Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / Жарияланымдар / Жүргізілген ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша аудиторлық есеп пен аудиторлық қорытындыға дау

Жүргізілген ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша аудиторлық есеп пен аудиторлық қорытындыға дау

АMANAT партиясы және Заң және Құқық адвокаттық кеңсесінің серіктестігі аясында елге тегін заң көмегі көрсетілді

Жүргізілген ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша аудиторлық есеп пен аудиторлық қорытындыға дау

Талап қоюшылар жүргізілген ішкі мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша аудиторлық есеп пен аудиторлық қорытындыға дау айтқан және соттар мұндай талап қоюларды қайтару туралы қорытындыға негізді түрде келді.

           Қысқа уақыт ішінде МАжҚБ туралы заңның 19-бабына бірнеше мәрте енгізілген түзетулерге байланысты осы даулардың соттылығы туралы сұрақтар туындағанын атап өткен жөн.

Атап айтқанда, осы бап 2021 жылғы 1-6 шілде аралығында, МАжҚБ органдары осы баптың 2, 3, 4 және 5-тармақтарына сәйкес басқа МАжҚБ органдары жүргізген мемлекеттік аудит нәтижелерін, егер оларды сот Қазақстан Республикасының әкімшілік сот ісін жүргізу туралы заңнамасына сәйкес заңсыз деп танымаса, таниды деп көзделген.

2021 жылғы 6 шілдеден бастап, бұл норма дауларды азаматтық процестік юрисдикцияға ауыстыру арқылы өзгертілді, бұл, осы Талдау авторларының пікірінше, заңды логика тұрғысынан негізді болып табылады, өйткені, аудиторлық қорытынды мен аудиторлық есеп бірінші жағдайда аудиторлардың тұжырымдары мен ұсынымдарын, екіншісінде, аудит нәтижелерін қамтиды.

Бұл ретте, осы құжаттарда4 әкімшілік актінің5 міндетті өлшемшарттары жоқ.

Сонымен қатар, соттар МАжҚБ туралы Заңның 5-бабы 2 тармағының 1) тармақшасына сәйкес қаржылық бақылаудың ден қою шараларының бірі, барлық мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және лауазымды адамдардың орындауы үшін міндетті, анықталған бұзушылықтарды жою туралы және оларға жол берген лауазымды адамдардың жауаптылығын қарау туралы нұсқама шығару болып табылатынына назар аударуы қажет.

Бұдан басқа, осы Заңның 58-4-бабының 7-тармағы апелляциялық комиссияның шешімдеріне МАжҚБ саласындағы уәкілетті органның шағымдану құқығын көздейді.

Апелляциялық комиссияның мұндай нұсқамалары мен шешімдеріне дау айту, егер олар әкімшілік актінің, әрекеттің (әрекетсіздіктің) лшемшарттарына сәйкес келсе, МАжҚБ органдарының және (немесе) олардың лауазымды адамдарының6 әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) дау айту сияқты әкімшілік сот ісін жүргізуде жүзеге асырылады.

Дауларды сотқа дейінгі реттеу тәртібі

МСА туралы Заңның 47-бабының 6, 7-тармақтарына сәйкес осы баптың 2-тармағында белгіленген мерзімде келіп түскен шағымды қарау нәтижелері бойынша уәкілетті орган осы Заңның 16-бабының 6) тармақшасына сәйкес шешім қабылдайды не қанағаттандырудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.

Шағымды Уәкілетті органның осы баптың 6-тармағына сәйкес қабылданған шешімімен келіспеген жағдайда, әлеуетті өнім беруші оған Қазақстан Республикасының мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнамасында көзделген шағымдануға құқылы.

Тәртіппен апелляциялық комиссияға Заңның көрсетілген нормасының мағынасынан туындайтыны, әлеуетті өнім беруші уәкілетті органның шешімімен келіспеген жағдайда, тапсырыс берушінің, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алу қорытындылары туралы хаттама орналастырылған күннен бастап, бес жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде оның шешіміне жоғары тұрған органға шағымдану әлеуетті өнім берушінің құқығы болып табылады.

Сотқа Алайда, Заңның 9-тармағы осы бапта көзделген дауларды реттеудің дейінгі регламенттейді.

Тәртібі міндетті болып табылатынын «Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Заңның 58-6 бабының 2-тармағына сәйкес осы Заңда көзделген жағдайларда дауларды апелляциялық реттеу міндетті болып табылады.

Камералдық бақылауды жүргізу қағидаларының 33-тармағына сәйкес уәкілетті орган ведомствосының шешімімен және (немесе) осы Қағидалардың 26-тармағы 2-бөлігінің 2) және 3) тармақшаларына сәйкес жіберілген аумақтық бӛлімшенің хабарламасымен келіспеген кезде тиісті конкурсқа (аукционға) қатысуға өтінім берген әлеуетті өнім беруші және (немесе) мемлекеттік аудит объектісі жалпыға қолжетімді ақпараттық жүйелер арқылы, оның ішінде веб-портал арқылы апелляциялық комиссияға осы Ереженің 7-қосымшасының нысанына сәйкес шағым береді не сотқа жүгінеді.

ӘКІМШІЛІК ІСТЕРДІҢ СОТТЫЛЫҒЫ

ӘРПК-нің 102-бабының екінші бөлігіне сәйкес жария-құқықтық қатынастардан туындайтын, осы Кодексте көзделген даулар әкімшілік сот ісін жүргізу тәртібімен соттардың соттылығына жатады.

№ 4 ЖСНҚ-ның 2-тармағында МСА қорытындыларына, әлеуетті өнім берушіні мемлекеттік сатып алуға ЖҚТ-ға енгізу туралы уәкілетті органның шешімдеріне, сондай-ақ, өткізілген МСА-ны тексеру қорытындылары бойынша уәкілетті органның шешімдеріне, қорытындыларына, нұсқамаларына, хабарламаларына дау айту талап қоюшының тұрғылықты (орналасқан) жері бойынша ӘРПК-нің 106 бабының үшінші бөлігінде көзделген тәртіппен жүзеге асырылатыны түсіндірілген.

Егер талап қоюшы конкурс қорытындыларын заңсыз деп тану туралы талаппен қатар МСА туралы жасалған шартты жарамсыз деп осы негізбен тануды талап етсе, онда мұндай талап қоюлар ӘРПК-нің 84-бабы үшінші бөлігінің, 155-бабы үшінші бөлігінің, 156-бабы екінші бӛлігінің талаптарын ескере отырып, МАӘС-те бірлесіп қарауға жатады.

№ 4 ЖСНҚ мұндай жағдайда қойылған талаптың шартты жарамсыз деп тану бөлігінде талап қоюшыдан дауды сотқа дейін реттеудің шартта көзделген тәртібін сақтау талап етілмейтінін де көздейді.

Тапсырыс берушінің, МСА-ны ұйымдастырушының, МСА-ны бірыңғай ұйымдастырушының, комиссиялардың, сарапшының, МСА саласындағы бірыңғай оператордың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне, сондай-ақ, уәкілетті орган мен МАжҚБ органдарының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне әлеуетті өнім берушінің талап қоюлары МАӘС-тің қарауына жатады.

Заңның 12-бабы 4-тармағы бірінші бөлігінің 1) және 3) тармақшаларын қолдануға байланысты МСА-ны ұйымдастырушылардың, тапсырыс берушілердің талап қоюлары, сондай-ақ, МСА туралы шарттарды орындаудан туындайтын талап қоюлар МАЭС-тің қарауына жатады.

Заңның 12-бабы 4-тармағы бірінші бөлігінің 2) тармақшасына сәйкес МСА-ға жосықсыз қатысушы деп танылған әлеуетті өнім берушіні МСА-ға жосықсыз қатысушы деп тану туралы уәкілетті органның шешіміне дау айту туралы талап қоюлар МАӘС-тің қарауына жатады.

СОТТАРДАҒЫ ПРОЦЕСТІК МЕРЗІМДЕР

ӘРПК-нің 9-бабының 1 және 2-бөліктеріне сәйкес әркім бұзылған немесе дау айтылатын құқықтарын, бостандықтарын немесе заңды мүдделерін қорғау үшін осы Кодексте белгіленген тәртіппен әкімшілік органға, лауазымды адамға немесе сотқа жүгінуге құқылы.

Әкімшілік органға, лауазымды адамға немесе сотқа жүгіну құқығынан бас тарту жарамсыз болады.

МСА-ға қатысушылар ӘРПК-іде белгіленген мерзімде сотқа жүгінуге құқылы.

Әлеуетті өнім берушілер негізінен уәкілетті органдардың шешімдеріне, тапсырыс берушінің, конкурсты ұйымдастырушылардың мемлекеттік сатып алу саласындағы шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) ӘРПК-нің 132-бабындағы тәртіппен дау айтады.

 Бұл ретте, ӘРПК-нің 136-бабында талап қоюмен сотқа жүгінудің түпкілікті мерзімдері белгіленген.

Дау айту туралы, мәжбүрлеу туралы талап қоюлар шағымды қарайтын органның шағымды қарау нәтижелері бойынша шешімі табыс етілген күннен бастап, бір ай ішінде сотқа беріледі.

Егер заңда сотқа дейінгі тәртіп көзделмеген немесе шағымды қарайтын орган болмаса, талап қою әкімшілік акт табыс етілген күннен бастап немесе осы Кодексте және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен назарына жеткізілген кезден бастап, бір ай ішінде беріледі.

Дәлелді себеппен өткізіп алынған талап қоюды беруге арналған мерзімді сот АПК қағидалары бойынша қалпына келтіруі мүмкін.

Талап қоюды сотқа беруге арналған мерзімдерді өткізіп алу себептері мен олардың мәнін әкімшілік істің дұрыс шешілуі үшін сот алдын ала тыңдауда анықтайды.

Талап қоюды сотқа беруге арналған мерзімді дәлелді себепсіз өткізіп алу, сондай-ақ, сотқа жүгінудің өтіп кеткен мерзімін қалпына келтірудің мүмкін болмауы талап қоюды қайтару үшін негіз болып табылады.

Алдын ала тыңдауда сот мерзімді өткізіп алу себептерін анықтайды және өткізіп алған мерзімді қалпына келтіру туралы мәселені шешеді.

Өткізіп алған мерзімді қалпына келтіруден бас тартылған жағдайда талап қоюды қайтарады.

НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ БАЗА

- Қазақстан Республикасының Конституциясы;

- Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі (АК);

- Қазақстан Республикасының Азаматтық процестік кодексі (АПК)

- Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі (ӘРПK);

- Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі; - Қазақстан Республикасының Салық кодексі;

- «Мемлекеттік сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (МСА туралы заң);

- «Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (МАжҚБ туралы заң);

- «Құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- «Ұлттық әл-ауқат қоры туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- «Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары (№ 648 Қағидалар);

- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 694 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік сатып алу саласында тізілімдерді қалыптастырудың және жүргізудің қағидалары (№ 694 Қағидалар);

- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 598 бұйрығымен бекітілген Камералдық бақылау жүргізу қағидалары (№ 598 Қағидалар);

- Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 19 наурыздағы № 392 бұйрығымен бекітілген Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидалары (№ 392 Қағидалар);

- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 20 наурыздағы № 127 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік сатып алудың арнайы тәртібі (қолданылу мерзімі 2020 жылғы 31 желтоқсанға дейін);

- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1200 қаулысымен бекітілген Ерекше тәртіпті қолдана отырып, мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары (№ 1200 Қағидалар);

- «Соттардың мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманы қолдануы туралы» Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының 2022 жылғы 21 сәуірдегі № 4 нормативтік қаулысы (№ 4 ЖСНҚ);

- Қордың Директорлар кеңесі басқармасының 2019 жылғы 3 қыркүйектегі № 31/19 шешімімен бекітілген Қордың сатып алу қызметін басқару стандарты;

- Қазақстан Республикасының ӛзге де нормативтік құқықтық актілері.

ҚЫСҚАРТУЛАР

әкімакт – әкімшілік акт

МСА – мемлекеттік сатып алулар;

ЖҚТ – мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімі;

МАӘС – мамандандырылған ауданаралық әкімшілік сот;

ӘІСА – облыстық соттың әкімшілік істер жӛніндегі сот алқасы;

ҚР ЖС ӘІСА – Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының әкімшілік істер жӛніндегі сот алқасы;

МАЭС – мамандандырылған ауданаралық экономикалық сот;

Қаржымині – Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі;

Қазынашылық – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитеті;

ІМАК – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті;

ДВГА – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің Ішкі мемлекеттік аудит департаменті;

МАжҚБ – мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау;

Назар аударыңыз!

«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкендігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды.

Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.

Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.

Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы 

10-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының жүйесі Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

10-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының жүйесіМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдар...

Толық оқу »

3-1-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау саласындағы реттеудің міндеттері Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

3-1-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау саласындағы реттеудің міндеттеріМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      Мемлекеттік аудит және қаржылық бақыл...

Толық оқу »

17-бап. Мемлекеттік аудитті жүргізу рәсімі Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

17-бап. Мемлекеттік аудитті жүргізу рәсіміМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Мемлекеттік аудит мынадай өзара байланысты кезеңдерден тұрады:      1) ег...

Толық оқу »

6-бап. Мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың негізгі қағидаттары Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

6-бап. Мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың негізгі қағидаттарыМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      Мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың...

Толық оқу »

Ішкі мемлекеттік аудит департаментіне құжаттардың көшірмесін ұсыну туралы сұрау салу

Ішкі мемлекеттік аудит департаментіне құжаттардың көшірмесін ұсыну туралы сұрау салуНазар аударыңыз! Заң және құқық заң компаниясы Сіздің назарыңызды осы құжаттың негізгі екен...

Толық оқу »

4-бап. Мемлекеттік аудит көрсеткіштері Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

4-бап. Мемлекеттік аудит көрсеткіштеріМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      Мемлекеттік аудиттің типіне қарай мынадай көрсеткіштер ескеріледі:      1) тиімд...

Толық оқу »

Заявление в Департамент внутреннего государственного аудита о результатах аудита

Ішкі мемлекеттік аудит департаментіне аудит нәтижелері туралы өтінішНазар аударыңыз! Заң және құқық заң компаниясы Сіздің назарыңызды осы құжаттың негізгі екендігіне және әрда...

Толық оқу »

Статья 8. Стандарты государственного аудита и финансового контроля Закона О государственном аудите и финансовом контроле

8-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарыМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Мемлекеттік аудитке және қаржылық бақылауға қойылатын та...

Толық оқу »

Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын бекіту туралы Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2020 жылғы 30 шiлдедегi № 6-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 7 тамызда № 21070 болып тіркелді.

Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын бекіту туралыРеспубликалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2020 жылғы 30 шiлдедегi №...

Толық оқу »

9-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау саласындағы мемлекеттік реттеу Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

9-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау саласындағы мемлекеттік реттеуМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік а...

Толық оқу »

Сыртқы мемлекеттік аудит нәтижелеріне дау айту мемлекеттік сатып алу саласындағы

Сыртқы мемлекеттік аудит нәтижелеріне дау айту мемлекеттік сатып алу саласындағы Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бюджет қаражатын, мемлекет пен квазимемлекеттік...

Толық оқу »

60-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының және (немесе) олардың лауазымды адамдарының құқықтық актілеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жасау тәртібі Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

60-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының және (немесе) олардың лауазымды адамдарының құқықтық актілеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жасау тәртіб...

Толық оқу »

Бюджет қаражатын тиімді пайдалану және мемлекет активтерін басқару жөніндегі мемлекеттік аудитке дау айту жаулы

Бюджет қаражатын тиімді пайдалану және мемлекет активтерін басқару жөніндегі мемлекеттік аудитке дау айту жаулы Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бюджет қаражатын...

Толық оқу »

18-бап. Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

18-бап. Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыруМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Мемлекеттік аудит объектілеріні...

Толық оқу »

21-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының талаптары Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

21-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының талаптарыМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау орган...

Толық оқу »

19-бап. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

19-бап. Мемлекеттік аудит нәтижелерін тануМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары осы баптың 2 – 5-тармақ...

Толық оқу »

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақы лау органының камералдық бақылау нәтижелеріне дау айту туралы

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақы лау органының камералдық бақылау нәтижелеріне дау айту туралы ӘРПК-нің 100-бабының 5-бөлігіне сәйкес, егер шағымды қарайтын орган ӘРПК-ід...

Толық оқу »

22-бап. Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қабылданатын құжаттар Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

22-бап. Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қабылданатын құжаттарМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша мемлекеттік ауд...

Толық оқу »

25-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелері бойынша қабылданатын құжаттардың мониторингі Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

25-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелері бойынша қабылданатын құжаттардың мониторингіМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Мемлекеттік...

Толық оқу »

26-бап. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау уәкілетті органдарының сараптамалық-талдау қызметі Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

26-бап. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау уәкілетті органдарының сараптамалық-талдау қызметіМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      1. Сыртқы мем...

Толық оқу »

32-бап. Мемлекеттік аудит объектілерінің бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органда ашылған кодтары мен шоттары, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілерінің банк шоттары (корреспонденттік шоттарды қоспағанда) бойынша шығыс операцияларын тоқтата тұру Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

32-бап. Мемлекеттік аудит объектілерінің бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органда ашылған кодтары мен шоттары, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілерінің банк шотта...

Толық оқу »

39-бап. Мемлекеттік аудитор біліктілігін иеленуге үміткер адамдарды сертификаттау, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының қызметкерлерін қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

39-бап. Мемлекеттік аудитор біліктілігін иеленуге үміткер адамдарды сертификаттау, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының қызметкерлерін қайта даярлау және олар...

Толық оқу »

Признание незаконным предписания об устранении нарушений Департамент внутреннего государственного аудита

Признание незаконным предписания об устранении нарушений Департамент внутреннего государственного аудита №6001-23-00-6ап/329 от 22.06.2023г. Истец: ГУ Отдел образования Упра...

Толық оқу »

33-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелерін талдау Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы

33-бап. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелерін талдауМемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы Заңы      Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары ж...

Толық оқу »