Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)
Сот ісін жүргізуде "Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы" КММ - нің (бұдан әрі-талапкер) жауапкерге арызы бойынша 17.07.2019 жылғы №7585-19-00-2/4675 азаматтық іс бар. …….. Ольга Николаевна (бұдан әрі - жауапкер) мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы. Ол бойынша талапкер ҚР Үкіметінің 19.12.2002 ж. қаулысымен бекітілген Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру мақсатында өз талаптарын уәждейді. № 1330, Алматы қаласы әкімдігінің "мемлекет мұқтажы үшін жер учаскелерін алып қоюға байланысты жер учаскелерін немесе өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығаруды бастау туралы" 2019.02.28 № 1/1-284 қаулысы негізінде, ҚР Жер кодексінің 84-бабы 2-тармағының 4-тармақшасына сәйкес, электр көлігі объектісін салу, мәжбүрлеп иеліктен шығару мақсатында, оның ішінде мемлекеттік мұқтаждар үшін сатып алу жолымен жауапкерге тиесілі № 20-322-006-....кадастрлық жер учаскесі жатады.. ауданы 0,1444 га және ауданы 251 ш. м. тұрғын үй Мекен-жайы: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. …….., 2-үй, 2-пәтер. Жоғарыда көрсетілген қаулыны орындау үшін, заңнамаға сәйкес, жауапкер 11.03.2019 жылы мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін алдағы уақытта иеліктен шығару туралы хабарлама алды, бұл туралы хабарламадағы қолтаңба куәландырады. 2-тармаққа сәйкес. "Мемлекеттік мүлік туралы" ҚР Заңының 67-сі, жер учаскесінің, сондай-ақ мемлекет мұқтажы үшін иеліктен шығарылатын жер учаскесіндегі жылжымайтын мүліктің құны жер учаскесіне құқықтардың туындау негіздеріне қарамастан олардың нарықтық құны мөлшерінде айқындалады.
Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)
17.04.2019 ж. "Capital Assessment Group" ЖШС жылжымайтын мүліктің нарықтық құнын бағалау туралы есебіне сәйкес алынатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 116 909 447 теңгені құрайды (оның ішінде: 42 519 353 теңге – жер учаскесінің нарықтық құны; 74 390 094 теңге – тұрғын үйдің нарықтық құны). Жауапкерге мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылған жер учаскесі мен үй үшін өтемақы сомасы ұсынылды, алайда осы уақытқа дейін мемлекет мұқтажы үшін сатып алу шарты жасалмады, сатып алу бағасы туралы келісімге қол жеткізілмеді, бұл сотқа жүгінуге негіз болды. Осылайша соттан сұрайды:
Кадастрлық жер учаскесін мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығаруды жүргізу№ 20-322-006-......... ауданы 0,1444 га және ауданы 251 ш.м. Тұрғын үй, мекен-жайы: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. ……............ Ольга Николаевнаға тиесілі 2 үй, 2 пәтер.
Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшері айқындалсын. ……... , 2-үй, 2-пәтер, кейіннен төлеу үшін 116 909 447 теңге сомасында ........ Ольга Николаевна.
Меншік құқығын мәжбүрлеп тоқтату.......... Ольга Николаевна Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайындағы жер учаскесі мен тұрғын үйге. ……ах, 2-үй, 2-пәтер.
Көшіру ........ Ольга Николаевна Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекен-жайы бойынша орналасқан жер учаскесінен және тұрғын үйден бірге тұратын барлық адамдармен. …….., 2-үй, 2-пәтер.
Талапкердің жоғарыда көрсетілген дәлелдерімен келіспеймін, өйткені ҚР АК 150-151-баптарының тәртібімен азаматтық-құқықтық келісім жасалды (мәміле нысаны, Шартпен жасалған мәмілелер), оны орындау үшін жауапкер 28.06.2016 жылы гр-мен жасасты. ……. Екатерина Владимировна жер учаскесі бар тұрғын үйді бөліп-бөліп сатып алу туралы келісім. Сәйкес п. 2 шарт, үй мен учаскенің құны 375 000 000 теңгемен айқындалған, оның ішінде 295 296 000 теңге үй және 79 704 000 теңге учаскесі және көрсетілген соманы төлеу осы шартқа қол қойылған күннен бастап күнтізбелік екі жылдан кешіктірілмей жүзеге асырылады және сатып алушы мен сатушы мәмілені нотариалдық тіркеуге міндеттенеді. ….. Ясин Маликович 08.10.1948 Ж. Т., уд. тұлға №............. Шарт жасалған күні Сатып алушы (осы іс бойынша жауапкер) 135 000 000 теңге мөлшерінде бірінші жарна төледі, одан кейін 2016 жылдан 2018 жылға дейін тағы 5 сома төленді, атап айтқанда: 60 000 000 – 21 қараша 2016ж., 46 000 000 – 14 наурыз 2017ж., 50 000 000 – 3 шілде 2017 ж., 51 000 000 – 10 Қазан 2017 ж., 33 000 000 – 9 2018 жылғы наурыз, оған барлық растайтын қолхаттар бар. Осыдан кейін 2018 жылдың 30 сәуірінде жер учаскесі мен үй үшін ұқсас құны бар мәмілені нотариалды тіркеу жүргізілді. 2016 жылы мәміле жасалғанға дейін Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Жеке және заңды тұлғалары тіршілік ету ортасы мен тіршілік әрекетінің жай-күйі, оның болжамды өзгерістері, көзделіп отырған Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы толық, уақтылы және анық ақпарат алуға құқылы. Осыған байланысты метрополитен жобаланған Нысандар, тіршілік ету ортасы мен тіршілік әрекетінің жай-күйі және ондағы қоғамдық және жеке мүдделерге тікелей әсер ететін болжамды өзгерістер туралы хабарлауы керек еді. ……. О. Н. и.......... Е. В., Алматы қаласы әкімінің атына және Алматы қаласы әкімдігінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Метрополитен" коммуналдық мемлекеттік кәсіпорнына 2016 жылғы 9 маусымдағы №23-08 / 923 хат жолданды, одан "даңғылдың тесілуіне байланысты" сұралды. Абай Алматыда батыс бағытта Қалқаман шағынауданына, метро құрылысына және басқа да жобаларға Алматы қ., Қалқаманкамауданы, Каламауданы мекенжайындағы үй бұзуға және/немесе жерді алып қоюға жата ма ........., үй 2 кв 2. Олай болса, қашан? 13.06.2016 ж. тағы бір өтініш неғұрлым толық жауап беру туралы өтінішпен берілді, бұл " негізгі құрылыстардың құрылысына кірмейді және үй қатаң түрде бұзылады ма?»
Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес 9-бап. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау лауазымды тұлғалардың өз құзыреті шегінде: 1) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін объективті, жан - жақты және уақтылы қарауды қамтамасыз етеді, қажет болған жағдайда олардың қатысуымен; 2) Жеке және заңды тұлғалардың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды; 3) Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін объективті, жан-жақты және уақтылы қарауды қамтамасыз етеді; өтініш берушілердің өтініштерін қарау нәтижелері және қабылданған шаралар туралы; Оған уәкілетті органдардан келесі сипаттағы оң жауаптар алынды "Алматы қаласының Бас жоспарына сәйкес қазіргі уақытта Абай даңғылын Момышұлы көшесінен қала шекарасына дейін тесуге жобалық-сметалық құжаттама әзірленді. Алматы қаласы, Қалқаман-2камауданында орналасқан үй құрылысы бар жер учаскесі. …….. 2-үй, 2-пәтер, ҚР ҚНжЕ сәйкес метрополитеннің перспективалық желісінің техникалық аймағында орналасқан 3.03-02-2010 "метрополитендер", бірақ метрополитеннің негізгі құрылымдарының құрылысына жатпайды, яғни бұзуға жатпайды". 10-бап. Көрсетілген Заңнан жоғары өтініштерге жауаптар: өтініштерге жауаптар мазмұны бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына сілтеме жасай отырып, мемлекеттік тілде немесе өтініш жасалған тілде негізделген және дәлелді болуға, қабылданған шешімге шағымдану құқығын түсіндіре отырып, өтініш берушінің дәлелдерін теріске шығаратын немесе растайтын нақты фактілерді қамтуға тиіс. Осыдан кейін гр. …….. О. Н., "Метрополитен" КМК-ның осы ресми толық жауабы негізінде........ О.Н. үй сатып алу туралы шешім қабылданды және 28.06.2016 жылғы сатып алу-сату шартына қол қойылды. Осылайша, құрметті сот Қазақстан Республикасы Үкіметінің 19.12.2002 жылғы №1330 қаулысымен бекітілген Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру қажеттілігіне құрылған талапкердің талап арызы Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзуға ерекше назар аударуды сұраймыз. "Метрополитен" КМК ресми жауабын беру кезінде бұл жоспар қазіргі уақытта анық әрекет етті, тиісінше, үйді бұзуға жатпайды деген жауап дәл осылай жарамды. Бір бас жоспардың негізінде бізге әртүрлі жауаптар қалай берілетіні анық емес және уәкілетті мемлекеттік органдар мұндай өрескел қателіктерге жол береді, онда үй иесі жай ғана зардап шегеді және зиян келтіреді. 17-бап. Заң Қазақстан Республикасының Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілікті көздейді Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауаптылыққа әкеп соғады.
Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)
Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінде көрсетілген баптың 100-бабының бұзылуына байланысты лауазымды адамдарға он айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, сондай-ақ "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 43-бабы, "Мемлекеттік қызметшілердің жауапкершілігі" Заңына сәйкес мемлекеттік қызметшілер өздерінің қызметтік міндеттерін орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін айыппұл салуға әкеп соғады Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес азаматтық-құқықтық, тәртіптік, әкімшілік, қылмыстық жауаптылықта болады. Сондай-ақ, соттың назарын үйді сату құны сатып алу-сату шартына сәйкес, доллар бағамына қайта есептегенде, үйдің Тарихи құнына тең екендігіне аударғымыз келеді, ол 2008 жылы 120 000 000 теңгені құрады (үйді сатып алу-сату шартымен расталады 14.11.2008 ж.) 2008 жылғы қарашада бағам 1 доллар үшін 120.13 теңгені құрады, ал 2016 жылғы сәуірде-339.10 2018 жылғы маусымда-330 теңге, бұл ҚРҰБ ресми сайтының анықтамасымен расталады https://www.nationalbank.kz/?docid=748&switch=russian) сондай-ақ ҚР ҰБ ресми сайтынан алынған құжаттармен қоса. Осылайша, курс 2.8 есе өсті және жылжымайтын мүлік мәмілелері әрқашан доллар бағамына байланысты екені белгілі. 2014-2015 жылдар аралығында үйді газдандыру жүргізілді, техникалық талаптарға сәйкес қазандық пен үйді қайта құру салынды, бұл ешбір жағдайда кемітпеді, бірақ объектінің нарықтық құнын сол деңгейде сақтап қалды. Сонымен қатар, Әуезов ауданы Наурызбай ауданы болып қайта құрылды, бұл жылжымайтын мүлікті қайта тіркеуге, құжаттарды қайта ресімдеуге, техникалық, сейсмикалық, өрт сараптамаларын жүргізуге, меншік иесінің уақыты мен қаражатының үлкен шығындарымен бірге топотүсірілімге алып келді. Жауапкер өзінің болашағын жоспарлады, жылжымайтын мүлікке қомақты қаражат салып, қарызға батып, учаскені көгалдандыруды жүзеге асырды, сонымен қатар автономды электр қуатын, су құбырларын, кәріз желілерін, жолдарды және коттедж қалашығының басқа да жалпы пайдалану объектілерін ұстау үшін ай сайынғы төлем есебінен қала инфрақұрылымын дамытуды қаржыландырды.
Бұрын бұзылмаған үйдің метро құрылысына байланысты бұзу туралы кенеттен шешім немен байланысты екені белгісіз. Кейіннен 2019 жылғы 04 Наурызда біз Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы КММ-ден хабарлама және Алматы қаласы әкімінің 2009 жылғы 18 маусымдағы №4/371-185 қаулысын алдық, онда бізге Алматы қаласының Бас жоспарын іске асыру мақсатында және "жер учаскелерін немесе өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығаруды бастау туралы" Алматы қаласы әкімдігінің қаулысы негізінде хабарланды мемлекет мұқтажы үшін жер учаскелерін алып қоюға байланысты " 28.02.2019 ж. № 1/1-284, біздің жер учаскеміз және онда орналасқан жылжымайтын мүлік: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, шағынауданы ........ 2, пәтер 2 (20-322-006-.......) мемлекет мұқтажы үшін, сондай-ақ бағалау жүргізу үшін жылжымайтын мүлікке қолжетімділікті ұсыну қажеттігі туралы мәжбүрлеп иеліктен шығаруға жатады. 2019 жылғы 17 сәуірде "CAPITAL Assessment Group" ЖШС бағалау компанияларының мамандары тұрғын үй мен жер учаскесіне зерттеу жүргізді. 2019 жылдың мамыр айының соңында Алматы қаласы жер қатынастары басқармасы КММ-ден "Capital Assessment Group" ЖШС құрастырған 2019 жылғы 17 сәуірдегі № f19-0120/ALM бағалау туралы есеп алдық, онда гр-ға тиесілі жылжымайтын мүліктің нарықтық құны. …….. О. Н., түрінде: тұрғын үй, жалпы ауданы - 251 ш.м., жер учаскесі бар, жалпы ауданы - 0,1444 Га., кадастрлық нөмірі: 20:322:006:633. орналасқан Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, шағынауданы ........., 2 үй, 2 пәтер 116 909 447 теңгені құрады. "CAPITAL Assessment Group" ЖШС бағалау компанияларының бағалауымен біз келіспейміз, өйткені бағалау компанияларының 2019 жылғы 17 сәуірдегі № f19-0120/ALM есебінде көрсетілген жылжымайтын мүліктің нарықтық құны дұрыс емес және дұрыс анықталмаған, сондай-ақ әділетсіз төмендетілген, өйткені осы ауданда орналасқан әрбір пәтер жеке және егжей-тегжейлі тәсілді талап етеді. Осылайша, иеліктен шығарылған мүлікті бағалау туралы есептің берілген көшірмесін зерттегеннен кейін біз келесі қорытындыға келдік. Қазақстан Республикасының "бағалау қызметі туралы" Заңына сәйкес, нарықтық құн – бұл объект бәсекелестік жағдайында мәміле негізінде иеліктен шығарылуы мүмкін ең ықтимал баға. Бұл ретте нақты нарықтық баға, егер мәміле тараптарының бірі бағалау объектісін иеліктен шығаруға міндетті болмаса, ал екінші Тарап сатып алуға міндетті болмаса және мәміле тараптарына қатысты мәміле жасауға ешбір тараптан мәжбүрлеу болмаған жағдайда ғана айқындалуы мүмкін. Бағалау стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 5 мамырдағы № 519 бұйрығына сәйкес.. салыстырмалы тәсіл бағалау рәсімдерінің мынадай бірізділігін көздейді: 1) осындай жылжымайтын мүлікті сату немесе ұсыну туралы ақпаратты жинау және талдау жүргізу және салыстыру объектілерін айқындау; 2) қолда бар ақпараттың көлемі мен дұрыстығын ескере отырып, бағалау объектісінің құнын есептеу әдісін таңдау; 3) бағалау объектісін сату бағасын немесе ұсыныс бағасын кейіннен түзете отырып, салыстыру объектілерімен салыстыру салыстыру объектілері; 4) салыстыру объектілерінің құнына түзетуші түзетулердің шамасын есепке алу жолымен бағалау объектісінің құнын айқындау; 5) алынған есептеу нәтижелерін келісу. Сонымен қатар, талданатын есепте салыстырмалы тәсілмен құнды есептеу шеңберінде салыстыру объектілерімен қолданылатын түзетулердің (түзетулердің) негіздемесі жоқ.
Бұдан басқа, бағалау стандартының талабына сәйкес есепте есептің есеп айырысу кестесінде көрсетілген деректермен шектеліп, объектінің құнын егжей-тегжейлі есептеу көрсетілмеген, бұл бағалау стандартының талаптарын бұзу болып табылады. Қорытынды құнды шығару кезінде салыстырмалы әдіспен алынған нәтижелерге салмақ коэффициенттерін берудің негіздемесі жоқ, әдістемелік әдебиеттерде ұсынылған иерархияларды талдау әдісі қолданылмаған. Бағалау стандартына сәйкес жылжымайтын мүліктің жинақталған тозу мөлшері физикалық, функционалдық және сыртқы (экономикалық) тозу жиынтығына тең екендігі көрсетілген. Бағалаушы қорытынды құнды шығару кезінде үй-жайдың тозу пайызын көрсетпеді, өйткені мүлікті бағалау кезінде физикалық тозуы бар бағалаушы аталған коэффициентті назарға алуға міндетті. Осы бағалау туралы есепте ресімдеу ерекше назар аударуды талап етеді: - 3 – 1.3-тараудағы есеп беті. Бағалаушы туралы мәліметтер-біліктілік сипаттамалары жоқ және бағалаушы өзін бағалаушының сарапшысы ретінде көрсетті ал бүгінгі күні уәкілетті органдар бағалаушының куәлігін береді, сарапшы болу үшін біліктілік емтихандарынан өтіп, тиісті сертификаттар алу қажет олар бағалау материалдарында кеңес береді. - 1.5 – тараудағы 4-бет, бағалаушылар пайдаланатын құжаттар тізімі, бағалаушы халықаралық бағалау стандарттарын көрсетті, 2013 жыл – дұрыс емес, ал бағалау күніне халықаралық бағалау стандарттары, 2017 жыл болды.. Бағалау стандарттарының, әдістемелік құралдардың, оқулықтардың және бағалауға қатысты басқа материалдардың тізбесі жоқ. - Бағалауда сызықсыз тым үлкен олқылықтар бұл болып табылады өрескел бұзушылық есеп беру. - 11-бет 3.2-тарау, кесте шығынды тәсілді негіздемеде қолданды" шығынды тәсілде КО-ИНВЕСТ Заманауи анықтамалық басылымын, УПСС салу құнының ірілендірілген көрсеткіштерін пайдалана отырып, салыстырмалы бірлік әдісі қолданылды " дегенмен бағалаушы жер учаскесінің нарықтық құнын есептеу және көрсету қажет екенін көрсетуді де қате ұмытып кетті. - Кестедегі 24 - бет бағалаушы үйді бағалау кезінде сол аудандағы бағалау объектісінің аналогтарын қалай таңдағанын көрсетеді, таңдалған аналогтар дұрыс емес, өйткені таңдалған аналогтар ауданы бойынша бағалау объектісіне қарағанда әлдеқайда төмен, сонымен қатар үйлердің аналогтары құрылыс жылдары бойынша дұрыс таңдалмаған. Құрметті сот нарық өте үлкен және үйлерді сату туралы ондаған ұсыныстар бар. Наурызбай ауданының Жайлы микроамауданы Алматының элиталық аудандары санатына жатады, өйткені барлық коммуникациялар, қауіпсіздік жүйесі (күзет, қоршау, бейнебақылау және т.б.), спорттық ойын алаңдары, демалу және серуендеу Олейлері және жайлы және қауіпсіз тұру үшін тағы басқалар бар. Өкінішке орай бағалаушы ұқсас үйлерді таңдағанда ресми түрде қарады, өйткені ол тұрғын үй коттедж қалаларына жатпайтын типтік емес үйлерді таңдады, бірақ жай ғана қоршалған абаттандырылған коттедж қалаларына жатпайтын үйлерді таңдады. - Бағалау құнын анықтау кезінде жер учаскесінің салыстырмалы сынағы жоқ, сонымен қатар 27-бетте шығындар мен салыстырмалы әдістер 0,50% коэффициенттерімен есептелген, ал шығындар 30% және салыстырмалы 70% болуы керек.
Жоғарыда айтылғандарға байланысты біз бұл жағдайда сапасыз және объективті емес бағалау бар деп санаймыз. Бағалау қызметінің негізгі принциптері объективтілік пен сенімділік болып табылады, бұл бағалау кезінде сақталмайды. Бұл бұзушылықтар GR мүдделеріне әсер етеді. …….. О. Н., өйткені бағалау меншік құқығындағы мүлікке иеліктен шығару үшін жүзеге асырылады мемлекет нарықтық бағалар жағдайында. АІЖК-нің 257-бабына сәйкес меншік құқығы тоқтатылған кезде мүлік оның нарықтық құнына қарай бағаланады. Бұл жағдайда біз сапасыз және біржақты бағалау біздің мүдделерімізге әсер етеді деп санаймыз. Осыған байланысты біз Алматы қ. ЖҚБ жылжымайтын мүлікті бағалау туралы 2019 жылғы 10 маусымдағы №70/2019 баламалы есебін ұсындық, "бағалау институты" ЖШС орындады, онда жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 228 734 302 теңге мөлшерінде айқындалды, біз оны сенімді және әділ деп санаймыз, онда көрсетілген нарықтық құны-нақты құнға сәйкес жылжымайтын мүлік. ҚР АІЖК-нің 255-бабына сәйкес "жер учаскесін және басқа да табиғи ресурстарды алып қоюға байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығын тоқтату" көзделген: мемлекеттік органның меншік иесінен мүлікті тікелей алып қоюға бағытталмаған шешіміне, оның ішінде меншік иелері орналасқан жер учаскесін алып қою туралы шешімге байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығын тоқтату меншік иесіне үй, Өзге де құрылыстар, құрылыстар немесе екпелер заңнамалық актілерде белгіленген жағдайларда және тәртіппен ғана рұқсат етіледі, меншік иесіне баламалы мүлікті ұсына отырып және келтірілген өзге де залалдарды өтей отырып немесе оған меншік құқығының тоқтатылуынан келтірілген залалдарды толық көлемде өтей отырып. Меншік иесі меншік құқығын тоқтатуға әкеп соғатын шешіммен келіспеген жағдайда, ол дау сот тәртібімен шешілгенге дейін жүзеге асырыла алмайды. Дауды қарау кезінде меншік иесіне келтірілген залалды өтеудің барлық мәселелері де шешіледі. Осы баптың қағидалары тиісінше мемлекеттік органның тау-кен бөлімдерін, Акватория учаскелерін және мүлік орналасқан басқа да учаскелерді алып қою туралы шешіміне байланысты жылжымайтын мүлікке меншік құқығы тоқтатылған кезде қолданылады.
Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу)
Сондай-ақ, біз "Қазақстан Жылжымайтын мүлік федерациясы" ҚБ-ға тиісті сұрау салуды жібердік, ол тек ҚР-да ғана емес, сонымен қатар халықаралық деңгейде жылжымайтын мүлікті сату және оның құнын анықтау саласында Қазақстандық жылжымайтын мүлік Федерациясы (ҚФН) ҚБ мамандарының маркетингтік талдау жүргізуі тұрғысынан беделді болып табылады. Оған біз ҚФН-дан келесі сипаттағы дәлелді жауап алдық "06.06.2019 ж. сіздің сұрауыңызға. Қазақстан Жылжымайтын мүлік федерациясының (ҚФН) мамандары оңтүстік астананың Наурызбай ауданындағы коттедж қалашықтары секторындағы жеке тұрғын үйлер секторында ағымдағы күнге маркетингтік талдау жүргізді. Жүргізілген зерттеу нәтижесінде жалпы ауданы 250-340 ш. м., жер учаскесінің көлемі 7-15 акр, аулалық ғимараттары бар тұрғын үйлерді сатып алу-сату бойынша ұсыныстың орташа бағасы 744 900,00 - 955 000,00 20.06.2019 жылға арналған 1 ш. м. бағамына (ҚР ҰБ) теңге $1 = 382,38 теңге. Барлығы 1 ш. м. үшін орташа құны. = ($ 2 208+$ 2 574+$ 3 782+$ 2 452+$ 2421+$ 2 199)16-% 2 706 = дөңгелектелген 1 033 692,00 теңге". (Толығырақ ҚФН ҚБ есебінде). Ал 228 734 302 теңге мөлшерінде иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны айқындалған "бағалау институты" ЖШС бағалау компаниясы 1 ш.м. үшін орташа құнын 936 516 теңге мөлшерінде айқындайды, бұл иеліктен шығарылатын мүліктің орташа құнына қисынды түрде сәйкес келеді. Алайда, 2019 жылғы 17 сәуірдегі "CAPITAL Assessment Group" ЖШС жүргізген бағалау компанияларының №f19-0120/ALM бағалау туралы есебіне 1 ш. м. орташа құны анықталды. 297 164 теңге ал 116 909 447 теңге мөлшеріндегі қорытынды құны иеліктен шығарылатын мүліктің бағалау құнын анықтауда өзінің төмен бағаланғанын көрсетеді. Жоғарыда көрсетілген дәлелдерге байланысты Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, шағынауданы мекенжайы бойынша орналасқан иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құнын белгілеу үшін негіз ретінде 228 734 302 теңге мөлшерінде иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүліктің нарықтық құны айқындалған "бағалау институты" ЖШС орындаған 2019 жылғы 10 маусымдағы №70/2019 бағалау туралы есепті қабылдау мүмкін деп санаймыз ......, Д. 2, пәтер 2. Ал нақты нарықтық құны болып табылатын "бағалау институты" ЖШС бағалау туралы есепте көрсетілген 228 734 302 теңге мөлшеріндегі соманы иеліктен шығарылатын жылжымайтын мүлік үшін ағымдағы нарықтық құн ретінде қабылдау әділ болады. 6-бап. "Азаматтық заңнама нормаларын түсіндіру" қарастырылған: азаматтық заңнама нормалары олардың ауызша көрінісінің тура мағынасына сәйкес түсіндірілуі керек.
Заңнамалық нормалардың мәтінінде қолданылатын сөздерді әр түрлі түсіну мүмкін болған жағдайда, Қазақстан Республикасы Конституциясының ережелеріне және осы тарауда, ең алдымен оның 2-бабында баяндалған азаматтық заңнаманың негізгі қағидаттарына сәйкес келетін түсінікке артықшылық беріледі., 2. Азаматтық заңнама нормасының нақты мағынасын анықтау кезінде, егер бұл осы баптың 1-тармағында жазылған талаптарды бұзбаса, ол қолданысқа енгізілген тарихи жағдайларды және оның сот практикасындағы түсіндірмесін ескеру қажет. ҚР АІЖК 68-бабы. "Дәлелдемелерді бағалау"әрбір дәлелдеме салыстырмалылықты, жол берілуін, дұрыстығын ескере отырып бағалауға жатады, ал жинақталған барлық дәлелдемелер - азаматтық істі шешу үшін жеткіліктілікті – осы азаматтық істе біз берілген дәлелдемелерді негізсіз байқаймыз. ҚР АІЖК 72-бабы. "Дәлелдеу міндеті" әрбір Тарап өзінің талаптарының негізі ретінде сілтеме жасайтын мән – жайларды дәлелдеуге тиіс-бұл талап арыздарда байқалмайды. ҚР АІЖК 73-бабы. "Дәлелдемелерді ұсыну", дәлелдемелерді іске қатысушы тараптар және басқа да адамдар істі сот талқылауына дайындау сатысында бірінші сатыдағы сотқа ұсынады. АІЖК-нің 8-бабына сәйкес әрбір адам бұзылған немесе даулы конституциялық құқықтарды, бостандықтарды немесе қорғалатын мүдделерді қорғау үшін сотқа жүгінуге құқылы. ҚР АІЖК-нің 15-бабына сәйкес тараптар азаматтық сот ісін жүргізу барысында өз ұстанымын, оны қорғаудың тәсілдері мен құралдарын дербес және сотқа, басқа органдар мен адамдарға қарамастан сайлайды. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы (7, 8 және 10-баптар), азаматтық және саяси құқықтар туралы халықаралық пакт (14-бап) және адам құқықтары мен негізгі бостандықтарын қорғау туралы Конвенция (6-бап) Заң мен сот алдында әркімнің тең екендігін және оның азаматтық құқықтары мен міндеттерін айқындау кезінде әркімнің әділетті болуға құқығы бар екенін белгілейді. және заңды негізде құрылған құзыретті, тәуелсіз және бейтарап соттың істі ақылға қонымды мерзімде жария талқылауы. Жоғарыда айтылғандардың негізінде және ҚР АІЖК 166, 46-баптарын басшылыққа ала отырып,
Сот: "Алматы қаласының жер қатынастары басқармасы" КММ-нің азаматтарға қойылатын талаптарын сұрады. ….. Ольга Николаевна Мемлекет мұқтажы үшін жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы – ішінара қанағаттандырылсын; мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылған жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшерін айқындау бөлігінде: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а. ……... , 2-үй, 2-пәтер, кейіннен төлеу үшін 116 909 447 теңге сомасында ....... Ольга Николаевна – қанағаттанудан бас тарту; Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайы бойынша мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үй үшін өтемақы мөлшері айқындалсын. ……., 2-үй, 2-пәтер, жылжымайтын мүлікті бағалау туралы 2019 жылғы 07 маусымдағы №70/2019 есебіне сәйкес, "бағалау институты" ЖШС орындаған, онда кейіннен төлеу үшін жылжымайтын мүліктің нарықтық құны 228 734 302 теңге мөлшерінде айқындалған ........ Ольга Николаевна. 2020 жылғы 28 қаңтарда Алматы қаласы Наурызбай аудандық соты төрағалық етуші судья Қалиев Нұрлан Мұратұлы құрамында аға буын басшылық етеді. 223-226 ҚР АІЖК, сот шешті: Алматы қаласы әкімдігінің к ...... Ольга Николаевнаның жер учаскесін және өзге де жылжымайтын мүлікті мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару (сатып алу) туралы, мәжбүрлеп иеліктен шығарғаны үшін бағаны айқындау, меншік құқығын мәжбүрлеп тоқтату, көшіру туралы талабы - ішінара қанағаттандырылсын. Ауданы 0,1444 га №20-322-006-633 кадастрлық жер учаскесін және онда орналасқан жалпы ауданы 251 шаршы метр тұрғын үйді мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарсын, Мекен-жайы: Алматы қаласы, Наурызбай ауданы,..... .камауданы., 2-үй, 2-пәтер, тиесілі ....... Ольга Николаевна. Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайындағы мемлекет мұқтажы үшін мәжбүрлеп иеліктен шығарылатын жер учаскесі мен тұрғын үйдің бағасы белгіленсін........., 2 үй, 2 пәтер,210 238 771 (екі жүз он миллион екі жүз отыз сегіз мың жеті жүз жетпіс бір) теңге сомасында, кейінгі төлем үшін.......... Ольга Николаевна.
Меншік құқығын мәжбүрлеп тоқтату ....... Ольга Николаевна Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайында орналасқан жер учаскесі мен тұрғын үйге........., 2 үй, 2 пәтер. Ақшалай өтемақы төленгеннен кейін......... Ольга Николаевна мен бірге тұратын барлық адамдар Алматы қаласы, Наурызбай ауданы, ш / а мекенжайындағы жер учаскесінен және тұрғын үйден көшірілсін........., 2 үй,2 пәтер. Өндіріп алу ....... Ольга Николаевна Мемлекет кірісіне 5 122 (бес мың жүз жиырма екі) теңге сомасында мемлекеттік баж салығын төледі. Сот шешімімен келіспей, әкімдік пен Прокурор апелляция жазды және 2020 жылғы 29 сәуірде Алматы қалалық сотының апелляциялық сатыдағы соты құрамында: төрағалық етуші судья Г. С. Мейіржанова, судьялар Е. М. Нұралиев, т. я. Набиева сот отырысының хатшысы Д. Нұржанова бейнеконференция арқылы ашық сот отырысында азаматтық істі қарап, басшылыққа алды АІЖК - нің 423-426-баптарымен. апелляциялық сатыдағы сот қаулы етті: Алматы қаласы Наурызбай аудандық сотының 2020 жылғы 28 қаңтардағы шешімі-өзгеріссіз қалдырылсын. Алматы қаласы әкімдігінің апелляциялық шағымы қанағаттандырусыз қалдырылсын. Прокурордың апелляциялық өтініші - қанағаттандырусыз қалдыру.
#Адвокат #заңгер #заң қызметі #құқықтық кеңес # қорғау компаниясы # адвокаттық кеңсе #азаматтық # қылмыстық #әкімшілік # төрелік істер даулар # Алматы # Қазақстан
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
Принудительное отчуждение (выкупе) земельного участка и иного недвижимого
1812 рет жүктеп алынды -
Апеляционная жалоба от Акимата на решения суда
1808 рет жүктеп алынды -
Апеляционная ходотайство Прокурора
1831 рет жүктеп алынды -
Возражение на Апелляционное ходатайство Прокуратуры Наурызбайского района на решение суда
1819 рет жүктеп алынды -
Возражение на исковое заявление о принудительном отчуждении (выкупе) земельного участка и иного недвижимого имущества
1819 рет жүктеп алынды -
ответ акимата-пробивка абая
1822 рет жүктеп алынды -
Постановление судебной колегии о принудительном отчуждении (выкупе) земельного участка и иного недвижимого имущества для государственных нужд
1842 рет жүктеп алынды -
Принудительное отчуждение (выкупе) земельного участка и иного недвижимого
1810 рет жүктеп алынды -
Решение суда о принудительном отчуждении (выкупе) земельного участка и иного недвижимого имущества для государственных нужд
1839 рет жүктеп алынды