған. 08.08.2013ж.

№23 салық тексеру нәтижесі бойынша 46 739 713 тенге сомадағы корпороциялық табыс салығының, 33 450 908 тенге сомадағы корпорациялық табыс салығы бойынша өсімақы, бюджетке төлеуге жатпайтын азайтылған шығын 48 682 344 тенге бөлігінде хабарламаның күшін жою және заңсыз деп тану талап арызын қанағаттандыруда бас тартылған. «ШҚО салық департаменті» ММ-нен «Ульбиндік металлургиялық завод» АҚ пайдасына сот шығындарын 10 321 тенге өндіріп алу.

Апелляциялық шағымда талапкердің сот шешімімен келіспей, бас тартудағы тану бөлімінде заңсыз деп тану және салық тексерісінің нәтижесі бойынша хабарламаның күшін жою, ал КТС бөліміне есептеу 46 739 713 тенге, өсімақы 33 450 908 тенгенің күшін жою, талап арызды толық қанағаттандыру туралы жаңа шешім қабылдау. Шешімнің қалған бөлімін өзгеріссіз қалдыру.

Апелляциялық шағымда «ШҚО бойынша салық департаменті» ММ сот шешімін өзгертуді, яғни шешімнің заңсыз деп танылған бөлімін, заңды тұлғаның мүлігіне 155 337 тенге сомасында, өсімақы 92 128 тенге сомасында, шет азаматтарынан ЖТС 639 087 тенге, өсімақы 145 544 тенге, азайтылған шығын 400 459 475 тенге сомасында салықты есептеу бойынша салық тексеріс нәтижесі бойынша хабарламаның күшін жоюды сұрады.

Шешімнің қалған бөлімінде өзгеріссіз қалдыру. 2014 жылғы 14 сәуірдегі ШҚО МАЭС шешімі «Ульбин металлургиялық завод» АҚ «ШҚО салық департаменті» ММ-не 08.08.2013ж.№23 салық тексеріс нәтижесінде хабарлаудың күшін жою, яғни корпорацияның табыс салығы 46 739 713 тенге, өсімақы 33 450 908 тенге, азайтылған шығын, бюджетке төленетін сома 48 682 344 тенге заңды тұлғаның мүлігіне 155 337 тенге сомасында, өсімақы 92 128 тенге сомасында, шет азаматтарынан ЖТС 639 087 тенге, өсімақы 145 544 тенге, 2008 жылғы азайтылған шығын 449 141 819 тенге сомасында, мүлік салығын есептеу бөліміндегі 155 337 тенге, өсімақы 92 128 тенге, сонымен қатар 2008 жылғы есепке байланысты емес негізгі қаражат 108 635 747 тенге – күші жойылған, шығынның азаюы салықты есептеу бойынша салық тексеріс нәтижесі бойынша хабарламаның күшін жою талап арызы бойынша сот осы бөлімде салық органның хабарламасын заңсыз деп тануды қаулы етті.

Сот шешімінің қалған бөлімі өзгертуссіз қалдырылды, «Ульбин металлургиялық завод» АҚның шағымын көрсетілген бөлімде қанағаттандырусыз қалдырды, салық департаментінің апелляциялық шағымы жартылай қанағаттандырылған.

 

  1. «СНПС-Ай Дан Мұнай» АҚ Қызылорда облысы бойынша салық департаменті ММ-не 2013 жылғы 25 желтоқсандағы № 1 салық тексеру құжаттарының хабарлауын күшін жою және оны заңсыз деп тану туралы, қоршаған орта эмиссиясы үшін 1 521 147 921 тенге сомасында және өсімақы 930 371 886 тенге сомасында.

Қызылорда МАЭС 2014 жылғы 30 мамырдағы шешімі қанағаттандырусыз қалдырылды. Апелляциялық шағымда арызданушының өкілі В.А. Андреев шешімнің күшін жою және арызды қанағаттандыру бойынша жаңа шешім шығару, өндіріс қалдығына төлем есеп өткізу кезінде өсімақы мен қосымша салықты есептеу барысында тексерушілердің әрекеті заңсыз деп танылды, себебі, қалдық өндірісі Компания аумағына жатпайды.

Қызылорда облысының азаматтық және әкімшілік істер бойынша апелляциялық сот алқасының дәлелдерін қарап, СНПС-Ай Дан Мұнай» АҚ Қызылорда облысы бойынша салық департаменті ММ-не 2013 жылғы 25 желтоқсандағы № 1 салық тексеру құжаттарының хабарлауын күшін жою және оны заңсыз деп тану туралы, қоршаған орта эмиссиясы үшін 1 521 147 921 тенге сомасында және өсімақы 930 371 886 тенге сомасында, мына қорытындыға келді бірінші сатының соты мән-жағдайды дұрыс анықтап, заңды шешім қабылдады.

Іс материалымен анықталғаны, яғни 2011 жылғы 17 қаңтардан 2013 жылғы 27 желтоқсанға дейін мерзімде Қызылорда облысының салық департаменті дұрыс есептеудегі кешенді салық тексерісін және салықты және т.б. төлемдерді уақытылы төлеу болды.

Апелляциялық алқа, яғни арызданушы қоршаған орта эмиссиясы үшін 1 521 147 921 тенге сомасында және өсімақы 930 371 886 тенге сомасында төленген сома есеп бөлігіндегі салық тексеріс нәтижесін заңсыз деп санады.

Сонымен қатар, бірінші сатыдағы сот барлық жағдайларды зерттеп, оған баға берді, талапкер тарапынан жаңа дәлелдер келтірілген жоқ.

Сот көрсетілген жағдайларды басшылыққа алып, Қызылорда МАЭС шешімі өзгеріссіз қалдырылды, апелляциялық шағымның дәлелдері қанағаттандырусыз.

Негізгі нормативтік актілер     

Мемлекеттік сатып алу саласында мемлекеттік сатып алу жүйесі субъектілері арасында олардың қызметтерін атқару барысында туындайтын қарым-қатынастарды реттейтін негізгі нормативтік актілер мыналар:

Қазақстан Республикасының Азаматтық Кодексі (әрмен қарай- ҚР АК),

Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу кодексі (әрмен қарай- ҚР АІЖК),

 «Мемлекеттік сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 21 шілдедегі N 303-III Заңы,

Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы (әрмен қарай- Ереже) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 27 желтоқсандағы N 1301 Қаулысы,

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 15 мамырдағы № 623 қаулысымен бекітілген «Электрондық мемлекеттік сатып алуды жүргізу қағидалары».

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік сатып алу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»

Қазақстан Республикасының Заңы 2014 жылғы 14 қаңтардағы № 161-V ҚР Заңымен мемлекеттік сатып алу туралы Заңға өзгертулер енгізілген.

Назар аударыңыз!

«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкендігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды.

Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.

Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.

            Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы