417-бапқа түсініктеме. Тауардың шығу тегі туралы сертификат беру және Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарын жасасу тәртібін Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексін бұзу
1. Сарапшы-аудиторлардың ішкі айналым үшін тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау жөнінде қорытынды жасауы және сараптама ұйымының ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы, тауар туралы деректер бұрмаланған және (немесе) анық емес Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау туралы сараптама актілерін беруі, -
ішкі айналым үшін тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторлардың ішкі айналым үшін тауардың шығарылған елін айқындау жөніндегі аттестаттарын, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін алты ай мерзімге тоқтата тұра отырып, он айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде сарапшы-аудиторларға, сараптама ұйымдарына айыппұл салуға әкеп соғады - қызметін үш айға дейінгі мерзімге тоқтата тұра отырып, отыз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.
2. Техникалық реттеу саласындағы уәкілетті орган бекітетін тізбе бойынша ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы тиісті ресімделген сараптама актісі, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегін растайтын құжаттар ұсынылған жағдайда тауардың шығу тегі туралы сертификатты беруден бас тарту немесе тиісті ресімделген акт ұсынылған жағдайда Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын беруден бас тарту Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін және мәліметтерді, құжаттарды айқындау туралы сараптама, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін растайтын, -
тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті ұйымға, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті органдарға (ұйымдарға), Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысына елу айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
3. Уәкілетті ұйымның тауардың шығу тегі туралы сертификатты, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификатты, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификатты, тауар туралы деректер бұрмаланған және (немесе) дұрыс емес, -
тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті ұйымға, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті органдарға (ұйымдарға), Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысына отыз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
4. Уәкілетті ұйымның, уәкілетті органдардың (ұйымдардың) тауардың шығу тегі туралы сертификатты, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификатты, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын, тауардың шығу тегі туралы сертификатты, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификатты, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын беру мерзімін бұзуы, сондай-ақ оларды беруден бас тарту туралы жазбаша дәлелді шешім -
тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті ұйымға, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті органдарға (ұйымдарға), Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысына отыз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
5. Техникалық реттеу саласындағы уәкілетті орган бекітетін тізбе бойынша тауардың шығу тегін растайтын жалған және (немесе) дәйексіз құжаттарды тауардың шығу тегі туралы сертификатты, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегін растайтын құжаттарды, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификатты, сондай-ақ Еуразиялық экономикалық айналым үшін тауардың мәртебесін растайтын мәліметтерді, құжаттарды алу үшін ұсыну одақ немесе шетелдік тауар, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын алу үшін -
шағын кәсіпкерлік субъектілеріне - он екі, орта кәсіпкерлік субъектілеріне - жиырма, ірі кәсіпкерлік субъектілеріне-отыз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
6. Осы баптың бірінші, екінші, үшінші және төртінші бөліктерінде көзделген, әкімшілік жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған әрекеттер (әрекетсіздік), -
тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторлардың аттестаттарынан айыра отырып, тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға сертификат беруге уәкілетті ұйымға, органдарға (ұйымдарға) айыппұл салуға әкеп соғады. ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті, Еуразиялық экономикалық одақ тауары немесе шетелдік тауар нысандарының қорытындылары - жүз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, сараптама ұйымдарына - алпыс айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, қызметі үш айға дейінгі мерзімге тоқтатыла тұрады.
417-бапта көзделген құқық бұзушылықтардың объектісі тауарлардың шығарылуын сертификаттаудың және Еуразиялық экономикалық Одақтың тауар нысандарының немесе шетелдік тауардың қорытындысын берудің заңда белгіленген тәртібі болып табылады. Осы тәртіпті сақтау тауарлардың қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуге ықпал етеді.
417-баптың 1-бөлігі объективті тарап ретінде ішкі айналым үшін тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ (ЕАЭО) тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау жөнінде қорытынды жасауды және ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы, жалған немесе дәйексіз деректері бар ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау туралы сараптама актілерін беруді көздейді.
Қорытындыны уәкілетті ұйымның уәкілетті тұлғасы (сарапшы-аудитор) тауардың шығу тегі туралы сертификатты немесе ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін растайтын құжатты ресімдеу алдында жасайды. Қорытындыны дайындау процесінде ішкі айналым үшін тауардың шығарылған елін айқындау мәніне сараптама актісін қоса алғанда, өтініш беруші ұсынған құжаттарға талдау жүргізіледі (м. а. Бұйрығының 24-Т. және 52-т.). Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 24 ақпандағы № 155 "тауардың шығарылған елін айқындау, тауардың шығарылған жері туралы сертификат беру және оның қолданысының күшін жою жөніндегі қағидаларды бекіту туралы").
"Техникалық реттеу туралы" 2004 жылғы 9 қарашадағы ҚР Заңының (бұдан әрі - "техникалық реттеу туралы Заң) 16-1-бабының 5-тармағына сәйкес тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға тауардың шығу тегі туралы, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының мәртебесін айқындау туралы сараптама актілерін жасауға тыйым салынады немесе егер тауар туралы ұсынылған деректер бұрмаланған және (немесе) дәйексіз болса, шетелдік тауар.
Құқық бұзушылық құрамының субъективті жағы ниетпен сипатталады.
Құқық бұзушылық субъектісі сарапшы-аудиторлар (жеке тұлғалар) және сараптама ұйымдары болып табылады.
2-бөлім объективті тарап ретінде мынадай түрдегі әрекетсіздікті көздейді:
- Техникалық реттеу саласындағы уәкілетті орган бекітетін тізбе бойынша ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы тиісті түрде ресімделген сараптама актісі, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегін растайтын құжаттар ұсынылған жағдайда тауардың шығу тегі туралы сертификат беруден бас тарту.
Құжаттар тізбесі"тауардың шығарылған елін айқындау, тауардың шығарылған жері туралы сертификат беру және оның қолданысының күшін жою жөніндегі қағидаларды бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м. а. 2015 жылғы 24 ақпандағы № 155 бұйрығында белгіленген;
- ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау туралы тиісті ресімделген сараптама актісі және ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін растайтын мәліметтер, құжаттар ұсынылған жағдайда, ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын беруден бас тарту.
Тауардың шығу тегі туралы сертификатты Қазақстанның Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы береді (пп. "Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер палатасы туралы" 2013 жылғы 4 шілдедегі ҚР Заңының 14-бабының 7-бөлігі) өзінің өңірлік палаталары арқылы. Палата сондай-ақ Еуразиялық экономикалық одақ тауарының және (немесе) шетелдік тауардың мәртебесін айқындайды. 15-бап 14).
Құқық бұзушылық құрамының субъективті жағы ниетпен сипатталады.
Құқық бұзушылық субъектісі Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының Өңірлік кәсіпкерлер палаталары болып табылатын тауардың шығу тегі туралы сертификаттар, ЕАЭО тауарының және шетелдік тауардың нысандарының қорытындылары беруге уәкілетті органдар (ұйымдар) болып табылады.
3-бөлім объективті тарап ретінде уәкілетті ұйымның (Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының) тауардың шығу тегі туралы сертификат, ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысы, тауар туралы деректер бұрмаланған және (немесе) анық емес ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификат беруін көздейді.
Тауар нысандарының сертификаттары мен қорытындыларын беру рәсімдері тиісінше тауардың шығарылған елін айқындау, тауардың шығу тегі туралы сертификат беру және оның қолданысының күшін жою жөніндегі қағидалармен реттеледі. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 24 ақпандағы № 155 шешімімен Кеден одағы Комиссиясының 2010 жылғы 17 тамыздағы № 437 "еркін кеден аймағының кедендік рәсіміне немесе кедендік рәсімге орналастырылған шетелдік тауарларды пайдалана отырып дайындалған (алынған) тауарды тану туралы қорытындылардың нысаны, толтыру, беру және қолдану тәртібі туралы" шешімімен Еуразиялық экономикалық одақтың тауары және шетелдік тауарларды пайдалана отырып дайындалған (алынған) тауарды тану туралы, Еуразиялық экономикалық одақтың (Мәскеу қ.) тауары болып табылмайтын еркін кеден аймағының кедендік рәсіміне немесе еркін қойманың кедендік рәсіміне орналастырылған". Бұл құжаттарда құжаттарды беру шарттары, тауарлар туралы мәліметтердің бұрмалануын және дұрыс избежатьстігін болдырмауға бағытталған тексеру және өзге де әрекеттер көзделген. Пп сәйкес. Техникалық реттеу туралы Заңның 7-бабының 14-1-тармағы, уәкілетті орган (Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі) тауардың шығу тегі туралы сертификаттарды берудің негізділігін, оларда қамтылған мәліметтердің дұрыстығын тексеруді (тексеруді), сондай-ақ өндірушілердің тауарды әкелу елінің уәкілетті органдарының сұрау салулары негізінде тауарлардың шығарылған елін айқындау өлшемшарттарын орындауына тексеру жүргізуді жүзеге асырады.
Құқық бұзушылық құрамының субъективті жағы ниетпен сипатталады.
Құқық бұзушылық субъектісі Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының Өңірлік кәсіпкерлер палаталары болып табылатын тауардың шығу тегі туралы сертификаттар, ЕАЭО тауарының және шетелдік тауардың нысандарының қорытындылары беруге уәкілетті органдар (ұйымдар) болып табылады.
4-бөлім объективті тарап ретінде уәкілетті ұйымның (Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы) тауардың шығу тегі туралы сертификатты, ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификатты, ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын, сондай-ақ оларды беруден бас тарту туралы жазбаша дәлелді шешімді беру мерзімін бұзуын көздейді.
Тауардың шығу тегі туралы сертификатты немесе оны беруден бас тарту туралы жазбаша дәлелді шешімді беру мерзімі Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 24 ақпандағы № 155 бұйрығымен бекітілген тауардың шығарылған елін айқындау, тауардың шығу тегі туралы сертификатты беру және оның қолданысының күшін жою жөніндегі қағидалардың 72-тармағында көзделген. Бұл мерзім өтінім уәкілетті ұйымда тіркелген күннен бастап бір немесе екі жұмыс күнінен аспауға тиіс.
Құқық бұзушылық құрамының субъективті жағы ниетпен немесе абайсыздықпен сипатталады.
Құқық бұзушылық субъектісі Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының Өңірлік кәсіпкерлер палаталары болып табылатын тауардың шығу тегі туралы сертификаттар, ЕАЭО тауары нысандарының және шетелдік тауардың қорытындылары беруге уәкілетті ұйымдар болып табылады.
5-бөлім объективті тарап ретінде жалған және (немесе) дәйексіз құжаттарды ұсыну, тауардың шығу тегі туралы сертификаттар алу және ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың нысандарының қорытындысын алу түріндегі іс-қимылды көздейді.
Бұл туралы:
- тауардың шығу тегі туралы сертификат алу үшін тауардың шығу тегін растайтын құжаттар. Тауардың шығарылғанын растайтын құжаттардың тізбесі Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Орынбасары – Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2014 жылғы 8 шілдедегі № 257 бұйрығымен (тауардың шығарылғаны туралы сертификат алған жағдайда)белгіленген;
-ішкі айналым үшін тауардың шығу тегі туралы сертификат алу үшін ішкі айналым үшін тауарлардың шығу тегін растайтын құжаттар. Құжаттар Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м. а. 2015 жылғы 24 ақпандағы № 155 бұйрығымен бекітілген тауардың шығарылған елін айқындау, тауардың шығарылған жері туралы сертификат беру және оның қолданысының күшін жою жөніндегі Ереженің 45-тармағында көрсетілген;
- ЕАЭО тауары немесе шетелдік тауар нысандарының қорытындысын алу үшін ЕАЭО тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін растайтын мәліметтер мен құжаттар.
Құқық бұзушылық құрамының субъективті жағы ниетпен сипатталады.
Құқық бұзушылық субъектісі дара кәсіпкерлер және заңды тұлғалар (кәсіпкерлік субъектілері) болып табылады.
6-бөлім түсініктеме берілген баптың 1-5-бөліктерінде көзделген құқық бұзушылықтарды қайта жасағаны үшін жоғары жауапкершілікті көздейді.
417-бапта көзделген әкімшілік құқық бұзушылықтар жөніндегі хаттамалардың Техникалық реттеу және өлшем бірлігін қамтамасыз ету саласындағы органдардың және олардың аумақтық органдарының лауазымды адамдарын (ӨБ) жасауға құқығы бар. 804-баптың 1-бөлігі, 3-бөлігі).
417-баптың 1 және 6-бөліктерінде көзделген әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді мамандандырылған аудандық және оларға теңестірілген әкімшілік соттардың судьялары (684-баптың 1-бөлігі), ал 2-5-бөліктерінде Техникалық реттеу, өлшем бірлігін қамтамасыз ету және стандарттау саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын органдар қарайды.
Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне ғылыми-практикалық түсініктеме (мақала) авторлық ұжымнан:
Бачурин Сергей Николаевич, з.ғ. к., доцент - 48-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған);
Ғабдуалиев Мереке Трекович, з.ғ. к. – 11, 21, 22, 23-тараулар;
Жүсіпбекова Айнұр Маратқызы, з.ғ. м. – 13-тарау (а. в. Карпекинмен бірлесіп жазған); 33, 39-тараулар (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған);
Карпекин Александр Владимирович, з.ғ. к., доцент - 13 тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);
Корнейчук Сергей Васильевич-2 тарау; 6 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 8 тарау; 25 тарау (е. м. Хакимовпен бірлесіп жазған); 457-470, 488, 488-1, 491-506 баптар; 28, 30, 52 тараулар;
Корякин Илья Петрович, з.ғ. д., профессор-49 тарау;
Кысықова Гүлнара Бауыржанқызы, з.ғ. к. - 20 тарау;
Омарова Ботагөз Акимгереевна, з.ғ. к. – 17 тарау; 18 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 26, 31 тараулар; 32 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған);
Парманқұлова Баян Асханбайқызы - 18-тарау (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 19, 32-тараулар (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 43-тарау (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған);
Подопригора Роман Анатольевич, з.ғ. д., профессор-24 тарау, 489, 489-1, 490 баптар;
Порохов Евгений Викторович, з.ғ. д. - 14, 15, 16, 29-тараулар, 471-475-баптар;
Сейтжанов Олжас Теміржанұлы, з.ғ. к., доцент, – 4-тарау; 5-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 6-тарау (С. В. Корнейчукпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 9-тарау; 10-тарау (В. В. Филин Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 33-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған); 36-тарау (б. е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 39-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);
Смышляев Александр Сергеевич, PhD докторы. – 38, 40, 42, 43-1-тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған); 44-тарау;
Тукиев Аслан Сұлтанұлы – з.ғ. к., доцент-1, 3, 35 тараулар; 38, 40, 42 тараулар (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 43 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 43-1 тарау (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 44-1 тарау (бірге жазған Шипп Д. А.); 45-тарау; 46 (бірге жазған Шипп Д. А.); 47-тарау;
Филин Владимир Владимирович, з.ғ. к., доцент - 10 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған);
Хакимов Ержан Маратұлы, м. з. н. - 5-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 6-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған, С. В. Корнейчук); 7-тарау; 25-тарау (С. В. Корнейчукпен бірлесіп жазған); 34, 41-тараулар; 48-тарау (бірлесіп жазған С. Н. Бачуринмен); 53-тарау;
Шаймерденов Болат Ерденұлы, з.ғ. м., – 10-тарау (О. Т. Сейтжановпен, В. В. Филинмен бірлесіп жазған); 12-тарау; 476-487, 507-509-баптар; 36-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 37, 50, 51-тараулар.
Шипп Денис Алексеевич-44-1, 46 тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған).
Актінің өзгертілген күні: 01.01.2020 актінің қабылданған күні: 01.01.2020 қабылданған орны: 1000500000000 актіні қабылдаған Орган: 103001000000 қолданылу аймағы: 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000: 029000000000 / 028000000000 / 029002000000 / 028004000000 / 029001000000 / 026000000000 / 001000000000 / 001008000000 / 030000000000 акт нысаны: COMM / code заңды күші: 1900 акт тілі: rus
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы