Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / НҚА / 26-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексін қасақана әкімшілік құқық бұзушылық жасау

26-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексін қасақана әкімшілік құқық бұзушылық жасау

АMANAT партиясы және Заң және Құқық адвокаттық кеңсесінің серіктестігі аясында елге тегін заң көмегі көрсетілді

26-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексін қасақана әкімшілік құқық бұзушылық жасау  

     Әкімшілік құқық бұзушылық, егер оны жасаған жеке тұлға өзінің іс-әрекетінің (әрекетсіздігінің) құқыққа қайшы сипатын білсе, оның зиянды салдарын алдын ала білсе және осы салдардың басталуын қаласа немесе саналы түрде жол берсе не оларға немқұрайлы қараса, қасақана жасалған деп танылады.

     Түсініктеме берілген мақалада жеке тұлғаның әкімшілік құқық бұзушылық жасаған кезде кінәнің қасақана нысаны туралы түсінік ашылады.

     Әкімшілік құқық бұзушылық, егер оны жасаған адам өзінің іс-әрекетінің (әрекетсіздігінің) құқыққа қайшы сипатын білсе, оның зиянды салдарын алдын ала білсе және осындай салдардың туындауын қаласа немесе оларға саналы түрде жол берсе не оларға немқұрайлы қараса, қасақана жасалған деп танылады. Бірінші жағдайда, ниет тікелей-адам зиянды салдардың басталуын қалаған. Екінші және үшінші жағдайларда ниет жанама болып табылады, өйткені адам зиянды салдардың басталуын тікелей қаламады, бірақ олардың басталуына саналы түрде жол берді немесе бұл салдарға немқұрайлы қарады.

     Жеке қабылдау мен хабардар болу сәті (кінәлі психиканың интеллектуалды аспектісі деп аталады) ниеттің екі түрі үшін де бірқатар позициялар бойынша ортақ. Сонымен, тікелей және жанама ниет үшін кінәлілердің жасалған құқық бұзушылықтың қоғамдық қауіптілігін түсінуі қажет. Яғни, адам оның белгілі бір объектіге қол сұғушылықтарын соңғысына келтірілген зиян тұрғысынан түсінді. Мұндай хабардарлық, тіпті жалпы алғанда, ниеттің болуын анықтау үшін қажет. Сондай-ақ жасалған нәрсенің заңсыздығын түсіну (заңсыздық).  

     Бұл түсіндіруді заң туралы білім презумпциясымен салыстыру туралы дәлелдер Заңның білмеуі жауапкершіліктен босатпайтындығына байланысты бай емес. Алайда, Заңды білмеу тек осы құқықтық қатынастарды реттейтін нақты құқық нормаларын білмеуді білдіреді. Ниетті орнату үшін оның бір немесе басқа объектіге қол сұғуы заңсыз, тіпті жалпы алғанда да кінәлі екенін түсіну жеткілікті.  

     Зиянды салдарды болжау және осындай салдардың пайда болуын қалау немесе оларды саналы түрде қабылдау немесе оларға деген көзқарас кінәлі адамның психикасының ерікті аспектісі болып табылады.  

     Заң өзінің әрекетінің немесе әрекетсіздігінің әлеуметтік қауіпті салдарын болжауды және олардың пайда болуын қалауды олардың әрекетінің немесе әрекетсіздігінің әлеуметтік қауіпті салдарын болжаудан ажыратады, бірақ саналы түрде олардың осы бөлімде пайда болу немесе немқұрайлылық мүмкіндігін қабылдайды.

     Бірінші жағдайда біз тікелей ниет туралы, ал екінші жағдайда жанама ниет туралы айтып отырмыз. Бұл кінәлінің психикасының ерікті аспектісі, оның салдарын қалауымен немесе саналы түрде қабылдауымен немесе оларға немқұрайлы қарауымен сипатталады, бұл тікелей және жанама ниет арасындағы негізгі айырмашылық.  

     Анықтау ниеттің болуы адам тек ниет бойынша жасалған құқық бұзушылық үшін жауапқа тартылған барлық жағдайларда қажет. Мысалы, Денсаулыққа қасақана жеңіл зиян келтіру (ӘҚБтК 73-1-бабы); үгіт материалдарын қасақана жою, зақымдау( ӘҚБтК 114-бабы); еңбек қызметіне байланысты жазатайым оқиға фактісін жасыру (ӘҚБтК 96-бабы) және т. б. Құқық бұзушылықтың жасалғаны туралы кодекстің Ерекше бөлігінің "жасыру", "жалтару", "бас тарту", "дайындау", "тарату", "өткізу", "кедергі жасау", "пара алу", "көрінеу жалған", "бағынбау", "араласу"сияқты баптарының диспозицияларының сөздері әдейі куәландырады.  

     Алайда, көп жағдайда Әкімшілік құқық бұзушылық құрамының субъективті жағы туралы қорытынды Кодекстің Ерекше бөлігінің тиісті бабында келтірілген барлық белгілерді талдау негізінде ғана жасалуы мүмкін.

     Өкінішке орай, құқық қолданушылар көбінесе мұндай саралауды істің осы жағдайларын дәлелдеудің және әкімшілік іс жүргізудің уақыт шеңберін шектеудің қиындығына байланысты елемейді. Бұл ӘҚБтК баптарының жекелеген диспозициялары тікелей ниет олардың әкімшілік құқық бұзушылық құрамының ажырамас бөлігі болып табылатындай етіп құрылғанына қарамастан орын алады.  

     Сонымен бірге, ӘҚБтК-де қамтылған құқық бұзушылықтардың көпшілігі формальды сипатта болады, яғни.ниет түрінде кінәні мойындау үшін қандай салдарға қарамастан, нормада көрсетілген құқыққа қайшы әрекет немесе әрекетсіздік құқығын жасау жеткілікті. Мысалы, ӘҚБтК-нің 564-бабы құқық бұзушылықтың құрамын ұшу қауіпсіздігі ережелерін бұзу ретінде тұжырымдайды, 2-бап. 590 ӘҚБтК көлік құралын мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгілерінсіз (белгісінсіз) немесе оны пайдалануға тыйым салынғаннан кейін немесе белгіленген тәртіппен тіркелмеген басқаруды құрам ретінде бекітеді. Басқаша айтқанда, құқық бұзушылықтың ресми құрамы кезінде қасақана кінә адамның жасалған әрекеттің немесе әрекетсіздіктің заңсыздығын түсінуінен тұрады.

     Осылайша, құқық бұзушылықтардың формальды құрамы үшін ниетті тікелей және жанама түрде бөлу маңызды емес, өйткені қоғамдық қауіпті салдарлар ӘҚБтК-нің нақты бабы диспозициясының міндетті белгілерінің бірі болып табылмайды.  

     Әкімшілік құқық бұзушылықтардың материалдық құрамдарында қасақана кінә, жасалған әрекеттің немесе әрекетсіздіктің заңсыздығын түсінуден басқа, бұзушының туындаған зиянды салдарға қатынасын да қамтиды. Мысалы, ӘҚБтК-нің 372-бабының 2-бөлігі орманның құрғауына немесе ауруға шалдығуына не бітелуіне әкеп соқтыратын ағынды сулармен, химиялық заттармен, өнеркәсіптік және тұрмыстық шығарындылармен, қалдықтармен және қоқыстармен зақымданғаны үшін әкімшілік жауапкершілік туындайтынын бекітеді; 1-бап. 610 ӘҚБтК, көлік құралдарының, жүктердің, жолдардың, жол және басқа да құрылыстардың немесе материалдық залал келтірген өзге де мүліктің бүлінуіне әкеп соққан көлік құралдарының жүргізушілерінің жол жүрісі қағидаларын бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілікті көздейді.  

     Заңда тікелей көзделген тікелей және жанама ниеттерден басқа, құқық теориясы мен сот практикасы ниеттің басқа түрлерін ажыратады. Сонымен, интеллектуалды және ерікті сәттердің мазмұнына байланысты ниет белгілі, белгісіз және балама болып бөлінеді. Қалыптасу сәтіне байланысты алдын-ала ойластырылған және кенеттен пайда болған ниет бөлінеді. Алайда, қылмыстық құқықтан айырмашылығы, әкімшілік құқықта бұл жіктемелер елеулі ғылыми түсінік таппады және нәтижесінде олар көптеген доктриналық түсініктемелерде ашылмайды. Тиісінше, олардың тәуелсіз ниет түрлері емес екенін және кінәнің жаңа түрлерін құрмайтындығын көрсетудің мағынасы жоқ.

     Сол себепті әкімшілік құқықта "қателік" ұғымы кең таралмаған. Заңды және нақты қатені ажыратыңыз.  

     Заңды қателік-бұл адамның жасаған іс-әрекетінің нәзіктігіне, оның ӘҚБтК-нің нақты баптары бойынша біліктілігіне және әкімшілік жазаның түрі мен мөлшеріне қатысты қате түсінігі.  

     Заңды қателер жалпы негізде түсініледі және егер адам әкімшілік құқық бұзушылық жасайды деп сенсе, бірақ оның әрекеттерінде әкімшілік құқық бұзушылық белгілері байқалмаса, онда ол әкімшілік жауапкершілікке тартылмайды.  

     Егер, керісінше, адам Әкімшілік құқық бұзушылық оның әрекеттерінде жоқ деп санаса, оған ӘҚБтК тыйым салған болса, онда бұл оны әкімшілік жауапкершіліктен босатпайды.

     Нақты қателік-бұл адамның адасуы, оның әкімшілік құқық бұзушылық құрамының элементтеріне қатысты іс-әрекеттің нақты жағдайларына қатысты дұрыс ұсынылмауы. Теория мен практикада нақты қателіктердің келесі түрлері ажыратылады: объектідегі қателік, жәбірленушінің жеке басы, тақырыбы, құралы, себеп-салдарлық байланысы, біліктілік жағдайлары. Алайда, құқық қолдану практикасында олар өздерінің таралуын таппады.  

Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне ғылыми-практикалық түсініктеме (мақала) авторлық ұжымнан:

     Бачурин Сергей Николаевич, з.ғ. к., доцент - 48-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған);

     Ғабдуалиев Мереке Трекович, з.ғ. к. – 11, 21, 22, 23-тараулар;

     Жүсіпбекова Айнұр Маратқызы, з.ғ. м. – 13-тарау (а. в. Карпекинмен бірлесіп жазған); 33, 39-тараулар (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған);  

     Карпекин Александр Владимирович, з.ғ. к., доцент - 13 тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);

     Корнейчук Сергей Васильевич-2 тарау; 6 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 8 тарау; 25 тарау (е. м. Хакимовпен бірлесіп жазған); 457-470, 488, 488-1, 491-506 баптар; 28, 30, 52 тараулар;

     Корякин Илья Петрович, з.ғ. д., профессор-49 тарау;

     Кысықова Гүлнара Бауыржанқызы, з.ғ. к. - 20 тарау;

     Омарова Ботагөз Акимгереевна, з.ғ. к. – 17 тарау; 18 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 26, 31 тараулар; 32 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған);

     Парманқұлова Баян Асханбайқызы - 18-тарау (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 19, 32-тараулар (Б. А. Омаровамен бірлесіп жазған); 43-тарау (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған);  

     Подопригора Роман Анатольевич, з.ғ. д., профессор-24 тарау, 489, 489-1, 490 баптар;

     Порохов Евгений Викторович, з.ғ. д. - 14, 15, 16, 29-тараулар, 471-475-баптар;

     Сейтжанов Олжас Теміржанұлы, з.ғ. к., доцент, – 4-тарау; 5-тарау (Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 6-тарау (С. В. Корнейчукпен, Е. М. Хакимовпен бірлесіп жазған); 9-тарау; 10-тарау (В. В. Филин Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 33-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған); 36-тарау (б. е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған); 39-тарау (А. М. Жүсіпбековамен бірлесіп жазған);

     Смышляев Александр Сергеевич, PhD докторы. – 38, 40, 42, 43-1-тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған); 44-тарау;

Тукиев Аслан Сұлтанұлы – з.ғ. к., доцент-1, 3, 35 тараулар; 38, 40, 42 тараулар (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 43 тарау (Б. А. Парманқұловамен бірлесіп жазған); 43-1 тарау (А. С. Смышляевпен бірлесіп жазған); 44-1 тарау (бірге жазған Шипп Д. А.); 45-тарау; 46 (бірге жазған Шипп Д. А.); 47-тарау;  

     Филин Владимир Владимирович, з.ғ. к., доцент - 10 тарау (О. Т. Сейтжановпен, Б. Е. Шаймерденовпен бірлесіп жазған);  

     Хакимов Ержан Маратұлы, м. з. н. - 5-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 6-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған, С. В. Корнейчук); 7-тарау; 25-тарау (С. В. Корнейчукпен бірлесіп жазған); 34, 41-тараулар; 48-тарау (бірлесіп жазған С. Н. Бачуринмен); 53-тарау;

     Шаймерденов Болат Ерденұлы, з.ғ. м., – 10-тарау (О. Т. Сейтжановпен, В. В. Филинмен бірлесіп жазған); 12-тарау; 476-487, 507-509-баптар; 36-тарау (О. Т. Сейтжановпен бірлесіп жазған); 37, 50, 51-тараулар.  

     Шипп Денис Алексеевич-44-1, 46 тараулар (А. С. Тукиевпен бірлесіп жазған).

Актінің өзгертілген күні: 01.01.2020 актінің қабылданған күні: 01.01.2020 қабылданған орны: 1000500000000 актіні қабылдаған Орган: 103001000000 қолданылу аймағы: 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000: 029000000000 / 028000000000 / 029002000000 / 028004000000 / 029001000000 / 026000000000 / 001000000000 / 001008000000 / 030000000000 акт нысаны: COMM / code заңды күші: 1900 акт тілі: rus  

 

 

 

 

Назар аударыңыз!  

«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.  

Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.    

Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы 

72-бап. Жеке тұлғаның салық салуға жататын кірісін жекелеген жағдайларда, оның ішінде жанама әдіспен айқындау Қазақстан Республикасының Салық және бюджетке төленетін басқада міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі) кодексі

72-бап. Жеке тұлғаның салық салуға жататын кірісін жекелеген жағдайларда, оның ішінде жанама әдіспен айқындау Қазақстан Республикасының Салық және бюджетке төленетін басқада м...

Толық оқу »

20-бап. Қасақана жасалған қылмыстық құқық бұзушылық  ҚР ҚК, Қылмыстық кодексi Қазақстан Республикасының

20-бап. Қасақана жасалған қылмыстық құқық бұзушылық ҚР ҚК, Қылмыстық кодексi Қазақстан РеспубликасыныңТiкелей немесе жанама пиғылмен жасалған іс-әрекет қасақана жасалған қылмы...

Толық оқу »

26-бап. Әкiмшiлiк құқық бұзушылықты қасақана жасау Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының Кодексі

26-бап. Әкiмшiлiк құқық бұзушылықты қасақана жасау Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының Кодексі       Егер әкiмшiлiк құқық бұзушылық жасаған жеке тұлға...

Толық оқу »

Іс-әрекетті қасақана немесе абайсызда жасаған адам ғана қылмыстық құқық бұзушылыққа кінәлі деп танылады

Іс-әрекетті қасақана немесе абайсызда жасаған адам ғана қылмыстық құқық бұзушылыққа кінәлі деп таныладыҚазақстан Республикасының Қылмыстық кодексінің 19-бабына түсініктемеҚылм...

Толық оқу »

Бұрын кісі өлтірген адам болған және тұрғын үйге заңсыз кіріп, бөтеннің мүлкін бірнеше рет жасырын ұрлап әкеткен бұзақылық себептермен қасақана кісі өлтіргені үшін кінәлі деп танылды

Бұрын кісі өлтірген адам болған және тұрғын үйге заңсыз кіріп, бөтеннің мүлкін бірнеше рет жасырын ұрлап әкеткен бұзақылық себептермен қасақана кісі өлтіргені үшін кінәлі деп...

Толық оқу »

Қылмыс не қасақана қылмыстық теріс қылық жасағаны үшін қызметкер жұмыстан шығарылуы мүмкін

Қылмыс не қасақана қылмыстық теріс қылық жасағаны үшін қызметкер жұмыстан шығарылуы мүмкінЗаңның 80-бабы 1-тармағының 15) тармақшасына сәйкес қызметкер жұмыстан шығарылуы мүмк...

Толық оқу »

Қасақана кісі өлтіруге оқталу, яғни адамға байланысты емес мән-жайлар бойынша соңына дейін жеткізілмеген басқа адамға заңсыз қасақана өлім жасау ретінде қарама-қайшы және жол берілмейтін нақты деректерге негізделген, кінәсіздік презумпциясының Конституциялық принципіне сәйкес келмейді

Қасақана кісі өлтіруге оқталу, яғни адамға байланысты емес мән-жайлар бойынша соңына дейін жеткізілмеген басқа адамға заңсыз қасақана өлім жасау ретінде қарама-қайшы және жол...

Толық оқу »

20-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің ҚР ҚК қасақана жасаған қылмысы

20-бапқа түсініктеме. Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің ҚР ҚК қасақана жасаған қылмысы 1. Тікелей немесе жанама ниетпен жасалған әрекет қасақана жасалған қылмыс деп...

Толық оқу »

Хабар-ошарсыз кетті деп тану, қандай да бір міндеттемелерді орындаудан жалтару мақсатында қасақана жасырынып жүргендерді қайтыс болды деп жариялау

Хабар-ошарсыз кетті деп тану, қандай да бір міндеттемелерді орындаудан жалтару мақсатында қасақана жасырынып жүргендерді қайтыс болды деп жариялауКөбінесе соттар қандай да бір...

Толық оқу »

Қылмыстық абайсыздық нәтижесінде абайсызда өлім жасау абайсызда жәбірленушінің өліміне әкеп соқтырған денсаулыққа қасақана ауыр зиян келтіру

Қылмыстық абайсыздық нәтижесінде абайсызда өлім жасау абайсызда жәбірленушінің өліміне әкеп соқтырған денсаулыққа қасақана ауыр зиян келтіруЖамбыл облысы Шу аудандық сотының 2...

Толық оқу »

Бұрын қасақана қылмыс жасағаны үшін бас бостандығынан айыруға сотталған және қайтадан қасақана қылмыс жасаған әйелдерге жазасын өтеу барынша қауіпсіздік қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелерінде тағайындалады

Бұрын қасақана қылмыс жасағаны үшін бас бостандығынан айыруға сотталған және қайтадан қасақана қылмыс жасаған әйелдерге жазасын өтеу барынша қауіпсіздік қылмыстық-атқару жүйес...

Толық оқу »

2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа электрондық нысанда қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу тәртібін айқындау бөлігінде өзгерістер енгізу туралы хаттаманы ратификациялау туралы

2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа электрондық нысанда қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу тәртібін айқындау бөлігінде өзгерістер енг...

Толық оқу »

24-1-бап. Қордың және дауыс беретін акцияларының (қатысу үлестерінің) елу пайыздан астамы тікелей немесе жанама түрде Қорға меншік құқығымен тиесілі ұйымдардың активтерін бәсекелес ортаға беру Ұлттық әл-ауқат қоры туралы Заңы

24-1-бап. Қордың және дауыс беретін акцияларының (қатысу үлестерінің) елу пайыздан астамы тікелей немесе жанама түрде Қорға меншік құқығымен тиесілі ұйымдардың активтерін бәсе...

Толық оқу »

Кісі өлтірудің жанама ниетін белгілеу қылмысты кісі өлтіруге оқталу ретінде саралауға жол берілмейді.

Кісі өлтірудің жанама ниетін белгілеу қылмысты кісі өлтіруге оқталу ретінде саралауға жол берілмейді.Алматы облысының қылмыстық істер жөніндегі мамандандырылған ауданаралық со...

Толық оқу »

Кеден одағында тауарлардың экспорты мен импорты кезінде жанама салықтар алу тәртібі мен олардың төленуін бақылау тетігі туралы хаттаманы ратификациялау туралы

Кеден одағында тауарлардың экспорты мен импорты кезінде жанама салықтар алу тәртібі мен олардың төленуін бақылау тетігі туралы хаттаманы ратификациялау туралыҚазақстан Республ...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы Өзара сауда-саттыққа жанама салықтарды өндіріп алу қағидаттары туралы келісімді бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы Өзара сауда-саттыққа жанама салықтарды өндіріп алу қағидаттары туралы келісімді бекіту туралы Қа...

Толық оқу »

458-бап. Мүлікті сенімгерлік басқаруды құру нәтижесінде жүзеге асырылатын өткiзу (сатып алу) бойынша айналымдар Қазақстан Республикасының Салық кодексі

458-бап. Мүлікті сенімгерлік басқаруды құру нәтижесінде жүзеге асырылатын өткiзу (сатып алу) бойынша айналымдар Қазақстан Республикасының Салық кодексі     Мүлікті сенімгерлік...

Толық оқу »

1999 жылғы 2 ақпандағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Беларусь Республикасының Үкіметі арасындағы Тауарларды (жұмыстарды) экспорттау және импорттау кезінде жанама салықтарды өндіріп алудың принциптері туралы келісімнің қолданысын тоқтату туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Беларусь Республикасының Үкіметі арасындағы хаттаманы ратификациялау туралы

1999 жылғы 2 ақпандағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Беларусь Республикасының Үкіметі арасындағы Тауарларды (жұмыстарды) экспорттау және импорттау кезінде жанама салық...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Өзбекстан Республикасы Үкiметiнiң арасындағы Тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердiң) экспорты мен импорты кезiнде жанама салықтар алудың принциптерi туралы келiсiмдi бекiту туралы

Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Өзбекстан Республикасы Үкiметiнiң арасындағы Тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердiң) экспорты мен импорты кезiнде жанама салықтар...

Толық оқу »

207-1-бап. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияға тиесілі ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру тәртібін бұзу Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының Кодексі

207-1-бап. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Әзiрбайжан Республикасының Үкiметi арасындағы Тауарларды (жұмыстарды, қызметтердi) экспорттау-импорттау кезiнде өзара жанама салықтар алу принциптерi туралы келiсiмдi бекiту туралы

Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Әзiрбайжан Республикасының Үкiметi арасындағы Тауарларды (жұмыстарды, қызметтердi) экспорттау-импорттау кезiнде өзара жанама салықтар алу...

Толық оқу »

Алматыда қылмыстық істер бойынша адвокат кісі өлтіруге жанама ниет белгілеген кезде қылмысты кісі өлтіруге оқталу ретінде саралауға жол берілмейді

Алматыда қылмыстық істер бойынша адвокат кісі өлтіруге жанама ниет белгілеген кезде қылмысты кісі өлтіруге оқталу ретінде саралауға жол берілмейдіАлматы облысының қылмыстық іс...

Толық оқу »

223-бап. Қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның жазбаша келісімін алмастан қаржы ұйымы акцияларының он немесе одан көп пайызын тікелей немесе жанама түрде құқыққа сыйымсыз иемденуге байланысты бұзушылықтар Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының Кодексі

223-бап. Қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның жазбаша келісімін алмастан қаржы ұйымы акцияларының он немесе одан көп па...

Толық оқу »

Кеден одағында жұмыстар орындау, қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу тәртібі туралы хаттаманы ратификациялау туралы

Кеден одағында жұмыстар орындау, қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу тәртібі туралы хаттаманы ратификациялау туралыҚазақстан Республикасының 2010 жылғы 30 маусымдағы...

Толық оқу »

2000 жылғы 9 қазандағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы Өзара сауда-саттықта жанама салықтарды өндіріп алу қағидаттары туралы келісімге өзгерістер енгізу туралы хаттаманы бекіту туралы

2000 жылғы 9 қазандағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы Өзара сауда-саттықта жанама салықтарды өндіріп алу қағидаттары туралы келі...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Молдова Республикасының Үкіметі арасындағы Тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) экспорты мен импорты кезінде жанама салықтарды алудың принциптері туралы келісімді бекіту жөнінде

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Молдова Республикасының Үкіметі арасындағы Тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) экспорты мен импорты кезінде жанама салықтарды алудың...

Толық оқу »

2008 жылғы 25 қаңтардағы Кеден одағында тауарлардың экспорты мен импорты, жұмыстар орындау, қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу принциптері туралы келісімге өзгерістер енгізу туралы хаттаманы ратификациялау туралы

2008 жылғы 25 қаңтардағы Кеден одағында тауарлардың экспорты мен импорты, жұмыстар орындау, қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу принциптері туралы келісімге өзгеріст...

Толық оқу »

Кеден одағында тауарлардың экспорты мен импорты, жұмыстар орындау, қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу принциптері туралы келісімді ратификациялау туралы

Кеден одағында тауарлардың экспорты мен импорты, жұмыстар орындау, қызметтер көрсету кезінде жанама салықтар алу принциптері туралы келісімді ратификациялау туралыҚазақстан Ре...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Грузия Үкіметі арасындағы тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулерді) экспорттау мен импорттау кезіндегі жанама салықтарды алу принциптері туралы келісімді бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Грузия Үкіметі арасындағы тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулерді) экспорттау мен импорттау кезіндегі жанама салықтарды алу принципте...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Беларусь Республикасының Үкіметі арасындағы Тауарларды (жұмыстарды) экспорттау және импорттау кезінде жанама салықтарды өндіріп алудың принциптері туралы келісімді бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Беларусь Республикасының Үкіметі арасындағы Тауарларды (жұмыстарды) экспорттау және импорттау кезінде жанама салықтарды өндіріп алудың пр...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Украина Үкіметі арасындағы Тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) экспорты мен импорты кезінде жанама салықтарды алудың принциптері туралы келісімді бекіту жөнінде

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Украина Үкіметі арасындағы Тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) экспорты мен импорты кезінде жанама салықтарды алудың принциптері тура...

Толық оқу »

Қазақстан Республикасы мен Тәжікстан Республикасының арасындағы тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердің) экспорты мен импорты кезінде жанама салықтар алудың принциптері туралы келісімді бекіту туралы

Қазақстан Республикасы мен Тәжікстан Республикасының арасындағы тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердің) экспорты мен импорты кезінде жанама салықтар алудың принциптері...

Толық оқу »