Қорытындылар туралы хаттаманы заңсыз деп тану және Мемлекеттік сатып алу туралы шартты жарамсыз деп тану
№6001-22-00-6ап/2483 18.05.2023 ж.
Талапкер: "Б"ЖШС
Жауапкер: "Мемлекеттік сатып алу басқармасы" ММ
Даудың мәні: 2022 жылғы 24 маусымдағы қорытындылар туралы хаттаманы заңсыз деп тану, 2022 жылғы 27 маусымдағы №26 Мемлекеттік сатып алу туралы шартты жарамсыз деп тану туралы
Жауапкердің кассациялық шағымы бойынша қайта қарау
ФАБУЛА:
Басқарма №6482061-1"мәдениет үйінің құрылысы" мемлекеттік сатып алуды "тұрғын емес ғимараттарды/құрылыстарды тұрғызу (салу) жөніндегі жұмыстар","мәдениет үйінің құрылысы"лоты бойынша жабық конкурс тәсілімен өткізді.
28.12.2021 жылғы Конкурс қорытындысы туралы хаттамаға сәйкес конкурстың жеңімпазы болып " Ж " ЖШС анықталды.
Конкурстық комиссия келесі әлеуетті өнім берушілерге: "Ж" ЖШС -5%, "Т" ЖШС - 5%, "П" ЖШС - 5%, серіктестікке - 0,5% жұмыс тәжірибесіне рұқсат берді және шартты жеңілдіктер берді.
Талапкер конкурс қорытындысымен келіспей, оған 0,5% мөлшерінде жұмыс тәжірибесі бойынша шартты жеңілдік беру бөлігінде"ішкі мемлекеттік аудит департаменті" РММ - не (бұдан әрі-Департамент) шағым түсірді.
Конкурстық комиссия талапкердің шартты жеңілдігін есептеу кезінде "А"ЖШС-не қосылу жолымен қайта ұйымдастыру нәтижесінде алынған жұмыс тәжірибесі ескерілмеді.
Департамент камералдық бақылау жүргізді, оның қорытындысы бойынша шағымды қанағаттандырудан бас тартылды.
Сот актілері:
1-ші инстанция: сот удовлетвор қанағаттандырылды.
Апелляция: шешім күшінде қалды.
Кассация: сот актілері жойылды, соттан бас тартылды.
Қорытындылар:
Жергілікті соттар талап-арызды қанағаттандыра отырып, Мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманың нормаларында заңды тұлғаларды қайта ұйымдастыру нәтижесінде алынған әлеуетті өнім берушінің жұмыс тәжірибесінен бас тарту көзделмегендіктен, конкурстық комиссияда әлеуетті өнім беруші ретінде талапкерді қайта ұйымдастыру (біріктіру,қосу) жолымен алынған жұмыс тәжірибесін төмендетуге негіз болған жоқ.
Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 246 және 247-тармақтарына сәйкес (бұдан әрі - Қағидалар) (қағидалар редакциясында 2022 жылғы 14 қаңтарға дейін 155-тармақтың бірінші және екінші абзацтары) егер әлеуетті өнім берушінің бас мердігер(жобалаушы) ретінде жұмыс тәжірибесі болған жағдайда, конкурстық комиссия әлеуетті өнім берушінің сатып алынатын жұмыстар нарығында жұмыс тәжірибесі болған әрбір жыл үшін бір пайыз (1%) мөлшерінде шартты жеңілдік береді, оның ішінде конкурстың нысанасы болып табылатын ұқсас(ұқсас) жұмыс түрлері бойынша. Егер әлеуетті өнім берушінің қосалқы мердігер(қосалқы жобалаушы) ретінде жұмыс тәжірибесі болса, конкурстық комиссия 0,5% мөлшерінде шартты жеңілдік береді. Оның сатып алынатын жұмыстар нарығында, оның ішінде конкурстың нысанасы болып табылатын ұқсас (ұқсас) жұмыс түрлері бойынша жұмыс тәжірибесі болған әрбір жыл үшін.
Бұл ретте, № 648 Қағидалардың 253-тармағына сәйкес, егер конкурстың мәні жаңа объектілер салу, сондай-ақ техникалық қайта жарақтандыру, жаңғырту, реконструкциялау, қалпына келтіру және күрделі жөндеу болып табылса, жұмыс тәжірибесін растайтын қолданыстағы объектілер, құжаттар, сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысандар бойынша орындалған жұмыстар мен қабылдау объектілерін қабылдау актілерінің электрондық көшірмелері болып табылады "сәулет туралы" Заңның 20-бабына сәйкес, Қазақстан Республикасындағы қала құрылысы құрылыс қызметі".Көрсетілген нормалардың мағынасынан конкурстық комиссияның шартты жеңілдік беруі әлеуетті өнім берушіде нақты орындалған жұмыстарды негізге ала отырып, жұмыс тәжірибесі болған кезде жүзеге асырылады, олар орындалған жұмыстардың актілерімен және объектілерді қабылдап алумен заңнамада бекітілген нысандар бойынша расталуы тиіс.
Серіктестікке конкурстық комиссияның жұмыс тәжірибесі бойынша шартты жеңілдік заңды түрде есептелмеген, Серіктестік қайта ұйымдастыру нәтижесінде жұмыс тәжірибесін алды, яғни "А" ӨК - "А" ЖШС-дан бөлу, ол кейіннен талапкерге қосылды. Конкурсты өткізу кезінде электрондық депозитарийде "А" ӨК-нің тікелей иегері де, серіктестік те бірдей жұмыс тәжірибесін пайдаланды.Екі компанияда бірдей жұмыс тәжірибесінің қайталануын анықтағаннан кейін жауапкер серіктестікте тіркелген мәліметтерді бұғаттауға өтінім берді.
Кассациялық сатыдағы сотта істі тыңдау күніне барлық 19 даулы объект бойынша мәліметтер "А"ӨК үшін электрондық депозитарийде верификацияланды,ал олардың екеуі бойынша жұмыс тәжірибесі: қалада 600 орындық мектеп салу,шағын ауданда 1200 оқушыға арналған жалпы орта білім беретін мектеп салу, бір мезгілде талапкер үшін верификацияланды.
Осыған байланысты, сот алқасы талапкердің 19 объект бойынша жұмыс тәжірибесін қабылдамау жөніндегі конкурстық комиссияның әрекеттерін заңды және негізделген деп таныды.
Кассациялық сатыдағы сотта істі қарау кезінде жұмыс тәжірибесін бір жеткізушіден екіншісіне қайта ұйымдастыру тәртібімен беру мәселесі ережеге өзгерістер енгізу арқылы құқықтық реттеуді алды.
Қағидалардың 245-2-тармағына сәйкес қайта ұйымдастырылған заңды тұлғаның жұмыс тәжірибесі электрондық депозитарийге енгізілмейді, сондай-ақ мынадай жағдайлардың бірі болған кезде конкурстық баға ұсынысына әсер ететін өлшемшарттарды есептеу кезінде ескерілмейді:
егер әлеуетті өнім берушінің мәлімделген жұмыс тәжірибесі басқа заңды тұлғадан бөлу немесе бөліп шығару жолымен қайта ұйымдастыру нәтижесінде алынған болса;
егер әлеуетті өнім берушінің мәлімделген жұмыс тәжірибесі қайта ұйымдастырудың бірнеше дәйекті түрлерінің (бөлу,бөлу, біріктіру, қосылу, қайта құру)нәтижесінде алынған болса;
егер әлеуетті өнім берушінің мәлімделген жұмыс тәжірибесі қайта ұйымдастырылатын заңды тұлғалардың бірінің Заңның 6-бабы 1-тармағының 3), 4), 5) және 6) тармақшаларында көзделген шектеулері бар заңды тұлғаларды қайта ұйымдастыру (бірігу, қосылу, қайта құру) нәтижесінде алынған болса;
егер әлеуетті өнім берушінің мәлімделген жұмыс тәжірибесі қайта ұйымдастырылатын заңды тұлғалардың бірі мемлекеттік сатып алу нысанасына сәйкес келетін қызмет түрлерін жүзеге асыруға лицензиядан (рұқсаттан) айырылған заңды тұлғаларды қайта ұйымдастыру (бірігу, қосылу,қайта құру) нәтижесінде алынған болса.
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
22023~1
1883 рет жүктеп алынды