Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / Кейстер / Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)

Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)

Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)

Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)

Алматы қаласы Наурызбай аудандық сотының өндірісінде № 7585-19-00-2/....азаматтық іс қаралды. 17.07.2019 жылы "Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы" КММ - нің (бұдан әрі-талапкер) жауапкерге арызы бойынша. УСА (бұдан әрі-жауапкер) мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы.    Ол бойынша талапкер Алматы қаласы әкімдігінің қаулысы негізінде ҚР Үкіметінің 2002.12.19 № 1330 қаулысымен бекітілген Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру мақсатында өз талаптарын уәждейді. Алматы "мемлекет мұқтажы үшін жер учаскелерін алып қоюға байланысты жер учаскелерін немесе өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығаруды бастау туралы" Қазақстан Республикасы Жер кодексінің 84-бабы 2-тармағының 4-тармақшасына сәйкес, 28.02.2019 ж. № 1/1-284, электр көлігі объектісін салу, мәжбүрлеп иеліктен шығару, оның ішінде сатып алу жолымен иеліктен шығару мақсатында жауапкерге тиесілі кадастрлық № жер учаскесі мемлекеттік мұқтаждықтарға жатады.. ауданы 0,0769 га және ауданы 339,5 ш. м. тұрғын үй, мекен-жайы: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. …ах, 2-үй, 1-пәтер. Жоғарыда көрсетілген қаулыны орындау үшін, заңнамаға сәйкес, жауапкер 05.03.2019 жылы мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін алдағы уақытта иеліктен шығару туралы хабарлама алды, бұл туралы хабарламадағы қолтаңба куәландырады. "Мемлекеттік мүлік туралы" ҚР Заңының 67-бабының 2-тармағына сәйкес жер учаскесінің, сондай-ақ мемлекет мұқтажы үшін иеліктен шығарылатын жер учаскесіндегі жылжымайтын мүліктің құны жер учаскесіне құқықтардың туындау негіздеріне қарамастан олардың нарықтық құны мөлшерінде айқындалады. 17.04.2019 ж. "Capital Assessment Group" ЖШС жылжымайтын мүліктің нарықтық құнын бағалау туралы есебіне сәйкес алынатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 109 252 714 теңгені құрайды (оның ішінде: 23 747 800 теңге – жер учаскесінің нарықтық құны; 85 504 914 теңге – тұрғын үйдің нарықтық құны). Жауапкерге мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылған жер учаскесі мен үй үшін өтемақы сомасы ұсынылды, алайда осы уақытқа дейін мемлекет мұқтажы үшін сатып алу шарты жасалмады, сатып алу бағасы туралы келісімге қол жеткізілмеді, бұл сотқа жүгінуге негіз болды. Осылайша соттан сұрайды:

Ауданы 0,0769 га кадастрлық жер учаскесін және ауданы 339,5 ш. м. тұрғын үйді мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарсын: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. …ах, 2 үй, 1 шаршы, мұртқа тиесілі;

Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшері айқындалсын. …., 2-үй, 1-пәтер, кейіннен мұртты төлеу үшін 109 252 714 теңге сомасында;

Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайындағы жер учаскесіне және тұрғын үйге УСА меншік құқығын мәжбүрлеп тоқтату. …., 2-үй, 1-пәтер;

Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекен-жайы бойынша орналасқан жер учаскесінен және тұрғын үйден барлық бірге тұратын адамдармен бірге УСА шығару. …., 2-үй, 1-пәтер.

Талапкердің жоғарыда көрсетілген дәлелдерімен келіспеймін, өйткені ҚР АК-нің 150-151-баптарының тәртібімен азаматтық-құқықтық келісім жасалды (мәмілелер, мәміле нысаны), оны орындау үшін жауапкер 2007 жылғы 25 сәуірде жер учаскесімен үйді сатып алу-сату шартын жасасты және ЖШС-мен сатып алды "....."Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, шағынауданы ......, 2 үй, 1 пәтер, кадастрлық нөмірі мекенжайында орналасқан жер учаскесі бар тұрғын үй ...... Шартқа сәйкес. Жауапкер өзінің болашағын жоспарлады, жылжымайтын мүлікке қомақты қаражат салып, қарызға батып, учаскені көгалдандыруды жүзеге асырды, сонымен қатар, автономды электр қуатын, су құбырларын, кәріз желілерін, жолдарды және коттедж қалашығының басқа да жалпы пайдалану объектілерін ұстау үшін ай сайынғы төлем есебінен қала инфрақұрылымын дамытуды қаржыландырды. Бұрын бұзылмаған үйдің метро құрылысына байланысты бұзу туралы кенеттен шешім немен байланысты екені белгісіз. Кейіннен 2019 жылғы 05 Наурызда біз Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы КММ-ден хабарлама және Алматы қаласы әкімінің 2009 жылғы 18 маусымдағы №4/371-185 қаулысын алдық, онда бізге Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру мақсатында және "жер учаскелерін немесе өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығаруды бастау туралы" Алматы қаласы әкімдігінің қаулысы негізінде хабарланды мемлекет мұқтажы үшін жер учаскелерін алып қоюға байланысты " 28.02.2019 ж. № 1/1-284, біздің жер учаскеміз және онда орналасқан жылжымайтын мүлік: г. Алматы, Наурызбай ауданы, шағынауданы ...... 2, пәтер 1, (.........) мемлекет мұқтажы үшін, сондай-ақ бағалау жүргізу үшін жылжымайтын мүлікке қол жеткізуді ұсыну қажеттілігі үшін, оның ішінде сатып алу жолымен мәжбүрлеп иеліктен шығаруға жатады. 2019 жылғы 17 сәуірде "CAPITAL Assessment Group" ЖШС бағалау компанияларының мамандары тұрғын үй мен жер учаскесіне зерттеу жүргізді. 2019 жылдың мамыр айының соңында Алматы қаласы жер қатынастары басқармасы КММ-ден "Capital Assessment Group" ЖШС құрастырған 2019 жылғы 17 сәуірдегі № f19-0120/ALM-32 бағалау туралы есеп алдық, онда гр-ға тиесілі жылжымайтын мүліктің нарықтық құны. Мұрт.А., түрінде: тұрғын үй, жалпы ауданы – 339,5 ш.м., жер учаскесі бар, жалпы ауданы - 0,760 Га., кадастрлық нөмірі: 20:322:006:634. орналасқан Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, шағынауданы ...., 2-үй, 1-пәтер, 109 252 714 теңге көлемінде құрады. "CAPITAL Assessment Group" ЖШС бағалау компанияларының бағалауымен біз келіспейміз, өйткені бағалау компанияларының 2019 жылғы 17 сәуірдегі № f19-0120/ALM-32 есебінде көрсетілген жылжымайтын мүліктің нарықтық құны дұрыс емес және дұрыс анықталмаған, сондай-ақ әділетсіз төмендетілген, өйткені осы ауданда орналасқан әрбір пәтер жеке және егжей-тегжейлі тәсілді қажет етеді. Осылайша, иеліктен шығарылған мүлікті бағалау туралы есептің берілген көшірмесін зерттегеннен кейін біз келесі қорытындыға келдік. Қазақстан Республикасының "бағалау қызметі туралы" Заңына сәйкес, нарықтық құн – бұл объект бәсекелестік жағдайында мәміле негізінде иеліктен шығарылуы мүмкін ең ықтимал баға.

Бұл ретте нақты нарықтық баға, егер мәміле тараптарының бірі бағалау объектісін иеліктен шығаруға міндетті болмаса, ал екінші Тарап сатып алуға міндетті болмаса және мәміле тараптарына қатысты мәміле жасауға ешбір тараптан мәжбүрлеу болмаған жағдайда ғана айқындалуы мүмкін. Бағалау стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 5 мамырдағы № 519 бұйрығына сәйкес.. салыстырмалы тәсіл бағалау рәсімдерінің мынадай бірізділігін көздейді: 1) осындай жылжымайтын мүлікті сату немесе ұсыну туралы ақпаратты жинау және талдау жүргізу және салыстыру объектілерін айқындау; 2) қолда бар ақпараттың көлемі мен дұрыстығын ескере отырып, бағалау объектісінің құнын есептеу әдісін таңдау; 3) бағалау объектісін сату бағасын немесе ұсыныс бағасын кейіннен түзете отырып, салыстыру объектілерімен салыстыру салыстыру объектілері; 4) салыстыру объектілерінің құнына түзетуші түзетулердің шамасын есепке алу жолымен бағалау объектісінің құнын айқындау; 5) алынған есептеу нәтижелерін келісу. Сонымен қатар, талданатын есепте салыстырмалы тәсілмен құнды есептеу шеңберінде салыстыру объектілерімен қолданылатын түзетулердің (түзетулердің) негіздемесі жоқ.  Бұдан басқа, бағалау стандартының талабына сәйкес есепте есептің есеп айырысу кестесінде көрсетілген деректермен шектеліп, объектінің құнын егжей-тегжейлі есептеу көрсетілмеген, бұл бағалау стандартының талаптарын бұзу болып табылады. Қорытынды құнды шығару кезінде салыстырмалы әдіспен алынған нәтижелерге салмақ коэффициенттерін берудің негіздемесі жоқ, әдістемелік әдебиеттерде ұсынылған иерархияларды талдау әдісі қолданылмаған. Бағалау стандартына сәйкес жылжымайтын мүліктің жинақталған тозу мөлшері физикалық, функционалдық және сыртқы (экономикалық) тозу жиынтығына тең екендігі көрсетілген. Бағалаушы қорытынды құнды шығару кезінде үй-жайдың тозу пайызын көрсетпеді, өйткені мүлікті бағалау кезінде физикалық тозуы бар бағалаушы аталған коэффициентті назарға алуға міндетті. Осы бағалау туралы есепте ресімдеу ерекше назар аударуды талап етеді: - 3 – 1.3-тараудағы есеп беті. Бағалаушы туралы мәліметтер-біліктілік сипаттамалары жоқ, сондай-ақ бағалаушы өзін бағалаушының сарапшысы ретінде көрсетті ал бүгінгі күні уәкілетті органдар бағалаушының куәлігін береді, сарапшы болу үшін біліктілік емтихандарынан өтіп, тиісті сертификаттар алу қажет олар бағалау материалдарында кеңес береді. - 1.5 – тараудағы 4-бет, бағалаушылар пайдаланатын құжаттар тізімі, бағалаушы халықаралық бағалау стандарттарын көрсетті, 2013 жыл – дұрыс емес, ал бағалау күніне халықаралық бағалау стандарттары, 2017 жыл болды.. Бағалау стандарттарының, әдістемелік құралдардың, оқулықтардың және бағалауға қатысты басқа материалдардың тізбесі жоқ. - Бағалауда сызықсыз тым үлкен олқылықтар бұл болып табылады өрескел бұзушылық есеп беру. - 11-бет 3.2-тарау, кесте шығынды тәсілді негіздемеде қолданды" шығынды тәсілде КО-ИНВЕСТ Заманауи анықтамалық басылымын, УПСС салу құнының ірілендірілген көрсеткіштерін пайдалана отырып, салыстырмалы бірлік әдісі қолданылды " дегенмен бағалаушы жер учаскесінің нарықтық құнын есептеу және көрсету қажет екенін көрсетуді де қате ұмытып кетті. - Кестедегі 24 - бет бағалаушы үйді бағалау кезінде сол аудандағы бағалау объектісінің аналогтарын қалай таңдағанын көрсетеді, таңдалған аналогтар дұрыс емес, өйткені таңдалған аналогтар ауданы бойынша бағалау объектісіне қарағанда әлдеқайда төмен, сонымен қатар үйлердің аналогтары құрылыс жылдары бойынша дұрыс таңдалмаған. Құрметті сот нарық өте үлкен және үйлерді сату туралы ондаған ұсыныстар бар. Наурызбай ауданының Жайлы микроамауданы Алматының элиталық аудандары санатына жатады, өйткені барлық коммуникациялар, қауіпсіздік жүйесі (күзет, қоршау, бейнебақылау және т.б.), спорттық ойын алаңдары, демалу және серуендеу Олейлері және жайлы және қауіпсіз тұру үшін тағы басқалар бар. Бірақ, өкінішке орай, бағалаушы ұқсас үйлерді таңдағанда ресми түрде қарады, өйткені ол тұрғын үй коттедж қалаларына жатпайтын типтік емес үйлерді таңдады, бірақ жай ғана қоршалған абаттандырылған коттедж қалаларына жатпайтын үйлерді таңдады. - Бағалау құнын анықтау кезінде жер учаскесінің салыстырмалы сынағы жоқ, сонымен қатар 27-бетте шығындар мен салыстырмалы әдістер 0,50% коэффициенттерімен есептелген, ал шығындар 30% және салыстырмалы 70% болуы керек. Жоғарыда айтылғандарға байланысты біз бұл жағдайда сапасыз және объективті емес бағалау бар деп санаймыз. Бағалау қызметінің негізгі принциптері объективтілік пен сенімділік болып табылады, бұл бағалау кезінде сақталмайды.

Бұл бұзушылықтар GR мүдделеріне әсер етеді. КО. Н., өйткені бағалау меншік құқығындағы мүлікке иеліктен шығару үшін жүзеге асырылады мемлекет нарықтық бағалар жағдайында. АІЖК-нің 257-бабына сәйкес меншік құқығы тоқтатылған кезде мүлік оның нарықтық құнына қарай бағаланады. Бұл жағдайда біз сапасыз және біржақты бағалау біздің мүдделерімізге әсер етеді деп санаймыз. Осыған байланысты біз УЗО г. болдық. Алматы 2019 жылғы 07 маусымдағы №85/2019 жылжымайтын мүлікті бағалау туралы баламалы есепті ұсынды, оны "бағалау институты" ЖШС орындады, онда жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 253 152 822 теңге мөлшерінде айқындалды, оны сенімді және әділ деп санаймыз, онда көрсетілген нарықтық құны - иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нақты құнына сәйкес келеді. ҚР АІЖК-нің 255-бабына сәйкес "жер учаскесін және басқа да табиғи ресурстарды алып қоюға байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығын тоқтату" көзделген: мемлекеттік органның меншік иесінен мүлікті тікелей алып қоюға бағытталмаған шешіміне, оның ішінде меншік иелері орналасқан жер учаскесін алып қою туралы шешімге байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығын тоқтату меншік иесіне үй, Өзге де құрылыстар, құрылыстар немесе екпелер заңнамалық актілерде белгіленген жағдайларда және тәртіппен ғана рұқсат етіледі, меншік иесіне баламалы мүлікті ұсына отырып және келтірілген өзге де залалдарды өтей отырып немесе оған меншік құқығының тоқтатылуынан келтірілген залалдарды толық көлемде өтей отырып. Меншік иесі меншік құқығын тоқтатуға әкеп соғатын шешіммен келіспеген жағдайда, ол дау сот тәртібімен шешілгенге дейін жүзеге асырыла алмайды. Дауды қарау кезінде меншік иесіне келтірілген залалды өтеудің барлық мәселелері де шешіледі. Осы баптың қағидалары тиісінше мемлекеттік органның тау-кен бөлімдерін, Акватория учаскелерін және мүлік орналасқан басқа да учаскелерді алып қою туралы шешіміне байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығы тоқтатылған кезде қолданылады.

Сондай-ақ, біз "Қазақстан Жылжымайтын мүлік федерациясы" ҚБ-ға тиісті сұрау салуды жібердік, ол тек ҚР-да ғана емес, сонымен қатар халықаралық деңгейде жылжымайтын мүлікті сату және оның құнын анықтау саласында Қазақстандық жылжымайтын мүлік Федерациясы (ҚФН) ҚБ мамандарының маркетингтік талдау жүргізуі тұрғысынан беделді болып табылады. Оған біз ҚФН-дан келесі сипаттағы дәлелді жауап алдық "06.06.2019 ж. сіздің сұрауыңызға. Қазақстан Жылжымайтын мүлік федерациясының (ҚФН) мамандары оңтүстік астананың Наурызбай ауданындағы коттедж қалашықтары секторындағы жеке тұрғын үйлер секторында ағымдағы күнге маркетингтік талдау жүргізді. Жүргізілген зерттеу нәтижесінде жалпы ауданы 250-340 ш. м., жер учаскесінің көлемі 7-15 акр, аулалық ғимараттары бар тұрғын үйлерді сатып алу-сату бойынша ұсыныстың орташа бағасы 744 900,00 - 955 000,00 20.06.2019 жылға арналған 1 ш. м. бағамына (ҚР ҰБ) теңге $1 = 382,38 теңге. Барлығы 1 ш. м. үшін орташа құны. = ($ 2 208+$ 2 574+$ 3 782+$ 2 452+$ 2421+$ 2 199)16-% 2 706 = дөңгелектелген 1 033 692,00 теңге". (Толығырақ ҚФН ҚБ есебінде). Ал 253 152 822 теңге мөлшерінде иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны айқындалған "бағалау институты" ЖШС бағалау компаниясы 1 ш.м. үшін орташа құнын 750 899 теңге мөлшерінде айқындайды, бұл иеліктен шығарылатын мүліктің орташа құнына қисынды түрде сәйкес келеді. Алайда, 2019 жылғы 17 сәуірдегі "CAPITAL Assessment Group" ЖШС жүргізген бағалау компанияларының №f19-0120/ALM-32 бағалау туралы есебіне 1 ш. м. орташа құны анықталды. 307 671 теңге ал 109 252 714 теңге мөлшеріндегі қорытынды құн иеліктен шығарылатын мүліктің бағалау құнын анықтауда өзінің төмен бағаланғанын көрсетеді.

Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)

Жоғарыда көрсетілген дәлелдерге байланысты Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ЕО шағын ауданы мекенжайында орналасқан иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық, құнын белгілеу үшін негіз ретінде иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 253 152 822 теңге мөлшерінде айқындалған "бағалау институты" ЖШС орындаған 2019 жылғы 07 маусымдағы №85/2019 бағалау туралы есепті қабылдау мүмкін деп санаймыз. Д. 2, пәтер 1. Ал "бағалау институты" ЖШС бағалау туралы есепте көрсетілген нақты нарықтық құны болып табылатын 253 152 822 теңге мөлшеріндегі соманы иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүлік үшін ағымдағы нарықтық құн ретінде қабылдау әділ болады. 6-бап. "Азаматтық заңнама нормаларын түсіндіру" қарастырылған: азаматтық заңнама нормалары олардың ауызша көрінісінің тура мағынасына сәйкес түсіндірілуі керек. Заңнамалық нормалардың мәтінінде қолданылатын сөздерді әр түрлі түсіну мүмкін болған жағдайда, Қазақстан Республикасы Конституциясының ережелеріне және осы тарауда, ең алдымен оның 2-бабында баяндалған азаматтық заңнаманың негізгі қағидаттарына сәйкес келетін түсінікке артықшылық беріледі., 2. Азаматтық заңнама нормасының нақты мағынасын анықтау кезінде, егер бұл осы баптың 1-тармағында жазылған талаптарды бұзбаса, ол қолданысқа енгізілген тарихи жағдайларды және оның сот практикасындағы түсіндірмесін ескеру қажет. ҚР АІЖК 68-бабы. "Дәлелдемелерді бағалау"әрбір дәлелдеме салыстырмалылықты, жол берілуін, дұрыстығын ескере отырып бағалауға жатады, ал жинақталған барлық дәлелдемелер - азаматтық істі шешу үшін жеткіліктілікті – осы азаматтық істе біз берілген дәлелдемелерді негізсіз байқаймыз. ҚР АІЖК 72-бабы. "Дәлелдеу міндеті" әрбір Тарап өзінің талаптарының негізі ретінде сілтеме жасайтын мән – жайларды дәлелдеуге тиіс-бұл талап арыздарда байқалмайды. ҚР АІЖК 73-бабы. "Дәлелдемелерді ұсыну", дәлелдемелерді іске қатысушы тараптар және басқа да адамдар істі сот талқылауына дайындау сатысында бірінші сатыдағы сотқа ұсынады.      АІЖК-нің 8-бабына сәйкес әрбір адам бұзылған немесе даулы конституциялық құқықтарды, бостандықтарды немесе қорғалатын мүдделерді қорғау үшін сотқа жүгінуге құқылы. ҚР АІЖК-нің 15-бабына сәйкес тараптар азаматтық сот ісін жүргізу барысында өз ұстанымын, оны қорғаудың тәсілдері мен құралдарын дербес және сотқа, басқа органдар мен адамдарға қарамастан сайлайды. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы (7, 8 және 10-баптар), азаматтық және саяси құқықтар туралы халықаралық пакт (14-бап) және адам құқықтары мен негізгі бостандықтарын қорғау туралы Конвенция (6-бап) Заң мен сот алдында әркімнің тең екендігін және оның азаматтық құқықтары мен міндеттерін айқындау кезінде әркімнің әділетті болуға құқығы бар екенін белгілейді. және заңды негізде құрылған құзыретті, тәуелсіз және бейтарап соттың істі ақылға қонымды мерзімде жария талқылауы. Жоғарыда айтылғандардың негізінде және ҚР АІЖК 166, 46-баптарын басшылыққа ала отырып, сот сұрады:

"Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы" КММ-нің гр-ге қойылатын талаптары. Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы мұрт – ішінара қанағаттандырылсын;

Мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылған жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшерін айқындау бөлігінде: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. …., 2-үй, 1-пәтер, 109 252 714 теңге сомасында кейіннен УСА төлеу үшін-қанағаттандырудан бас тарту;

Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшері айқындалсын. ҰБТ, 2-үй, 1-пәтер, жылжымайтын мүлікті бағалау туралы 2019 жылғы 07 маусымдағы №85/2019 есебіне сәйкес, "бағалау институты" ЖШС орындаған, онда мұртты кейіннен төлеу үшін жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 253 152 822 теңге мөлшерінде айқындалған

Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) 19.12.2019 жылы Алматы қаласының Наурызбай аудандық соты ашық сот отырысында азаматтық істі мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және ондағы тұрғын үйді мәжбүрлеп иеліктен шығаруды қарады. Тараптар ұсынған бағалау құжаттарында келіспеушіліктер болғандықтан, сот тараптардың өтініші бойынша сот –тауар сараптамасын тағайындады. Сот сараптамасы институтының 27.11.2019 ж. №6325 сарапшысының қорытындысына сәйкес Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Алматы қаласы, жалпы ауданы 0,0769 га жер учаскесінің нарықтық құны, № 20-322-006-кад кадастрлық және ондағы жалпы ауданы 339,5 ш.м. тұрғын үй, аула құрылыстары, жасыл желектер, Мекен-жайы: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. ….., 2-үй, 1-пәтер, зерттеу кезінде мемлекет мұқтажы үшін иеліктен шығарылуға жататын 196 284 728 (жүз тоқсан алты миллион екі жүз сексен төрт мың жеті жүз жиырма сегіз) теңгені құрауы мүмкін. Жоғарыда айтылғандарды негізге ала отырып, сарапшының қорытындысын ескере отырып, сондай-ақ жауапкер 12.03.2019 жылы мемлекет мұқтажы үшін үй құрылысы бар жер учаскесін мәжбүрлеп сатып алу туралы хабарлама алғанын ескере отырып, осыған байланысты талапкер мен жауапкер ұсынған бағалау туралы есептер 17.04.2019 жылы "Capital Assessment Group" ЖШС және 07.06.2019 жылы "бағалау институты" ЖШС жүргізді " жоқ сот сатып алынатын жылжымайтын мүліктің бағасын айқындау кезінде өзекті болып табылады, Сот сараптамасы институтының 27.11.2019 ж. №6325 сарапшысының қорытындысы назарға алынады. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Алматы қаласы, оның нарықтық құны 196 284 728 теңгені құрайды. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Алматы қаласы Сот сараптамасы институтының сарапшысы жасаған 27.11.2019 жылғы №6325 сарапшының қорытындысын талдай отырып, сот Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Алматы қаласы Сот сараптамасы институты сарапшысының қорытындысы объективті және негізделген деп санайды. Осылайша, сот иеліктен шығарылатын мүліктің нарықтық құнын 196 284 728 теңге мөлшерінде айқындауды әділ деп санайды. Сот шешімі талапкердің пайдасына шешілгендіктен, сот жауапкерден мемлекет кірісіне 5 050 теңге сомасында мемлекеттік бажды өндіріп алу қажет деп санайды. ҚР АІЖК 223-226-баптарын басшылыққа ала отырып, сот ШЕШТІ: Алматы қаласы әкімдігінің Светлана Анатольевна Усачеваға жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару туралы талап арызы – ішінара қанағаттандырылсын.

Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)

Ауданы 0,0769 га болатын №20-322-006-шы кадастрлық жер учаскесі және ондағы ауданы 339,5 ш.м. Тұрғын үй Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайында орналасқан мәжбүрлеп иеліктен шығарылсын. ах, Д. 2, кв. 1 мұртқа тиесілі. Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайындағы мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үй үшін баға белгіленсін. ... , 2 үй, 1-пәтер 196 284 728 (жүз тоқсан алты миллион екі жүз сексен төрт мың жеті жүз жиырма сегіз) теңге сомасында, кейіннен мұртты төлеу үшін. Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайында орналасқан жер учаскесіне және тұрғын үйге УСА меншік құқығын мәжбүрлеп тоқтату. …., 2-үй, 1-пәтер. Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекен-жайы бойынша орналасқан жер учаскесінен және тұрғын үйден барлық бірге тұратын адамдармен бірге УСА шығару. ах, 2-үй, 1-пәтер. УСА-дан мемлекет кірісіне 5 050 (бес мың елу) теңге сомасында мемлекеттік баж өндіріп алынсын. Осылайша, мемлекет пайдасына мәжбүрлеп иеліктен шығару сомасы 109 252 714 теңгеден 196 284 728 теңгеге дейін өсті.

Құрметпен, "Заң және құқық" заң компаниясы 

Внимание!   

       Адвокатская контора Закон и Право, обращает ваше внимание на то, что данный документ является базовым и не всегда отвечает требованиям конкретной ситуации. Наши адвокаты готовы оказать вам помощь в юридической консультации,  составлении любого правового документа, подходящего именно под вашу ситуацию.   

     Для подробной информации свяжитесь с Юристом / Адвокатом, по телефону; +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.  

Адвокат Алматы Юрист Юридическая услуга Юридическая консультация Гражданские Уголовные Административные дела споры Защита Арбитражные Юридическая компания Казахстан Адвокатская контора Судебные дела