Мемлекеттік қызметке кіру кезінде қылмыстық жауаптылыққа тарту және соттылық туралы ақпаратты жасыру қызметкерді жұмыстан шығаруға негіз болып табылады
А.сотқа "Шығыс Қазақстан облысы Төтенше жағдайлар департаментінің Өрт сөндіру және авариялық құтқару жұмыстары қызметі" ММ (бұдан әрі – ШҚО ТЖД СПиАСР ММ) жұмыстан босату туралы бұйрықты заңсыз деп тану және жұмысқа қайта қабылдау туралы талап арызбен жүгініп, соттылығы туралы ақпаратты жасырмағанын көрсетті. Шығыс Қазақстан облысы Өскемен қалалық сотының 2016 жылғы 17 тамыздағы шешімімен талап қою талаптарын қанағаттандырудан бас тартылды. Шығыс Қазақстан облыстық сотының азаматтық істер жөніндегі сот алқасының 2016 жылғы 19 қазандағы қаулысымен іс бойынша талап қою талаптарын қанағаттандыру туралы жаңа шешім шығарыла отырып, бірінші сатыдағы соттың шешімі жойылды. Қаулы етілді: ШҚО ТЖД СПиАСР ММ-нің 2016 жылғы 27 сәуірдегі № 84 л/с бұйрығын заңсыз деп тану; А.Глубокое ауданының № 23 өрт сөндіру бөлімінің Черемшанка кентінің өрт сөндіру бекетінің бастығы лауазымына қалпына келтіру; ШҚО ТЖД СПиАСР мм-ден мемлекет кірісіне 1 060 теңге сомасында мемлекеттік бажды өндіріп алу. Жоғарғы Соттың азаматтық істер жөніндегі сот алқасы апелляциялық сатылардың қаулысының күшін жойып, бірінші сатыдағы соттың сот актісін келесі негіздер бойынша күшінде қалдырды. Іс материалдарынан а.Шығыс Қазақстан облысы Глубокое ауданы № 23 өрт сөндіру бөлімінің Черемшанка кентінің өрт сөндіру бекетінің бастығы лауазымында жұмыс істегені шығады. ШҚО ТЖД СПиАСР ММ 2016 жылғы 27 сәуірдегі № 84 л/с А бұйрығымен. "құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 80-бабы 1-тармағының 15, 16-тармақшаларына сәйкес "құқық қорғау қызметі туралы" ҚР Заңының 6-бабының 2-тармағында көрсетілген мәліметтерді ұсынбағаны немесе бұрмалағаны үшін жасалған фактіні қызметтік тергеу қорытындысы негізінде тәртіптік комиссия белгілеген теріс қылық үшін өртке қарсы қызмет органдарынан босатылды. А талаптарын қанағаттандырудан бас тарту. бірінші сатыдағы сот "құқық қорғау қызметі туралы" Заңның 6-бабының 2, 3-тармақтарына сәйкес құқық қорғау қызметіне бұрын сотталған немесе ақталмайтын негіздер бойынша қылмыстық жауаптылықтан босатылған, сондай-ақ теріс себептер бойынша мемлекеттік қызметтен, құқық қорғау органдарынан, соттардан және әділет органдарынан босатылған адам қабылданбайтынын көрсетіп негіздеді.
Мемлекеттік қызметке кіру кезінде қылмыстық жауаптылыққа тарту және соттылық туралы ақпаратты жасыру қызметкерді жұмыстан шығаруға негіз болып табылады
Өртке қарсы қызмет органдарына келіп түскен кезде А.соттылығының бар-жоғын жасырғанын анықтап, Өскемен қалалық соты оның жұмыстан шығарылуын негізді деп таныды. Апелляциялық сатыдағы сот бірінші сатыдағы сот шешімінің күшін жоюды А.қызметке кірген кезде "өрт қауіпсіздігі туралы" Заң қолданылды, оған сәйкес соттылығы туралы мәліметтерді ұсынбау немесе бұрмалау жұмыстан шығаруға негіз бола алмады. Сондай-ақ, облыстық соттың сот алқасы қызметке кірген сәтте А. Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің (бұдан әрі – ҚК) 77-бабы 3-бөлігінің 1-бөлігіне, в) тармақшасына және 7-бөлігіне сәйкес сотталғандықты өтеу немесе алып тастау сотталғандыққа байланысты барлық құқықтық салдарларды жойатындықтан сотталушы деп санауға болмайды. Бұдан басқа, "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне қылмыстық заңнаманы одан әрі ізгілендіру және қылмыстық процесте заңдылық кепілдіктерін күшейту мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 18 қаңтардағы № 393-IV Заңының 1-бабы 1-тармағының 102) тармақшасына сәйкес ҚК-нің 223-бабы оның салдарынан ҚК-ден алынып тасталды декриминализация, яғни А. жасаған әрекет, ол жұмыстан шығарылған кезде, енді қылмыстық жазаланатын әрекет ретінде танылмады. Жоғарғы Соттың сот алқасы іс бойынша нақты белгіленген мән-жайларды есепке алмай және материалдық құқық нормаларын дұрыс қолданбаған кезде жасалған іс бойынша жаңадан шығарылған шешімнің негізіне алынған апелляциялық сатыдағы соттың қорытындыларын тапты, бұл өтінішхатта даулы сот актісінің күшін жоюға негіз болды.
"Өрт қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 29 желтоқсандағы № 511 Заңының 10-1-бабына сәйкес арнаулы атақтар берілген мемлекеттік өртке қарсы қызмет органдарының қызметкерлеріне қызмет өткеру, еңбекақы төлеу, арнаулы атақтар беру, Медициналық және санитариялық-курорттық, зейнетақымен қамсыздандыру тәртібі, сондай-ақ әлеуметтік қорғау шарттары мен кепілдіктер қолданылады, ішкі істер органдарының қызметкерлері үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996 жылғы 27 желтоқсандағы № 1644 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ішкі істер органдарының қатардағы және басшы құрамындағы адамдардың қызмет өткеруі туралы Ереженің (бұдан әрі – Ереже) 5-тармағына сәйкес ішкі істер органдарына бұрын сотталған немесе ақталмайтын негіздер бойынша қылмыстық жауаптылықтан босатылған, сондай-ақ қызметтен босатылған адам қабылданбайды теріс себептер бойынша мемлекеттік қызметтен, өзге де құқық қорғау органдарынан, соттар мен әділет органдарынан. "Өрт қауіпсіздігі туралы" Заңның көрсетілген нормалары мен ережелері "құқық қорғау қызметі туралы"Заңға сәйкес келеді. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 6 тамыздағы Жарлығымен Мемлекеттік басқару жүйесін жаңғырту және тиімділігін арттыру, мемлекеттік аппаратты оңтайландыру және Правительстваам үкіметті қалыптастыру мақсатында Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі оның функциялары мен өкілеттіктерін Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігіне бере отырып, қайта ұйымдастырылды. ШҚО ТЖД СПиАСР ММ қабылдау кезінде жоғарыда айтылғандарға байланысты А-ға тәртіптік жауапкершілік шаралары. "құқық қорғау қызметі туралы" Заңның ережелеріне негізді сілтеме жасалған. Іс материалдарынан көрініп тұрғандай, өртке қарсы қызмет органдары Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу Комитетінің ақпараттық орталығымен бірлесіп, Қылмыстық (сыбайлас жемқорлық) қылмыстар мен әкімшілік құқық бұзушылықтар бойынша салыстырып тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша 2016 жылғы 8 сәуірде 1999 жылы А-ға қатысты анықталғаны анықталды. қылмыстық іс қозғалды және Өскемен қалалық сотының 1999 жылғы 9 желтоқсандағы үкімімен ол ҚК-нің 223-бабында көзделген қылмыс жасағаны үшін 3350 теңге көлемінде айыппұл салуға сотталды. Алайда, 2005 жылғы 26 қаңтарда А. - ны Мемлекеттік өртке қарсы қызметке қабылдау туралы мәселені шешкен кезде ол кадрларды есепке алу парағын өз қолымен толтырып, жазбаша өмірбаянын жаза отырып, жоғарыда аталған "құқық қорғау қызметі туралы" Заңның және Ереженің талаптарын бұзуға жол берген қылмыстық жауаптылық пен соттылық фактісін жасырды. Апелляциялық сатыдағы сот іс бойынша шешім қабылдаған кезде А. - ның "құқық қорғау қызметі туралы" Заңның және Ереженің қолданылу кезеңінде мемлекеттік өртке қарсы қызметке қабылданғаны, ал жұмыстан босатудың негізі оның қызметке кірген кезде өзінің соттылығы туралы мәліметтерді жасыру фактісін анықтау болып табылғаны, осыған байланысты соттылықты өтеу болып табылатыны тиісті құқықтық бағалаусыз қалдырылды бұл әрекеттің кейіннен қылмыстық әрекеті немесе қылмыссыздандыруы үшін маңызы болған жоқ. Іс бойынша зерттелген дәлелдемелерді және олардың негізінде анықталған мән-жайларды ескере отырып, талап қоюды шеше отырып, Өскемен қалалық соты "құқық қорғау қызметі туралы" Заңның 6-бабының 2, 3-тармақтарын дұрыс қолданған кезде ШҚО ТЖД СПиАСР ММ-нің 2016 жылғы 27 сәуірдегі № 84 л/с бұйрығын заңды деп таныды, ол ережелерге сүйене отырып шығарылды мемлекеттік өртке қарсы қызмет қызметкері өзінің іс-әрекетімен мемлекеттік биліктің беделін нығайтуға, мемлекеттік қызметке кір келтіретін іс-әрекеттердің жасалуына жол бермеуге тиіс екендігі туралы Нормативтік құқықтық актілер, қоғамның мемлекеттік қызметке, мемлекетке және оның институттарына деген сенімін сақтау және нығайту. Көрсетілген жағдайларда Жоғарғы Соттың сот алқасы іс бойынша шығарылған Шығыс Қазақстан облыстық сотының қаулысының күшін жойып, бірінші сатыдағы сот шешімінің күшіне қайта оралды.
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы
Құжатты жүктеп алу
-
Сокрытие информации о привлечении к уголовной ответственности и судимости при поступлении на государственную службу является основанием для увольнения работника
280 рет жүктеп алынды -
Сокрытие информации о привлечении к уголовной ответственности и судимости при поступлении на государственную службу является основанием для увольнения работника
282 рет жүктеп алынды